Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 07:50
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
]{ing schreef:
mja, het leven is heel wat makkelijker als je je kleed zoals de massa doet
Ik ben behoorlijk massaal gekleed. En waarom? Omdat ik dat wil misschien? Ik vind die kleren leuk, en tja, dat half Nederland ze leuk vindt, kan ik daar wat aan doen? Moet ik daarom dan maar iets anders aan trekken, iets dat ik niet leuk vind? Precies, nee dus. En word ik dan meteen maar afgedaan als iemand die: het zich makkelijk maakt omdat ze zich saai kleedt? Wat nou als ik dat nou wèl leuk vind? Dat jij het dat niet vindt, daar kan ik ook niks aan doen. Jij wilt jezelf zijn, laat 'massaal Nederland' dan ook lekker zichzelf zijn. Jij geeft nu net zo opmerkingen als al die mensen die gothics, skaters en weet ik het wat nog meer uitschelden. Wees gewoon jezelf, laat anderen in hun waarde en ga niet lopen zeiken op mensen die niet zo 'zich zelf' (denk jij) zijn als jij.

Maareh, ik krijg net zo goed opmerkingen. Over m'n bril, over m'n kleren ook wel eens, over m'n haar enz.

Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 07:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 17:40
framboos
framboos is offline
eigenlijk alleen maar positief..maar dat kan ik af en toe ook niet hebben van sommige mensen weet ik dat ze het niet menen..hou dan je mond..en ze hebben een keer een opmerking tegen me gemaakt die me heel hard trof in mijn hart...'skater'...auwauw auw dus ma nee..en ik fiets op een route naar huis waar volgens mij aan het begin van de route staat ' toeter naar dat meisje met dat bruine haar en twee staartjes' want er wordt steeds getoeterd...en ik schrik me elke keer lam...
Oud 27-06-2002, 09:43
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
nee eik ie echt,mishcien omdak klein ben soms maar dat is dan meer voor de grap (denk)
maar ik trek het niet aan.
Ik kan ook nog wel duizende dingen over die mensen zelf kunnen bednekuh ds....
Oud 27-06-2002, 10:22
LittleGirly
LittleGirly is offline
Niet echt, ik zie er eigenlijk heel normaal uit, ben alleen nogal bleek dus dan is het natuurlijk heel grappig om een opmerking te maken zoals: In welk spookhuis woon je eigenlijk? Ben jij familie van casper het spookje? Ik weet 't al, je bent een vampier! Ga toch terug naar je spookhuis.
Nou hahaha, ik trek 't me niet echt aan, boeit mij wat dat ik bleek ben, het is eigenlijk wel geinig want sommige mensen (op sport ofzo) komen dan zo aanzetten van "Voel je je wel lekker? Je ziet zo bleek uit" hah
Over m'n kleren trouwens niet echt, vorig jaar rioepen de oh zo grappige jongens uit m'n klas wel 's zoiets van Hippie (maar das niet echt schelden) omdat ik wijde broeken droeg enz, ook wel door hoe ik m'n haar toen had denk ik maarja.. dat was gewoon stijl naar beneden tot m'n schouders dus ook niet echt speciaal, maakte blijkbaar alleen die indruk ofzo in combinatie met m'n broeken, maar die dragen zenu zelf ook allemaal... dusss

Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:17
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik liep met een vriendin onder een raam door waar trance opstond ''auw kut niet twee gothics'' lag bijna op de grond van het lachen (als je het zuid-limburgse dialect kent begrijp je waarom het zo grappig klinkt)
ik ken het zuid- limburgse dialect, maar k snap m niet echt please explaine
Oud 28-06-2002, 16:37
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Wees gewoon jezelf, laat anderen in hun waarde en ga niet lopen zeiken op mensen die niet zo 'zich zelf' (denk jij) zijn als jij.
Ik durf te wedden dat jij zou lachen of grapjes maken of schelden tegen iemand die voorbij loopt met een hanekam en een gescheurde broek en een leren jack of iets dergelijks in die geest!
Oud 28-06-2002, 16:47
mood indigow
mood indigow is offline
hmmz.. waar slaat dat op joey?

anyways... ik wordt best wel vaak uitgescholden voor van alles en nog wat.. als ik iets superkleurrijks draag dan noemen ze me alsnog gothic of satan of marilyn manson of korn of junkie punker, hippie, skater enz enz enz enz

ik trek me er nooit wat van aan want die mensen weten niet eens wat het inhoud.. als ze al zow dom zijn om me uitteschelden voor gothic terwijl ik er kleurrijk bijloop dan schenk ik er al helemaal geen aand8 aan..

wat ik wel erg vervelend vind is dat ze me gewoon trappen en slaan en op me spugen enzow.. bij ons op school gebeurt dat dagelijks en er word nix aan gedaan.. ik ga zelf in me 1tje nou oowk weer niet tegen al die jongens vechten dus moet ik ze maar ontwijken..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 16:52
Baxx
Baxx is offline
ja me wel zekker omdat ik ook een klein beetje make up op doe en me honde halsband ik haat mensen die je niet acepteren zoals je bent
Oud 29-06-2002, 13:05
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Darkstar schreef:
ja me wel zekker omdat ik ook een klein beetje make up op doe en me honde halsband ik haat mensen die je niet acepteren zoals je bent
daar ben ik het nou helemaal mee eens mensen vinden het al gauw raar asl je niet zo als hun benen dan krijg je ook zo iets van jij wilt zeker alles zwart omdat je een hondenband om heb van die vooroodelen of dat je meteen een satanist ben als je gothic ben...mja
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 13:53
Paige
Paige is offline
Nooit echt negatief..
Vroeger wel..

Wel zegt men vaak: is je haarkleur echt?!?!?

JA HET IS ECHT!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:36
rodina
rodina is offline
Citaat:
mood indigow schreef:

ik trek me er nooit wat van aan want die mensen weten niet eens wat het inhoud.. als ze al zow dom zijn om me uitteschelden voor gothic terwijl ik er kleurrijk bijloop dan schenk ik er al helemaal geen aand8 aan..

stel je voor ja dat een gothic kleur draagt

nee ik krijg over het algemeen geen kritiek op m'n uiterlijk
Oud 29-06-2002, 16:40
shanli
shanli is offline
Citaat:
Paige schreef:
Nooit echt negatief..
Vroeger wel..

Wel zegt men vaak: is je haarkleur echt?!?!?

JA HET IS ECHT!
welke kleur heb je dan??
Oud 29-06-2002, 16:43
Stevill
Stevill is offline
Was gister wel errug grappig zo'n boerenvrouw loopt uit de New York(disco) en liep langs me heen hoor ik echt met zo'n luidkeelse boerenstem: kiek dat tan die kearl hef gwoon n oorbel tussen sien oogn dikke waus.
Dat was wel erg koel om te horen.
Oud 29-06-2002, 17:07
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
gaat wel... eigluk van niemand... behalve me ouderss.. dus thuis loop ik altjid in een gewone spijkerbroek (omdat dat moet van me ouders, ze vinden de broeken die ik heb VRESELIJK)... m'n (meeste) vrienden vinden ze juist kewl..!!! en dus pobeer ik altijd kleding aan te doen wat IK leuwk vind, behalve bij familieactiviteiten omdat me ouders er dan meestal zijn en ik dus niet vrijuit kan gaan met kleding
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:33
Verwijderd
nee nie echt, soms zie je mensen kijken alsof ik een alien ben, maar da valt volgens mij wel mee!! ook denken veel mensen dak m'n haar geverfd heb (heb bes blond haar) jaaaah tuurlijk ik verf het al m'n hele leven!!! ennuh waarom dan blond doe dan blauw ofzo!! mja nie zoveel dus
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:51
GRRR
GRRR is offline
ze zeggen tegen mij altijd

waarom zie je er zo dope uit man? echt te erg. ik wilde dat ik jou was enzo dan stond mij ook alles. bruut ende shit gewoon.

yo
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:55
Verwijderd
"zegge je hebt 2 verschillende schoenen aan "

vorig jaar toen ik nog veel me broek met shceuren aanhad

"eeh dr zit een scheurtje in je broek"

en ene tijdje op spikes maar die draag ik bijna nie meeer
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:56
SnOrKeL
SnOrKeL is offline
soms beginnen mensen op straat wel es spontaan te kotsen

en laatst was ik geweigerd bij de macdonalds

maar verder, niet echt commentaar nee
Oud 04-07-2002, 13:05
PardonMe
PardonMe is offline
neuh nooit echt zo last van..
soms wel dat mensen even kijken alsk iets raar aan heb ofzo, maar daar trek ik me niks van aan.. kijken mag..
Ben eik maar 1 keer uitgescholden om mn kleding ofzo en dat was op school door een paar brugklassers (dus nou ook niet echt iets om van te huilen) omdat ik zo'n Superman truitje aanhad.. krijg je van die opmerkingen als Superwijf, Superbitch, Superslet enz.. Beetje triest maar goed, ik weet aan wie het ligt zeg maar..

verder eigenlijk nooit, iedereen doet maar aan wat ie wilt eigenlijk hier...

merk trouwens wel dat echt veel mensen hier aardig wat opmerkingen enzo naar hun hoofd geslingerd krijgen hier damn..
Oud 04-07-2002, 14:40
Chelsea
Chelsea is offline
ja hoor, maar ik heb er geen last van
het word steeds minder de laaste tijd btw
Oud 05-07-2002, 13:53
osmano
osmano is offline
pffff ik krijg nooit kritiek ,want als wel dan weten ze ook wat met ze gebeurd ,hier in zuid-limburg als je maar 1 grote bek hebt tege iemand z'n kelding krijg je klappe
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:47
S
S is offline
Citaat:
osmano schreef:
pffff ik krijg nooit kritiek ,want als wel dan weten ze ook wat met ze gebeurd ,hier in zuid-limburg als je maar 1 grote bek hebt tege iemand z'n kelding krijg je klappe
Hoe kortzichtig kun je zijn.

Dat is echt niet overal het geval.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
osmano schreef:
klappe op oren zeker
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 21:12
*x*x*Faith*x*x*
*x*x*Faith*x*x* is offline
heeeys,

ja ik woon in groningen en ik zie dr wel een btje extreem uit niet zo heel erg maar ik wil gewoon uniek zijn. Vaak zijn het van die kloooote omaas die me echt aankijken zo van 'wat een zielig meisje' ofzow. Maar ik vind dat dus echt zieligjes, be different, be you
Oud 05-07-2002, 21:37
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
*x*x*Faith*x*x* schreef:
heeeys,

ja ik woon in groningen en ik zie dr wel een btje extreem uit niet zo heel erg maar ik wil gewoon uniek zijn. Vaak zijn het van die kloooote omaas die me echt aankijken zo van 'wat een zielig meisje' ofzow. Maar ik vind dat dus echt zieligjes, be different, be you
just "be you" will do... IMO hoef je echt niet "different" te zijn om "you" en/of uniek te zijn... En geen slecht woord over oma's: oma's aan de top wwet je
Oud 06-07-2002, 15:11
Verwijderd
Ik krijg nooit kritiek op mijn uiterlijk. Ik krijg meestal complimentjes
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 15:55
unsubstantial
unsubstantial is offline
ik krijg alleen comentaar van men oma maarja die kan er ook nix aan doen whaha
Oud 07-07-2002, 11:42
2young2live
2young2live is offline
ja zo vaak, alhoewel het de laatste volgens mij wat minder is, maar dat kan ook komen omdat ik zelf gewoon niet luister, dan hoor later van klasgenoten waarvoor ik allemaal ben uitgescholden...op straat blijft het vaak bij staren, alleen als er een groepje van die jongeren staan beginnen ze te schelden, maar wel altijd als ik al een paar honderd meter verderop loop , het blijft ook meestal bij "satan"satanist"heks"duivel' etc etc...d'r was één jongen op school die ook echt bang voor mij was hahaha kwamen een paar gozers op me af "he, wil je hem vervloeken??!!" dat was wel lollig...mij boeit het echt niet wat die mensen van mij denken...
Oud 07-07-2002, 12:05
EternalDeath
EternalDeath is offline
Ach, .....leuke scheldnaampjes als `sloeber´`kutgothic´`vampier´`lijk´........ach ja, je hebt van die mensen....laten ze eerst maar eens opzich zelf letten voordat ze een ander de grond in boren...kan er soms best wel om lachen maar er komen soms ook opmerkingen waarvan ik toch even moet slikken....maarja....altijd bter dan zo´n massa mensje
Oud 07-07-2002, 13:07
beuk
beuk is offline
Citaat:
EternalDeath schreef:
maarja....altijd bter dan zo´n massa mensje
idd
Oud 07-07-2002, 13:50
Popputjuh
Popputjuh is offline
mwoah, meer dat ik er leuk uitzie
jah heb weleens kritiek gehad omdat ik m'n haar paars met zilveren lokjes had (zilver werd later viesblond,niet aan te raden) maar dan heb ik zoiets van, halloho mijn jaar ben 15 jah, kan intusse zelf wel bepalen wat ik wil
ow jah, kritiek op m'n gedrag en uitstraling telt niet mee hè?
Dan moet ik ff heel veel veranderen
Oud 07-07-2002, 13:56
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Niet echt kritiek op mijn uiterlijk, ja soms op mijn haar.

Eerder op mijn innerlijk, omdat sommige mensen mij te bijdehand vinden.
Oud 08-07-2002, 21:29
Paige
Paige is offline
Citaat:
shanli schreef:

welke kleur heb je dan??
natuurlijk blond..(in de richting van lichtblond..)..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 12:49
smilegirl
smilegirl is offline
neej heel weinig
ja van de sloeries van mij school waak ruzie mee heb
moet je die broek zien!
moet je die schoenen zien
en thuis wel eens van die opmerkingen
van wow wat een tent heb jij aan
of waar zijn je schoenen
me moeder is nooit echt heel blij met me kleren maar het boeit me geen zak
meestal krijg ik wel postitieve reacties.
en als ze negatief zijn trek ik me er gewoon nix van
iedeer is zoals die is en als het je niet aanstaat moet je er uuit de buurt blijven
laatst zat ik met me broer in de trein.
kwam er een meisje in de trein zitten met zo'n rode fluwele jurk
armband met pinnen eraan
nou ja jullie weten wat ik bedoel
hij zo domme lui
maar ik vind het cool als je dat durft en vind het er gaaf uitzien.

greetz smilegirl
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 15:23
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ik krijg heel veel kritiek op mijn uiterlijk, en eigelijk vind ik dat best cool: dan voel ik me pas een echte alto
Oud 09-07-2002, 15:57
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ik krijg heel veel kritiek op mijn uiterlijk, en eigelijk vind ik dat best cool: dan voel ik me pas een echte alto
verveel je je ofzo?
Oud 09-07-2002, 20:06
Gaia
Gaia is offline
ja heel veel.

Als ik mezelf maar eens in een hokje plaats: ik heb altijd gothickleding aan en op een erg extravagante manier.
in Utrecht word ik al nagekeken en hoor ik af en toe "gothic"geroepen......maar in een dorp als Maarssen waar ik nu woon is het niet normaal meer.

Zodra ik uit de bus stap voel ik me gelijk kut....eerst trok ik me er niks van aan en vond ik het alleen maar zielig. In mezelf lachte ik om hun stomiteit. Maar nu word ik er soms echt scheitziek van.
Ik loop heel ffies een stukje van nog geen 5 minuten en ja hoor....op elke straathoek staat een groepje jongeren die het niet kunnen laten even heel hard te gaan lachen.....of te roepen :heks, gothic, satan, zwarte of zoiets dergelijks.
Het is wel leuk als ze zoiets roepen als : "kan je me betoveren". dan roep ik altijd heel hard "jaha" en maak ik zo'n beweging met m'n handen.

Soms is het ook wel heel leuk. Ik krijg ook heel vaak positieve reacties op mijn kleding. Zo van "dat je dat durft". Laatst was de buschaufeur zelfs zo enthausiast die zei dat ie er helemaal ontroerd van werd hehe
mensen zijn er som ook heel erg in geintresseerd. Vandaag nog kwam ineens een vrouw van middelbare leeftijd naast me fietsen ïs dat nou gothic, wat je draagt?" das wel leuk. Zelfs jongeren zijn soms erg geintresseerd in "wat er nou achter zit

*maar nou vraag ik me toch een ding af: wat is er zoleuk aan mensen uitlachen om hun lifestyle en kledingstijl? Is het de macht? Of is het het onzekere van die andere persoon? Het jezelf beter voelen dan mij????
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:09
Gaia
Gaia is offline
owja en doordat mensen zoveel kritiek hebben ga ik me alleen maar extravaganter kleden...

wat zijn sommige mensen toch zielig (die het niet kunnen laten om mensen na te roepen)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:18
Tsoenami
Tsoenami is offline
zelf krijg ik niet echt veel kritiek op men kleren, maar ik kan me soms doodergeren aan enkele vriendinnen van mij die constant op andere hun 'looks' zitten te zagen. Ik vind persoonlijk dat iedereen het recht heeft om zich te kleden op zijn manier, en vaak heb ik zelfs bewondering voor mensen die zich duidelijk anders kleden as de meeste, kvind gothic zelfs heel mooi!!! en kvind echt dat je niet iemand kan beoordelen gewoon door de kleding die hij/zij draagt... spijtig dat niet iedereen van die mening is
Oud 09-07-2002, 20:24
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:
owja en doordat mensen zoveel kritiek hebben ga ik me alleen maar extravaganter kleden...

Is dat een dreigement?

je kleed je toch zoals je zelf wilt?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:24
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
niet echt kritiek deze situatie maar wel grappig:
ik was met mn vriendin in disneyworld en ze werd wel 5 keer de weg of instructies over het park gevraagd want ze dachten dat ze in disney world werkte WTF HAHHAHA
Ze ziet er een beetje industrial uit en had een jesterhat ( ik ook trouwens) op maar dat was het
Oud 09-07-2002, 22:19
fruitmand
fruitmand is offline
altijd
ik kleed me meer volgens de nederlandse mode, en die is anders dan de mode in parijs en op mn amerikaanse school.

trek me er verder niet zoveel van aan. Ik vind het wel cool om anders te zijn dan alle andere meelopers hier.
Oud 09-07-2002, 22:27
Verwijderd
Ach jawel.
Ik zit op zo'n school waar gewoon iedereen kritiek krijgt, wat je ook aanhebt.
Dus ja..
Ach ik laat ze wel lekker hun gang gaan, vroeger paste ik me altijd aan aan wat anderen van mn kleding vonden en zeiden.
Gelukkig doe ik nu gewoon dingen aan die ik écht wil dragen, ook al vind niemand anders behalve ik het mooi.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 01:39
Verwijderd
Citaat:
killing.f0r.fun schreef:
Ze ziet er een beetje industrial uit en had een jesterhat ( ik ook trouwens) op maar dat was het
dat is vet

jesters zijn evil
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 02:38
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
Citaat:
nare man schreef:

dat is vet

jesters zijn evil
was ook bij het the haunted house
Oud 10-07-2002, 10:19
Verwijderd
Niet op m'n kleding, daar krijg ik weleens complimenten over (vooral als ik m'n Che-shirt aan heb ), maar ik ben nu eenmaal nogal lelijk en daar krijg ik altijd rotopmerkingen over. Da's kut, het doet toch nog elke keer wel pijn. Soms krijg ik er
(zelf)moordneigingen van.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:40
ms glampire
ms glampire is offline
ik wordt de hele dag uitgescholden.. meestal heks, satan [jaja lol],hoer,gothic[die snog het ergst],smurf[als ik blauwe panties aan heb] pippi langkous [als ik streepsokken/panties] aanheb,zwartjoekel [door m'n vader],freak,witch,vampier..en zo gaat het de hele dag door,eerst vond ik dat altijd heel erg,nu erger ik me alleen nog
Oud 10-07-2002, 12:50
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
ms glampire schreef:
ik wordt de hele dag uitgescholden.. meestal heks, satan [jaja lol],hoer,gothic[die snog het ergst],smurf[als ik blauwe panties aan heb] pippi langkous [als ik streepsokken/panties] aanheb,zwartjoekel [door m'n vader],freak,witch,vampier..en zo gaat het de hele dag door,eerst vond ik dat altijd heel erg,nu erger ik me alleen nog
achja maar er zijn ook mensen die je mooi vinden hoor *hint*
Oud 10-07-2002, 12:55
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
a new noise schreef:

achja maar er zijn ook mensen die je mooi vinden hoor *hint*
Bakje ?
Oud 10-07-2002, 12:59
Andora
Andora is offline
best wel veel, word uitgescholden voor heks, satanist, satan, lijk, dat soort dingen.
Eerst werd er op school ook op muh gespuugt enzow, maar glukkig ist nu vakantie
en verder zijn ut alleen blikken en soms leuke reacties "wat heb jij je kunstig opgemaakt zeg"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten