Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2005, 09:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan dit niet hoor, zo even een telefoontje en de rest van de dag niets. Het is te weinig ineens. Eerst zit je hele dagen samen en dan ineens maar tien minuutjes per dag dat je elkaar spreekt. Ik kan nu wel weer een uur keihard lopen huilen maar daar schiet ik ook niets mee op. Ik vind het zo moeilijk
Oud 31-08-2005, 10:57
ythguaN
ythguaN is offline
het gaat alweer wat beter
even een uurtje van school vrij genomen om hard te fietsen en alles te vergeten (en te verzweten)

heb zo zin in dit weekend
Oud 31-08-2005, 11:02
cagie
cagie is offline
Citaat:
moon schreef op 30-08-2005 @ 20:29 :
ja, wat zal ik daar nou eens op zeggen. Ikvind het eigenlijk nogal een onvolwassen actie. Ik denk alleen niet dat ik dat snel zal zeggen.

o,ja en ik heb vandaag eindelijk de eerste persoonlijkheidstest gehad!
Ik weet het. Het is idd geen volwassen actie. Eigenlijk gewoon een rond uit stomme en niet-door-de-beugel-kunnen de actie. Maar ja eigenlijk gebeurde het de eerste keer gewoon en ik denk dat alcohol en de omgeving ook een rol speelt. Ook al is er geen excuus voor te verzinnen.

Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik dit zou doen. Maar afgelopen nacht gebeurde het weer ondanks dat ik me had voorgenomen het niet meer te doen. Zou me schuldig en rot moeten voelen maar voel het in zekere zin niet. Beweer tegen alles en iedereen dat ik hem niet leuk vind en hou me zelf daar ook een beetje mee voor de gek. Probeer mezelf te overtuigen dat ik dat allemaal niet voel. Maar als ik ook voor mezelf heel eerlijk ben dan vind ik hem echt super leuk maar daarmee komt ook de angst om gekwetst te worden boven. Kan werkelijk alleen maar aan hem denken. Hoe heb ik het ooit zover kunnen laten komen?
Oud 31-08-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 30-08-2005 @ 15:48 :
na een aantal maanden afwezigheid (geen internet) ben ik weer terug!!
(en nu ga ik weer want nu trein vertrekt zo... )
Gelukkig maar!

*wel beetje gemist heeft*

Ik ruik naar hem, voel hem, hoor hem... Waarom zie ik hem dan niet, behalve op foto's? Hij is gvd nog geen 10 minuten hier vandaan (met de trein). Ook gewoon nog maar net weg, een uurtje, iets meer. En ik word al gek. Lang leve de aanhankelijkheid Wil zelfstandig zijn, maar ben bang dat ik dan teveel afstand ga nemen... Nja, dan maar zo

En iedereen praat over school. Ik wil eigenlijk ook weer naar school, maar durf niet. Was zover dat ik een decaan gemaild had, krijg ik geen antwoord... Wie heeft er een portie lef voor me, dan kan ik bellen en zo mijn vragen stellen..

Oud 31-08-2005, 12:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 31-08-2005 @ 13:30 :

En iedereen praat over school. Ik wil eigenlijk ook weer naar school, maar durf niet. Was zover dat ik een decaan gemaild had, krijg ik geen antwoord... Wie heeft er een portie lef voor me, dan kan ik bellen en zo mijn vragen stellen..

Als ik nu een beetje lef over had gehad, maar nee, ik heb zelf ook een beetje tekort. Dus verder dan succes wensen kom ik niet...

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik houd van boeken die je, als je ze naast je neerlegt, gewoon verder zingen in je hoofd.
Oud 31-08-2005, 12:59
Babette
Babette is offline
Voel me verdomd klote..
En iedereen is naar school, me vriend aan t werk, t is mooi weer heb geen zin in t fuckin strand..
Heb nergens zin in, wou dat t wat minder warm was..
Kwil gewoon net als afgelopen 2 dagen lekker heel de dag samen met mn vriend zijn..
En k zit zo erg tegen school op volgende week maandag introductie, hopelijk is me vriend dan ook vrij kan die ff mee, heb geen zin om in me eentje te gaan..naja geen zin, durf gewoon niet alleen.

