| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mijn vader zal het uit zichzelf niet regelen lijkt me, want dan moet hij meer gaan betalen. Bij de IB-Groep konden ze het niet zomaar ongedaan maken. Mijn moeder kan het niet regelen want ze mag mijn vaders gegevens niet eens inzien wegens het recht op privacy dus mag ik het weer doen ![]() Ik heb mijn vader een mail gestuurd dat ik dit om het zacht uit te drukken niet netjes van hem vindt, ben benieuwd wat ik terug hoor
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
\nee dat hoofddoekjes gedoe op religie..
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Brieven schrijven is hip.
|
|
||
|
Citaat:
Ja, ik vind brieven schrijven ook hip. ps. zou God het erg vinden dat ik geen postzegel op de brief plakte?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik zie het ook niet meer hoe ik ooit hier uit kom.. huilbuien voor en na... alleen niet naar mn ouders geweest.. *geeft big hug* ------------ die kloterige ortho heeft me echt vet veel pijn gedaan...
Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 16:54. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sometimes I wish someone upthere will find me, 'til then I walk alone... Kon ik maar met
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |
| Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42 rare kwast | 495 | 16-11-2005 19:27 | |