Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kwam je met dat op vakantie gaan pas toen het spel al was begonnen, dus dan kan een spelleider er niet zoveel meer aan doen. Was handiger geweest als je voor het spel begon, te melden dat je over zoveel dagen op vakantie ging en of het dan mogelijk was om mee te doen. Nu heb je jezelf en je broerjte er gewoon tussen geduwd (om het maar zo ff te zeggen) en anderen de kans ontnomen om dit spel te spelen. Verder weet ik van genoeg mensen dat ze zich niet voo rhet spel hadden aangemeld omdat ze wisten dat ze op vakantie gingen (ook al was dat pas na 12 dagen ofzo). Eerlijk gezegd vind ik het gewoon raar wat je hebt gedaan, maar ja, het is gebeurd, volgende ronde beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige wat ik heb gedaan is letterlijk aan jou vragen op msn of jij persé spelleider wilde zijn, of dat Hi het anders samen met mij mocht zijn, maar alleen als jij dat ook wilde. Als mensen willen, wil ik dat berichtje wel letterlijk hier plaatsen. Verder over die goede zet, dat ging over dat jullie zelf een andere weerwolf eruit speelden. Ik kreeg het idee dat jullie het niet helemaal doorhadden en heb je alleen een pm gestuurd dat het wel de bedoeling is dat jullie samenwerken. Hi had ik hierover nog helemaal niet gesproken, jij blijkbaar wel. En dat over 23:00 uur: Het is voor Hi en mij idd niet altijd mogelijk om helemaal op tijd te zijn, voor niemand waarschijnlijk en al helemaal niet als het voor mij toevallig net 2 hele drukke weken zijn waarbij we afhankelijk zijn van het weer (want dat ben je met een agrarisch bedrijf thuis) en ik dus een aantal avonden door moet werken tot een uur of 10/11. Kan dan moeilijk even stoppen omdat ik de uitslag ook nog moet posten, maar dat heb ik wel steeds zo snel mogelijk gedaan als ik klaar was met werken. Maar ja, vind het eerlijk gezegd helemaal niet leuk op deze manier. Wil graag beginnen, maar als het zo moet, moeten de spelers maar beslissen wie ze als spelleider willen. Als iedereen verder geen problemen heeft zal ik + andere spelleider morgen(middag) proberen de functies te verdelen en die te pm'en zodat het spel kan beginnen. (btw, over dat traag, was afgelopen 1,5 dag op kamp, maar ben nog maar kwartiertje thuis en zit toch alweer achter m'n pc omdat ik dit goed geregeld wil hebben en wil beginnen omdat ik niet wist of er misschien al begonnen was of dat mensen nog op het begin zaten te wachten) Laatst gewijzigd op 03-09-2005 om 22:52. |
![]() |
||
Wtf is het altijd zo'n gezeur met dit spel of wat, de vorige keer ook al met die roestfiguren
![]() Ik sluit me hierbij aan: Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze weten alleen van elkaar dat ze stelletje zijn. Dit mogen ze verder niet openbaar maken (zou ook niet zo handig zijn om te doen). Elkaars functie krijgen ze ook niet te horen. Dit omdat anders een dorpeling te horen zou kunnen krijgen wie er weerwolf is en zichzelf op zou offeren. het kan wel betekenen dat ze elkaar gaan beschermen als bijv. een weerwolf samen met een dorpeling is. De weerwolf zal dan de dorpeling niet zo snel opeten om er zelf in te blijven. Dat zijn dus juist de leuke effecten van deze functie. Het het gisteren weer irl gespeeld, dus vandaar dat ik op dit idee kwam. De functies zijn trouwens verdeeld. De dorpelingen mogen tot morgenavond 5 september 19:00 uur een naam indienen van wie ze op willen hangen. Verder mag de cupido mij een pm sturen met de namen van het stelletje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ze me zei "hey, wil jij persé spelleider zijn? Zou eigenlijk graag weer samen met Hi spelleider zijn, maar als jij persé wil, veranderen we dat natuurlijk niet. Groetjes ABgirl" Dat klinkt echt vriendelijk humhum en verder kreeg ik pm's van beide spelleiders de ene vond het eeen schitterende tactiek, de andere zei dat in de regels stond dat wolven MOETEN samenwerken, dus bon, ik noem dat capriolen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() PS Wanneer moeten we stemmen???
Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 17:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||