Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2005, 17:16
Verwijderd
Oeh, ik herinner me iets;

Op de middelbare school was er een verlaten gang, daar ging ik met een paar vriendinnen naar de wc, en toen hoorden we muziek uit het muziek lokaal komen. Heel hard. Ik ging er een beetje idioot op dansen en ging steeds idioter doen. Uiteindelijk stond ik te headbangen en toen kwam er natuurlijk iemand binnen Ik wapperde nog een keer met m'n haar en deed het toen zo nonchalant mogelijk samenbinden, alsof ik niet aan het dansen was geweest, maar m'n haar had goed gedaan. Maar ze begon al heel hard te lachen en liep weg

Ook een keer op de middelbare school afgesproken dat we peuter-foto's van onszelf mee zouden nemen, dus ik had een foto mee van toen ik 3 was. Ik liet het aan een paar vriendinnen zien, terwijl ik hun foto's bekeek, en toen pakte een leraar mijn foto af (dus de foto waar ik op stond), hij vroeg aan de vriendin die die foto vast had of dat haar broertje was
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2005, 20:05
Roos
Roos is offline
In het ziekenhuis ben ik laatst met een karretje tegen het brandalarm gebotst. Het is een stil alarm, dus ik had het helemaal niet door, totdat de hele afdeling vol brandweermannen stond,volledig in uitrusting met al hun spullen bij zich
Ben daarna de hele middag bezig geweest met patienten geruststellen
Oud 17-08-2005, 22:27
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-08-2005 @ 21:05 :
In het ziekenhuis ben ik laatst met een karretje tegen het brandalarm gebotst. Het is een stil alarm, dus ik had het helemaal niet door, totdat de hele afdeling vol brandweermannen stond,volledig in uitrusting met al hun spullen bij zich
Ben daarna de hele middag bezig geweest met patienten geruststellen
whahahahhaha bij deze moest ik wel lachen Nee tot nu toe geen blunders gemaakt. Kan me niet herineren
Oud 17-08-2005, 22:42
Faerie
Faerie is offline
leuke verhalen hier!

dat maken mijn blunders (die maak ik nogal snel) toch iets minder erg

ik herinner me er net nog een paar;

Ik was met school in het Kroller Moller museum (was echt VRESELIJK by the way) en toen ging ik met wat mensen iets te eten halen in dat restaurant. En ik hoor allemaal heel raar geschreeuw en wat dan ook dus ik roep heel erg hard; wie zit er allemaal zo debiel te doen man jezus?! Keek ik daar achter en zaten er allemaal geestelijk gehandicapten daar in de hoek.... Ik vond dat echt zielig erna, jah volgens mij hadden ze het toch niet gesnapt maar ok het is wel weer stom.

Enne ik was een xtje alleen thuis 's avonds laat...ging de voordeur ineens open en rende er heel snel mensen naar boven. Ik schrok me echt wezeloos en ging toen heel bang in een hoekje staan. En toen ging de bel ook nog is, ik naar buiten kijken stonden daar allemaal scooters...dus ik dacht meteen van die gaan mij iets aandoen ofzo Op dat moment hoorde ik boven ook heel erg gebonk, raakte ik dus nog meer in paniek.. Heb toen bijna huilend mijn pa op gebeld op zijn werk... en net op dat moment kwamen die 'mensen' naar beneden. Bleken het mijn zus en haar vriend te zijn (waren kei hard aant lachen)! En ik had opgehangen bij mijn vader dus dat was helemaal uit de hand gelopen... belde ik snel terug (gelukkig), hij stond net op het punt om de politie te bellen.. Oooooh als de politie was geweest had ik mezelf wel kunnen slaan maaarrr ik vind het nog steeds niet leuk wie weet had ik van de schrik een mes gepakt ofzo...

Maar dit soort grapjes vind ik dan ook niet echt leuk, vooral als je alleen thuis bent als jong meisje
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 00:42
koelieboelie
koelieboelie is offline
ik had met me broer en zus voor m,n moeder's verjaardag een vakantie geboekt voor ons vieren, maar dat was dus een grote verassing, ze mocht het pas op dr verjaardag weten. Maar een week van tevoren bedacht ik dat we nog even een mooie kaart moesten maken waar het opstond, dus ik wilde me zus sms'en. Dus ik schrijf: hey! ik zal even een kaart maken voor mama voor de vakantie, heb jij nog een leuk idee? xx . En met mama in m,n hoofd had ik het naar m,n moeder gesmst

dus ze wist het maar ze vond het iig wel leuk
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 15:42
Skilly
Skilly is offline
Nopu heb ik eindelijk een blunder gevonden

Ik en een vriendin van me op MSN kwamen op het ieddee om via microfoon te praten. Ja dat leek ons wel een leuk plan dus gingen we het proberen....
Nou wat al meteen opviel bij mij is dat ik heel hard (bijna schreeuwen) moesyt praten wil die microfoon me stem oppikken.

Ik maar de hele avond hard praten zodat ze me kon verstaan. EN ze verstond me toen nog amper.

Ik de heletijd vechten met de microfoon. Blijkt dat ik hem op de off-stand had

Maar toen ik daarachter kwam was ze all offline gegaan lol.
Oud 21-08-2005, 16:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een tijdje terug in een discotheek. Ik liep met een drankje in mijn hand rond en ik zag een naar benedenlopende trap niet aankomen. Pffff, het scheelde maar een haar of ik was echt naar beneden getuimeld. Mijn glas was wel in 1 keer leeg. Maar er zag er wel onhandig uit, iedereen om me heen stond ook lachen.
Oud 21-08-2005, 18:42
chen
chen is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-08-2005 @ 17:13 :
Een tijdje terug in een discotheek. Ik liep met een drankje in mijn hand rond en ik zag een naar benedenlopende trap niet aankomen. Pffff, het scheelde maar een haar of ik was echt naar beneden getuimeld. Mijn glas was wel in 1 keer leeg. Maar er zag er wel onhandig uit, iedereen om me heen stond ook lachen.
hihihihihihihihihihihihi
das wel erg idd, heb je een pixelschouder nodig
Oud 21-08-2005, 18:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
mijn laatste blunder : ik had net mn rijbewijs en zou net voor de eerste keer alleen wegrijden in mn ma dr auto. dat is een automaat. en hij staat hier altijd in een klein k*thoekje geparkeerd, bijna tegen een muur aan. met een lantaarnpaal dr achter. ik zou rustig wegrijden, niks aan de hand, totdat mn ma ineens staat te kijken hoe dat gaat. en toen was ik opeens een beetje nerveus... en zette ik t ding in de 'd' (vooruit) ipv de bedoelde 'r' (achteruit).

de deuk in de bumper viel mee.
Oud 21-08-2005, 20:49
welle
welle is offline
Ik had laatst een hele erge blunder toen ik bij mijn nichtjes logeerde. Ik ging daar naar de wc en er stond een (soort Japans?) beeldje naast de doortrekker. Best groot. In elk geval verwachtte ik niet dat hij klein genoeg was om doorgetrokken te worden Ik veegde per ongeluk het beeldje in de wc-pot en probeerde hem nog te pakken, maar hij was al verdwenen.
De dagen daarna was ik constant bang dat mijn tante tevoorschijn zou komen en zou vragen: "Heeft iemand mijn Japanse beeldje soms verplaatst? Ik dacht dat het bij de wc stond."
Ik heb er nog niets van gehoord, maar wie weet zijn de kinderen wel vreselijk gestraft.
(En het spijt me vreselijk dat ik het niet verteld heb, maar ik durfde het écht niet )
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:53
freud
freud is offline
Ik ging voor het eerst de vrienden van mijn (ex)vriendje ontmoeten. In het café. Ik was vreselijk zenuwachtig en probeerde met elk mopje mee te lachen en aan mijn vriends blik te zien moest ik dringend kalmeren. Dus toen ging ik naar de wc, ik zat op de pot en dacht: "kalm blijven, kalm blijven, ze vinden je heus wel leuk, blabla." En door die immense geconcentreerdheid ben ik erin geslaagd een heel stuk wc-papier uit mijn broek te laten hangen, en zo naar mijn plekje terug te keren. Ik probeerde heel rustig te stappen en snapte niet waarom iedereen zo naar mij keek.

Daarna was ik volledig geaccepteerd
Oud 22-08-2005, 11:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
welle schreef op 21-08-2005 @ 21:49 :
Ik had laatst een hele erge blunder toen ik bij mijn nichtjes logeerde. Ik ging daar naar de wc en er stond een (soort Japans?) beeldje naast de doortrekker. Best groot. In elk geval verwachtte ik niet dat hij klein genoeg was om doorgetrokken te worden Ik veegde per ongeluk het beeldje in de wc-pot en probeerde hem nog te pakken, maar hij was al verdwenen.
De dagen daarna was ik constant bang dat mijn tante tevoorschijn zou komen en zou vragen: "Heeft iemand mijn Japanse beeldje soms verplaatst? Ik dacht dat het bij de wc stond."
Ik heb er nog niets van gehoord, maar wie weet zijn de kinderen wel vreselijk gestraft.
(En het spijt me vreselijk dat ik het niet verteld heb, maar ik durfde het écht niet )
!
Oud 22-08-2005, 11:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
freud schreef op 21-08-2005 @ 21:53 :
Ik ging voor het eerst de vrienden van mijn (ex)vriendje ontmoeten. In het café. Ik was vreselijk zenuwachtig en probeerde met elk mopje mee te lachen en aan mijn vriends blik te zien moest ik dringend kalmeren. Dus toen ging ik naar de wc, ik zat op de pot en dacht: "kalm blijven, kalm blijven, ze vinden je heus wel leuk, blabla." En door die immense geconcentreerdheid ben ik erin geslaagd een heel stuk wc-papier uit mijn broek te laten hangen, en zo naar mijn plekje terug te keren. Ik probeerde heel rustig te stappen en snapte niet waarom iedereen zo naar mij keek.

Daarna was ik volledig geaccepteerd
dat lijkt me dus echt erg!
Oud 22-08-2005, 22:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
chen schreef op 21-08-2005 @ 19:42 :
hihihihihihihihihihihihi
das wel erg idd, heb je een pixelschouder nodig
De volgende keer leun ik wel op jouw schouder.
Oud 23-08-2005, 12:06
snoopy
snoopy is offline
Had vandaag iets erg stoms:
Ik had een tentamen en ik had vanochtend wat dingen die ik niet kon onthouden op m'n hand gezet, zodat ik af en toe een blik erop kon werpen. Toen zat ik bij m'n tentamen en kwam ik erachter dat ik dat dus nog op m'n hand had staan. Heb doodsangsten uitgestaan dat de leraar erachter zou komen (op fraude staat bij ons nogal een zware straf, nl. verwijdering van school). Gelukkig zag ie t niet!
Oud 23-08-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-08-2005 @ 13:06 :
Ik had een tentamen en ik had vanochtend wat dingen die ik niet kon onthouden op m'n hand gezet, zodat ik af en toe een blik erop kon werpen. Toen zat ik bij m'n tentamen en kwam ik erachter dat ik dat dus nog op m'n hand had staan. Heb doodsangsten uitgestaan dat de leraar erachter zou komen (op fraude staat bij ons nogal een zware straf, nl. verwijdering van school). Gelukkig zag ie t niet!
Ik kwam er op m'n eindexamen achter dat er een blaadje met aantekeningen in m'n binas zat Ik heb hem er zo onzichtbaar mogelijk uitgehaald, en in m'n kladblaadje gevouwen. Ik was echt bang
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 21-08-2005 @ 16:42 :
Nopu heb ik eindelijk een blunder gevonden

Ik en een vriendin van me op MSN kwamen op het ieddee om via microfoon te praten. Ja dat leek ons wel een leuk plan dus gingen we het proberen....
Nou wat al meteen opviel bij mij is dat ik heel hard (bijna schreeuwen) moesyt praten wil die microfoon me stem oppikken.

Ik maar de hele avond hard praten zodat ze me kon verstaan. EN ze verstond me toen nog amper.

Ik de heletijd vechten met de microfoon. Blijkt dat ik hem op de off-stand had

Maar toen ik daarachter kwam was ze all offline gegaan lol.
hoe kan ze je ueberhaupt horen als ie 'op de off-stand' staat
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-08-2005 @ 13:15 :
Ik kwam er op m'n eindexamen achter dat er een blaadje met aantekeningen in m'n binas zat Ik heb hem er zo onzichtbaar mogelijk uitgehaald, en in m'n kladblaadje gevouwen. Ik was echt bang
had ik dus ook, vandaag
Eigenlijk moet je t dan zeggen, ofzo, maar dat durfde ik ook niet
Oud 23-08-2005, 21:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
snoopy schreef op 23-08-2005 @ 13:06 :
ik had op de middelbare school idd zoiets.
voordat de toets begon was ik nog ff de samenvatting van een hoofdstuk in mn wiskundeboek aan het doorlezen. Toen werden de toetsen uitgedeeld en ik had per ongeluk het boek, open, op mn tafel laten liggen. pas toen ik uitgebreid aan het pennen was kwam ik erachter dat mn boek gewoon open op mn tafel lag. En die leraar had al 20 minuten zelf niks gezien! Zo voorzichtig mogelijk dat boek in mn tas laten glijden... nou, toen was ik wel een btje bang eigenlijk
Oud 24-08-2005, 16:30
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Katje schreef op 23-08-2005 @ 13:17 :
hoe kan ze je ueberhaupt horen als ie 'op de off-stand' staat
Omdat het niet een echte off stand is. Als je keihard schreeuwt en de volume aan de andere kant helemaal open doet hoor je geruis en een vage stem
Oud 24-08-2005, 21:13
chen
chen is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-08-2005 @ 23:30 :
De volgende keer leun ik wel op jouw schouder.
jah hoor is goed
Oud 24-08-2005, 21:26
kalinho
kalinho is offline
dit vind ik achteraf ook wel een strakke:

Ik kreeg 4-5 weken geleden Overvalpreventie op mn werk (ikea), omdat ik ook wel ns kassa zit. Dus die vrouw laat mij zien waar de overvalknop zit (waar je op drukt als iemand anders word overvallen) maar die knop, wsa heel licht. Dus ik voelde, en tegelijk voelde ik dat ik m indrukte. En 't is een stil alarm. Dus ik denk: Wat niet weet, wat nie deert . Komen we terug in 't kassakantoor, blijkt dat het alarm bezig is. Dus ik moest met mn 2 handen die alarm-uitzet-knop blijven ingedrukt houden, en dan zou de vrouw ff onder de desbetreffende kassa kruipen en t alarm uitzetten. Nu is die vrouw niet een van de slankste, dus eer dat die onder de kassa was gekropen en t alarm had uitgezet: dat duurde wel ff. En ondertussen stond ik aleen in dat kassakantoor, met allebei mn handen op die knop. Terwijl op dat moment wel steeds alle telefoons gingen. De beveiliging was in paniek, de bEdrijfshulpverleners ware in paniek, heel de winkel was een beetje in paniek. En omdat ik niet kon opnemen werd die paniek natuurlijk alleen maar groter....
Toen was die vrouw eindelijk klaar, en ze dacht dat ze zelf die knop had ingedrukt.
Eind goed al goed zeg ik dan
Oud 30-08-2005, 22:07
aapje
aapje is offline
mn vriend had zn auto op een pleintje geparkeerd helemaal aan het eind vlak voor een heg. Om het parkeerterrein af te komen moestie dus achteruit rijden.. Dus ik met mn grote mond zeg dat doe ik wel even, terwijl ik nog nooit auto heb gereden..dus hij zegt oke is goed, je hoeft alleen maar te doen wat ik zeg. DUs hij legt uit wat ik doen moet, ik doe het (verkeerd uiteraard) en die auto vliegt de heg in. Heel die heg was verrot, net als de bumper van de auto. En in paniek krijg ik het ook nog voor elkaar om hem met een rotvaart in zn achteruit te gooien...gelukkig hadden die mensen waarvan die heg was niks gezien..
Oud 30-08-2005, 23:16
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik ben laats boodschappen gaan doen zonder dat ik doorhad dat ik mijn huissleutels niet mee had genomen. Toen bleek ook nog eens geen van mijn huisgenoten thuis te zijn om mij binnen te laten. Uiteindelijk is mijn vader naar mij toe gereden om mij mn reservesleutels te brengen, die bij mijn ouders thuis lagen. Het duurde 3 kwartier voordat hij er was en ondertussen was mijn diepvriesspul dat ik had gekocht al half ontdooid.

Daar kwam later nog bij dat mn vader te hard had gereden en een verkeersboete in de bus kreeg
Reageren

Regels voor berichten