T moet gewoon een keer over zijn ik ben dit zo zat
Oud 31-08-2005, 13:26
T!ne
T!ne is offline
hij moet zijn jaar opnieuw doen.. alle dingen die we anders samen hadden kunnen doen.. al die uitstappen ..ik hoop dat hij niet v school moet veranderen en ik hoop dat hij al helemaal niet moet gaan werken.. ik hoop veel

edit: omg .. mijn broer is juist gewoonweg het huis uitgelopen omdat hij boos is op mama .. Oké mama was zich aan het storen op hem, maar hij verdiende het dan ook.. Wanneer eindigt de pubertijd van jongens ..
Ben het zo kotsbeu hé .. Ik kan nu echt gwn beginnen wenen .. Och kutgedoe!

Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 13:32.
Oud 31-08-2005, 14:20
Maurice
Maurice is offline
waarom..

- lukt het niet me te motiveren voor wat dan ook?
- zijn al die vrouwen zo aanhankelijk?
- heb ik geen invloed over mezelf?
- kan ik mezelf niet besturen?
- raak ik iedereen na een uurtje zat?
- hoef ik mensen maar heel weinig te zien?
- is mijn mp3speler stuk?
- bestaat school?
- bestaan ouders?
- woon ik niet op mezelf?
- heb ik niet een prachtig verdienende baan?
- heb ik geen veilige groep om me heen?
- ben ik mij?

Oud 31-08-2005, 14:48
JaJ
JaJ is offline
nog maar 1 nachtje slapen, en dan.. ^^
nog maar 2 nachtjes slapen, en dan.... ^^

die ogen, verliezen ze ooit
hun glans?
gereduceerd tot de foto
die ze zijn?
Oud 31-08-2005, 15:19
Verwijderd
morgen lekker vrij , en de klas is toch al wat gezellig
Oud 31-08-2005, 16:25
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn god, wat een dag vandaag..Zo ontzettend lang! Had de eerste twee uur vrij toen moest ik naar school voor een mentoruur en stomme formulieren invullen hoe het ging met me enz.. Daarna had ik alweer een tussenuurtje(!) en toen twee uur les, tussenuur en het 8e uur weer les.. Ben totaal op, ontzettend sloom en plakkerig door het weer.. Moet nu ineens allerlei dingen doen voor school, ben echt niet meer gewend te werken Morgen in elk geval wel lekker naar de strook, even genieten
Oud 31-08-2005, 16:36
Halflight
Halflight is offline
Ik ga haar vanavond bellen. Dat ga ik echt doen en ik hang niet eerder op voordat we het uitgesproken hebben. Punt.
Oud 31-08-2005, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
morgen intro dag...
3 uur reizen (kom nog vanuit "huis" om dan van 10 tot 1 een beetje naar geleuter te luisteren..
jippie not
ben wel druk spullen aan het pakken enzo... (kan al mn kamer in maar wegens wat problemen hier thuis kan ik niet eerder daar heen dan donderdag...)

ach gaat vast leuk worden...
alleen voel ik me nu zwaar k..
alleen, verdrietig, boos, alle gevoelens door elkaar...
ik haat je...
en heb hoofdpijn wat zomer is leuk...ik hou niet van zomer..krijg uitslag, hoofdpijn enzo enzo
Oud 31-08-2005, 17:30
Verwijderd
Zucht.. Je zou maar een hele lange dag nutteloos op school zitten met allemaal lessen die er niet toedoen en dan ook nog eens naar gym moeten omdat je wel aanwezig moet zijn ookal kun je niet op je poten staan en 'dan maar moet scheidsen'.
Tuurlijk m'n voeten bloeden als een gek maar wat maakt het uit he?

En dan daarna nog 2 uur lekker uitzweten in lokalen met een nog erger zwetende lerares voorin.

Ja fijne dag hoor.
Oud 31-08-2005, 18:41
Roosje
Roosje is offline
Ik wil met hem praten maar ik durf het niet en ik word er ZO chagrijnig van!
Oud 31-08-2005, 18:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, moet weer een afspraak maken met mijn advocaat, hoeveel mensen van 19 jaar houden zich daar nou mee bezig?

Gelukkig toch nog even met hem gemsnt vanmorgen en hij gaat wel mee kamer kijken. Kan ik hem toch nog even zien in deze drukke, chaotische week. Morgen half zes op en waarschijnlijk pas half elf thuis ofzo, wat een dag

Vanmiddag foto's laten maken van mijn voet (eindelijk) het viel erg mee, de mensen waren ook vriendelijk enzo en het was niet eng
Ik mag alleen pas maandag bellen voor de uitslag, vind ik wel erg laat maar ja, ik loop er nu al tien weken mee.

Ik begin wel steeds zenuwachtiger en banger te worden voor de tandarts en het is dan ook wel alleen maar controle maar ik ben zo bang voor slecht nieuws
Oud 31-08-2005, 18:55
Verwijderd
nu pas begin ik zenuwachtig te worden voor het schooljaar. ik ben nu al bang voor de examens die ik pas over 2 jaar hoef te doen. en de toetsweken tussendoor, 6 weken les en dan is de eerste al... maar het gaat helemaal goed komen. Ik heb trouwens echt een relaxt lesrooster, wel lessen van anderhalf uur maar dan maandag 3 uur, dinsdag, woensdag en donderdag 2 uur en vrijdag vrij! veel thuis doen natuurlijk, maar met een beetje hulp van mijn parenten komt dat helemaal goed... hoop ik... ja het komt goed! moet gewoon, punt.
Oud 31-08-2005, 19:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-08-2005 @ 19:54 :
Damn, moet weer een afspraak maken met mijn advocaat, hoeveel mensen van 19 jaar houden zich daar nou mee bezig?
heel brutaal en nieuwsgierig hoor 9en waarschijnlijk niet goed opgelet..) waarom moet jij een advocaat hebben dan

succes bij de tandarts

*hug*
Oud 31-08-2005, 19:16
Verwijderd
Voel me eenzaam..... Ondanks dat ik vrienden heb
Waar blijft die persoon die me kan verlossen van deze last?
Oud 31-08-2005, 19:17
fractuur
fractuur is offline
Bleh.. In die stemming verkeer ik een beetje..
Oud 31-08-2005, 19:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-08-2005 @ 20:02 :
heel brutaal en nieuwsgierig hoor 9en waarschijnlijk niet goed opgelet..) waarom moet jij een advocaat hebben dan

succes bij de tandarts

*hug*
zie werk/geld en recht
Oud 31-08-2005, 19:20
Gothic
Gothic is offline
bah, morgen naar het ziekenhuis...
Oud 31-08-2005, 19:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-08-2005 @ 20:02 :

succes bij de tandarts

*hug*
Omdat mijn vader weer eens weigert te betalen wat hij zou moeten betalen en zich dus niet houdt aan het vonnis van de rechtbank.

Dankjewel (2x)
Oud 31-08-2005, 19:25
George
George is offline
Woohooh, morgen intake-gesprek bij een nieuwe zielenknijper wiens kop ik gek mag maken.
Oud 31-08-2005, 19:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-08-2005 @ 20:19 :
zie werk/geld en recht
Idd, voor een uitgebreidere versie kan je daar terecht
Oud 31-08-2005, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-08-2005 @ 20:20 :
bah, morgen naar het ziekenhuis...
Ik weet wel niet voor wat enzo maar evengoed succes
Oud 31-08-2005, 19:54
Verwijderd
het schooljaar is nog maar net begonnen en ik heb nu al het gevoel alsof ik mn examen niet ga halen en niet naar havo kan
Oud 31-08-2005, 20:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-08-2005 @ 20:19 :
zie werk/geld en recht
thanx... kom ik stiekem nooit
Oud 31-08-2005, 20:29
Skilly
Skilly is offline
Ik zal iets positief schrijven

Vandaag was ik eindelijk naar me vriendin geweest het was weer praten net als vroeger. Ik heb nog nooit zoveel lol gehad. OO en ik heb een leuke ketting van haar gekregen

Na 2 maanden niet gezien en dan opeens bam. Volgende week ga ik weer naar haar toe.

Ze is de beste vriendin die ik ooit heb gehad
Oud 31-08-2005, 20:34
Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb verdorie alweer geen stageplek. Vorig jaar ook al niet. En een vriendin voor het 3e jaar achter elkaar al niet....
Hopelijk krijg ik er snel eentje anders kan ik helemaal niks gaan doen. Heb vandaag op mn rooster gezien dat ik de eerste periode helemaal geen lessen heb, behalve hopelijk wat derdejaars.

Verder was het best leuk op school. Lekker tegen elkaar zeuren die ook geen stageplek hadden. Zie alleen op tegen volgende week dinsdag, dan gaan we ' gezellig' jeu de boulen met de hele klas en de tegenhangende klas...
Oud 31-08-2005, 20:41
Verwijderd
*glui uit actie*
en ik val weer heeeelemaal naar beneden in het dal
Kwestie van wachten tot ik met een klap neerkom ..

...

Ik heb geen familie nodig. niet dat ik die heb, maar die ene die ik aangeboden krijg? nee. gelukkig maar. en later ga ik hier spijt van krijgen. maar dan ben ik vergeten wat er nu gebeurt. dat wil ik in ieder geval dan vergeten zijn. nog zo'n fout.

Ik ben al dagen ziek. ECHT goed ziek. maar het mag niet.
nee, ik ben niet meer ziek nu. en nu weet ik dat ik mijn lichaam compleet ga negeren en doorga.

fout. fout.
catch me
Oud 31-08-2005, 20:49
rare kwast
rare kwast is offline
*doet ff een vangnetje voor repelsteeltje spannen*
Oud 31-08-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 31-08-2005 @ 13:42 :
Als ik nu een beetje lef over had gehad, maar nee, ik heb zelf ook een beetje tekort. Dus verder dan succes wensen kom ik niet...

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik houd van boeken die je, als je ze naast je neerlegt, gewoon verder zingen in je hoofd.
Dank je wel..

en als ik wat lef vind, dan zal ik het met je delen!

nu gaat het al wat beter, behalve dan dat ze dus geen werk voor me hebben en ik tot die tijd geeeeen contract mag tekenen. Dus morgen maar even langs het CWI om me in te laten schrijven, behalve die emailservice kijken wat ze daar voor me kunnen doen..

Nu slapen..ben moe!
Oud 31-08-2005, 21:14
Pantoufle
Pantoufle is offline
(l)

Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 22:26.
Oud 31-08-2005, 21:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn pantser is weer op volle sterkte. En alleen uit koppigheid en stress. Terwijl het eigenlijk allemaal best meevalt. Stiekem kan ik het wel... Ik leer het wel ooit, toch?
Oud 31-08-2005, 21:17
Verwijderd
Woeh, mailtje van de voetbal gekregen, morgen mijn OV uitbuiten en dingen regelen voor volgende week.

Alleen voor de rest voel ik me, om fractuur maar even te citeren, een beetje bleh.
Oud 31-08-2005, 22:01
Verwijderd
Pff, eindelijk even tijd voor mezelf. het is heus gezellig, je nichtje te logeren, maar je kan niets spontaan doen of voor jezelf want je moet altijd iemand vermaken. vandaag met haar en mam naar de stad geweest. was wel gezellig. en gebarbecued. pfff ik plof ook nog steeds van al dat voedsel. Nicht had het over spinning in de sportschool, en dat ze dat als een goede sport ervoer. en ze is niet de enige in mijn omgeving. dus nu moet ik Mushu er even van overtuigen dat het mij ook wel wat lijkt voor ons. maar dat doe ik niet via hier natuurlijk
mnee goed. morgen gaat ze weer naar huis, en meteen diezelfde middag komt oma. pffffffffffff. vakantie hè? Maar ik zou nu ook wel weer even aan mijn eigen sociale leven willen denken. want daar komt niets van op het moment. bah. bahbahbahbah. ik voel me een beetje alleen.

ErzithiereenmugendatkannietwantikhadgeenlichtaanenikHAATmuggen!
Oud 31-08-2005, 22:09
Verwijderd
Vandaag gemengde dag gehad
Lol gehad met uitzoeken met typisch nederlandse dingen voor mn noorse gastgezin. Maar ook ruzie met mn inmiddels exvriendje. En eigenljik wilde ik alleen een paar weken rust en elkaar niet zien. Maar geloof dat het nu uit is.
Oud 31-08-2005, 22:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Is het al maandag?
Oud 31-08-2005, 22:53
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb zin om morgen ergens heen te gaan met de trein omdat mn ov geldig is, maar waarheen
Oud 31-08-2005, 22:57
Verwijderd
Lekker potje ongegêneerd huilen, heerlijk.
Oud 01-09-2005, 00:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voel me VERNEUKT!
Oud 01-09-2005, 00:19
Xonzo
Xonzo is offline
moet maar beter mijn voorgevoel volgen.
Wat een stomme avond. Was beter niet naar dat 'feestje' gegaan. Vriendin deed kut, als haar vriend erbij is mag heel de wereld vergaan, ze zou het nog niet erg vinden. Spijtig dat ik dit gevoel nu heb, spijtig ook dat er niet veel andere mensen waren waar ik een praatje mee kon maken.
Ik weet echt niet wat er allemaal gebeuren zal. tis zo gvd moeilijk, alles in afwachtende positie te bekijken. Ik moet er meer voor durven leren gaan.

Ben wel weer blij dat het vandaag mijn laatste dag werken was en dat ik met mn oma heb gesproken. Morgen toch eens mijn opa bezoeken in het ziekenhuis. Ben wel bang, ik haat ziekenhuizen en nu vooral dat ik weet dat hij aan allemaal slangetjes en apparatuur ligt
Oud 01-09-2005, 06:08
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 31-08-2005 @ 23:53 :
Ik heb zin om morgen ergens heen te gaan met de trein omdat mn ov geldig is, maar waarheen
Dat wilde ik ook. Helaas moet ik vandaag werken, maar morgen ga ik er wel gebruik van maken.
Oud 01-09-2005, 07:40
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Halflight schreef op 31-08-2005 @ 17:36 :
Ik ga haar vanavond bellen. Dat ga ik echt doen en ik hang niet eerder op voordat we het uitgesproken hebben. Punt.
Wooh. Ik ben trots op mezelf. Het duurde 2 uur maar toen zei ze toch nog iets in de trant van:'Het liep allemaal een beetje raar, en ik ben heel blij dat je gebeld heb, ik zie je zaterdag!' Ik ben zo gelukkig dat het weer goed is tussen ons. En heb ontzettende zin in zaterdag.

Voel me wel schuldig tegen mn moeder dat ik 2 uur heb lopen bellen en ik moet echt nog even mn schouders onder latijn-herexamen zetten maar daarnaast voel ik me heel goed.
Oud 01-09-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Xonzo schreef op 01-09-2005 @ 01:19 :

Ben wel weer blij dat het vandaag mijn laatste dag werken was en dat ik met mn oma heb gesproken. Morgen toch eens mijn opa bezoeken in het ziekenhuis. Ben wel bang, ik haat ziekenhuizen en nu vooral dat ik weet dat hij aan allemaal slangetjes en apparatuur ligt [/B]
Succes (is vandaag al, maarja )

En nu over mezelf: Ik word wakker en meteen weer die rotgedachtes....
Doordat ik er niet aan wil denken, denk ik er volgensmij juist wel aan
Wie komt mij helpen om dat allemaal te vergeten?

Voor de verandering iets positiefs erbij: Het zonnetje schijnt!
Hopelijk is het niet te heet want ik ben nog niet buiten geweest.
Als het te heet is, is het namelijk iets minder fijn.
Het zou perfect zijn als ik vanavond wil slapen, dat het dan gaat regenen.
Getik van regen op het raam <3

Ik hoop dat ik vanmiddag een leuk boek vind zodat ik daar mijn leesverslagen van kan maken!

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 08:14.
Oud 01-09-2005, 08:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nachtmerries zijn niet leuk

Maar vroeg wakker worden en een fijne lange dag voor de boeg hebben dan weer wel
Oud 01-09-2005, 08:44
Verwijderd
Is niet zo zeer een nachtmerrie, maar iets in de realiteit wat ik bedoelde...

Maar het is inderdaad een mooie dag!!

Als iemand hem durft te verpesten...
Oud 01-09-2005, 09:10
Dolores
Dolores is offline
Straks eerst m'n boeken ophalen, maar daarna ga ik een leuk treinreisje door Nederland maken. Geen idee nog waarheen, maar 'k ben zo blij dat het nu gratis kan.
Oud 01-09-2005, 10:32
Verwijderd
Zeventien zou ze vandaag worden. En vandaag is het ook een half jaar geleden dat hij overleed. Wat een beroerde dag. Wat een rare dag.
Pff, en het was gisteren wel gezellig, ofzo. Alleen. Ik weet niet. Het mist.
Zo en vanavond gaan we daar allemaal even niet aan denken, en gaan we mooi lol maken. Afwisseling. En dan moet ik ook al weer bijna naar school. En ik vind het heerlijk, want dat is godzijdank mijn laatste jaar.
En nu moet ik zometeen ook nog mee verplicht lunchen, waar ik helemaal geen zin in heb. Bah. Was het allemaal maar anders.
En ik voel me een beetje verdrietigjes. Een beetje veel. En ik heb koppijn.

Op zich, Nattigheid, ben ik wel enthousiast te maken over spinning, we moeten alleen even kijken naar de tijden. Wanneer beginnen we weer trouwens?

Als je mij verdraagt, dan zal ik jou verdragen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten