Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2005, 15:04
dwight88
dwight88 is offline
waarom hebben in mijn leven nu al 2 mensen die ik zag als échte vrienden, te kennen gegeven mij niet meer in hun leven te kunnen passen.

Terwijl íedereen zegt dat het aan hun ligt, en niet aan mij. Snap 't niet.
Advertentie
Oud 03-12-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2005 @ 12:06 :
Ja ik moet ook precies die dingen nog doen...

Maar volgens mij blijft het wel nog altijd tentamenweek en niet examenweek
bij ons heten dat schoolexamens, tellen mee voor je uiteindelijke eindaxamencijfer .
Oud 03-12-2005, 15:26
Verwijderd
Ik heb mijn gedicht af!
surprise wordt niet meer dan een kartonnen doos, dus dat is ook lekker makkelijk. misschien dat ik um nog zwart verf van binnen of zoiets.
met schoolwerk ben ik ook al enigszins opgeschoten dus het is wel een productief dagje.
oja, heb de cadeautjes ook al allemaal ingepakt .
Oud 03-12-2005, 16:03
ST*R
ST*R is offline
waarom doe ik zoiets? waarom ben ik zo? ik snap t niet!! waaaaarommmm!!! ik hou echt veel van hem, waarom doe ik dat dan nog!!! en het is niet de eerste keer, en waarschijnlijk ook niet de laatste, waarom doe ik hem dit aan!! ik breek zn hart, doe hem zoo veel pijn... en hij is zo lief..
hij is veeeeel te goed voor mij
en het is zo raar, want normaal ben ik erg lief voor hem, en voor vrienden ook, maar WAAROM doe ik dat dan?!?!

argh
Oud 03-12-2005, 16:23
Verwijderd
Laatmaar.

Bweh, dat stomme gehuil van mij.

Laatst gewijzigd op 03-12-2005 om 17:46.
Oud 03-12-2005, 16:39
Fainne
Fainne is offline
Ik ben gisteren echt door het lint gegaan, waanzinnig geworden, doorgeslagen en geflipt. Ik kwam naar kot van school, het was ervoor al dat ik niet meer kon typen of makkelijk kon lopen zonder het gevoel van tien kilo aan m'n benen en zo'n vieze slapheid door de antibiotica, dan was het nog zo dat het laat en donker was en ik wou niet naar huis. Ik heb dan nog zoveel stress van school, was net mijn grote vlam tegengekomen die deed alsof ik hem koud liet en toen wou ik ff praten met een meisje op kot waar ik altijd terechtkan en ze had nog spullen op haar kamer die ik naar husi meost nemen, was ze er niet. Iederen was weg. Toen wou ik eten maar was al m'n brood al hard en ik moet dat brood eten omdat het het enige was wat ik had en ik m'n antibiotica al had gepakt. Dat klinkt nu zo erg niet maar ik ben toen beginne krijsen en roepen en met stoelen en vuilbakken en vanales beginnen gooien en kreeg huilbuien. Toen ik op de deuren begon te bonzen en terug in m'n kamer was werd ik gebeld door dat meisje en ik zei dus of ze me eens een mep wou komen geven ofzo omdat ik gek was geworden. Ik vroeg of ze me niet wou uitlachen omdat ik zelf niet snap waarom ik zo deed en toen ben ik helemaal losgebarst in huilen en heeft ze me getroost. Voor de rest van de avond op haar kamer gebleven en ik was meteen kalm. Ofwel ligt dit echt aan mij chaotische geest, ofwel een nevenwerking van de antibiotica want er stond wel zoiets in als agressie en verwardheid, en ofwel premenstruaal syndroom, maar ik was net van pil verandert omdat ik dat 2 maanden ook had gehad, huilen om niets.

wow ik klink net als een klein kind nu
Oud 03-12-2005, 16:42
Ruudje
Ruudje is offline
hallo tranen... dat is lang geleden!
Oud 03-12-2005, 16:59
Dolores
Dolores is offline
Mensen die zomaar offline gaan.
Zo wordt het toch nooit duidelijk wat er nou is, weglopen heeft geen zin.
Oud 03-12-2005, 17:00
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-12-2005 @ 17:39 :
*knip*
*knuff*

Ontopic: Ik kan het niet. Ik kan niet jarig zijn. Ik wil het niet. Wat krom, dat ik opzie tegen mijn verjaardag. Volgens mij gaat er iets heel erg mis gaan.
Oud 03-12-2005, 17:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 03-12-2005 @ 17:42 :
hallo tranen... dat is lang geleden!
*knuf* What's up boy?

Hmmm, lief vriendje naast me, das pas leven. En vanaaf saampjes zwarte pieten.
Oud 03-12-2005, 17:36
Gothic
Gothic is offline
ik heb gescoord
Oud 03-12-2005, 17:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn vader: en nu jezelf niet overeten hè, want dat doe jij altijd bij kaasfondue.

Maar ja, uiteindelijk overeet ik mezelf dan toch nog
Oud 03-12-2005, 18:04
kroot
kroot is offline
Ik heb gisteren de uitslag gehad van het psychologisch onderzoek, ik was er toch wel een beetje zenuwachtig voor.
maarja wat moet ik er nu verder mee
Oud 03-12-2005, 18:08
Verwijderd
bah
Oud 03-12-2005, 18:34
Verwijderd
Ondanks dat het gezellig was in het daklozencentrum was het een klotedag. De mensen waren zo belachelijk druk, het was te vol, ik moest ze in de kou laten staan, ik ben ziek en heb klote gegeten. Ik haat dagen als deze. Ik haat het uberhaupt. En ik kan er ook niets aan doen. Wees dan ook niet boos. Sorry, oke? Sorry. Ik kan nu effe niet anders. Dagen als deze maken echt dat ik van de aarde af wil springen.
Oud 03-12-2005, 18:39
ilse
ilse is offline
stemmingswisselingen de gekstuh..

ik weet niet wat ik met haar aan moet.. kwestie van aantrekken en afstoten. ze maakt me in de war. en hij ook.. ik durf de telefoon niet meer op te nemen..
Oud 03-12-2005, 18:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-12-2005 @ 11:45 :
Het zwembad is gisteravond/vannacht afgebrand.
Balen, zeg!
Bij ons niet, maar ze gaan over steeds meer dingen zitten zeiken. Als er een alternatief was, zouden we met de hele vereniging naar een ander zwembad gaan. Maar helaas.
Wel een boel enthousiaste ouders vandaag gezien bij de kijkdag. Helemaal geen gezeur of geklaag gehoord. Prima!
En dalijk 'gezellig' sinterklaasavond vieren. Ik heb er helemaal geen zin in, want zoals altijd zal ik vast wel weer ruzie schoppen. Nou ja, vriendje komt zo, en ik ga mijn best doen. Misschien komt het nog wel goed
Oud 03-12-2005, 18:48
rare kwast
rare kwast is offline
hello darkness my old friend...
Oud 03-12-2005, 19:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben toch naar de verjaardag van mijn vader gegaan en het was opzich wel gezellig maar nou niet echt door hem. Ging eigenlijk meer voor mijn oom en tante en daar heb ik gezellig mee zitten kletsen maar mijn stiefmoeder heeft helemaal niets tegen me gezegd en mijn vader liep alleen maar te zeiken en baalde dat hij minder van me wist dan mijn oom.

Begon ie net een preek te geven kwam het dochtertje van mijn stiefmoeder van drie me gelukkig redden, kinderen zijn soms echt schatten.
Oud 03-12-2005, 21:20
welle
welle is offline
Grrrrrrrr... Ik word in april 17, en ik zit in de vijfde klas. Zegt de kapper: 'zeg, zit jij al op de middelbare school?'
Aaaaah!!
Oud 03-12-2005, 21:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
welle schreef op 03-12-2005 @ 22:20 :
Grrrrrrrr... Ik word in april 17, en ik zit in de vijfde klas. Zegt de kapper: 'zeg, zit jij al op de middelbare school?'
Aaaaah!!
Whaha. De ortho van mn zusje (van 13) vroeg een keer of ik haar vriendinnetje was Uh nee, ik ben potver 6 jaar ouder dan haar
Oud 03-12-2005, 21:51
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-12-2005 @ 18:00 :
*knuff*

Ontopic: Ik kan het niet. Ik kan niet jarig zijn. Ik wil het niet. Wat krom, dat ik opzie tegen mijn verjaardag. Volgens mij gaat er iets heel erg mis gaan.
dankje

Heb je een reden om zo te denken? normaal moet je verjaardag altijd een leukere dag zijn dan normaal, niet een slechtere ? positief denken!
Oud 03-12-2005, 22:01
ilse
ilse is offline
waar ligt de grens..?

whaaaaaaaa

ouders moeten trouwens het goede voorbeeld geven he??
Oud 03-12-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 03-12-2005 @ 19:48 :
hello darkness my old friend...
I've come to talk with you again...
Oud 03-12-2005, 22:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-12-2005 @ 23:01 :
I've come to talk with you again...
die ja

zo hard aant vechten en t schiet geen ene fuck op..
iedere stap vooruit wordt gevolgd door 2 stappen achteruit
Oud 03-12-2005, 22:33
rare kwast
rare kwast is offline
leuk hoor sinterklaas met je familie..
de hele week hoor je al dubbele opmerkingen (die je kan weglachen en serieus kan aantrekken... graag in combinatie)

doet je familie het nog ff drie dubbel dik over...
LEUK
Oud 03-12-2005, 22:57
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2005 @ 22:41 :
Whaha. De ortho van mn zusje (van 13) vroeg een keer of ik haar vriendinnetje was Uh nee, ik ben potver 6 jaar ouder dan haar
Ik kan me bij jou ook werkelijk waar niet voorstellen dat iemand je jonger dan 17 inschat. (Nou ja, n.a.v. je fotoboek en fototopics dan)
Oud 03-12-2005, 23:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Neiu schreef op 03-12-2005 @ 23:57 :
Ik kan me bij jou ook werkelijk waar niet voorstellen dat iemand je jonger dan 17 inschat. (Nou ja, n.a.v. je fotoboek en fototopics dan)
Mja en mn zusje lijkt wel wat ouder dan 13 geloof ik... Maar dan nog was t een stomme opmerking

Ik word wel altijd jonger geschat ja, maar dat ben ik gewend. Mijn vader en mn moeder hebben allebei een jonge uitstraling, dus ja...
Oud 03-12-2005, 23:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-12-2005 @ 00:01 :
Mja en mn zusje lijkt wel wat ouder dan 13 geloof ik... Maar dan nog was t een stomme opmerking

Ik word wel altijd jonger geschat ja, maar dat ben ik gewend. Mijn vader en mn moeder hebben allebei een jonge uitstraling, dus ja...

Als je 50 bent, ben je er blij om
Oud 03-12-2005, 23:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-12-2005 @ 00:05 :
Als je 50 bent, ben je er blij om
Ja dat zegt mn moeder ook steeds Ach ja, is ook wel weer zo.
Oud 03-12-2005, 23:11
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-12-2005 @ 18:09 :
*knuf* What's up boy?
ik heb mijn dag niet vandaag :\
Oud 03-12-2005, 23:42
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat mijn oor *auw* doet. Hij is namelijk een stuk doorgescheurd, doordat iemand op mijn oorbel ging zitten en ik lag.
Oud 04-12-2005, 00:13
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 04-12-2005 @ 00:42 :
Dat mijn oor *auw* doet. Hij is namelijk een stuk doorgescheurd, doordat iemand op mijn oorbel ging zitten en ik lag.
huh

dat klinkt euh raar, grappig, en pijnlijk
Oud 04-12-2005, 00:39
dwight88
dwight88 is offline
ik heb leuk contact, met veel mensen.

toch blijft het me steken dat die ene vriendin pijn zegt te hebben door dingen die ik niet gedaan heb, en wel had moeten doen. Ook al vind ik dat ik niet fout zat. Ik ben haar kwijt als vriendin, das nu wel duidelijk. En ik krijg de schuld, zonder dat ze naar mijn verhaal wil luisteren.
Oud 04-12-2005, 00:52
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-12-2005 @ 22:51 :
dankje

Heb je een reden om zo te denken? normaal moet je verjaardag altijd een leukere dag zijn dan normaal, niet een slechtere ? positief denken!
Omdat ik geen vijftien kan zijn. Het is te... te oud, of zo.
Als het eenmaal woensdag is, valt het allemaal vast wel mee, maar ik wil niet dat het woensdag is.

En Sinterklaas vieren is best tof.
Oud 04-12-2005, 09:48
coopergirl
coopergirl is offline
Ik wil even heel drastisch mijn hart luchten... Ruudje houdt van Madonna en Shakira.. Hoe kom ik dit te boven

Oud 04-12-2005, 09:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-12-2005 @ 10:48 :
Ik wil even heel drastisch mijn hart luchten... Ruudje houdt van Madonna en Shakira.. Hoe kom ik dit te boven

bitch

ik hou niet van beiden, maar Shakira is niet slecht
Oud 04-12-2005, 09:55
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-12-2005 @ 10:51 :
bitch

ik hou niet van beiden, maar Shakira is niet slecht
Shakira is een trol van 1.50 meter lang, kan niet live zingen, heeft geen diepgang in haar teksten Best wijselijk van de bitch
Oud 04-12-2005, 10:03
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-12-2005 @ 10:55 :
Shakira is een trol van 1.50 meter lang, kan niet live zingen, heeft geen diepgang in haar teksten Best wijselijk van de bitch
Shakira is een lekkere trol van 1m50
ze kan wel live zingen
heeft voor haarzelf wel diepgang in haar teksten
en jij bent meer bitch dan haar

en nu weer ontopic
Oud 04-12-2005, 10:07
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-12-2005 @ 11:03 :
Shakira is een lekkere trol van 1m50
ze kan wel live zingen
heeft voor haarzelf wel diepgang in haar teksten
en jij bent meer bitch dan haar

en nu weer ontopic
Wh000t bitchfight

Hoezo nu ontopic? Dit valt toch ook onder hart luchten

Ik ga brunchen! X
Oud 04-12-2005, 10:15
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-12-2005 @ 11:07 :
Wh000t bitchfight

Hoezo nu ontopic? Dit valt toch ook onder hart luchten

Ik ga brunchen! X

brunch ze
Oud 04-12-2005, 12:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik ben raar.
Maar hé, ik voel me goed, dus waarom zou ik me er druk over maken
Oud 04-12-2005, 12:30
Roosje
Roosje is offline
Ik wil niet. Over twee uur is het voorbij en heb ik gereden, maar ik wil niet, want ik kan niet achterwaarts en al helemaal niet met Jitta.

Oké, ik kan het wel.
Oud 04-12-2005, 13:54
Anno2007
Anno2007 is offline
heb morgen me presentatie nederlands betoog over dat t suikerfeest een nationale feestdag moet worden. ben nu al zenuwachtig komen mensjes uit me klas, ja t telt voor 20 % meej voor je schoolexamen niet heel erg goed voor mn zenuwen zeg maar...
Oud 04-12-2005, 13:59
Verwijderd
en toen waren al mijn liedjes geremixt. ehhhh .... hoe krijg ik dát nou weer voor mekaar
Oud 04-12-2005, 14:19
Verwijderd
Ooh, ik moet nog al mn gedichten schrijven maar het lukt gewoon niet. Heb nog geen surprise. Ik heb wel een idee, maar de opdracht moet ik in het gedicht verwerken en laat dat nou net niet lukken. Blegh, ik heb geen zin in vanavond...
Oud 04-12-2005, 15:07
Lilium
Lilium is offline
Oei, oei, wat kan ik verwachten van een vaag contact? Vind het best spannend.
Nieuwsgierig naar de letter van maandag. Ik ben erg.
Oud 04-12-2005, 15:19
welle
welle is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-12-2005 @ 00:01 :

Dan ben ik niet de enige Maar inderdaad, op je veertigste ben je er vast blij om
Oud 04-12-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
welle schreef op 04-12-2005 @ 16:19 :
Dan ben ik niet de enige Maar inderdaad, op je veertigste ben je er vast blij om
Er zijn genoeg mensen die dat hebben.

Ik heb twee zusjes (van 19 en 21) en mensen schatten me vaak als de jongste van de drie. Het maakt me gelukkig niets uit.
Oud 04-12-2005, 15:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Aaargh, ik ben echt al te lang bezig met die opdrachten en ik word ook echt chagrijnig omdat ik werkelijk geen een resultaat krijg bij google

Regels voor berichten