Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2005, 01:40
Verwijderd
hey mensen.

wat is hier nou weer een mystery aan mij?

ik heb uitgelegd waarom mijn zus mij heeft aangemeld en waardoor ik moest stoppen midden onder het spel
en verder, mag ik nog meedoen? durven jullie mij nog een kans geven? ik geef toe dat mijn entree in dit forum niet helemaal naar behoren is verlopen, maar dat komt gewoon door de omstandigheden.
Advertentie
Oud 31-08-2005, 06:56
Verwijderd
Deelnemerslijst:
1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
8.Spoonie(nu niet als lucky number 5 )
9. Saarah
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Spelleider(s):
1.Nootsen(NEE, JIJ MAG GEEN SPELLEIDER ZIJN, jij overloper naar de dark side )
2. ABgirl
Oud 31-08-2005, 08:11
Verwijderd
Deelnemerslijst:
1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.
12.
13.
14.
15.

Spelleider(s):
2. ABgirl
Oud 31-08-2005, 10:32
evil devolution
evil devolution is offline
[B]Deelnemerslijst:
1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12.
13.
14.
15.

Spelleider(s):
2. ABgirl
Oud 31-08-2005, 12:17
vogelvrij2
vogelvrij2 is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-08-2005 @ 20:31 :
Het spel viel mijzelf (een beetje) tegen doordat er door mensen zomaar werd uitgestapt midden in het spel! Verder werd er vaak niet gestemd! Het kan dat je een keer niet stemt uit taktische redenen! Je zou dan eigenlijk aan de spelleider moeten laten weten dat je niet stemt. Het mysterie Redroest was ook stom! Ook al stemt hij nu ineens wel, hij heeft te veel rondes niet gestemd en eigenlijk hadden wij hem als spelleiders er uit moeten halen. Uiteindelijk hebben weij als spelleiders het beter gevonden om zijn naam niet te schrappen in de laatste rondes doordat het een te grote invloed op het spel zou kunnen hebben! Nu was het nog een soort mysterie! Ook de weerwolf in een hij vorm aanspreken is een bewuste keuze maar al vaker gedaan in weerwolfspellen! Ten allen tijde hebben wij als spelleiders geprobeerd het spel goed te leiden! Ik vind dat er bij een volgende deelnemerslijst boven moet staan dat mensen actief mee moeten doen met het spel. Dit betekent niet dat men veel moet posten maar wel gewoon moet stemmen. Wanneer je het goed bekijkt heeft Roos gewonnen maar in dit spel waren er meer verliezers. Verder vond ikd e tactiek van de weerwolven erg goed gekozen! Flow was verder een goede ziener maar geen goede overtuiger

-hi-
Oke dat het aanmelden niet helemaal terecht was daar heb ik mijn excuses voor aangeboden. Dat kwam omdat ik niet wist dat daar een regel voor was. Maar wij hebben wel degelijk goed aangegeven dat wij op vakantie gingen en dat een ander het gewoon over kon nemen. Ik heb het op het forum gezet en een duidelijk bericht naar de spelleider gestuurd. Het was bovendien nog niet ver in het spel dus het had geen invloed: dat is gewoon gelul. Je kan gewoon een privebericht naar een nieuw iemand sturen met mijn functie.
Oud 31-08-2005, 13:53
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Je kan je ook gewoon niet aanmelden als je weet dat je toch bijna het hele spel met vakantie bent.

1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12. de communiceerbeer
13.
14.
15.

Spelleider(s):
1.Nootsen
2. ABgirl
Oud 31-08-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
vogelvrij2 schreef op 31-08-2005 @ 13:17 :
Oke dat het aanmelden niet helemaal terecht was daar heb ik mijn excuses voor aangeboden. Dat kwam omdat ik niet wist dat daar een regel voor was. Maar wij hebben wel degelijk goed aangegeven dat wij op vakantie gingen en dat een ander het gewoon over kon nemen. Ik heb het op het forum gezet en een duidelijk bericht naar de spelleider gestuurd. Het was bovendien nog niet ver in het spel dus het had geen invloed: dat is gewoon gelul. Je kan gewoon een privebericht naar een nieuw iemand sturen met mijn functie.
Dan moeten er wel mensen zijn die die functie over willen nemen en die waren er niet.
Verder kwam je met dat op vakantie gaan pas toen het spel al was begonnen, dus dan kan een spelleider er niet zoveel meer aan doen.
Was handiger geweest als je voor het spel begon, te melden dat je over zoveel dagen op vakantie ging en of het dan mogelijk was om mee te doen. Nu heb je jezelf en je broerjte er gewoon tussen geduwd (om het maar zo ff te zeggen) en anderen de kans ontnomen om dit spel te spelen.
Verder weet ik van genoeg mensen dat ze zich niet voo rhet spel hadden aangemeld omdat ze wisten dat ze op vakantie gingen (ook al was dat pas na 12 dagen ofzo).
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon raar wat je hebt gedaan, maar ja, het is gebeurd, volgende ronde beter.
Oud 31-08-2005, 16:30
Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12. de communiceerbeer
13. Sjoerd
14.
15.
Oud 31-08-2005, 19:09
Verwijderd
1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12. de communiceerbeer
13. Sjoerd
14. Lucky Luciano
15.
Oud 31-08-2005, 20:12
hi
hi is offline
1. Femic
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12. de communiceerbeer
13. Sjoerd
14. Lucky Luciano
15. hi

spelleiders:
1. Nootsen
2. AB-girl
Oud 31-08-2005, 20:41
Spoonie
Spoonie is offline
mooi we zitten vol, nog 1 potje en dan vind ik het wel weer genoeg geweest
Oud 31-08-2005, 21:06
Roos
Roos is offline
Ik ben lucky nummer 5 dus dat belooft wat Ben benieuwd naar de functies!
Oud 31-08-2005, 23:06
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline

Lijer en Klaas
Oud 01-09-2005, 10:43
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
[CP]Grinttegel schreef op 01-09-2005 @ 00:06 :
[afbeelding]

Lijer en Klaas
flierenfluiter
Oud 01-09-2005, 11:26
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
aaaaaaaaah ik ben te laat!!!!
Oud 01-09-2005, 13:40
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 01-09-2005 @ 12:26 :
aaaaaaaaah ik ben te laat!!!!
NHEEEEEEEEEEEEEEEEEEN....geef je als reserve op, misschien zijn er wel uitvallers
Oud 01-09-2005, 18:01
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik wil me ook wel als reserve opgeven.
Oud 02-09-2005, 14:31
Nootsen
Nootsen is offline
ik doe dan wel mee als speler

De capriolen van Ab girl zijn werkelijk onnavolgbaar, na kritiek op spelsystemen die iedereen zelf beslist dacht ik zo , wil ze nu mij niet als collega spelleider.
Het weze zo

ik word dus nummer 15 en hi leider nummer 1

verder heb ik meer dan een maand geleden al eens geopperd dat de doden beter zouden zwijgen om 2 redenen
1) zij hebben altijd gelijk en weten dingen die ze in het echt ook niet meer zouden kunnen zeggen omdat ze dood zijn
2) ze spammen het topic nodeloos vol
Oud 02-09-2005, 14:38
Roos
Roos is offline
Ik vind ook dat de doden moeten zwijgen. In ieder geval de ziener! Anders kan die na zijn dood, alle informatie zomaar posten, dat is niet leuk meer!

Laten we dus eens een potje spelen met de regel:

"Doden mogen niet meer praten!"
Oud 02-09-2005, 14:45
Verwijderd
@nootsen: zo heb ik het helemaal niet bedoeld. Mijn vraag aan jou was alleen of ik samen met hi spelleider zou mogen zijn omdat dat vorige keer prima ging. Dus helemaal niets met capriolen ofzo te maken. Vooral omdat ik het de komende tijd erg druk ga krijgen en het vorige keer steeds zou uitkwam dat als ik niet kon, kon Hi wel en andersom. (een enkele uitzondering daargelaten dat de uitslag idd wat laat was).
(en anders laten we het aan de andere spelers over wie er volgens hen spelleider mogen zijn).

Verder ben ik het idd met je eens dat vooral de ziener niets mag vertellen nadat hij/zij het spel uit is. Als ik het goed heb (heb de regels er ff niet op nagekeken) staat er ook zoiets in de spelregels dat de ziener niet mag vertellen over wat hij/zij weet (iig na zijn/haar dood).
Oud 02-09-2005, 14:50
Verwijderd
Hier zijn de regels voor de duidelijkheid nog een keer:

"Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Iedereen speelt een inwoner van een klein dorpje in de Middeleeuwen.

Er schrijven mensen in, en iedereen krijgt een rol toegewezen:

Er zijn:
3 weerwolven

1 tovenaar

1 ziener

1 wolfsbane

en een aantal gewone dorpelingen.

Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven want die weten ook wie de andere weerwolven zijn.

De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden.

Het spel begint met een stemronde. Alle dorpsbewoners zitten (zogenaamd) 's avonds met elkaar rond de tafel en moeten samen door middel van een stemming bepalen wie er opgehangen wordt. Elke deelnemer stuurt een Persoonlijk Bericht naar Spelleider! met daarop de naam van degene die opgehangen moet worden. Degene die de meeste stemmen heeft, wordt opgehangen (en ligt dus uit het spel). De spelleider maakt dus bekend wie er wordt opgehangen en wat voor rol diegene heeft.

Dan wordt het nacht en slaan de weerwolven toe. Zij kiezen in onderling overleg één slachtoffer en sturen de naam van diegene naar Spelleider!. De wolfsbane kan echter de eerste keer dat hij door de weerwolven gekozen wordt niet opgegeten worden (wel opgehangen uiteraard) en de tovenaar stuurt naar Spelleider! een naam (maar niet zichzelf) van degene die hij/zij die nacht beschermt tegen de weerwolven. Als er dus niemand wordt opgegeten dan was het (bedoelde) slachtoffer dus de wolfsbane of was hij/zij beschermd door de tovenaar, maar dat wordt niet verteld door de spelleider.
De ziener kan die nacht een berichtje naar Spelleider sturen om te vragen wat de rol is van één bepaalde persoon.

Daarna is er weer een stemronde, enz.

Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !!

De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen.
De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.

Deze regels zijn aanvullend:

iedereen behalve de weerwolven moet stemmen, na 3 rondes achter elkaar niet gestemd te hebben wordt je gediskwalificeerd, je krijgt geen waarschuwing. Als je in totaal 4 rondes niet hebt gestemd, wordt je sowieso gediskwalificeerd! De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf , de spelleider mag niet zeggen met betrekking tot wie wel en wie niet gestemd heeft
de ziener mag maar per ronde over 1 iemand de functie vragen,
de tovenaar mag 1 iemand beschermen,
de weerwolven moeten 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar overleggen.

Zijn alle weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is, de wolfsbane kan niet opgegeten worden maar wel opgehangen..
Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorie'en ook posten, en ook daarin mag je bluffen.

per ronde is er 1 dag stemmingstijd, als je binnen die tijd niet hebt gestemd vervalt je stem, bij gelijkspel stemmen ook de weerwolven, zij krijgen te horen tussen wie het gelijkspel is.

we hebben steeds 2 stemmingsrondes:
1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar,
en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon"

Er staat dus idd dat de ziener niets mag zeggen. Dit dus in de zin dat de ziener gaat zeggen dat hij van iemand zeker weet dat hij zij een bepaalde functie heeft.

Ik stel voor dat we daarbij dan de regel doen dat de doden niets meer mogen zeggen mbt het spel. Dit om de redenen die nootsen net in zijn post heeft aangevoerd.
Oud 02-09-2005, 17:43
hi
hi is offline
Ik hoor het wel! Ik vind spelleider als speler net zo leuk!
Oud 02-09-2005, 19:21
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar als dat zo is doe ik mee....
Spelleider is ook ok.
Oud 02-09-2005, 19:48
Verwijderd
dit spel mag op zich best wel eens gaan beginnen
Oud 03-09-2005, 00:40
Nootsen
Nootsen is offline
daar heb je gelijk ********
maar de 2 o zo goeie spelleiders zijn zo traag dat een slak beter het wachtwoord van spelleider zou krijgen.

En zo goed ook dat het gaat met jullie, rond 23 uur weet je meestal wat er om 20 uur is gebeurt en wat Hi een supergoeie zet vindt, vindt AB Girl maar niets....
Oud 03-09-2005, 09:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
He.. lief doen allemaal, zolang het nog kan...
Oud 03-09-2005, 11:06
hi
hi is offline
Er is niets aan de hand! Ik had me als speler opgegeven maar ik wil ook best spelleider zijn. Alleen ga ik daar verder niet over dat moet Nootsen met ABgirl uitzoeken daar ga ik me niet in mengen! Het is alleen niet de bedoeling dat Nootsen dan rare praat verkondigt. Ik ga het spel dus ook niet starten. Jammer dat ik me dan beschuldigd voel (zal wel weer aan mijzelf liggen).
Oud 03-09-2005, 11:26
Roos
Roos is offline
Laten we gewoon gaan beginnen, het is maar een spelletje
Oud 03-09-2005, 13:12
hi
hi is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-09-2005 @ 12:26 :
Oud 03-09-2005, 18:05
Flowtje
Flowtje is offline
We hebben nog 321 posts voor het spel.

Opzich vind ik het eigenlijk ook wel tijd om te beginnen.
Oud 03-09-2005, 19:35
Femic
Femic is offline
Ik schrijf me uit, ik ga morgen verhuizen naar m'n nieuwe kamer (die ik nog niet had op moment van inschrijven, vandaar ) en daar heb ik nu nog geen internet, dus dan kan ik alleen in het weekend stemmen.. Ik sta m'n plaats dus af aan drilboorsjakie (die als eerste reserve reageerde en nu nr. 1 is). Veel plezer.. En voor de duidelijkheid nog even de nieuwe deelnemerslijst hier:

1. drilboorsjakie
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12. de communiceerbeer
13. Sjoerd
14. Lucky Luciano
15. hi/Nootsen (?)

spelleiders:
1. Nootsen/hi (?)
2. AB-girl
Oud 03-09-2005, 19:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Femic schreef op 03-09-2005 @ 20:35 :
Ik schrijf me uit, ik ga morgen verhuizen naar m'n nieuwe kamer (die ik nog niet had op moment van inschrijven, vandaar ) en daar heb ik nu nog geen internet, dus dan kan ik alleen in het weekend stemmen.. Ik sta m'n plaats dus af aan drilboorsjakie (die als eerste reserve reageerde en nu nr. 1 is). Veel plezer.. En voor de duidelijkheid nog even de nieuwe deelnemerslijst hier:

1. drilboorsjakie
2. T!ne
3. mrboot
4. Biertank 52
5. Roos
6. duivelaartje
7. Flowtje
9. Saarah
10.********
11.evildevolution
12. de communiceerbeer
13. Sjoerd
14. Lucky Luciano
15. hi/Nootsen (?)

spelleiders:
1. Nootsen/hi (?)
2. AB-girl
Kut, val ik dus weer buiten de boot..
Oud 03-09-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nootsen schreef op 03-09-2005 @ 01:40 :
daar heb je gelijk ********
maar de 2 o zo goeie spelleiders zijn zo traag dat een slak beter het wachtwoord van spelleider zou krijgen.

En zo goed ook dat het gaat met jullie, rond 23 uur weet je meestal wat er om 20 uur is gebeurt en wat Hi een supergoeie zet vindt, vindt AB Girl maar niets....
Ik weet niet wat jij allemaal aan het vertellen ben hoor
Het enige wat ik heb gedaan is letterlijk aan jou vragen op msn of jij persé spelleider wilde zijn, of dat Hi het anders samen met mij mocht zijn, maar alleen als jij dat ook wilde.
Als mensen willen, wil ik dat berichtje wel letterlijk hier plaatsen.
Verder over die goede zet, dat ging over dat jullie zelf een andere weerwolf eruit speelden. Ik kreeg het idee dat jullie het niet helemaal doorhadden en heb je alleen een pm gestuurd dat het wel de bedoeling is dat jullie samenwerken. Hi had ik hierover nog helemaal niet gesproken, jij blijkbaar wel.
En dat over 23:00 uur: Het is voor Hi en mij idd niet altijd mogelijk om helemaal op tijd te zijn, voor niemand waarschijnlijk en al helemaal niet als het voor mij toevallig net 2 hele drukke weken zijn waarbij we afhankelijk zijn van het weer (want dat ben je met een agrarisch bedrijf thuis) en ik dus een aantal avonden door moet werken tot een uur of 10/11. Kan dan moeilijk even stoppen omdat ik de uitslag ook nog moet posten, maar dat heb ik wel steeds zo snel mogelijk gedaan als ik klaar was met werken.
Maar ja, vind het eerlijk gezegd helemaal niet leuk op deze manier.
Wil graag beginnen, maar als het zo moet, moeten de spelers maar beslissen wie ze als spelleider willen.
Als iedereen verder geen problemen heeft zal ik + andere spelleider morgen(middag) proberen de functies te verdelen en die te pm'en zodat het spel kan beginnen.

(btw, over dat traag, was afgelopen 1,5 dag op kamp, maar ben nog maar kwartiertje thuis en zit toch alweer achter m'n pc omdat ik dit goed geregeld wil hebben en wil beginnen omdat ik niet wist of er misschien al begonnen was of dat mensen nog op het begin zaten te wachten)

Laatst gewijzigd op 03-09-2005 om 22:52.
Oud 04-09-2005, 03:19
de communiceerbeer
Wtf is het altijd zo'n gezeur met dit spel of wat, de vorige keer ook al met die roestfiguren

Ik sluit me hierbij aan:

Citaat:
Roos schreef op 03-09-2005 @ 12:26 :
Oud 04-09-2005, 06:48
Sjoerd
Sjoerd is offline
geen gezeik, spelen!
Oud 04-09-2005, 13:39
Spelleider
Spelleider is offline
functies zijn onderweg.

Er is dit spel ook een cupido toegevoegd.
Degene met deze functie mag mij een pm sturen met 2 mensen die van hem een stelletje moeten zijn.
Deze 2 mensen krijgen van mij een pm met de naam van degene met wie ze een koppel zijn, maar niet de functie. Het gevolg is dat er bijv. een een weerwolf en dorpeling samen een koppel kunnen vormen (hoeft natuurlijk niet).
Als 1 persoon van het stelletje dood gaat, gaat de ander automatisch ook dood.
Oud 04-09-2005, 13:45
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 04-09-2005 @ 14:39 :
functies zijn onderweg.

Degene met deze functie mag mij een pm sturen met 2 mensen die van hem een stelletje moeten zijn.
Deze 2 mensen krijgen van mij een pm met de naam van degene met wie ze een koppel zijn, maar niet de functie. Het gevolg is dat er bijv. een een weerwolf en dorpeling samen een koppel kunnen vormen (hoeft natuurlijk niet).
Zij moeten elkaar toch ook steunen in elkaars mening?
Oud 04-09-2005, 13:54
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
T!ne schreef op 04-09-2005 @ 14:45 :
Zij moeten elkaar toch ook steunen in elkaars mening?
Nee, dat hoeft niet.
Ze weten alleen van elkaar dat ze stelletje zijn. Dit mogen ze verder niet openbaar maken (zou ook niet zo handig zijn om te doen).
Elkaars functie krijgen ze ook niet te horen. Dit omdat anders een dorpeling te horen zou kunnen krijgen wie er weerwolf is en zichzelf op zou offeren.
het kan wel betekenen dat ze elkaar gaan beschermen als bijv. een weerwolf samen met een dorpeling is. De weerwolf zal dan de dorpeling niet zo snel opeten om er zelf in te blijven.
Dat zijn dus juist de leuke effecten van deze functie.

Het het gisteren weer irl gespeeld, dus vandaar dat ik op dit idee kwam.

De functies zijn trouwens verdeeld.

De dorpelingen mogen tot morgenavond 5 september 19:00 uur een naam indienen van wie ze op willen hangen.
Verder mag de cupido mij een pm sturen met de namen van het stelletje.
Oud 04-09-2005, 14:10
Nootsen
Nootsen is offline
ik heb zo het gevoel dat in de rol die ik zit, mijn stiekeme droom kan doen uitkomen
Oud 04-09-2005, 14:13
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 03-09-2005 @ 23:50 :
Ik weet niet wat jij allemaal aan het vertellen ben hoor
Het enige wat ik heb gedaan is letterlijk aan jou vragen op msn of jij persé spelleider wilde zijn, of dat Hi het anders samen met mij mocht zijn, maar alleen als jij dat ook wilde.
Als mensen willen, wil ik dat berichtje wel letterlijk hier plaatsen.
Verder over die goede zet, dat ging over dat jullie zelf een andere weerwolf eruit speelden. Ik kreeg het idee dat jullie het niet helemaal doorhadden en heb je alleen een pm gestuurd dat het wel de bedoeling is dat jullie samenwerken. Hi had ik hierover nog helemaal niet gesproken, jij blijkbaar wel.
En dat over 23:00 uur: Het is voor Hi en mij idd niet altijd mogelijk om helemaal op tijd te zijn, voor niemand waarschijnlijk en al helemaal niet als het voor mij toevallig net 2 hele drukke weken zijn waarbij we afhankelijk zijn van het weer (want dat ben je met een agrarisch bedrijf thuis) en ik dus een aantal avonden door moet werken tot een uur of 10/11. Kan dan moeilijk even stoppen omdat ik de uitslag ook nog moet posten, maar dat heb ik wel steeds zo snel mogelijk gedaan als ik klaar was met werken.
Maar ja, vind het eerlijk gezegd helemaal niet leuk op deze manier.
Wil graag beginnen, maar als het zo moet, moeten de spelers maar beslissen wie ze als spelleider willen.
Als iedereen verder geen problemen heeft zal ik + andere spelleider morgen(middag) proberen de functies te verdelen en die te pm'en zodat het spel kan beginnen.

(btw, over dat traag, was afgelopen 1,5 dag op kamp, maar ben nog maar kwartiertje thuis en zit toch alweer achter m'n pc omdat ik dit goed geregeld wil hebben en wil beginnen omdat ik niet wist of er misschien al begonnen was of dat mensen nog op het begin zaten te wachten)
soit
wat ze me zei

"hey, wil jij persé spelleider zijn?
Zou eigenlijk graag weer samen met Hi spelleider zijn, maar als jij persé wil, veranderen we dat natuurlijk niet.

Groetjes ABgirl"

Dat klinkt echt vriendelijk humhum
en verder kreeg ik pm's van beide spelleiders
de ene vond het eeen schitterende tactiek, de andere zei dat in de regels stond dat wolven MOETEN samenwerken, dus bon, ik noem dat capriolen
Oud 04-09-2005, 14:43
Biertank 52
Biertank 52 is offline
gggrrrooommm, niet chatten, anders eet ik jullie op.
Oud 04-09-2005, 16:51
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
LEUK!!!
niet zo zeuren
Oud 04-09-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 04-09-2005 @ 14:39 :
functies zijn onderweg.

en dat waarom wordt dat zo besloten, zonder uberhaupt te vragen aan de andere deelnemers wat zij ervan vinden?
Oud 04-09-2005, 17:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 04-09-2005 @ 18:03 :
en dat waarom wordt dat zo besloten, zonder uberhaupt te vragen aan de andere deelnemers wat zij ervan vinden?
Jaaa laten we nog meer gaan zeiken

PS Wanneer moeten we stemmen???

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 17:31.
Oud 04-09-2005, 17:30
Sjoerd
Sjoerd is offline
wanneer word ik weer weerwolf
Oud 04-09-2005, 17:30
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 04-09-2005 @ 18:03 :
moeilijk doen is ook een kunst.
Oud 04-09-2005, 18:57
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 04-09-2005 @ 18:30 :
wanneer word ik weer weerwolf
dat ben je toch net geworden? Ik weet in ieder geval al dat er 2 mensen tegelijk gaan sterven
Oud 04-09-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 04-09-2005 @ 18:30 :
moeilijk doen is ook een kunst.
het is toch wel een ingrijpend verandering in het spel
Oud 04-09-2005, 23:30
de communiceerbeer
Ok de volgende die gaat zeuren stem ik op.
Oud 05-09-2005, 09:22
Biertank 52
Biertank 52 is offline
zeur, zeur, zeur

Regels voor berichten