Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 12:59
G-force
G-force is offline
Talpa is gewoon vermaak tv. Als je informatieve tv wil dan kijk je toch naar Discovery of National GEographic.
Iedereen loopt maar op die zender te zeiken alleen omdat het een laag niveau zou zijn.
Programma's als Joling en Gordon over devloer vind ik wel lache. Zulk soort persoonlijkheden zie je niet veel en die zijn juist lache om te zien op tv.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2005, 13:04
alpha
alpha is offline
de programma's beginnen niet op tijd (toevallig nog alle die ik gezien heb) met het gevolg dat ik eerder stop met kijken want anders mis ik het volgende programma op een andere zender. Ik vind de mensen die er presenteren niks, ze zender (afgezien van ER) eigenlijk alleen maar programma's uit op SBS6-niveau.

En het toppunt vond ik wel het alleereerste programma, met Linda en Beau, dat was wel heel slecht. Het geluid was slecht en de ondertiteling van een aantal stukjes liep van het beeld af!!(misschien niet met een breedbeeld, maar niet heel Nederland beschikt over een breedbeeld televisie!)
Zorg dan op z'n minst dat je ALLEREERSTE programma een beetje fatsoenlijk en goed in elkaar zit.

Nee, ik kijk omdat ik Expeditie Robinson wil zien, maar verder niet
Oud 01-09-2005, 13:18
mepsteen
mepsteen is offline
wanhopig
Oud 01-09-2005, 13:20
Pluis
Pluis is offline
talpa, verschrikkelijk..

de eerste keer dat ik keek kreeg ik een kwartier lang reclamefilmpjes voor talpa te zien, schijnbaar was er een of andere wedstrijd geweest ofzo, met doe iets leuks met het talpa logo (dat overigens te simpel voor woorden)

en big brother is al helemaal erg, kheb even gekeken en ik dacht eerst dat het een ontzettend slecht geacteerde soap was.. die mensen beseffen volgens mij iets te goed dat ze op tv komen.

al met al erg jammer van het geld.

al is dragonfly wel een erg mooie film (maarja, die konden ze net zo goed op net5 uitzenden, wordt talpa niet beter van)
Oud 01-09-2005, 13:25
Vice
Vice is offline
Nog niet gezien.
Oud 01-09-2005, 14:43
Verwijderd
Big Brother vind ik leuker dan ik verwacht had, al heb ik nog maar twee uitzendingen gezien.

NSE is een raar aftreksel van RTL Boulevard. Beau kan het programma niet dragen.

Samen vind ik een te puberale comedy; is niet mijn ding.

Verder heb ik nog weinig gezien.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 15:30
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
hppa schreef op 01-09-2005 @ 15:43 :
NSE is een raar aftreksel van RTL Boulevard. Beau kan het programma niet dragen.
Verder heb ik nog weinig gezien.
beau had beter bij RTL 4 kunnen blijven met rtl boulevard. Wat die nu doet is echt Niks
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 23:48
crook
crook is offline
o god, maanden lang is nederland in rep en roer omdat john de mol een nieuwe tv-zender begint. Het journaal opent er mee, ieder tv programma heeft talpa als onderwerp. En mensen hebben er weken naar uit gekeken en zijn er voor eerder terug gekomen van vakantie! Ik vind dit land zo triest! Waar is die opwinding nou om? Om een nieuwe tv-zender kom op zeg, wat een kut leven heb je als je op een internet-forum een topic opent om het logo van een tv-zender te gaan bespreken Mensen krijg een leven, ga de bloemetjes buiten zetten, word dronken en laat je eens verkrachten in een donker steegje
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 00:18
Verwijderd
Gelukkig voor jou heb jij het zo druk dat je geen tijd meer kunt vrijmaken om op zulke nutteloze topics te reageren, he.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 01:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2005 @ 01:18 :
Gelukkig voor jou heb jij het zo druk dat je geen tijd meer kunt vrijmaken om op zulke nutteloze topics te reageren, he.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 10:26
crook
crook is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2005 @ 01:18 :

en ook geen tijd om hier op te reageren
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 18:50
Jochem12
Jochem12 is offline
je kon bij big brother een stukej van de reet van zon wijf zien
Oud 02-09-2005, 21:03
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
G-force schreef op 01-09-2005 @ 13:59 :
Zulk soort persoonlijkheden zie je niet veel en die zijn juist lache om te zien op tv.

Het schijnt nog niet zo goed te draaien? Gelukkig heeft John zich alvast ingedekt met het verhaal dat je pas over 5 jaar kan zien of het succesvol is of niet
Oud 03-09-2005, 02:41
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 02-09-2005 @ 22:03 :

Het schijnt nog niet zo goed te draaien? Gelukkig heeft John zich alvast ingedekt met het verhaal dat je pas over 5 jaar kan zien of het succesvol is of niet
Dat is ook zo.

Overigens, jouw verhaal ontkrachtend, De Mol heeft wel gezegd niet tevreden te zijn als hij aan het eind van dit jaar minder dan een bepaalde hoeveelheid marktaandeel heeft. (De precieze hoeveelheid weet ik niet meer.)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 07:15
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
hppa schreef op 03-09-2005 @ 03:41 :
Overigens, jouw verhaal ontkrachtend, De Mol heeft wel gezegd niet tevreden te zijn als hij aan het eind van dit jaar minder dan een bepaalde hoeveelheid marktaandeel heeft. (De precieze hoeveelheid weet ik niet meer.)
Ik heb die ene presentator van "de wedstrijden" in een interview wel horen zeggen dat hij 800.000 kijkers nog te weinig vond.
En ik geloof dat ze nu rond de 400.000 - 500.000 kijkers zitten
Oud 03-09-2005, 07:19
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 01-09-2005 @ 14:20 :

schijnbaar was er een of andere wedstrijd geweest ofzo, met doe iets leuks met het talpa logo (dat overigens te simpel voor woorden)
Het logo is nog gejat ook. 2 dagen na de presentatie kwam ik precies datzelfde logo in een advertentie tegen. Ik ben even vergeten waarvan maar het was volgens mij een of ander ICT-bedrijf...

Citaat:
Pluiske schreef op 01-09-2005 @ 14:20 :

en big brother is al helemaal erg, kheb even gekeken en ik dacht eerst dat het een ontzettend slecht geacteerde soap was.. die mensen beseffen volgens mij iets te goed dat ze op tv komen.
Ik heb ook aflevering gezien "om een mening te vormen"
Het is volgens mij ook allemaal nep, alleen willen ze dat in het big brother topic niet geloven, de stakkers.
Oud 03-09-2005, 13:52
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Het is altijd een bepaald type mensen die aan big brother meedoen, dat is gewoon zo.
Oud 03-09-2005, 19:03
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 03-09-2005 @ 14:52 :
Het is altijd een bepaald type mensen die aan big brother meedoen, dat is gewoon zo.
ook dat mag je in het big brother topic niet zegge

Oud 03-09-2005, 19:46
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 03-09-2005 @ 20:03 :
ook dat mag je in het big brother topic niet zegge

Ja precies. En die zwangere vrouw die rookt als een ketter zouden ze gewoon haar sigaretten af moeten pakken. Schande is het! Dat kind komt gewoon verslaafd ter wereld, als het al levend geboren word........
of is dat té hard.....
Oud 04-09-2005, 07:53
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 03-09-2005 @ 20:46 :
of is dat té hard.....
we zullen het zien
Oud 10-09-2005, 22:51
Verwijderd
Bagger.

Geen leuke programma's, en ook niks vernieuwends. Meer woorden zou je er niet aan vuil moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:39
Martijn
Martijn is offline
De naam alleen klinkt al zo goedkoop
Laat gewoon 24u per dag Nickelodeon zoals het was
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:18
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Qua voetbal is er wel vooruitgang geboekt vind ik.

DE reclames blijven een minpunt, maar over een aantal maanden vind iedereen dat normaal.

Ik vond vooral het commentaar een stuk leuker dan bij de nos, ze zijn veel enthousiaster. Ook een pluspunt is dat er supporters aan het woord gelaten worden.
Oud 11-09-2005, 10:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind thuis wel grappig om te kijken rond 6 uur als ik toch niets te doen heb, en ik vind lieve lust ook leuk.

vorige week is er ook een programma begonnen, de grootste verliezer, ga ik ook wel volgen denk ik

maar ik word nu echt helemaal paranoide van zoveel zenders, want ik vind het eigenlijk steeds leuker worden om tv te kijken?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:00
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
toen ik laatst eens big brother voorbij zag komen dacht ik, he, dat lijkt 'the sims' wel...
Oud 11-09-2005, 11:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb alleen nog maar voetbal gekeken op Talpa en 1 film geloof ik. Voor de rest trekken die programma mij echt niet en Big Brother al he-le-maal niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:21
Muspel
Muspel is offline
Ik ga Talpa boycotten
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-09-2005 @ 12:00 :
toen ik laatst eens big brother voorbij zag komen dacht ik, he, dat lijkt 'the sims' wel...
hehe
Oud 12-09-2005, 13:59
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Muspel schreef op 11-09-2005 @ 16:21 :
Ik ga Talpa boycotten
ik doe mee
Oud 12-09-2005, 14:02
0oFZo0
0oFZo0 is offline
waar kan ik me aanmelden?
Oud 12-09-2005, 15:28
kalinho
kalinho is offline
ahc, ik hoef niet in een vereniging voor de boycot
Ik kwam er gister zelfs achter dat ik liever naar Studio Voetbal keek, dan naar Café de Sport, wat wel de beelden had. Ook "De Wedstrijden" kijk ik nu nog maar puur als ik der toevallig voorbij zap. Daarbij is Studio Voetbal ook veel leuker en hebben ze ook betere gasten.
Oud 13-09-2005, 15:19
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Hmm, ik kijk:
- Voetbal zaterdag
- Voetbal zondag
- Big Brother (5 x pw)
- Expeditie Robinson
- Oranje-wedstrijden
- Heel soms een film
- Nog heel somser Café de Sport (ik geef (steeds meer gaf) het een kans)

Trek je conclusie.

Daarentegen vind ik programma's als Thuis, NSE en die 'leuke' serie Samen (heet het dacht ik?) echt 3 x kut. Niet om aan te zien.
Oud 13-09-2005, 15:26
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik vind alleen "Big Brother" leuk, en kijk rond middernacht als ik in bed lig nog wel eens de herhaling van "Thuis" en in het weekend "Lieve Lust"...Voor de rest eigenlijk helemaal niks tenzij ik toevallig bij het zappen iets leuks voorbij zie komen wat nauwelijks gebeurd
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:29
MB
MB is offline
Kutzender met kutprogramma's. Ik had er veel meer van verwacht
Oud 14-09-2005, 16:32
Verwijderd
Ik heb de afgelopen drie weken Expeditie Robinson gekeken. Talpa dus. Om 21:30, gelijk na ER dus, begint CSI op RTL4. Alleen... ER is dan nog minstens tien minuten bezig. Dus ik heb nu al drie weken de stemming gemist en op internet moeten kijken later.

Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:32
Guenevery
Guenevery is offline
Tja, behoorlijke vooroordelen hier - dus nog niet eens op de tv gezet... aan voetbal mis ik toch niets.
Oud 14-09-2005, 20:38
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 14-09-2005 @ 17:32 :
Ik heb de afgelopen drie weken Expeditie Robinson gekeken. Talpa dus. Om 21:30, gelijk na ER dus, begint CSI op RTL4. Alleen... ER is dan nog minstens tien minuten bezig. Dus ik heb nu al drie weken de stemming gemist en op internet moeten kijken later.

precies!! dat is zo slecht bij Talpa, niks loopt echt precies op schema.. en als je dan nog die 10 minuten ER zou kijken mis je ook weer teveel van CSI vind ik
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:39
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Het feit dat ik er nog niet naar gekeken heb zegt denk ik wel genoeg
Oud 14-09-2005, 23:25
Adrenaline
Adrenaline is offline
***zender
Oud 15-09-2005, 00:45
Replicator
Replicator is offline
Wat een KUTHOMO is die Gordon. Om de 5 minuten lullen over zijn geaardheid en homoseksuele toespelingen maken. Is dit wat John de Mol voor ogen had?
Dat mietje heeft de ooit zo leuke 5 tegen 5 de pijp uitgeflikkerd.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 00:48
Metal
Metal is offline
Oud 15-09-2005, 17:20
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 15-09-2005 @ 00:25 :
***zender
Oud 15-09-2005, 17:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Replicator schreef op 15-09-2005 @ 01:45 :
Wat een KUTHOMO is die Gordon. Om de 5 minuten lullen over zijn geaardheid en homoseksuele toespelingen maken. Is dit wat John de Mol voor ogen had?
Dat mietje heeft de ooit zo leuke 5 tegen 5 de pijp uitgeflikkerd.

Altijd lachen met die kristen-paupertjes.
Oud 15-09-2005, 19:23
legatus
legatus is offline
Talpa is het boegbeeld van alles wat ik slecht vind aan televisie.
Oud 17-09-2005, 17:44
Faerie
Faerie is offline
ik vind gordon juist best geinig zo af en toe
beter dan die anderen die allemaal grappen proberen te maken maar wat nergens op slaat, zo ook Bridget bij Big Brother, zij kan ook alleen maar van een presenteerblaadje aflezen en op reacties van mensen in de zaal reageren kan niet
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 18:44
levi's
levi's is offline
Citaat:
Faerie schreef op 17-09-2005 @ 18:44 :
, zo ook Bridget bij Big Brother, zij kan ook alleen maar van een presenteerblaadje aflezen en op reacties van mensen in de zaal reageren kan niet
Ik vind juist dat Bridget heel goed en natuurlijk presenteert, aan de andere kant erger ik me dood aan Ruud de Wild die maar grappig probeert te zijn.
Oud 19-09-2005, 09:46
levi's
levi's is offline
2,4 miljoen kijkers gister naar de wedstrijden
Oud 19-09-2005, 12:26
Asskimo
Asskimo is offline
Geen ruk aan.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 12:27
Verwijderd
Ruud de Wild is juist de beste presentator voor BB. Hij lijkt als enige door te hebben dat het een achterlijk programma is, en bereidt zich dan dus ook maar niet voor.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:00
Stephan12345
Stephan12345 is offline
Coupling is wel een leuke serie op Talpa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten