Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je bent echt niet gaaf of grappig. en nog even over de hele kankerkwestie. als je weet van iemand dat zijn moeder/vader/opa/oma/etc. kanker heeft (gehad), gebruik je bij diegene het woord kanker ook niet. (of je moet echt een rasasociaal zijn) en er zijn zoveel mensen die je er mee kwetst zonder dat je het weet, dus waarom niet uit voorzorg gewoon je kop houden of iets anders verzinnen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dan mag dat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik hoop dat hij gemaakt kan worden maar ik ben bang van niet en dan is al mijn hoop weg en ik wil hem morgen wegbrengen maar er rijdt vast geen bus door dit stomme weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ' ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je hebt zeg maar de poweradaptor, en daarvan is iets afgebroken wat nu zeg maar in mijn computer zit en er niet meer uitkan. verder is bij de aansluiting in mijn ibook waar je de power adaptor instopt een stukje van een ringetje afgebroken ![]() nu valt het vast nog niet te begrijpen maar okee
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zit godverdomme vast in nijmegen want mijn shift was pas om 23.30 afgelopen en de treinen reden niet, dus ik ben terug ggegaan naar het radboud en nu slaap ik op de neurologie afdeling, zeer luxe, met internet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
kijk een nieuwe power adaptor kan ik zo kopen. geen probleem maar de aansluiting van mijn computer is zelf ook iets afgebroken en ik weet niet in hoe verre dat een probleem gaat worden en dus dat het er niet naar uitziet dat dat pinnetje eruit gepeuterd kan worden
||
Citaat:
Ik zal t morgen eens vragen, dan ga ik naar de computer beurs in de jaarbeurs. Het is dat het gratis is, want zon nerd ben ik niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|