Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2005, 21:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ja, nog wat: ik heb echt zo'n hekel aan opmerkingen als 'je wordt niet bekend om je goede stem, maar je bent een lekker ding'

WAAROM is ze dan in godsnaam toegelaten tot de workshops? Als ze van te voren al wisten dat ze geen goede stem heeft, waarom laten ze dan niet iemand door die wél een goede stem heeft?!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 17-12-2005, 22:22
Verwijderd
Hmm, ik had verwacht:
1. Rafaela
2. Harm
3. Ellen
4. (door de jury) Serge
maar helaasch...
zat er niet heel ver van af though.

Optredens van vanavond (ik heb het eindelijk een keer helemaal gezien:

William: helemaal niks
Aisata: is eigenlijk goed in alles wat ze doet, maar ze heeft gewoon niks écht leuks ofzo.
Harm: nogal ongericht allemaal, hij keek echt nergens naar, bewoog vreemd etc. Maar zingen kan ie wel!
Marescha: mooie stem wel, maar omg wat een dom schaap!
Maaike: gadverdamme nee
Sanne: zelfde verhaal als bij Harm.
Serge: aardig wel, hij had van mij wel doorgemogen...
Ellen: supergoed!
Rafaella: ja, die heeft het wel.
Oud 17-12-2005, 22:24
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
ik ben verliefd op ellen denk ik
Oud 17-12-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
nochtans schreef op 17-12-2005 @ 23:24 :
ik ben verliefd op ellen denk ik
Zij is wel echt heel erg mooi.

Waarom zitten er dit jaar geen mooie mannen in?
Oud 17-12-2005, 23:20
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-12-2005 @ 22:19 :
Oh ja, nog wat: ik heb echt zo'n hekel aan opmerkingen als 'je wordt niet bekend om je goede stem, maar je bent een lekker ding'

WAAROM is ze dan in godsnaam toegelaten tot de workshops? Als ze van te voren al wisten dat ze geen goede stem heeft, waarom laten ze dan niet iemand door die wél een goede stem heeft?!
Ik denk omdat ze drastisch te kort hadden aan mensen voor de workshops. Dan maar voor degene gaan die er "lekker" uitziet.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 17-12-2005, 23:21
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Overigens ben ik het wel eens met degene die door zijn
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 18-12-2005, 00:15
Verwijderd
Ik vind dat die Rafaella HET wel heeft. Alleen die domme 'pr'-stunt of wat het ook was met Henk Jan sloeg echt nergens op. Mja, het is haar vergeven.
Oud 18-12-2005, 02:01
Verwijderd
Ik vind Ellen eigenlijk best lelijk, wanneer ze zingt En al dat roze...

maarja:

William: zong matig, heeft wel de looks.
Aisata: zong goed, maar ik vond haar geen typische Idol.
Harm: keek wat vaag in het rond, bewoog raar en heeft een domme uitstraling Zang was niet bijzonder.
Marescha: Mwah. Ze keek wat moeilijk tijdens het zingen. Zang was wel oke.
Maaike: Bleh. Geen leuk hoofd en zang is ook niet perfect.
Sanne: Wat een hoeren-uitstraling
Serge: Wel goeie zang, saai nummer. Looks heeft ie overigens wel.
Ellen: Goed gezongen. Wel vond ik haar overdreven blij kijken (bij de workshop kreeg ze te horen dat ze moeten laten zien dat ze hetleuk vindt, dus iets te geforceerde lach).
Rafaella: Spetterend optreden dus. Misschien wel wat overdreven, maar ze weet tenminste te performen, i.t.t. de stijve harken zoals bijv. William.
Oud 18-12-2005, 07:44
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
ik had liever serge door gezien ipv ellen, maar ik kan er mee leven.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 18-12-2005, 07:45
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 18-12-2005 @ 00:21 :
Overigens ben ik het wel eens met degene die door zijn
Er zijn er twee door die ECHT niet kunnen zingen en die Harm heeft een uitstraling van 0,0. Daar kan je het toch niet mee eens zijn.
__________________
ofzoiets
Oud 18-12-2005, 10:37
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
^^ alle vier kunnen dus wél zingen hoor. Je kunt veel zeggen, maar ze zíngen beter dan Serge. Of ze nu een idool kunnen zijn of niet. Serge is dat mehr dan deze vier, op Rafaëlla na. Maar zingen kunnen ze wel.

Marescha door was wel een opluchting!! Ze is best schattig. Prachtige stem ook! Ellen ook wel ok, maar ze moet zich niet zo overdreven opmaken, dan is ze echt mooi.

Harm moet echt snel weg. Bah bah bah wat een walgelijk figuur.
Oud 18-12-2005, 10:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsu schreef op 18-12-2005 @ 00:20 :
Ik denk omdat ze drastisch te kort hadden aan mensen voor de workshops. Dan maar voor degene gaan die er "lekker" uitziet.
Ja, maar toch hebben ze hen zelf doorgelaten, dus dan vind ik dat ze gewoon niet meer moeten zeuren.
Was destijds met Alice toch ook zo? Alsmaar gezeur om hoe slecht ze wel niet was als zangeres: waarom lieten ze haar dan door in eerste instantie? Ik kan me niet voorstellen dat er bij die tienduizenden mensen dan niet 1 persoon zat die beter was dan Alice en haar plaats had in kunnen nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-12-2005, 10:49
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 18-12-2005 @ 08:45 :
Er zijn er twee door die ECHT niet kunnen zingen en die Harm heeft een uitstraling van 0,0. Daar kan je het toch niet mee eens zijn.
Ik vind Harm juist wel gaaf, die is tenminste niet zo gelikt als de rest. Hij wint het toch niet, want het Nederlandse publiek wil niet zo'n "ander" type als Idol. Maar ik vind het juist leuk dat er een keer iemand in zit, die anders is dan de rest.

Wie vind jij niet kunnen zingen dan? Vast Harm, maar die kan dus echt wel zingen. Ellen zingt heel erg jazzy, maar dat krijg je als je zo'n opleiding doet. Ze heeft wel echt de goede technieken qua stem. Verder vind ik haar stem wat uhm ja, saaiig, maar hé jazz heeft nou eenmaal geen snoeiharde uithalen ofzo. Dat ene meisje die in een gospelkoor zong (ik weet niet meer hoe ze heet) die kan op zich ook gewoon zingen, alleen had ze naar mijn mening het verkeerde nummer uitgekozen. Ook haar zangtechniek is echt goed. En over Rafaëlla heb ik niets te zeggen, die maakt echt wel een dikke kans om te winnen, zij heeft de uitstraling en de stem.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 18-12-2005, 10:52
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-12-2005 @ 11:45 :
Ja, maar toch hebben ze hen zelf doorgelaten, dus dan vind ik dat ze gewoon niet meer moeten zeuren.
Was destijds met Alice toch ook zo? Alsmaar gezeur om hoe slecht ze wel niet was als zangeres: waarom lieten ze haar dan door in eerste instantie? Ik kan me niet voorstellen dat er bij die tienduizenden mensen dan niet 1 persoon zat die beter was dan Alice en haar plaats had in kunnen nemen.
Ja dat vind ik ook wel hoor. Maar misschien zagen ze potentie in die mensen die misschien nog wel beter zouden kunnen gaan zingen met behulp van de zanglessen enzo
Lijkt me trouwens ook raar, want je kan niet ineens de sterren van de hemel zingen als je een paar maandjes zangles hebt
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 18-12-2005, 13:50
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
William -- vond ik niet interessant
Aisata -- kan zingen, maar meer ook niet. Viel niet op
Harm -- Hij was volgens mij superzenuwachtig
Marescha --Wel goed hoor, vind het wel terecht dat ze door is.
Maaike --
Sanne -- ook niet bijzonder ofzow, schreeuwerig
Serge -- hij kwam me heel bekend voor van een musical die ik in berlijn had gezien, maar dat kan natuurlijk niet verder dacht ik dat hij wel door zou gaan, maar nee dus. Zit ik toch niet mee
Ellen -- Vond haar wel goed, wel goed dat ze door is.
Rafaella -- Wel een beetje overdreven gedoe, maar ze kan het zeker heel goed
Oud 18-12-2005, 14:41
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 18-12-2005 @ 11:37 :
^^ alle vier kunnen dus wél zingen hoor. Je kunt veel zeggen, maar ze zíngen beter dan Serge. Of ze nu een idool kunnen zijn of niet. Serge is dat mehr dan deze vier, op Rafaëlla na. Maar zingen kunnen ze wel.

Marescha door was wel een opluchting!! Ze is best schattig. Prachtige stem ook! Ellen ook wel ok, maar ze moet zich niet zo overdreven opmaken, dan is ze echt mooi.

Harm moet echt snel weg. Bah bah bah wat een walgelijk figuur.
Kom op hey die rafaëlla kan echt niet zingen hoor
__________________
ofzoiets
Oud 18-12-2005, 14:53
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 18-12-2005 @ 15:41 :
Kom op hey die rafaëlla kan echt niet zingen hoor
Nou ik moet zeggen dat ik niet zo'n fan van haar was, maar ze heeft me toch overtuigd. Mede doordat ze zo zingt. Ok het is misschien niet de beste zangeres, maar ze kán wel zingen.

Dat overdreven gedoe vind ik mooi overigens: ze weet gewoon hoe ze er moet komen. Dat is op déze manier. Dat is niet door een grijs stil muisje te blijven dat gewoon 'haar ding doet', zoals Maud en Boris in de vorige Idols. Nee, dat is door zich een beetje rebels en overdreven te gedragen, door iets toe te voegen. Ze is het gewoon
Oud 18-12-2005, 15:25
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
raffaela heeft mij nooit overtuigd, ik zie totaal geen idol in haar. dat nummer wat ze gisteren zong was ook niet bepaald een hoogstaand nummer he. van ellen zou ik wel een cd kopen, die zingt gewoon prachtig. beetje als joss stone. harm is ook een natuurtalent, mooie stem. marescha vind ik leuk om te zien en zingt ook wel aardig
Oud 18-12-2005, 17:02
Noddy
Noddy is offline
Ik vind Harm absoluut erg leuk!
__________________
Make that the cat wise
Oud 18-12-2005, 17:06
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Harm !! Rafaëla vond ik wat minder en de reactie van Henkjan ''met haar zou ik een plaat willen maken'' ook zwaar overdreven . Ellen vond ik altijd al helemaal niks, sorry. Ik vond Marescha echt top, superstem . Ik had alleen Serge graag nog erbij willen hebben .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 18-12-2005, 17:07
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik vind Harm een lelijke sloeber!!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 18-12-2005, 17:17
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
CSN schreef op 18-12-2005 @ 18:07 :
Ik vind Harm een lelijke sloeber!!
Hahaha, lelijke sloeber..
Ik vind Harm juist koel.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 18-12-2005, 17:28
pino123
pino123 is offline
go Rafaëla!!!
__________________
Jacob lovesss you
Oud 18-12-2005, 19:55
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Rafaella vond ik echt super, en ze zong niet ALTIJD even zuiver maar ze had er uithalen bij zitten waar ik echt helemaal week van werd...

Verder zag ze er prachtig uit, beetje beyonce idee dus echt En ik vond haar echt mooi en leuk dansen
Oud 18-12-2005, 20:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ben ik nou de enige die Marescha 10 keer niks vond.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 18-12-2005, 20:48
heavinly
heavinly is offline
Ik verbaasde me er echt over dat Marescha door is. En ik ben heel erg benieuwd wie er op 4 stond bij de jury, zou me niets verwonderen als het Serge was geweest. Had hem veel liever doorgehad dan Marescha!
Oud 18-12-2005, 21:44
crook
Avatar van crook
crook is offline
harm heeft vieze tanden
Oud 18-12-2005, 23:07
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 18-12-2005 @ 21:48 :
Ik verbaasde me er echt over dat Marescha door is. En ik ben heel erg benieuwd wie er op 4 stond bij de jury, zou me niets verwonderen als het Serge was geweest. Had hem veel liever doorgehad dan Marescha!
Oud 24-12-2005, 15:52
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Welke 6 gaat het publiek vanavond kiezen? Ik denk:

Merle
Sonny
Clarissa
Davide
Aisata
Serge

Als Gabriel maar niet mehr terug komt
Oud 24-12-2005, 15:55
Verwijderd
6?

gaan er dan ook 18 mensen door naar de finale?
Oud 24-12-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 24-12-2005 @ 16:52 :
Welke 6 gaat het publiek vanavond kiezen? Ik denk:

Merle
Sonny
Clarissa
Davide
Aisata
Serge

Als Gabriel maar niet mehr terug komt
Komt redelijk overeen met mijn lijstje:

Merle (hoop ik)
Serge (hoop ik)
Sonny
Karlijn (hoop ik niet)
Clarissa
Aisata

Inderdaad, geen Gabriel
Oud 24-12-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 24-12-2005 @ 16:55 :
6?

gaan er dan ook 18 mensen door naar de finale?
Nee, er mogen er 6 meedoen aan de wildcardshow vanavond.
Oud 24-12-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 24-12-2005 @ 16:56 :
Nee, er mogen er 6 meedoen aan de wildcardshow vanavond.
ah ja, ik zag het net staan op de idols-site. Ik wist helemaal niet dat dat zo gedaan werd, heb ik helemaal niks van mee gekregen
Oud 24-12-2005, 16:05
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Röps schreef op 24-12-2005 @ 16:52 :
Welke 6 gaat het publiek vanavond kiezen?

hmmm I don't care
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 24-12-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 24-12-2005 @ 17:00 :
ah ja, ik zag het net staan op de idols-site. Ik wist helemaal niet dat dat zo gedaan werd, heb ik helemaal niks van mee gekregen
Werd toch echt elke aflevering verteld

18 mensen komen opdraven, 6 mensen mogen zingen, en de winnaar mag de 13e plaats in de finale bezetten.

Wel een enorme onzin eigenlijk, afvallen is afvallen, vind ik.
Oud 24-12-2005, 17:07
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ach ja het is heel smart gedaan hoor! Ze verdienen bakken geld door Breezer-sletten die de hele week zitten te smsen om Sonny bij die 6 te krijgen.
Oud 24-12-2005, 17:34
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Röps schreef op 24-12-2005 @ 18:07 :
Ach ja het is heel smart gedaan hoor! Ze verdienen bakken geld door Breezer-sletten die de hele week zitten te smsen om Sonny bij die 6 te krijgen.
whahahahahaha AMEN
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 24-12-2005, 18:57
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
lijkt me dan wel balen als je niet bij die 6 blijkt te zitten
maarja, ik denk dat ze daar wel op voorbereid moeten zijn.
Oud 24-12-2005, 19:01
Verwijderd
Vroeger vond ik Idols af en toe nog wel leuk, maar hoe doodsaai is het tegenwoordig zeg. De kandidaten zijn allemaal middelmatig tot slecht, hebben voor mijn gevoel wel een érg groot ego en de juryleden, tja. Dat zijn ook een stel hopeloze gevallen.
Oud 24-12-2005, 21:31
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 24-12-2005 @ 17:58 :
Werd toch echt elke aflevering verteld

18 mensen komen opdraven, 6 mensen mogen zingen, en de winnaar mag de 13e plaats in de finale bezetten.

Wel een enorme onzin eigenlijk, afvallen is afvallen, vind ik.
hmmz.. zo goed let ik dus op elke keer

ik heb er verder niet zoveel van gezien vandaag..
Oud 24-12-2005, 21:45
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Nujah Serge is door, ik vind het niet zo boeiend!

Had liever Clarissa in de liveshows gezien maargoed

Raffaella
Oud 24-12-2005, 21:49
Verwijderd
Ik vond Serge wel ok
Oud 24-12-2005, 21:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-12-2005 @ 20:01 :
Vroeger vond ik Idols af en toe nog wel leuk, maar hoe doodsaai is het tegenwoordig zeg. De kandidaten zijn allemaal middelmatig tot slecht, hebben voor mijn gevoel wel een érg groot ego en de juryleden, tja. Dat zijn ook een stel hopeloze gevallen.
Nou ja, er zitten meer goede zangers/zangeressen bij dan voorheen. Ze zijn alleen niet origineel en dat maakt het nogal saai. Boris en Jamai waren allebei aparte personen. Nu heb je die ene rare gozer en ik denk dat ie hierdoor behoorlijk ver gaat komen. Hij boeit tenminste nog een beetje.

Bah, ik kan dat kleine kind met dat grote (voor)hoofd echt niet uitstaan. Zij moet echt zo snel mogelijk weg.
En wat ben ik blij dat Merle niet door is zeg, walgelijk Ze stond er ook echt bij als een moedertje toen ze de uitslag te horen kregen. Veel te oud dus.
Oud 24-12-2005, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-12-2005 @ 22:53 :
Bah, ik kan dat kleine kind met dat grote (voor)hoofd echt niet uitstaan. Zij moet echt zo snel mogelijk weg.
Wie bedoel je? Renske toevallig? Die mag van mij wel weg nl.

Citaat:
En wat ben ik blij dat Merle niet door is zeg, walgelijk Ze stond er ook echt bij als een moedertje toen ze de uitslag te horen kregen. Veel te oud dus.
Ik vond Merle eigenlijk wel heel goed. Wel een beetje moederlijk ja, maar ik vind haar echt niet te oud voor een idool ofzo.
Oud 24-12-2005, 22:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 24-12-2005 @ 22:58 :
Wie bedoel je? Renske toevallig? Die mag van mij wel weg nl.



Ik vond Merle eigenlijk wel heel goed. Wel een beetje moederlijk ja, maar ik vind haar echt niet te oud voor een idool ofzo.
Renske ja Echt een klein, mager opdondertje vind ik dat. Je blaast dr zo van het podium af

Ik vond Merle echt helemaal niets. Op zich zou het wel een idol kunnen worden, maar ik vond dr gewoon te moederlijk.
Oud 24-12-2005, 23:20
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Röps schreef op 24-12-2005 @ 18:07 :
Ach ja het is heel smart gedaan hoor! Ze verdienen bakken geld door Breezer-sletten die de hele week zitten te smsen om Sonny bij die 6 te krijgen.
wordt het term breezer-slet tegenwoordig nog steeds gebruikt? jesus man, je moet je vocabulaire eens wat uitbreiden.

verder vind ik die mannelijke presentator echt vreselijk.
zo zie je maar dat het moeilijk is om iemand te vinden die echt goed presenteren kan. ik mis arnie.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 25-12-2005, 04:47
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2005 @ 00:20 :
wordt het term breezer-slet tegenwoordig nog steeds gebruikt? jesus man, je moet je vocabulaire eens wat uitbreiden.

verder vind ik die mannelijke presentator echt vreselijk.
zo zie je maar dat het moeilijk is om iemand te vinden die echt goed presenteren kan. ik mis arnie.
Hè-hè eindelijk iemand die Martijn Krabbé ook vreselijk vindt

Ik heb net (ja, 't is 5:45 uur, so what ) even de optredens gezien en de uitslag en ik kan maar één ding zeggen: ik ben echt blij dat het Sonny niet is geworden, wat een dóm optreden. En hij heeft een irritant hoofd.

Nou okee, nog een tweede ding: Serge vond ik ook niet zo heel geweldig. Davide ook niet. Eigenlijk had ik liever geen van hen door gezien.
Oud 25-12-2005, 05:20
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2005 @ 00:20 :
wordt het term breezer-slet tegenwoordig nog steeds gebruikt? jesus man, je moet je vocabulaire eens wat uitbreiden.

verder vind ik die mannelijke presentator echt vreselijk.
zo zie je maar dat het moeilijk is om iemand te vinden die echt goed presenteren kan. ik mis arnie.
Liever dingestje Krabbé die normaal praat in plaats van die smerige R van Arnie
__________________
For Pony
Oud 25-12-2005, 10:03
Verwijderd
Ik vind zowel Chantal Janzen als Martijn Krabbé een enorme achteruitgang t.o.v. Tooske en Reinout. En ik had dus niet gedacht dat dat mogelijk was. Wel dus.
Oud 25-12-2005, 10:25
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2005 @ 00:20 :
wordt het term breezer-slet tegenwoordig nog steeds gebruikt? jesus man, je moet je vocabulaire eens wat uitbreiden.
Voel je je aangevallen ofzo? Sorry hoor. Ach dan ben ik maar ouderwets, of ik m'n vocabulaire uitbreidt dat bepaal ik nog altijd zelf. De mijne is iig in orde, jezus is bij mij met een z.

Die 6 die mochten zingen waren wel erg voorspelbaar. Merle was imo duidelijk de leukste, maar Serge was 2e keus. Hij is best een popidool.

Volgende week gaan Renske en Marescha naar huis denk ik. Hoop ik niet hoor, liever Aäron en die griezel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Muziek Idols-2
lucky*me
93 16-09-2003 16:44
Films, TV & Radio Idols 2
Poor twisted me
72 11-09-2003 00:28
Films, TV & Radio Idols 2
Evito
502 08-02-2003 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.