Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 17:45
Verwijderd
ik heb net een hele lange straat met 30kmph afgereden ipv 50 met mn middelfinger uit het raam voor de auto achter me omdat hij volkome onterecht een aantal keer aan het toeteren was. Vervolgens ben ik volgensmij geflits omdat ik al te laat was en wel optijd bij de chiropractor moest zijn. Nu ben ik helemaal opgefokt door het verkeer
Advertentie
Oud 09-11-2005, 17:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 09-11-2005 @ 18:32 :
Heb je Brunetjuh genakt?
Vandaag niet, nee.
Oud 09-11-2005, 18:01
ZerO
ZerO is offline
Ik heb net een beltest gedaan, wat inhield een rollenspel met een callcenter mederwerker en ik moest om 18.40 bellen en dat deed ik en toen kreeg ik 3 keer achter elkaar voicemail en toen dacht ik oh dat is niet zo best en toen nam ene MARTIJN op en toen was ik helemaal uit mijn rol natuurlijk, maar he ik kan improviseren en nu ben ik door
ik word rijk haha
Oud 09-11-2005, 18:03
Haligh
Haligh is offline
Video killed the radio star zegt:
OH MY FUCKING GOD HAHAHA IK BEN GEWOON DOOR
hahaha
HET WAS GELUKKIG EEN GAST
HIJ ZEI JA JE DEED HET LEUK EN KOM MAAR LANGS OP KANTOOR HAHAHAHAHAHAHA
ideas & oh dears. zegt:
omg
ideas & oh dears. zegt:
GEFELICITEERD IOANA
ideas & oh dears. zegt:
IK JUICH VOOR JE
dankjewel schatjeeeeee
ideas & oh dears. zegt:
L
ik trakteer op een ijsje als ik VET SALARIS BINNEN HEB
ideas & oh dears. zegt:
JEEJ
ideas & oh dears. zegt:
ik hou niet van ijs
ideas & oh dears. zegt:
MAAR JEEJ

ik heb een dansje gedaan, jeweet.
Oud 09-11-2005, 18:04
ZerO
ZerO is offline
ik weet
Oud 09-11-2005, 18:07
Haligh
Haligh is offline
ik heb verder mijn sb over die nazi tweeling afgemaakt en mijn myspace lay-out veranderd.

hoera.
Oud 09-11-2005, 18:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
EPD schreef op 08-11-2005 @ 15:53 :
Ga ik ook heen, volgende maand geloof ik...
Ik vond 'm goed. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten, maar hij heeft leuke dingen.
Oud 09-11-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 09-11-2005 @ 18:32 :
Heb je Brunetjuh genakt?
Vast niet want ze had niet un string aan vandaag.
Oud 09-11-2005, 18:59
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 09-11-2005 @ 19:26 :
Ik vond 'm goed. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten, maar hij heeft leuke dingen.
Jah, ik zag een klein stukje van hem op tv en hij leek me wel origineel.
Mooi dat jij hem dan ook goed vond.
Ben wel es bang dat zulks tegen valt.
Oud 09-11-2005, 19:29
Verwijderd
Wtf, ik werd vandaag gebeld door 'n een of ander wij-bellen-mensen-op-en-vervelen-ze-met-saaie-vragen-bedrijf en dat enquetewijf zei ongeveer het volgende:

"OH HALLO JA IK BEN VAN BLABLA MARKETING EN IK HAD EEN PAAR VRAGEN MAAR DIE KAN JE ZEKER NIET BEANTWOORDEN WANT IEDEREEN IS AAN HET ETEN ROND DEZE TIJD EN WIL NIET GEBELD WORDEN GODVERDOMME, JA, JIJ ZEKER OOK AL, MET JE AVONDETEN PRECIES OM ZES UUR NOU IK HANG AL OP HOOR, HET IS JOUW SCHULD ALS IK UITHONGER, WANT IK KAN MET DIT KANKERWERK NOG GEEN EI BETALEN"

En toen hing ze op. Jammer dat ze verder niet luisterde naar wat ik eventueel te zeggen had, aangezien we niet aan eten-om-zes-uur doen hier, en ik het zielig vind om die enquetelui af te wimpelen - en dus hun vragen altijd wel beantwoord.

Vooralsnog een vrouw naar m'n hart.
Oud 09-11-2005, 20:25
ZerO
ZerO is offline
omg ze zou zo mijn huisgenote kunnen zijn geweest
Oud 09-11-2005, 20:27
Jolt
Jolt is offline
leuk
Oud 09-11-2005, 20:27
Metal
Metal is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-11-2005 @ 20:29 :
Wtf, ik werd vandaag gebeld door 'n een of ander wij-bellen-mensen-op-en-vervelen-ze-met-saaie-vragen-bedrijf en dat enquetewijf zei ongeveer het volgende:

"OH HALLO JA IK BEN VAN BLABLA MARKETING EN IK HAD EEN PAAR VRAGEN MAAR DIE KAN JE ZEKER NIET BEANTWOORDEN WANT IEDEREEN IS AAN HET ETEN ROND DEZE TIJD EN WIL NIET GEBELD WORDEN GODVERDOMME, JA, JIJ ZEKER OOK AL, MET JE AVONDETEN PRECIES OM ZES UUR NOU IK HANG AL OP HOOR, HET IS JOUW SCHULD ALS IK UITHONGER, WANT IK KAN MET DIT KANKERWERK NOG GEEN EI BETALEN"

En toen hing ze op. Jammer dat ze verder niet luisterde naar wat ik eventueel te zeggen had, aangezien we niet aan eten-om-zes-uur doen hier, en ik het zielig vind om die enquetelui af te wimpelen - en dus hun vragen altijd wel beantwoord.

Vooralsnog een vrouw naar m'n hart.

omg<3
Oud 09-11-2005, 21:10
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-11-2005 @ 20:29 :
HET IS JOUW SCHULD ALS IK UITHONGER, WANT IK KAN MET DIT KANKERWERK NOG GEEN EI BETALEN"
geniaal<3.
Oud 09-11-2005, 21:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Vandaag stage gelopen met vmbo adhd/pdd nos figuren. Echt waar, die lui sporen niet...En het opstaan om 06:45 beviel me ook niet helemaal.....
Oud 09-11-2005, 21:39
sorry
sorry is offline
ik ben vandaag naar school gegaan. toen ik bijna mijn project had afgemaakt kwam de leraar langs en vertelde me dat het niet goed was. morgen underworld
Oud 09-11-2005, 21:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik vertaal en maak 80 vragen bij een middelnederlandse tekst onder het genot van een kopje kaneelthee
Oud 09-11-2005, 22:03
Verwijderd
omg ik zat net te flippen want mijn ouders zijn om dit moment in jordanie en waren vandaag in de amman, en ik kon ze niet bereiken... maar gelukkig net smsje gehad dat ze in orde zijn
Oud 09-11-2005, 22:11
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-11-2005 @ 23:03 :
omg ik zat net te flippen want mijn ouders zijn om dit moment in jordanie en waren vandaag in de amman, en ik kon ze niet bereiken... maar gelukkig net smsje gehad dat ze in orde zijn
!!
Oud 09-11-2005, 22:13
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb weer geleerd en gewerkt en nu ben ik gestresst
Oud 09-11-2005, 22:54
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
wtf hebben die kwajongens daar nu weer uit zitten vreten?

ik heb vandaag weer stagegelopen en paardgereden en les gehad van een cowboy en mijn pony was een bitch.
Oud 09-11-2005, 23:00
Metal
Metal is offline
Citaat:
beter
Oud 09-11-2005, 23:03
Verwijderd
ik heb uitgeslapen, ben naar college geweest en heb boodschappen gedaan en lasagne gemaakt. en geforumd en gechat. nutteloze dag^10
Oud 09-11-2005, 23:09
Nebula
Nebula is offline
Geleerd en tentamen gemaakt. Ging best wel aardig. Hoera!
Oud 09-11-2005, 23:36
Verwijderd
ik moest tijdens mn werk naar de albert heijn om patat te halen want dat was de grote chef vergeten. maar goed ik heb een half uur chill geld verdiend met een beetje in de rij staan
Oud 10-11-2005, 00:29
matt trakker
matt trakker is offline
Roxane:
Kool Keith zei tegen me 'lets get naked' en gaf me een string
Oud 10-11-2005, 07:54
Verwijderd
Ik ben in de afgelopen twee dagen drie pakjes shag kwijtgeraakt. Volgens mij is het een complot, ik ben dan wel chaotisch, maar niet zó chaotisch. Dus óf m'n longen naaien me met een nogal drastisch protest, óf het is een teken van God, óf ik word dement, óf iemand uit mijn erg vervelende vriendengroep zit me op de kast te jagen.

Als mijn zojuist aangeschafte vierde pakje shag vandaag ook miraculeus verdwijnt ga ik mensen bedreigen tot ik 't terug heb. En dan mag degene die de lolbroek is daarna anderhalf ons shag chirugisch uit z'n hol gaan verwijderen.
Oud 10-11-2005, 07:55
Verwijderd
Ik ben om 06 30 opgestaan, ontbeten en naar school gegaan waar ik er achter kwam dat ik een dag eerder rond 0845 op school had moeten zitten. Waar ik dus niet was.

Nu ben ik aan het pannieken En kom ik tot de conclusie dat vroeg opstaan niet eens erg is. Eerst een bakje koffie en dan weer naar huis .
Oud 10-11-2005, 08:35
Touché
Touché is offline
Spanneeeeend ik zit nu bij engels en straks mag ik een paar uurtjes bijslapen en daarna weer frans als echte ouwe trouwe middelbare scholier, en dan wiskunde bijles.

Daarna met Dana en Esther naar l'Enfant in het filmhuis, hete cinemageinteresseerde oude kerels checken.
Oud 10-11-2005, 08:49
kuik
kuik is offline
ik heb alvast een halve punt verdiend voor het tentamen van morgen. en ik kom er net achter dat ik over 2 weken alweer tentamen heb, zzz. gister werd ik opeens ziek smiddags, ik had opeens koorts en hele erge hoofdpijn en toen dacht ik 'oooooh nee, als het maar niet erger wordt want ik moet leren' maar vanmorgen was het weer over
Oud 10-11-2005, 09:37
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ben net wakker en moet m'n werkcollege van 1 uur voorbereiden (eigenlijk is het best wel heeel veel dus ik had eigenlijk eerder op moeten staan )..Vanavond ga ik naar Corpse Bride en daarna de stad in.
Oud 10-11-2005, 09:58
vixen
vixen is offline
Ik heb nog steeds geen kamer, maar straks wel een sollicitatiegesprek. Dus zit n haar netjes in een staart en heb ik alleen mascara op. En zo mn piercing ook nog uit. Daarna naar mn vriend toe om die te pesten en dan naar huis om te eten en dan naar tivoli om te dansen.
Oud 10-11-2005, 10:43
ZerO
ZerO is offline
ik ben wakker gebeld door een projectgenoot maar heb niet opgenomen want ik wilde verder slapen alleen het lukte niet meer straks moet ik naar school om een deadline te halen en daar heb ik uiteraard geen zin in en vanavond komt mijn lover
Oud 10-11-2005, 11:33
11568
11568 is offline
Wakker geworden aangekleed en mijn paard in de wei gezet. Snel naar huis, omkleden en douchen en naar fysiotherapie geweest en daarna naar de AH waar ik voor veel dilemma's stond. Daarna voor een tandenborstel en een labello een kwartier in de rij gestaan bij het Kruidvat. En een brief gepost
Daarna ging ik met honderd kilo aan boodschappen terug op de fiets en heb ik al mijn energie verbruikt om niet om te vallen
Oud 10-11-2005, 11:36
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Opgestaan veeeeeel te vroeg. Zit nu nog op school heb eentussenuur maar ga zo naar huis toe voel me niet lekker.
Heb eigenlijk vrij weinig gedaan tijdens de lessen, gewoon wat doods met mn hoofd op tafel gelegen omdat ik moe ben.
Oud 10-11-2005, 11:41
Verwijderd
Ik heb me verslapen want ik moest om half 12 bij de dietiste zijn in Rotterdam maar ik was in Utrecht, dus dat werd haasten. Ik was er uiteindelijk om 10 voor 12 en om half 1 stond ik alweer buiten en ik heb een hele lijst mee van wat ik mag eten en wat niet en ze is heel trots op me dat ik eindelijk een soort-van normaal eetpatroon begin te ontwikkelen. Nu wacht ik tot mijn moeder thuis is en dan gaan we naar het ziekenhuis, daarna rijles en daarna nog even naar de stad om mijn camera op te halen. God, wat is dit een leuke dag. Vanavond ga ik drinken.
Oud 10-11-2005, 11:54
idontcare
idontcare is offline
meegedaan met nederland in beweging (of iets wat er op leek) met m'n moeder. en het was grappig

verder niet veel, zometeen even naar school. vanavond bandjes kijken en daarna naar de asta (hahahahaha). dus.
Oud 10-11-2005, 12:16
Haligh
Haligh is offline
ik had een sb en die ging geniaal maar kreeg toch maar een 7 .
Oud 10-11-2005, 13:21
Verwijderd
ik wilde net een komkommer halen bij de AH en er bleken zowat geen kassa's meer te staan, alleen nog maar zelfscan apparaten en soort van pinautomaten waar je vervolgens kan afrekenen
Oud 10-11-2005, 13:23
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Roxane schreef op 10-11-2005 @ 14:21 :
ik wilde net een komkommer halen bij de AH
Hehe, wat een Broedereske anekdote.
Oud 10-11-2005, 13:26
Broeder
Broeder is offline
Nee. Ik zou er minimaal drie volzinnen aan wijden .
Oud 10-11-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 10-11-2005 @ 14:21 :
ik wilde net een komkommer halen bij de AH en er bleken zowat geen kassa's meer te staan, alleen nog maar zelfscan apparaten en soort van pinautomaten waar je vervolgens kan afrekenen
echt schandalig, al die oude mensen die daar niets van snappen, zielig toch.
maar kan je daarbij niet heel makkelijk boodschappen niet scannen?

mijn dag bestond uit internetten en eten en douchen en ik liet net een flesje water over mijn broek heenvallen en nu lijkt het net alsof ik in mijn broek gepist heb hiehiehieh
(zal je zien dat er net een postbode aanbelt )
Oud 10-11-2005, 15:19
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-11-2005 @ 13:16 :
ik had een sb en die ging geniaal maar kreeg toch maar een 7 .
en backdo' kwam net op de koffie.
Oud 10-11-2005, 15:21
ZerO
ZerO is offline
aah ik ben met een kutopdracht bezig en ik wil nu WEG
ik loop gewoon WEG hoor
Oud 10-11-2005, 15:22
Haligh
Haligh is offline
Weg!
Oud 10-11-2005, 15:24
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-11-2005 @ 16:19 :
en backdo' kwam net op de koffie.
ik heb geen koffie gezien
Oud 10-11-2005, 15:25
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 10-11-2005 @ 16:24 :
ik heb geen koffie gezien
koffie staat voor milk&fruit, ice tea,merci en l&m.
dat weet je toch wel?
Oud 10-11-2005, 15:25
Kaps
Kaps is offline
mmmm.
koffie.
Oud 10-11-2005, 15:39
vixen
vixen is offline
Op de kijk-es-of-je-je-rekeningen-al-betaald-hebt-site van mn telefoon staat dat het nog niet is betaald en op mn postbank site wel. Ja godver wat nou weer.
Oud 10-11-2005, 15:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
5 uur 's ochtends mn nest uit om te werken, dus gewerkt, me verveeld en na m'n dienst wat gegeit met collega's.
Naar hause gefietst, met VEEL tegenwind en toen was ik naar de tering.
Bammetje gefressen en toen naar de kapper...
Volgens m'n zus moest ik een ponnie nemen want dat vond ze vorige keer ook zo leuk, en ik zat er ook al lang over te twijfelen dus heb ik 't maar laten doen....
Maar zoals ik wel kon verwachten van die boeren scheissdreck krebs kapper is het nu vertiefd.
M'n ponnie is veels te kort, ik lijk op Velma, en er zat zo ontzettend veel wax/mousse in m'n haar dat het leek of ik een vers permanentje had laten zetten.
Dus ik heb eerst moeten douchen en nu lijkt het weer enigszins op normaal haar, maar dan met een lompe ponnie...
Net toen ik hoopte dat het wel weer zat zegt m'n vader:
"Nou, ik zeg niks." AAAAAAARGH!!!
En het allerergste is dat ik volgende week al de vrienden van m'n dude moet ontmoeten en dat die nu denken dat ik een jostie ben.

Oh dramaaaaaa! *faints*

Regels voor berichten