Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2005, 19:14
Lilium
Lilium is offline
OMG, ik schreef net een brief aan God. Misschien ga ik hem wel opsturen ook. Ik vraag me namelijk sterk af of ik wel door moet gaan met schrijven. Zo ja, waarom en hoe? De 'drang' om te schrijven is nu namelijk veel groter dan ooit en ik weet niet wat ik ermee moet.
Oud 25-10-2005, 19:49
Verwijderd
Is er dan niemand bij wie ik even spuien over mijn gevoel, mijn twijfels, mijn onzekerheid?
Oud 25-10-2005, 19:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja, mij is alles prima zo. School gaat sinds jaren eindelijk weer eens zoals het behoort te gaan, volgende maand heb ik selecties voor de regionale kampioenschappen zuid-holland met de paardensport. En ik ken inmiddels zóveel mensen, met wie ik goed op kan schieten dat zelfs dat een héle grote stap vooruit is.. Vorige week had ik dat besef, nu alleen nog maar meer. Jeej

Over 2 weken tentamens, medio december een kerstgala... Misschien met de jaarswisseling met z'n allen uit en gek doen... Binnenkort een keer een vaag toneelstuk spelen, of een stuk cabaret voorbereiden... Ja, het lijkt me allemaal best leuk.
Oud 25-10-2005, 21:22
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik moet mezelf aanleren om mij minder druk te maken over kortzichtige bekrompen mensen die aan tunnelvisie lijden. Amen.
Oud 25-10-2005, 21:26
Verwijderd
Ik ben gewoon al 1,5 week alleen maar moe, en ik heb heel veel te doen. En alles begint vroeg, dus slapen kan ik ook niet lang. VAnmorgen van 7:30 tot 9:00 autorijden, hoe verzinnen ze het. Hele middag aangerommeld, gesport, vrienden bezocht, en nu net terug van muziek. En ik liet me overhalen om nog langer te blijven. En ik vond dat ik toch al slaaptekort had, dus ik besloot dat ik best langer kon blijven. pfff. Zondag komt de eerste dag dat ik slapen kan.

Maar ik mag wel meedoen met de big band van de muziekschool, en ik moet voor muziek een verhaal schrijven. En dat vind ik ook geweldigNu moet ik dus echt naar bed. huphuphup.

Ik ben zoveel van plan geweest, maar ik weet niet meer waarom
Want als je na gaat denken en je zorgen maakt om anderen, zullen anderen je voorbij gaan

En ik heb te veel gezien, ik had mijn ogen open en ik kan ze niet meer sluiten
Maar ik zou je iets vertellen voor we slapen gaan

Ik zal je iets vertellen voor we slapen gaan
Ik weet, ik heb me veel te druk gemaakt
Misschien dat ik vergeten wou dat ik zo eenzaam ben
Oud 25-10-2005, 21:50
WolterB
WolterB is offline
Een boek, een pot met thee, een bed, hele rustige mantra's op en even alles vergeten waar ik me anders druk om maak

Was t altijd maar zo'n feest
Oud 25-10-2005, 21:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 25-10-2005 @ 21:51 :
{) Waarom moet jij dat allemaal dan regelen? Vervelend, dat gedoe allemaal weer, zeg
Dankje

Mijn vader zal het uit zichzelf niet regelen lijkt me, want dan moet hij meer gaan betalen. Bij de IB-Groep konden ze het niet zomaar ongedaan maken. Mijn moeder kan het niet regelen want ze mag mijn vaders gegevens niet eens inzien wegens het recht op privacy dus mag ik het weer doen

Ik heb mijn vader een mail gestuurd dat ik dit om het zacht uit te drukken niet netjes van hem vindt, ben benieuwd wat ik terug hoor
Oud 25-10-2005, 23:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-10-2005 @ 22:22 :
Ik moet mezelf aanleren om mij minder druk te maken over kortzichtige bekrompen mensen die aan tunnelvisie lijden. Amen.
Weer teveel op N&A geweest?
Oud 25-10-2005, 23:26
JaJ
JaJ is offline
programmeren + nadenken over iets anders = stack overflow. ik lees veel te veel voor iemand die geen tijd heeft. ach, geen tijd, ik heb tijd zat als ik die wil.
Oud 25-10-2005, 23:58
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2005 @ 00:06 :
Weer teveel op N&A geweest?
\nee dat hoofddoekjes gedoe op religie..
Oud 26-10-2005, 00:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 26-10-2005 @ 00:58 :
\nee dat hoofddoekjes gedoe op religie..
Religie (het forum) lijkt me ook niet goed voor je hart.
Oud 26-10-2005, 03:09
Verwijderd
Ik kan niet slapen en nu zit ik statistiek-opdrachten te maken. Yeah.
Oud 26-10-2005, 07:33
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
zuster schreef op 26-10-2005 @ 04:09 :
Ik kan niet slapen en nu zit ik statistiek-opdrachten te maken. Yeah.
ook al vroeg op? ik ben al 3 uur aan het programmeren. 't gaat goed momenteel ^^
Oud 26-10-2005, 07:44
Gothic
Gothic is offline
Godver ik ben zo moe dat niets meer lukt... en ik heb geen idee of het nou lichamelijk of psychisch is. Ik word er iig gek van. Ik wil zoveel dingen doen en dat lukt niet en daar word ik ook weer moe van, lekker kringetje...
Morgen naar die vent, al m'n hoop op hem gevestigd, want als dit niet lukt, zal ik altijd moe blijven? Volgens de dokter ben ik namelijk kerngezond . Het is namelijk heel normaal om om de haverklap flauw te vallen, 5 min bewusteloos te raken, dat de dokters bezorgd zijn omdat het net de lang is, dat je maar meteen naar de SEH moet om vervolgens daar de hele ochtend aan zo'n aparaat te liggen...
Oud 26-10-2005, 08:56
rare kwast
rare kwast is offline
ortho tijd....
Oud 26-10-2005, 10:04
rare kwast
rare kwast is offline
great... je kijkt er vanaf het begin er al naar uit, zodra ze geplaatst werden wilde ik ze er weer uit hebben.
maak je een afspraak om ze er uit te halen moeten ze NOG min. een maand blijven zitten
ik heb echt mijn dag WEER niet... of zal dit gewoon een soort naschok zijn op gisteren??
ik zit tenminste weer onwijs te balen
Oud 26-10-2005, 10:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Op dit moment had ik eigenlijk in de trein naar Utrecht moeten zitten. 'k Heb nl. college om 1 uur.

*Kijkt in spiegel*

Maar zó ga ik niet.
Oud 26-10-2005, 11:12
gewoonik
gewoonik is offline
hm misschien moeten we er maar gewoon mee stoppen..
er is steeds weer iets. elke keer dat t mis gaat met mij is t mis tussen ons.. of is t andersom? ik weet t niet meer zo goed allemaal
Oud 26-10-2005, 11:14
rare kwast
rare kwast is offline
auw
Oud 26-10-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 26-10-2005 @ 08:33 :
ook al vroeg op? ik ben al 3 uur aan het programmeren. 't gaat goed momenteel ^^
Ik moest nog gaan slapen. :/
Oud 26-10-2005, 11:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
HATSJIE! En zo gaat t de hele dag En wow, ik kan echt hard niezen Zodra ik ook maar mn neus even aanraak, moet ik weer. Vermoeiend.

1 voordeel: ik heb vakantie en normaal ga ik dan heel erg snaaien. Nu ik lichtelijk ziek ben, heb ik ook geen honger Dus het snaaien valt reuze mee.

En ik word gaar van t lezen. Pff... Ik lees, maar vergeet het direct weer. Vind je het gek met al die stromingen, ik hou ze echt niet meer uit elkaar hoor. Straks maar de samenvatting even doorlezen. Misschien dat t dan duidelijk wordt
Oud 26-10-2005, 12:43
Ruudje
Ruudje is offline
meisje, ben eens realistisch
Oud 26-10-2005, 13:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Autorijden

Ik kan wel gaan zeggen dat mijn instructeur niet zo aardig is en zo, maar als ik gewoon doe wat hij zegt is hij wél aardig. Het ligt ook echt aan mij. Ik luister wel naar wat hij zegt (al denkt hij van niet), maar ik doe het niet. Ik kan het niet. Blegh...

Ik stress nu al onnoemlijk voor dat tentamen maandag, dat wordt echt niets.
Oud 26-10-2005, 13:54
JaJ
JaJ is offline
hmm , heb het zo koud, en niet eens honger meer
Oud 26-10-2005, 15:20
Verwijderd
Ik wil dat hij verteld wat er nou precies is. Alles delen, zei je toch? Dat verwacht je van mij, mag ik dat dan niet verwachten?
Laat me toe, alsjeblieft. Geef me het gevoel dat ik in jouw wereld pas.
Oud 26-10-2005, 15:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lilium schreef op 25-10-2005 @ 20:14 :
OMG, ik schreef net een brief aan God. Misschien ga ik hem wel opsturen ook. Ik vraag me namelijk sterk af of ik wel door moet gaan met schrijven. Zo ja, waarom en hoe? De 'drang' om te schrijven is nu namelijk veel groter dan ooit en ik weet niet wat ik ermee moet.
Als je hem opstuurt, krijgt de EO hem

Brieven schrijven is hip.
Oud 26-10-2005, 15:29
Verwijderd
Gisteravond een huilbui, had het gevoel dat ik geen kant meer op kon. Toen heb ik m'n ouders gebeld en ben naar hun toe gegaan. Vanmiddag had ik weer een huilbui. Toen heeft m'n moeder me getroost. Ben ik gaan wandelen, om vervolgens een nieuwe huilbui te krijgen. Het is zo moeilijk om te geloven dat ik hier ooit nog uitkom en dat ik een toekomst heb.
Oud 26-10-2005, 15:39
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 26-10-2005 @ 16:25 :
Als je hem opstuurt, krijgt de EO hem

Brieven schrijven is hip.
Hihi, ik heb de brief net in de brievenbus gedaan. Ik ben benieuwd naar de reactie. (als ik maar geen reclamefolders van de EO krijg.)
Ja, ik vind brieven schrijven ook hip.
ps. zou God het erg vinden dat ik geen postzegel op de brief plakte?
Oud 26-10-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 26-10-2005 @ 16:39 :
Hihi, ik heb de brief net in de brievenbus gedaan. Ik ben benieuwd naar de reactie. (als ik maar geen reclamefolders van de EO krijg.)
Ja, ik vind brieven schrijven ook hip.
ps. zou God het erg vinden dat ik geen postzegel op de brief plakte?
Ja, dat denk ik wel. Je kunt god toch niet voor alle kosten laten opdraaien van mensen die hem een brief willen schrijven?
Oud 26-10-2005, 15:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 26-10-2005 @ 16:29 :
Gisteravond een huilbui, had het gevoel dat ik geen kant meer op kon. Toen heb ik m'n ouders gebeld en ben naar hun toe gegaan. Vanmiddag had ik weer een huilbui. Toen heeft m'n moeder me getroost. Ben ik gaan wandelen, om vervolgens een nieuwe huilbui te krijgen. Het is zo moeilijk om te geloven dat ik hier ooit nog uitkom en dat ik een toekomst heb.
zo dit is wel heel erg herkenbaar
ik zie het ook niet meer hoe ik ooit hier uit kom.. huilbuien voor en na... alleen niet naar mn ouders geweest..

*geeft big hug*

------------

die kloterige ortho heeft me echt vet veel pijn gedaan...

Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 15:54.
Oud 26-10-2005, 16:03
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 26-10-2005 @ 16:47 :
zo dit is wel heel erg herkenbaar
ik zie het ook niet meer hoe ik ooit hier uit kom.. huilbuien voor en na... alleen niet naar mn ouders geweest..

*geeft big hug*

------------

die kloterige ortho heeft me echt vet veel pijn gedaan...
Hm, dan ben ik tenminste niet de enige die in deze situatie zit
Oud 26-10-2005, 16:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat ga je toch niet geloven.... Doe ik superveel moeite om t allemaal toch nog rond te krijgen, wil ik als laatste stap dat mens mailen om te zeggen dat t op de post is en uiteindelijk de opdracht alvast in de bijlage bij de mail te sturen... is haar inbox vol!!!! Ik ben echt pissed nu.
Dat betekent dus, dat dat mens de hele twee weken nog niet op de uni is geweest en mij ertoe dwingt om t per se vandaag in te leveren, terwijl ze niet eens aanwezig is .
Bah, en ik moet nog wel aardig doen tegen haar, omdat ik o.a. in mijn afstuderen afhankelijk van haar ben... Als zij mijn casus niks vindt, kan ik het jaar opnieuw doen *zucht*
Verder voel ik me momenteel wel oke, ben in ieder geval weer een beetje rustiger. Heb alleen mijn toneeltekst nog niet (met tekst erbij, alleen uit mijn hoofd) geleerd deze week... Foei!
Oud 26-10-2005, 16:21
Halflight
Halflight is offline
En vandaag heb ik dus niks gedaan. Een soort van tijdschrift opgestart, ik moet me wel heel erg verveeld hebben

Morgen mn moeder jarig, vrijdag naar de stad, zaterdag uit eten, zondag niks zz en dan weer school. En ik heb er nog niks voor gedaan. Ik ben zo'n slecht persoon.
Oud 26-10-2005, 17:12
Verwijderd
Ik doe echt helemaal niets aan school, hoe slecht.
Sinds ik een niveau lager ben gegaan doe ik echt totaal niets.
Waarom doe ik niets? Ik zal toch over moeten gaan.
Je gaat me niet wijsmaken dat het alleen aan mijn luiheid ligt of ben ik echt zo triest?
Ik ben de laatste tijd echt zo'n aansteller *zucht*
en met dit gedrag maak ik alleen maar alles kapot
Oud 26-10-2005, 17:51
WolterB
WolterB is offline
Hmm, volgens mij krijg ik echt een sociaal leven
Oud 26-10-2005, 18:02
Roosje
Roosje is offline
Jezus, dit is echt hard om te horen. Mijn kleuterjuf is vanmorgen overleden aan borstkanker. Ik heb haar echt al jaren niet meer gesproken of zelfs maar gezien, maar toch, ze was zo'n schat van een juf. Verdomme, zit hier bijna te janken nu, slaat echt nergens op. Morgen is het allemaal weer over, dat weet ik wel, maar kom op zeg, dit kan ik er ook wel weer bijhebben.
Oud 26-10-2005, 18:14
Verwijderd
Vreemd hoe dingen die op het eerste gezicht in je nadeel werken, uiteindelijk in je voordeel werken. Nu moet ik me nog overtuigen van het bovenstaande.
Oud 26-10-2005, 18:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 26-10-2005 @ 19:02 :
Jezus, dit is echt hard om te horen. Mijn kleuterjuf is vanmorgen overleden aan borstkanker. Ik heb haar echt al jaren niet meer gesproken of zelfs maar gezien, maar toch, ze was zo'n schat van een juf. Verdomme, zit hier bijna te janken nu, slaat echt nergens op. Morgen is het allemaal weer over, dat weet ik wel, maar kom op zeg, dit kan ik er ook wel weer bijhebben.
hoezo slaat nergens op? Verdriet hebben om iemand is heel normaal hoor... moet je vooral om rouwen en niet wegstoppen...
Oud 26-10-2005, 18:23
Gothic
Gothic is offline
snap alles gelukkig wat beter. Ben kapot naar zo'n lange dag, maar was zeker erg nuttig .
Oud 26-10-2005, 18:34
Minami
Minami is offline
Waarom is hij zo ver weg?
En waarom is zij zo`n aansteller?
En waarom heb ik vreetkick?

Laat ik maar weer eens een keer gaan opruimen, is wel fijn als het overal een beetje leefbaar is denk..

Edit; hoe kan ik haar vertellen hoe hij echt was, want ze ziet het niet. Ze kijkt er dwars door heen, maar ze moest een weten..

Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 18:39.
Oud 26-10-2005, 18:48
JaJ
JaJ is offline
woei, verstand op nul, differentiaalrekening maken. het helpt, en blijkt nog goed te doen ook, joy ^^. wat een wonder dat ik nog overeind sta eigenlijk.
Oud 26-10-2005, 20:34
Skilly
Skilly is offline
Ik erger me eraan. Dat die meisje vals tegen me doet. Hee ik ga om met een meisje. Zeggen paten we haar noemen meisje A+B meteen dat ze vals is. Ze willen alleen dat ik met hun omga dikke HIERRR voor hun

Ik bedoel als ik wel merk dat ze vals is dan heb ik dat met me eigen ogen gemerkt toch

Ik hoorde op me oude school ook vaak van: Ga je met haar om ze is gek blablabla. Maar meestal zijn die mensen gewoon verlegen. Dat begrijp ik wel want ik ben ook zo. Maar achteraf zijn die mensen juist gezellig enzo. Ik zeg niet dat alle verlegen mensen zo zijn maar toch sommige wel.

Al;s je mij bv zal zien op eerste instantie zou je denken: Wat een rare meisje ze praat amper. Maar als je met me praat kan ik gezellig zijn mits ik je vertrouw

Verder erge hoofdpijn en biologie verknalt. Sasacharose blabla liptideketens. Hou maar op
Oud 26-10-2005, 20:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Door mijn LJ heb ik het LJH nu al veel minder 'nodig'
Oud 26-10-2005, 21:02
Verwijderd
En dan zit je te werken aan kutverslag de hele middag, heeft die kutapplenotebook het niet goed verzonden naar je mail, en kan je t verdomme weer overdoen. daar word je toch niet goed van? En ik kwas al zo moe. Vandaag uit school meteen naar de sportschool, ik moest t even kwijt. Maar omdat ik scheurde van de honger heb ik niet zo lang gesport. Lange rotdag ook, half 6 al in touw. Toch ook wel gelachen vandaag. We moeten met drama een toneelstuk schrijven en opvoeren. Nu heb ik een toneelstuk bedacht over een verwend gefrustreerd prinsesje dat lesbisch is. Moeder wil een bal organiseren omdat er een prins moet komen, maar ja, het prinsesje wil dus liever een vriendinnetje. Hilariteit alom, en het moet nog verder uitgewerkt worden.
Vanavond op de rijschool een alcoholcursus gehad, met als beloning dat ik nu gratis mijn rijbewijs mag ophalen als ik slaag. Toch best leuk. En er dan nog een BOB-sleutelhanger bij krijgen ook.
en nu ben ik nog steeds heel moe, en ga ik slapen, maar weer niet lang want ik moet morgen autorijden en heb toets 3, ook wel de tussentijdsetoets. En bah, ik heb er zo geen zin in.
Oud 26-10-2005, 21:02
rare kwast
rare kwast is offline
i'm running against a wall.. i can't get over it...
Oud 26-10-2005, 21:19
Verwijderd
Dit hele gesprek doet me goed Het doet me veel.
Ik hou van hem en hij houdt ook van mij
Oud 26-10-2005, 21:21
Verwijderd
Leuke dag, heb me prima vermaakt. College was leuk, erg interessant. Het is duidelijk: ik ga wat vervolgvakken op deze inleiding volgen, het is te leuk om na een vak op te houden. Twee leuke films gezien en lekkere pizza gemaakt met F.

Ben nu officieel een biologiestudent. Heb mijn eerste geneeskunde-tentamen wel gehaald, trouwens, hoewel ik niet denk dat die ECTS ooit nog zinvol zullen zijn binnen de context van mijn biologie-opleiding...

Het gaat goed nu. Ik moet er gewoon aan blijven werken en niet direct opgeven zodra die world-weariness weer binnen sluipt.
Oud 26-10-2005, 22:02
rare kwast
rare kwast is offline
en met een laatste flinke dosis paracetamol gaan we slapen en morgen is het silver rail dag...
nog niet echt zin is
Oud 26-10-2005, 22:24
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-10-2005 @ 19:22 :
hoezo slaat nergens op? Verdriet hebben om iemand is heel normaal hoor... moet je vooral om rouwen en niet wegstoppen...
Jawel, dat weet ik wel, maar ik heb al tijden niet meer aan haar gedacht of zelfs maar gevraagd hoe het met haar ging. Ze zat al jaren met die borstkanker en nu kan ik me wel weer gezellig schuldig gaan voelen. Verdommeverdommeverdommeverdomme.

Sometimes I wish someone upthere will find me, 'til then I walk alone...

Kon ik maar met mijn mama iemand praten. Wil niet meer.
Oud 27-10-2005, 01:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heb een dvd-speler gekocht voor op m'n kamer voor maar €40 en hij werkt prima! Regio-vrij nog wel, dus Amerikaanse dvd's kan-ie ook afspelen! Morgen dus on-line de Happy Days-dvd bestellen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten