![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als ik iemand zie, kan ik echt niet zeggen of hij nu wel of niet van die zooi gebruikt... dus wat jij zegt is bullshit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Prima als mensen homo zijn, ik hou ze niet tegen ![]() Ik wil er alleen persoonlijk niet mee gelinkt worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het wordt er wel mee bedoeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het staat er niet en dus wordt het er ook niet mee bedoeld. Als men dat bedoelde had men dat namelijk wel opgeschreven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jongen, jij leest wat je wil lezen. Als iemand zegt dat iemand die verzorgingsproducten er verzorgd uit ziet, dan bedoelt diegene toch niet meteen dat diegene er dan ook persé beter uitziet dan iemand zonder verzorgingsproducten?
||
Citaat:
![]() Maare.. het is al goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dus iemand die creme's gebruikt gedraagt zich ook direct nichterig? En als iemand zich nichterig gedraagt, gebruikt die persoon ook creme's dan? Hoe kun jij dat aan de buitenkant zien? Of vraag jij aan iedereen die zich nichterig gedraagt of hij creme's gebruikt? Neem nou eens een standpunt in en verdedig dat. dat lijkt me stukken duidelijk én makkelijker. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() je kan er zeker niet tegen dat je niet je gelijk krijgt Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 16:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga er ook niet eens meer op in, lees het topic maar door, ik heb alles wel gezegd wat ik wilde zeggen en ik denk dat je het met een beetje verstand ook wel moet begrijpen ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
ik douche me ook elke dag, draag altijd schone kleren, knip mn nagels, scheer me dagelijks, en ga regelmatig naar de kapper. ik geef mn centjes echter niet uit aan onzinnige cremes, die er voor zorgen dat een kerel van 60 er nog uitziet als een puber. nee dank u. misschien denken sommige mensen wel 'he, een creme, das handig, dan hoef ik me minder vaak te scheren'. Het zijn en blijven mannen he, die denken anders dan vrouwen. Citaat:
het topic ging niet over zonnebrandcreme. Iedere kerel laat zich insmeren met zonnebrandcreme, het liefst door zn vriendin, en mensen die dat niet doen gaan eerder dood. das vrij simpel. Citaat:
||
Citaat:
En dat jij door creme's opeens 11 zou lijken is natuurlijk gelul van de bovenste plank. ![]() En veel mensen willen er niet oud uitzien en wat is daar mis mee? Ik zie er op 38 jarige leeftijd ook liever 10 jaar jonger oud.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn altijd wel een paar mannen die er geweldig uit gaan zien. Altijd het proberen waard denk ik! Helaas is er voor sommige mannen niets meer te redden en maakt het hen alleen maar gay ![]() Dit in het geval van de ts. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon onzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Tot nu toe is 90% van de replays offtopic en die zijn niet alleen van mij ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
lief-de Love & Peace | 49 | 18-04-2006 10:50 | |
Verhalen & Gedichten |
De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek Reynaert | 9 | 04-01-2006 15:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |