Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2006, 21:24
Metal
Metal is offline
Citaat:
Na dat einde (geweldig, dat laatste kwartiertje) kon ik het echt met geen mogelijkheid meer opbrengen om meer dan een half jaar te wachten tot het hier op de tv komt, en ben ik maar begonnen met downloaden. Zojuist de eerste aflevering gezien, en GODVERDOMME, wat een eerste aflevering. Niks rustig inkomen...wat een begin, wat een vragen, wat een verwachtingen. Een perfect begin, dat je meteen in het diepe gooit en je laat smeken om te weten wat er verder gaat gebeuren.
Voor iedereen die het nog niet gezien heeft, neem maar van me aan, dit gaat volgens mij een geweldig seizoen worden.

Pas op, hieronder enorme spoilers; (die zo groot zijn dat ik het er effe extra bij zeg) Lees niet verder als je niet een half jaar wil balen omdat je al weet wat er gaat gebeuren in de eerste aflevering, en daarmee ook de rest van het seizoen.
Het einde was idd fantastisch. En ik ben nu echt fucking benieuwd. Ik kan het eigenlijk niet laten om het lezen. Maar ik wacht toch, misschien dat ik die eerste aflevering wel download ofzo.

Oja, in het algemeen, bedenk ff dat wanneer je een stuk tekst wilt quoten waar ook een spoiler instaat (die je niet wilt lezen) je dan niet de post moet quoten, maar gewoon de tekst die je wilt kopieëren en dan plakken in een nieuwe quote. Anders zie je toch de spoiler.
Oud 15-02-2006, 21:36
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 13-02-2006 @ 15:46 :
En Jack had wel een wond: hij was door zijn nek geschoten. Zogenaamd dan. Zal wel met nepbloed gedaan zijn of zo...
Oh, door de nek...ok...dan nog. Lag er te netjes bij. Magoe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten