Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
eigenlijk alleen maar positief..maar dat kan ik af en toe ook niet hebben van sommige mensen weet ik dat ze het niet menen..hou dan je mond..en ze hebben een keer een opmerking tegen me gemaakt die me heel hard trof in mijn hart...'skater'...auwauw auw
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Niet echt, ik zie er eigenlijk heel normaal uit, ben alleen nogal bleek dus dan is het natuurlijk heel grappig om een opmerking te maken zoals: In welk spookhuis woon je eigenlijk? Ben jij familie van casper het spookje? Ik weet 't al, je bent een vampier! Ga toch terug naar je spookhuis.
Nou hahaha, ik trek 't me niet echt aan, boeit mij wat dat ik bleek ben, het is eigenlijk wel geinig want sommige mensen (op sport ofzo) komen dan zo aanzetten van "Voel je je wel lekker? Je ziet zo bleek uit" hah Over m'n kleren trouwens niet echt, vorig jaar rioepen de oh zo grappige jongens uit m'n klas wel 's zoiets van Hippie (maar das niet echt schelden) omdat ik wijde broeken droeg enz, ook wel door hoe ik m'n haar toen had denk ik maarja.. dat was gewoon stijl naar beneden tot m'n schouders dus ook niet echt speciaal, maakte blijkbaar alleen die indruk ofzo in combinatie met m'n broeken, maar die dragen zenu zelf ook allemaal... dusss Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 10:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
hmmz.. waar slaat dat op joey?
anyways... ik wordt best wel vaak uitgescholden voor van alles en nog wat.. als ik iets superkleurrijks draag dan noemen ze me alsnog gothic of satan of marilyn manson of korn of junkie punker, hippie, skater enz enz enz enz ik trek me er nooit wat van aan want die mensen weten niet eens wat het inhoud.. als ze al zow dom zijn om me uitteschelden voor gothic terwijl ik er kleurrijk bijloop dan schenk ik er al helemaal geen aand8 aan.. wat ik wel erg vervelend vind is dat ze me gewoon trappen en slaan en op me spugen enzow.. bij ons op school gebeurt dat dagelijks en er word nix aan gedaan.. ik ga zelf in me 1tje nou oowk weer niet tegen al die jongens vechten dus moet ik ze maar ontwijken.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee ik krijg over het algemeen geen kritiek op m'n uiterlijk ![]()
|
Was gister wel errug grappig zo'n boerenvrouw loopt uit de New York(disco) en liep langs me heen hoor ik echt met zo'n luidkeelse boerenstem: kiek dat tan die kearl hef gwoon n oorbel tussen sien oogn dikke waus.
Dat was wel erg koel om te horen. ![]()
|
gaat wel... eigluk van niemand... behalve me ouderss.. dus thuis loop ik altjid in een gewone spijkerbroek (omdat dat moet van me ouders, ze vinden de broeken die ik heb VRESELIJK)... m'n (meeste) vrienden vinden ze juist kewl..!!! en dus pobeer ik altijd kleding aan te doen wat IK leuwk vind, behalve bij familieactiviteiten omdat me ouders er dan meestal zijn en ik dus niet vrijuit kan gaan met kleding
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee nie echt, soms zie je mensen kijken alsof ik een alien ben, maar da valt volgens mij wel mee!!
![]() ![]() |
![]() |
|
neuh nooit echt zo last van..
soms wel dat mensen even kijken alsk iets raar aan heb ofzo, maar daar trek ik me niks van aan.. kijken mag.. Ben eik maar 1 keer uitgescholden om mn kleding ofzo en dat was op school door een paar brugklassers (dus nou ook niet echt iets om van te huilen) omdat ik zo'n Superman truitje aanhad.. krijg je van die opmerkingen als Superwijf, Superbitch, Superslet enz.. Beetje triest maar goed, ik weet aan wie het ligt zeg maar.. verder eigenlijk nooit, iedereen doet maar aan wat ie wilt eigenlijk hier... merk trouwens wel dat echt veel mensen hier aardig wat opmerkingen enzo naar hun hoofd geslingerd krijgen hier ![]() ![]()
|
![]() |
![]() ja ik woon in groningen en ik zie dr wel een btje extreem uit niet zo heel erg maar ik wil gewoon uniek zijn. Vaak zijn het van die kloooote omaas die me echt aankijken zo van 'wat een zielig meisje' ofzow. Maar ik vind dat dus echt zieligjes, be different, be you
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja zo vaak, alhoewel het de laatste volgens mij wat minder is, maar dat kan ook komen omdat ik zelf gewoon niet luister, dan hoor later van klasgenoten waarvoor ik allemaal ben uitgescholden...op straat blijft het vaak bij staren, alleen als er een groepje van die jongeren staan beginnen ze te schelden, maar wel altijd als ik al een paar honderd meter verderop loop
![]()
|
![]() |
Ach, .....leuke scheldnaampjes als `sloeber´`kutgothic´`vampier´`lijk´........ach ja, je hebt van die mensen....laten ze eerst maar eens opzich zelf letten voordat ze een ander de grond in boren...kan er soms best wel om lachen maar er komen soms ook opmerkingen waarvan ik toch even moet slikken....maarja....altijd bter dan zo´n massa mensje
![]()
|
![]() |
mwoah, meer dat ik er leuk uitzie
![]() jah heb weleens kritiek gehad omdat ik m'n haar paars met zilveren lokjes had (zilver werd later viesblond,niet aan te raden) maar dan heb ik zoiets van, halloho mijn jaar ben 15 jah, kan intusse zelf wel bepalen wat ik wil ![]() ow jah, kritiek op m'n gedrag en uitstraling telt niet mee hè? Dan moet ik ff heel veel veranderen ![]()
|
![]() |
neej heel weinig
ja van de sloeries van mij school waak ruzie mee heb moet je die broek zien! moet je die schoenen zien en thuis wel eens van die opmerkingen van wow wat een tent heb jij aan of waar zijn je schoenen me moeder is nooit echt heel blij met me kleren maar het boeit me geen zak meestal krijg ik wel postitieve reacties. en als ze negatief zijn trek ik me er gewoon nix van iedeer is zoals die is en als het je niet aanstaat moet je er uuit de buurt blijven laatst zat ik met me broer in de trein. kwam er een meisje in de trein zitten met zo'n rode fluwele jurk armband met pinnen eraan nou ja jullie weten wat ik bedoel hij zo domme lui maar ik vind het cool als je dat durft en vind het er gaaf uitzien. greetz smilegirl |
![]() |
|
ja heel veel.
Als ik mezelf maar eens in een hokje plaats: ik heb altijd gothickleding aan en op een erg extravagante manier. in Utrecht word ik al nagekeken en hoor ik af en toe "gothic"geroepen......maar in een dorp als Maarssen waar ik nu woon is het niet normaal meer. Zodra ik uit de bus stap voel ik me gelijk kut....eerst trok ik me er niks van aan en vond ik het alleen maar zielig. In mezelf lachte ik om hun stomiteit. Maar nu word ik er soms echt scheitziek van. Ik loop heel ffies een stukje van nog geen 5 minuten en ja hoor....op elke straathoek staat een groepje jongeren die het niet kunnen laten even heel hard te gaan lachen.....of te roepen :heks, gothic, satan, zwarte of zoiets dergelijks. Het is wel leuk als ze zoiets roepen als : "kan je me betoveren". dan roep ik altijd heel hard "jaha" en maak ik zo'n beweging met m'n handen. Soms is het ook wel heel leuk. Ik krijg ook heel vaak positieve reacties op mijn kleding. Zo van "dat je dat durft". Laatst was de buschaufeur zelfs zo enthausiast die zei dat ie er helemaal ontroerd van werd ![]() mensen zijn er som ook heel erg in geintresseerd. Vandaag nog kwam ineens een vrouw van middelbare leeftijd naast me fietsen ïs dat nou gothic, wat je draagt?" das wel leuk. Zelfs jongeren zijn soms erg geintresseerd in "wat er nou achter zit *maar nou vraag ik me toch een ding af: wat is er zoleuk aan mensen uitlachen om hun lifestyle en kledingstijl? Is het de macht? Of is het het onzekere van die andere persoon? Het jezelf beter voelen dan mij???? |
![]() |
|
zelf krijg ik niet echt veel kritiek op men kleren, maar ik kan me soms doodergeren aan enkele vriendinnen van mij die constant op andere hun 'looks' zitten te zagen. Ik vind persoonlijk dat iedereen het recht heeft om zich te kleden op zijn manier, en vaak heb ik zelfs bewondering voor mensen die zich duidelijk anders kleden as de meeste, kvind gothic zelfs heel mooi!!! en kvind echt dat je niet iemand kan beoordelen gewoon door de kleding die hij/zij draagt... spijtig dat niet iedereen van die mening is
|
niet echt kritiek deze situatie maar wel grappig:
ik was met mn vriendin in disneyworld en ze werd wel 5 keer de weg of instructies over het park gevraagd want ze dachten dat ze in disney world werkte WTF HAHHAHA Ze ziet er een beetje industrial uit en had een jesterhat ( ik ook trouwens) op maar dat was het ![]()
|
altijd
ik kleed me meer volgens de nederlandse mode, en die is anders dan de mode in parijs en op mn amerikaanse school. trek me er verder niet zoveel van aan. Ik vind het wel cool om anders te zijn dan alle andere meelopers hier.
|
Verwijderd
|
Ach jawel.
Ik zit op zo'n school waar gewoon iedereen kritiek krijgt, wat je ook aanhebt. Dus ja.. Ach ik laat ze wel lekker hun gang gaan, vroeger paste ik me altijd aan aan wat anderen van mn kleding vonden en zeiden. Gelukkig doe ik nu gewoon dingen aan die ik écht wil dragen, ook al vind niemand anders behalve ik het mooi. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet op m'n kleding, daar krijg ik weleens complimenten over (vooral als ik m'n Che-shirt aan heb
![]() (zelf)moordneigingen van. |
![]() |
|
ik wordt de hele dag uitgescholden.. meestal heks, satan [jaja lol],hoer,gothic[die snog het ergst],smurf[als ik blauwe panties aan heb] pippi langkous [als ik streepsokken/panties] aanheb,zwartjoekel [door m'n vader],freak,witch,vampier..en zo gaat het de hele dag door,eerst vond ik dat altijd heel erg,nu erger ik me alleen nog
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lerares met hoofddoek juf_hoofddoek | 106 | 16-07-2012 19:49 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |