Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik dit zou doen. Maar afgelopen nacht gebeurde het weer ondanks dat ik me had voorgenomen het niet meer te doen. Zou me schuldig en rot moeten voelen maar voel het in zekere zin niet. Beweer tegen alles en iedereen dat ik hem niet leuk vind en hou me zelf daar ook een beetje mee voor de gek. Probeer mezelf te overtuigen dat ik dat allemaal niet voel. Maar als ik ook voor mezelf heel eerlijk ben dan vind ik hem echt super leuk maar daarmee komt ook de angst om gekwetst te worden boven. Kan werkelijk alleen maar aan hem denken. Hoe heb ik het ooit zover kunnen laten komen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*wel beetje gemist heeft* ![]() ![]() Ik ruik naar hem, voel hem, hoor hem... Waarom zie ik hem dan niet, behalve op foto's? Hij is gvd nog geen 10 minuten hier vandaan (met de trein). Ook gewoon nog maar net weg, een uurtje, iets meer. En ik word al gek. Lang leve de aanhankelijkheid ![]() ![]() En iedereen praat over school. Ik wil eigenlijk ook weer naar school, maar durf niet. Was zover dat ik een decaan gemaild had, krijg ik geen antwoord... Wie heeft er een portie lef voor me, dan kan ik bellen en zo mijn vragen stellen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik houd van boeken die je, als je ze naast je neerlegt, gewoon verder zingen in je hoofd.
||
Citaat:
![]() succes bij de tandarts ![]() *hug*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dankjewel (2x) ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ik wat lef vind, dan zal ik het met je delen! ![]() nu gaat het al wat beter, behalve dan dat ze dus geen werk voor me hebben en ik tot die tijd geeeeen contract mag tekenen. Dus morgen maar even langs het CWI om me in te laten schrijven, behalve die emailservice kijken wat ze daar voor me kunnen doen.. Nu slapen..ben moe! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Voel me wel schuldig tegen mn moeder dat ik 2 uur heb lopen bellen en ik moet echt nog even mn schouders onder latijn-herexamen zetten maar daarnaast voel ik me heel goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En nu over mezelf: Ik word wakker en meteen weer die rotgedachtes.... Doordat ik er niet aan wil denken, denk ik er volgensmij juist wel aan ![]() Wie komt mij helpen om dat allemaal te vergeten? ![]() Voor de verandering iets positiefs erbij: Het zonnetje schijnt! Hopelijk is het niet te heet want ik ben nog niet buiten geweest. Als het te heet is, is het namelijk iets minder fijn. Het zou perfect zijn als ik vanavond wil slapen, dat het dan gaat regenen. Getik van regen op het raam <3 Ik hoop dat ik vanmiddag een leuk boek vind zodat ik daar mijn leesverslagen van kan maken! ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 08:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38 rare kwast | 484 | 22-09-2005 10:55 |