Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En overgewaardeerd? Dat zijn wel meer nummers. Zo'n lijst stemt toch nooit iemand tevreden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En waarom moet je die lijst boycotten dan? Alleen omdat ze niet doen wat jij wil? Dat zal nog wel vaker in je leven voorkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Yeah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan was het inderdaad stukken beter te lezen geweest. Gemak dient de mens he? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat Avond op 1 staat is wel even andere koek. Een georganiseerde actie van de fanclub zal op 1 miljoen stemmers wel niet zoveel uitmaken, dat zou wel heel extreem zijn. Maar eindelijk van de cliche matige nummer 1 af, dit gooit de boel tenminste een beetje open. Over een paar jaar misschien wel Radiohead op 1 zoals het hoort.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie the fuck zijn dat nou weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://top2005.radio2.nl/2005/site/page/lijst/0
Code:
2005 artiest - titel (jaar) uitzending vanaf positie 2004 1 Boudewijn de Groot - Avond (1997) 31 dec 23:00 5 2 Queen - Bohemian rhapsody (1975) 31 dec 23:00 1 3 Eagles - Hotel California (1977) 31 dec 23:00 2 4 Deep Purple - Child in time (1972) 31 dec 23:00 3 5 Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971) 31 dec 23:00 4 6 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light (1978) 31 dec 23:00 6 7 Coldplay - Clocks (2003) 31 dec 23:00 10 8 Animals - The house of the rising sun (1964) 31 dec 23:00 8 9 Alan Parsons Project - Old and wise (1982) 31 dec 22:00 11 10 Guns n' Roses - November rain (1992) 31 dec 22:00 7 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Opzich vind ik het wel gaaf dat Boudewijn op 1 staat en eindelijk niet meer dat kutnummer van Queen die op plaats 2 nog steeds veel te hoog staat ![]() Maar het is eigenlijk ook geen nummer 1, het is meer de populairiteit van dat nummer denk ik omdat die steeds hoger in de lijst kwam. Pink Floyd ook best wel goed op plaats 12 met SoyCD ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond het weer een geinige lijst. En Katie Melua had ik bij het bekijken van de site volledig over het hoofd gezien, dus toen ik haar voorbij hoorde komen op nummer 23 was ik echt verrast ![]() Ik vraag me trouwens af waarom Led Zeppelin in de top 10 staat met dat waardeloze nummer.
||
![]() |
Citaat:
Waarom loop jij altijd zo vreselijk negatief te doen overal? in elke post zeik je iets af of probeer je je af te zetten tegen wat andere mensen goed vinden. Klein kind, ga erug naar software en multimedia aub ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Serieus, doe niet zo melodramatisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke top ...... vindt jij nou de beste? Verwijderd | 25 | 12-12-2005 23:02 | |
Muziek |
Nieuwe nummer één Top 2000 Seth! | 1 | 06-12-2005 12:58 | |
Muziek |