Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik kan het niet. Ik kan niet jarig zijn. Ik wil het niet. Wat krom, dat ik opzie tegen mijn verjaardag. Volgens mij gaat er iets heel erg mis gaan.
||
Citaat:
Hmmm, lief vriendje naast me, das pas leven. ![]() ![]()
||
Citaat:
Bij ons niet, maar ze gaan over steeds meer dingen zitten zeiken. Als er een alternatief was, zouden we met de hele vereniging naar een ander zwembad gaan. Maar helaas. Wel een boel enthousiaste ouders vandaag gezien bij de kijkdag. Helemaal geen gezeur of geklaag gehoord. Prima! En dalijk 'gezellig' sinterklaasavond vieren. Ik heb er helemaal geen zin in, want zoals altijd zal ik vast wel weer ruzie schoppen. Nou ja, vriendje komt zo, en ik ga mijn best doen. Misschien komt het nog wel goed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je een reden om zo te denken? normaal moet je verjaardag altijd een leukere dag zijn dan normaal, niet een slechtere ? positief denken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zo hard aant vechten en t schiet geen ene fuck op.. iedere stap vooruit wordt gevolgd door 2 stappen achteruit ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik word wel altijd jonger geschat ja, maar dat ben ik gewend. Mijn vader en mn moeder hebben allebei een jonge uitstraling, dus ja... |
![]() |
||
Citaat:
Als je 50 bent, ben je er blij om ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat klinkt euh raar, grappig, en pijnlijk |
![]() |
||
Citaat:
Als het eenmaal woensdag is, valt het allemaal vast wel mee, maar ik wil niet dat het woensdag is. ![]() En Sinterklaas vieren is best tof. ![]()
||
Citaat:
![]() ik hou niet van beiden, maar Shakira is niet slecht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ze kan wel live zingen heeft voor haarzelf wel diepgang in haar teksten en jij bent meer bitch dan haar ![]() en nu weer ontopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoezo nu ontopic? Dit valt toch ook onder hart luchten ![]() ![]() ![]() Ik ga brunchen! X
||
Citaat:
![]() brunch ze ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb twee zusjes (van 19 en 21) en mensen schatten me vaak als de jongste van de drie. Het maakt me gelukkig niets uit. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |