Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2005, 01:18
Verwijderd
Stiekem hè, ben ik toch zo heel blij met hem. Nog steeds. Ik begrijp er niks van, dat ik dat kan, dat iemand dat met mij kan. Ik geloof niet zo in het 'en ze leefden nog lang en gelukkig', en toch blijf ik het idee houden dat dat met hem wel kan.
Advertentie
Oud 02-10-2005, 09:26
Erbenda
Erbenda is offline
Goed! Eindelijk!
Oud 02-10-2005, 10:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
zupah
Oud 02-10-2005, 10:44
ViperDax
ViperDax is offline
helemaal top...na 20 jaar single...no more!
Oud 02-10-2005, 11:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
langejongen schreef op 30-09-2005 @ 19:10 :
Reden????
Omdat ik over een week drie dagen op ZIJN lip zit. Euh..... figuurlijk gesproken dan.

En hopelijk letterlijk, maar och
Oud 02-10-2005, 11:55
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 01-10-2005 @ 22:32 :
Ach klef zijn is op zn tijd ook wel lekk0r

Ot: Hij liegt tegenover zijn ouders over mij. Als hij naar mij toe gaat belt hij zijn ouders op dattie nog even naar de kroeg is. Of dat hij bij Nathan zit. Of bij Martijn. Of weet ik veel welke vriend, iig zit 'ie nooít bij mij. Zijn ouders weten waarschijnlijk niet eens dat ik besta. Zit ik niet mee, zolang ken ik hem nog niet. Maar dat hij liegt over zoiets kleins vind ik wel heel erg eigenlijk. Kan ik hem wel vertrouwen? Ik ben een beetje teleurgesteld denk ik. Maar ik heb ook geen zin om er met hem over te praten, niet zo snel al, straks denkt 'ie dat ik alleen maar kan zeiken.
Zkr lekker, maar minder leuk voor de omgeving

Hm, ach, ik krijg het idee dat jongens daar toch minder vlot mee zijn. Denk niet dat het een reden is om hem niet te kunnen vertrouwen. Met dat oordeel moet je nog maar even wachten Je kan hem natuurlijk wel subtiel vragen of hij zijn ouders al iets verteld heeft en zo niet, waarom niet... Je hoeft er geen zwaar serieus iets van te maken, luchtig werkt vaak beter, en voelt hij zich ook niet aangevallen!

OT: Het was gisteren heel gezellig, enneh, tja. Het bevalt me wel

Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 12:31.
Oud 02-10-2005, 12:48
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-10-2005 @ 12:55 :
Zkr lekker, maar minder leuk voor de omgeving

Hm, ach, ik krijg het idee dat jongens daar toch minder vlot mee zijn. Denk niet dat het een reden is om hem niet te kunnen vertrouwen. Met dat oordeel moet je nog maar even wachten Je kan hem natuurlijk wel subtiel vragen of hij zijn ouders al iets verteld heeft en zo niet, waarom niet... Je hoeft er geen zwaar serieus iets van te maken, luchtig werkt vaak beter, en voelt hij zich ook niet aangevallen!

OT: Hm, de komende tijd ga ik nog maar niet bij m slapen, of hij bij mij... Zo vlot wil ik nou ook weer niet van mn maagdelijkheid af

Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 02-10-2005 @ 00:10 :
Waarschijnlijk heeft hij het gewoon nog niet durven/willen vertellen.. Toen ik voor het eerst met mn vriendje ging had hij het ook niet aan zn ouders verteld (alleen aan zn zus..), maar daarom kan je hem nog wel vertrouwen hoor, don't worry

Ja daar hebben jullie wel gelijk in. Opzich hoeven zijn ouders ook niet gelijk te weten dat we iets hebben. Maar als we gewoon vrienden zijn zou hij toch ook wel bij mij langs kunnen gaan, dus dan zou hij best kunnen zeggen dat hij naar mij gaat. Het irriteert me gewoon als mensen over zulke dingen liegen tegen hun ouders. Ik zou me wel schuldig voelen hoor. Maar goed, blijkbaar heeft hij niet zo'n last van schuldgevoelens. Moet 'ie zelf weten, ik laat hm maar lekker vanaf nu.

@ I C U:
Idd, niets overhaasten hé.
Oud 02-10-2005, 13:08
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 02-10-2005 @ 11:44 :
helemaal top...na 20 jaar single...no more!
woohoo. das cool

Nou bij mij eeh.. ik weet het gewoon niet! Die collega is leuk, maar
die andere jongen ook. En mezelf kennende wordt het met allebei niets
Oud 02-10-2005, 13:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 02-10-2005 @ 13:48 :
Ja daar hebben jullie wel gelijk in. Opzich hoeven zijn ouders ook niet gelijk te weten dat we iets hebben. Maar als we gewoon vrienden zijn zou hij toch ook wel bij mij langs kunnen gaan, dus dan zou hij best kunnen zeggen dat hij naar mij gaat. Het irriteert me gewoon als mensen over zulke dingen liegen tegen hun ouders. Ik zou me wel schuldig voelen hoor. Maar goed, blijkbaar heeft hij niet zo'n last van schuldgevoelens. Moet 'ie zelf weten, ik laat hm maar lekker vanaf nu.

@ I C U:
Idd, niets overhaasten hé.
Ergens vond ik het toch niet zo'n strak plan om dat te posten, maar vooruit Nee, idd, niets overhaasten, en gelukkig snapt hij dat ook *lol*

Maar jullie hebben nu dus officieel wat? Dat is dan wel weer Misschien kijkt hij het liever nog een weekje aan voordat hij het zijn ouders vertelt. Kan ik me ook best wat bij voorstellen, sommige ouders zijn nogal... zeurderig, en willen dan meteen alles weten enzo, en dat is IRRITANT joh! Ach joh, het komt goed, en die instelling is de juiste! Lekker laten gaan...
Oud 02-10-2005, 13:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 02-10-2005 @ 14:08 :
woohoo. das cool

Nou bij mij eeh.. ik weet het gewoon niet! Die collega is leuk, maar
die andere jongen ook. En mezelf kennende wordt het met allebei niets
En waarom dan wel niet?
Oud 02-10-2005, 13:36
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Hoe goed voel ik mij.
Ik durf het eigenlijk nog niet te zeggen, want straks ontploft het in mijn gezicht ofzo, maar volgens mij gaat het de goede kant op.
Ik ben er helemaal een beetje misselijk van en ik krijg geen hap door mijn keel.
Gisteravond bracht hij me thuis en toen stonden we in de regen en toen zoende hij me en zo hebben we een kwartier gestaan. En ik was nog geen vijf minuten binnen en toen stuurde hij alweer een sms.

Shit, volgens mij ben ik verliefd...
Oud 02-10-2005, 13:45
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-10-2005 @ 14:22 :
En waarom dan wel niet?
Ik ben daar niet zo'n ster in. Ik denk altijd dat ze mij niet leuk vinden en qua stappen zetten enzo ben ik ook al geen held (normaal heb ik wel mijn mondje bij me )
Oud 02-10-2005, 15:12
I C U
I C U is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 02-10-2005 @ 14:45 :
Ik ben daar niet zo'n ster in. Ik denk altijd dat ze mij niet leuk vinden en qua stappen zetten enzo ben ik ook al geen held (normaal heb ik wel mijn mondje bij me )
Gewoon jezelf zijn, veel glimlachen en een hoop domme discussies aangaan Werkt meestal wel!
Oud 02-10-2005, 15:20
Luna
Luna is offline
oh hij is zooo sexy. én woont in barcelona.
Oud 02-10-2005, 15:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-10-2005 @ 15:20 :
oh hij is zooo sexy. én woont in barcelona.
Ai, das dan weer vervelend. Barcelona is wel erg mooi.
Hier alles goed, ik kan me niet voorstellen hoe die jongen het overleeft, maar gelukkig doet hij het en ik ben er erg blij mee!
Oud 02-10-2005, 15:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-10-2005 @ 02:18 :
Stiekem hè, ben ik toch zo heel blij met hem. Nog steeds. Ik begrijp er niks van, dat ik dat kan, dat iemand dat met mij kan. Ik geloof niet zo in het 'en ze leefden nog lang en gelukkig', en toch blijf ik het idee houden dat dat met hem wel kan.
Hmm, zoiets ja. Alleen heb ik dat idee dan al vanaf het eerste moment dat we samen zijn en dat maakt het nog aparter. Maar ondertussen ben ik heilig overtuigd van het feit dat wij samen zijn en samen blijven en dat maakt het genieten van elkaar nog leuker
Oud 02-10-2005, 16:44
roosmar
roosmar is offline
hij is soms zo tegenstrijdig. De ene keer heeft ie het constant over 'ons huis', 'bij ons' enzo, en de keer erop lijkt het wel alsof ie met alle geweld wil duidelijk maken dat we nog niet samenwonen. Ik accepteer heus wel dat ie nog niet wil samenwonen, maar ik word een beetje gek van de tegenstrijdige signalen...
Oud 02-10-2005, 16:57
Jannekie
Jannekie is offline
Een btje klote op het moment, aangezien ik verliefd ben & heb gezoend met een ander, maar toch ook mn vriend niet kwijt wil
Oud 02-10-2005, 17:15
Sasbeest
Sasbeest is offline
Goed. Heb het verschikkelijk druk met vanalles en nog wat, dus ben blij dat ik nu geen vriend heb. Zou er toch bijna geen tijd voor hebben.
Oud 02-10-2005, 18:27
Verwijderd
Fijnfijnfijnfijnfijnerdefijn!

Ik ben van vrijdagavond tot een paar uurtjes geleden bij 'm geweest nadat ik hem een hele week niet had gezien en nauwelijks gesproken omdat ik weg was met school.
Zooo fijn, en hij is zo lief <3
Oud 02-10-2005, 19:41
~*kar*~
~*kar*~ is offline
saai, beetje aan het opdrogen op het moment, heb wel over robin van persie gedroomd
was een vage droom, maar hij was wel heeeeel erg mooi.. *zucht* was het maar zo'n feest
Oud 02-10-2005, 19:59
Verwijderd
Vandaag een beetje een raar gevoel... Ik zag hem met op schoot mijn achternichtje, die qua uiterlijk wel iets van mij heeft. En ik zag gewoon even voor me hoe hij met zijn dochter op schoot zat, en bedacht me dat ik het toch wel heel erg schattig vond... Beetje kriebels...

En heel snel daarna bedacht ik me dat ik daar voorlopig echt nog niet over na ga denken....
Oud 02-10-2005, 20:00
I C U
I C U is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 02-10-2005 @ 20:59 :
Vandaag een beetje een raar gevoel... Ik zag hem met op schoot mijn achternichtje, die qua uiterlijk wel iets van mij heeft. En ik zag gewoon even voor me hoe hij met zijn dochter op schoot zat, en bedacht me dat ik het toch wel heel erg schattig vond... Beetje kriebels...

[afbeelding]

En heel snel daarna bedacht ik me dat ik daar voorlopig echt nog niet over na ga denken....
OEH! Ik ken het gevoel trouwens wel... Maar dan als ik met mijn nichtje aan het spelen ben, of met de kleinkinderen van de buren. Dan wil ik ook kindertjes enzo

Maar idd, heel snel op die gedachte volgen dan de beelden van studie, uitgaan, vrijheid en weinig geld...
Oud 02-10-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 02-10-2005 @ 21:00 :
Maar idd, heel snel op die gedachte volgen dan de beelden van studie, uitgaan, vrijheid en weinig geld...
Dat ja! In combinatie dat ik mezelf nog wat jong vindt voor kinderen...
Oud 02-10-2005, 20:10
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Lieg ik dit keer weer tegenmezelf of niet, dat is de vraag!
Oud 02-10-2005, 20:11
I C U
I C U is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 02-10-2005 @ 21:09 :
Dat ja! In combinatie dat ik mezelf nog wat jong vindt voor kinderen...
Hm, leeftijd was ik nog vergeten Maar we snappen elkaar
Oud 02-10-2005, 20:44
Verwijderd
Ik wil permanent om zijn nek hangen. Ik wil non-stop kroelen en ik wil altijd kusjes.

Als ik nog gelukkiger ga worden dan dit, ontplof ik.
Oud 02-10-2005, 20:48
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 02-10-2005 @ 21:44 :
Ik wil permanent om zijn nek hangen. Ik wil non-stop kroelen en ik wil altijd kusjes.

Als ik nog wanhopiger ga worden dan dit, ontplof ik.
Oud 02-10-2005, 20:53
Verwijderd
Oud 02-10-2005, 21:21
Li
Li is offline
Simpel: ik ben verliefd
Oud 02-10-2005, 21:38
naam onbekend
naam onbekend is offline
Het bleek niet wederzijds te zijn Helaas

Het voordeel is dat ik weer mentaal vrijgezel ben
Oud 02-10-2005, 21:40
Anaïs
Anaïs is offline
Een beetje zenuwachtig... Vanaf morgen op kamers, gelukkig komt hij elke woensdag langs en hebben we de zaterdagavond en de zondag.
'k Heb niet te klagen, maar 't zal toch even wennen worden.
Oud 02-10-2005, 21:52
evanescence
evanescence is offline
beetje klote

dipje...waar we niet duidelijk een oplossing voor kunnen vinden, maar we houden wel van elkaar, dus hopelijk slijt het naar mate de tijd verstrijkt...
Oud 03-10-2005, 01:50
Verwijderd
Ik vind 'beste vriendin' nog steeds een kutbegrip.
Oud 03-10-2005, 07:14
polichinelle
polichinelle is offline
ohoh, ik ben verliefd
Oud 03-10-2005, 09:35
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ben gewoon gek op hem. Ondanks de afstand zijn we nog steeds sterk samen en dat voelt zoo goed!
Oud 03-10-2005, 10:10
ST*R
ST*R is offline
ik wil hem ziiiieeeen!! NU!
Oud 03-10-2005, 10:50
snoopy
snoopy is offline
ik voel me heel rot, vandaag. Niet over hem, over iets anders. Maar ik heb m nodig, dus ik hoop dat ie kan komen, vanavond.
Oud 03-10-2005, 11:22
Verwijderd
Supergoed! Hebben heerlijk weekend gehad, mijn verjaardag voor mijn vrienden gevierd. Lekker geslapen, samen wakker geworden...
En zelfs de vertraging van vanmorgen kon me niet van mijn humeur brengen
Verliefd zijn is tof
Oud 03-10-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Oh, dat ken ik, erg is dat Zie je zo'n ontzettend schattig tweejarig kindje naar je vriendje lachen en hij lacht even lief terug, dan gaat het inderdaad wel even kriebelen.
Oud 03-10-2005, 15:51
WolterB
WolterB is offline
Tsja
Oud 03-10-2005, 15:53
gurl19
gurl19 is offline
Ik mis hem! Terwijl ik hem gister de hele dag heb gezien!
Oud 03-10-2005, 18:46
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:

[afbeelding]

ohh dat had ik ook toen ik mn vriendje met zn achterneefje zag spelen <3 maar daar moet ik voorlopig ook nog niet over denken

lieve foto is het wel
Oud 03-10-2005, 20:05
M@rco
M@rco is offline
Heel goed. En steeds beter, lijkt het wel.
Oud 03-10-2005, 21:22
I C U
I C U is offline
Hm... Het voelt nog steeds goed. Ik word alleen moe van de vraag: "hoe is het met je vriendje?" *zucht* Maar daar wen ik vast nog wel aan.
Oud 03-10-2005, 21:37
George
George is offline
Als hij niet bij me is, wil ik hem kwijt, omdat ik vind dat hij wel iets beters kan krijgen. Als hij bij me is, voel ik me zo ZEKER van mezelf, van ons, en ben ik zo verschrikkelijk vol van hem dat ik me niet kan voorstellen dat hij iemand kan vinden die beter bij hem past. Puber!
Oud 03-10-2005, 21:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-10-2005 @ 15:38 :
Oh, dat ken ik, erg is dat Zie je zo'n ontzettend schattig tweejarig kindje naar je vriendje lachen en hij lacht even lief terug, dan gaat het inderdaad wel even kriebelen.
Oeh, gelukkig geen last van
Oud 03-10-2005, 21:59
Verwijderd
tja...
Oud 03-10-2005, 22:52
Verwijderd
Oh ik vind hem echt super leuk! Vandaag zag ik hem niet in de gang maar hij mij wel, dus hij liep langs pakte mijn arm en zei hoi. Hij maakt ook steeds oogcontact en lichamelijk contact enzo... oh ik smelt dan echt!
Ik heb alleen een ontzettend stom probleem: ik weet totaal niet meer hoe ik zoiets moet aanpakken... Ik voel me zo'n dom irritant kind wat maar moeilijk doet, maar ik weet het eerlijk waar echt niet meer! O ga altijd over zoveel twijfelen als ik verliefd ben! Ik weet niet heeel zeker wat hij van mij vindt, al lijkt het er wel heel erg op... , maar hoe weet ik dat nou zeker? Ja vragen... maarja dat durf ik ook niet. En hij zit ook nog eens bij me op school, ik heb geen zin in stomme roddels of iets dergelijks snap je... He bah... ik weet niet wat ik nou moet doen...
Iemand suggesties???
Oud 04-10-2005, 14:14
Toet0r
Toet0r is offline
Ik droomde vannacht dat het zondagavond was en dat ik naar hem toe ging. Opeens besefte ik dat ik gewoon de hele week naar school moest, dus ik zei dat tegen mn moeder, maar die zei dat ze me allang ziek had gemeld van school..

Was dat nou even jammer toen ik wakker werd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten