Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2005, 10:39
juno
juno is offline
Wij vrouwen hebben liever een man die er leuk en verzorgd uitziet, lekker aanvoelt en fris ruikt dan een soort holbewoner met een baard van drie dagen, wallen onder zijn ogen, stom haar, zorgenrimpels in zijn voorhoofd en die in geen drie dagen een druppel water is tegengekomen..

Zeg nou zelf, dat willen jullie van vrouwen toch ook?

Een verzorgde man valt in de smaak bij de vrouwen, en is dus geen nicht. Een voddebaal is misschien wel stoer en mannelijk, maar mijn bed komt-ie niet in.

Laatst gewijzigd op 07-12-2005 om 10:41.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 10:44
Verwijderd
Op dit moment voel ik me best aangesproken: baard van drie weken, wallen, onverzorgd en te lang haar. Het is dat ik thuis zit, anders...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 10:45
juno
juno is offline
anders zou je je doodschamen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 07-12-2005 @ 11:45 :
anders zou je je doodschamen?
Yep. Je moet je aanpassen aan de buitenwereld, dus ik zal morgen afscheid moeten nemen van mijn kostbare baard.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 16:08
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
juno schreef op 07-12-2005 @ 11:39 :
Wij vrouwen hebben liever een man die er leuk en verzorgd uitziet, lekker aanvoelt en fris ruikt dan een soort holbewoner met een baard van drie dagen, wallen onder zijn ogen, stom haar, zorgenrimpels in zijn voorhoofd en die in geen drie dagen een druppel water is tegengekomen..

Zeg nou zelf, dat willen jullie van vrouwen toch ook?

Een verzorgde man valt in de smaak bij de vrouwen, en is dus geen nicht. Een voddebaal is misschien wel stoer en mannelijk, maar mijn bed komt-ie niet in.
Dus jij zegt hier dat als iemand geen cremepjes gebruikt er per definitie onverzorgd uitziet?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 16:09
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 07-12-2005 @ 11:32 :
Nee, jij lult van links naar rechts, maar net wat je uitkomt.
Jij zegt dingen waar je eigenlijk alleen maar conclusies uit kunt trekken. Zoals bovenstaand ook weer, alsof iedereen die spul gebruikt er nichterig uitziet. En iedereen die het spul niet gebruikt er niet nichterig uitziet. Stop nou eens in die kop van jou dat niet iedereen er nichterig uitziet die dat spul gebruikt.
Ik heb het niet over uitzien... ik heb het over gedrag.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 16:14
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-12-2005 @ 17:08 :
Dus jij zegt hier dat als iemand geen cremepjes gebruikt er per definitie onverzorgd uitziet?
nee, ze zegt dat je er met verzorgingsspul in ieder geval verzorgd uitziet, en dat dat dus niets met nichterigheid te maken heeft.
Oud 07-12-2005, 19:41
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 07-12-2005 @ 17:14 :
nee, ze zegt dat je er met verzorgingsspul in ieder geval verzorgd uitziet, en dat dat dus niets met nichterigheid te maken heeft.
Aha.. dus als je dat wel gebruikt zie je er per definitie goed verzorgd uit?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 20:23
martijn1985
martijn1985 is offline
Over het algemeen wel ja.
Oud 07-12-2005, 21:58
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 07-12-2005 @ 21:23 :
Over het algemeen wel ja.
Haha, dat is ook de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 08:06
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-12-2005 @ 22:58 :
nee hoor, dat is die die onzin die jij dit hele topic al loopt te verkondigen.
Oud 08-12-2005, 11:20
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
De TS lijkt nogal geobsedeerd te zijn door homoseksualiteit.

Het zou positief zijn voor alle betrokkenen als men wat minder krampachtig zou vasthouden aan bepaalde rolpatronen. We leven niet meer in de jaren vijftig.
Oud 08-12-2005, 13:07
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
waarom luisteren kerels naar emo?
Oud 08-12-2005, 23:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 08-12-2005 @ 09:06 :
nee hoor, dat is die die onzin die jij dit hele topic al loopt te verkondigen.
Jij bent er vast een die dat spul gebruikt en er ook heilig van overtuigd is dat je er daadwerkelijk beter van uit gaat zien
Als ik iemand zie, kan ik echt niet zeggen of hij nu wel of niet van die zooi gebruikt... dus wat jij zegt is bullshit
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 23:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-12-2005 @ 12:20 :
De TS lijkt nogal geobsedeerd te zijn door homoseksualiteit.

Het zou positief zijn voor alle betrokkenen als men wat minder krampachtig zou vasthouden aan bepaalde rolpatronen. We leven niet meer in de jaren vijftig.
Een kennis van me is homo
Prima als mensen homo zijn, ik hou ze niet tegen
Ik wil er alleen persoonlijk niet mee gelinkt worden
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 02:30
Frostbite
Frostbite is offline
Ik ga je er nu mee linken.

Het is nichterig om 4 pagina's door te zeiken over verzorgingsproducten voor mannen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 07:30
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 09-12-2005 @ 03:30 :
Ik ga je er nu mee linken.

Het is nichterig om 4 pagina's door te zeiken over verzorgingsproducten voor mannen.
Misschien is het nog wel nichteriger om het te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 10:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-12-2005 @ 22:58 :
Wat is er bullshit aan het feit dat je door jezelf te verzorgen met verzorgingsproducten, er goed verzorgd uit ziet?
Oud 09-12-2005, 10:30
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-12-2005 @ 11:12 :
Wat is er bullshit aan het feit dat je door jezelf te verzorgen met verzorgingsproducten, er goed verzorgd uit ziet?
Dat je er dan per definitie beter verzorgd uitziet dan dat je het niet gebruikt is bullshit
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 10:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 09-12-2005 @ 11:30 :
Dat je er dan per definitie beter verzorgd uitziet dan dat je het niet gebruikt is bullshit
Maar dat staat er gelukkig ook niet
Oud 09-12-2005, 11:04
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-12-2005 @ 11:48 :
Maar dat staat er gelukkig ook niet
Je hebt gelijk, zo staat het er niet
Het wordt er wel mee bedoeld
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 09-12-2005 @ 12:04 :
Je hebt gelijk, zo staat het er niet
Het wordt er wel mee bedoeld
Je moet nou niet zelf dingen gaan verzinnen.
Het staat er niet en dus wordt het er ook niet mee bedoeld. Als men dat bedoelde had men dat namelijk wel opgeschreven.
Oud 10-12-2005, 14:44
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-12-2005 @ 23:58 :
Je moet nou niet zelf dingen gaan verzinnen.
Het staat er niet en dus wordt het er ook niet mee bedoeld. Als men dat bedoelde had men dat namelijk wel opgeschreven.
Aan dit hele topic is op te maken dat dat er wel mee bedoeld wordt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-12-2005 @ 15:44 :
Aan dit hele topic is op te maken dat dat er wel mee bedoeld wordt

jongen, jij leest wat je wil lezen.

Als iemand zegt dat iemand die verzorgingsproducten er verzorgd uit ziet, dan bedoelt diegene toch niet meteen dat diegene er dan ook persé beter uitziet dan iemand zonder verzorgingsproducten?
Oud 10-12-2005, 17:42
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-12-2005 @ 17:48 :

jongen, jij leest wat je wil lezen.

Als iemand zegt dat iemand die verzorgingsproducten er verzorgd uit ziet, dan bedoelt diegene toch niet meteen dat diegene er dan ook persé beter uitziet dan iemand zonder verzorgingsproducten?
Hoe was dat ook alweer, met die pot en die ketel?
Maare.. het is al goed
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:59
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-12-2005 @ 18:42 :
Het punt is dat zij wel gelijk heeft, en jij niet. Er wordt niet gezegd, noch bedoeld, dat je er per definitie beter verzorgd uit ziet als je die producten gebruikt. Jij leest dat er in, maar dat is heel iets anders.
Oud 10-12-2005, 19:48
Verwijderd
Wil de echte homo nu opstaan?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-12-2005 @ 18:42 :
Waar lees ik meer dan dat er staat?
Oud 11-12-2005, 02:12
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-12-2005 @ 17:09 :
Ik heb het niet over uitzien... ik heb het over gedrag.
Jawel, je hebt het wel over uitzien gehad.
En dus iemand die creme's gebruikt gedraagt zich ook direct nichterig? En als iemand zich nichterig gedraagt, gebruikt die persoon ook creme's dan? Hoe kun jij dat aan de buitenkant zien? Of vraag jij aan iedereen die zich nichterig gedraagt of hij creme's gebruikt?
Neem nou eens een standpunt in en verdedig dat. dat lijkt me stukken duidelijk én makkelijker.
Oud 12-12-2005, 16:12
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
MTpower schreef op 09-12-2005 @ 00:22 :
Jij bent er vast een die dat spul gebruikt en er ook heilig van overtuigd is dat je er daadwerkelijk beter van uit gaat zien
Als ik iemand zie, kan ik echt niet zeggen of hij nu wel of niet van die zooi gebruikt... dus wat jij zegt is bullshit
en eerst zei je dat als iemand een cremetje gebruikt die dan ook meteen nichterig eruit ziet..

je kan er zeker niet tegen dat je niet je gelijk krijgt

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 19:39
Built to last
Built to last is offline
gel, dat is pas gay.

een echt vent heeft lang haar en een baard!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 21:02
Mara
Mara is offline
Waarom komt hier trouwens geen slotje op, ik vind de discussie aardig dood aangezien MTpower toch niet in wil zien dat hij ongelijk heeft
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:19
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-12-2005 @ 22:02 :
Waarom komt hier trouwens geen slotje op, ik vind de discussie aardig dood aangezien MTpower toch niet in wil zien dat hij ongelijk heeft
Het is een zinloze discussie omdat niemand wilt toegeven dat ik gelijk heb
Ik ga er ook niet eens meer op in, lees het topic maar door, ik heb alles wel gezegd wat ik wilde zeggen en ik denk dat je het met een beetje verstand ook wel moet begrijpen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:36
Vice
Vice is offline
Ik houd van mannen die eruit zien als vrouwen.
Oud 13-12-2005, 10:50
NOSESUCKER
NOSESUCKER is offline
wattun bullshit allemaal..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 16:59
juno
juno is offline
Iemand die verzorgingsprodukten gebruikt besteedt aandacht aan zijn uiterlijke verschijning, en dat gaat verder dan alleen maar smeren met een cremetje.

Zo iemand wast zich vaker en beter, zorgt ervoor dat hij er goed uitziet, heeft schone kleren aan, doet wat aan zijn haar, knipt zijn nagels op tijd, scheert zich lekker glad.

Want iemand die dat ook al niet doet, zal nooit of te nimmer cremetjes smeren.

Mannen hebben trouwens nog meer last van huidveroudering dan vrouwen. Wil je dat dan, een gerimpelde harses vol met van die lelijke bruine lever (UV!) vlekken? Nee? Nou, dan zou ik maar gaan smeren met een licht cremetje met een zonnefactor, want UV doet vreselijke dingen met je huid.

Ik ben 38, maar iedereen schat me tien jaar jonger. Door die cremetjes. Heel simpel, gewoon na het douchen een beetje Oil of Olaz met zonnefactor 12.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 17:05
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2005 @ 17:59 :
Iemand die verzorgingsprodukten gebruikt besteedt aandacht aan zijn uiterlijke verschijning, en dat gaat verder dan alleen maar smeren met een cremetje.

Zo iemand wast zich vaker en beter, zorgt ervoor dat hij er goed uitziet, heeft schone kleren aan, doet wat aan zijn haar, knipt zijn nagels op tijd, scheert zich lekker glad.

ik douche me ook elke dag, draag altijd schone kleren, knip mn nagels, scheer me dagelijks, en ga regelmatig naar de kapper.
ik geef mn centjes echter niet uit aan onzinnige cremes, die er voor zorgen dat een kerel van 60 er nog uitziet als een puber. nee dank u.
misschien denken sommige mensen wel 'he, een creme, das handig, dan hoef ik me minder vaak te scheren'. Het zijn en blijven mannen he, die denken anders dan vrouwen.

Citaat:

Mannen hebben trouwens nog meer last van huidveroudering dan vrouwen. Wil je dat dan, een gerimpelde harses vol met van die lelijke bruine lever (UV!) vlekken? Nee? Nou, dan zou ik maar gaan smeren met een licht cremetje met een zonnefactor, want UV doet vreselijke dingen met je huid.

het topic ging niet over zonnebrandcreme. Iedere kerel laat zich insmeren met zonnebrandcreme, het liefst door zn vriendin, en mensen die dat niet doen gaan eerder dood. das vrij simpel.

Citaat:

Ik ben 38, maar iedereen schat me tien jaar jonger. Door die cremetjes. Heel simpel, gewoon na het douchen een beetje Oil of Olaz met zonnefactor 12.
dus je wordt ook behandeld als 28-jarige ? hmm als ik dat zou doen, met die cremes en zo, dan zou ik nu dus als 11-jarige behandeld worden. Kom op zeg, waarom is ouder worden voor velen zo erg ? alsof oude mensen niet mogen bestaan of zo, het hoort er gewoon bij.
Oud 13-12-2005, 17:38
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 13-12-2005 @ 18:05 :
dus je wordt ook behandeld als 28-jarige ? hmm als ik dat zou doen, met die cremes en zo, dan zou ik nu dus als 11-jarige behandeld worden. Kom op zeg, waarom is ouder worden voor velen zo erg ? alsof oude mensen niet mogen bestaan of zo, het hoort er gewoon bij.
Waarom zou je een 28 jarige anders behandelen als een 38 jarige?
En dat jij door creme's opeens 11 zou lijken is natuurlijk gelul van de bovenste plank.
En veel mensen willen er niet oud uitzien en wat is daar mis mee? Ik zie er op 38 jarige leeftijd ook liever 10 jaar jonger oud.
Oud 13-12-2005, 18:20
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2005 @ 17:59 :

Want iemand die dat ook al niet doet, zal nooit of te nimmer cremetjes smeren.

wat voor school doe je dan eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 21:47
juno
juno is offline
Zonnebrandcreme op je hele lichaam op het strand een paar weken per jaar is wat anders dan een dagcreme op je gezicht voor dagelijks gebruik met een zonnefactor.

Beiden zijn nodig. Niet alleen tegen de rimpels, ook tegen huidkanker. Of is doodgaan aan een op hol geslagen melanoom mannelijk en stoer?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:06
Snellius
Snellius is offline
Welnee, van al die middeltjes gaan er vast een paar kerels er beter uitzien. Die pimpen jou er helemaal uit TS!
Tot zover mijn niet serieuze reactie op een waardeloos topic waarin vooral TS zn eigen opvatting constant herhaalt, bravo
Oud 13-12-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Snellius schreef op 13-12-2005 @ 23:06 :
Welnee, van al die middeltjes gaan er vast een paar kerels er beter uitzien. Die pimpen jou er helemaal uit TS!
Tot zover mijn niet serieuze reactie op een waardeloos topic waarin vooral TS zn eigen opvatting constant herhaalt, bravo
Inderdaad

Er zijn altijd wel een paar mannen die er geweldig uit gaan zien. Altijd het proberen waard denk ik!
Helaas is er voor sommige mannen niets meer te redden en maakt het hen alleen maar gay.
Dit in het geval van de ts.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 21:26
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2005 @ 22:47 :
Beiden zijn nodig. Niet alleen tegen de rimpels, ook tegen huidkanker. Of is doodgaan aan een op hol geslagen melanoom mannelijk en stoer?
Haha, net zoiets als dat wondermiddeltje van Conny Breukhoven?
Gewoon onzin
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 21:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Snellius schreef op 13-12-2005 @ 23:06 :
Als mensen beter zouden lezen zou ik mezelf niet steeds hoeven herhalen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 21:30
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-12-2005 @ 23:13 :
Helaas is er voor sommige mannen niets meer te redden en maakt het hen alleen maar gay.
Dit in het geval van de ts.
Knap dat je dat kan zeggen terwijl je me nooit gezien hebt, je hebt vast een gave ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 10:41
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-12-2005 @ 22:30 :
Knap dat je dat kan zeggen terwijl je me nooit gezien hebt, je hebt vast een gave ofzo
ach...jij maakt mij ook al het hele topic uit voor gay. Volgens mij heb jij mij ook nog nooit gezien. Een pot en een ketel, anyone?
Oud 15-12-2005, 16:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 15-12-2005 @ 11:41 :
ach...jij maakt mij ook al het hele topic uit voor gay. Volgens mij heb jij mij ook nog nooit gezien. Een pot en een ketel, anyone?
Een bril anyone?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 17:39
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-12-2005 @ 22:26 :
Haha, net zoiets als dat wondermiddeltje van Conny Breukhoven?
Gewoon onzin
Het wordt steeds droeviger. Tijd om de tent te sluiten.
Oud 15-12-2005, 19:24
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 15-12-2005 @ 18:39 :
Het wordt steeds droeviger. Tijd om de tent te sluiten.
Waarom zet je daar een quote van mij bij?
Tot nu toe is 90% van de replays offtopic en die zijn niet alleen van mij
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 18:51
Meadow
Meadow is offline
Wtf, waarom? Mensen die het willen gebruiken, doen dat, mensen die het niet willen, doen het niet. Waarom zou je er aan storen?

En waarom is het vervelend om homo genoemd te worden, dat zijn mensen hoor, niets raars of vies aan.

Regels voor berichten