Advertentie | |
|
![]() |
|
En daarnet ff m'n laatste restje opgemaakt. Vanmiddag stond ik echt stijf van de adrenaline, bij wijze van spreke rondstampend als een op hol geslagen ADHD-patiënt. En aangezien ik morgen weer om half vijf uit m'n nest moet, gebruik ik 't vandaag als slaapmutsje.
Trouwens, ik snap nog steeds niet waarom sommige stoners hier zo belabberd spellen wanneer ze in hogere sferen verkeren. Ik word dan altijd een literair genie, Goethe, Mulisch en Plato, kiss my ass. ![]()
|
euh, best lang geleden da'k goed stoned ben gweest, vorige week op 't strand nog wel geblowd, maar niet goed stoned geweest, daarom stop ik even 'n paar weken. en laatste week van de vakantie gaan we naar zeeland en dan nemen we wel genoeg mee zodat we die week doorkome
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
(bluetooth is mijn nieuwste bong
![]() ![]() |
![]() |
|
Wij zitten stoned achter de computer bij Bibi maar die slaapt. Pascal gaat even liggen want anders gaattie out. Tlukt hem nog niet. Jelle is Al Bundy. We gaan nu Douwe voeren in zn slaap.
Daag. Oh, en scheerschuim. Op zn hand. Boeie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Ik Zit Stoned Achter De Computer topic Risce | 501 | 09-08-2004 14:50 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 4 cha0s | 500 | 17-08-2003 15:15 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 00:02 |