![]() |
||
Citaat:
De vraag is, hoe is het mogelijk om pedofielen te begeleiden (want kijk naar de katholieke kerk, Amerikaanse gevangenissen, het is simpelweg niet mogelijk om iemands seksuele behoeften een leven lang te onderdrukken) zonder er direct een heksenjacht van te maken die criminaliserend werkt. Iemand die van zichzelf merkt dat hij pedofiel is zal wel honderd keer nadenken alvorens daar hulp voor te zoeken, want hij weet dat je dan gegarandeerd om te beginnen je baan kwijt bent, er over je geroddelt wordt, een hoop mensen rondom je agressief zullen reageren (het is gebeurd dat iemand met zijn gehele gezin uit een wijk werd verdreven vanwege een roddel dat hij pedofiel zou zijn, iemand met een gezin nog wel goddammit). Dus, wat voor oplossingen hebben de voorstanders van keiharde onderdrukking? Geen lijkt me, in hun systeem wordt pas duidelijk dat iemand pedofiel is op het moment dat hij een kind misbruikt heeft en dat uit komt, en de schade dus al geleden is. Ik hou van productief beleid, en moet het dus oneens zijn met het seksuele McCartheisme van Rooseblaadje en DarkeyeTR.
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Blood Fire Rage schreef op 17-12-2005 @ 13:41 :
[B]Een pedofiel is ziek? Homo's zijn ook te genezen zeker? ![]() ![]() okay, zonder dolle: zeg jij nou serieus dat homo's te genezen zijn? ja, mensen kunnen van gedachten veranderen maar hun eigen voorkeur laten ze niet zomaar schieten.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ontopic: De enige reden die ik kan verzinnen waarom een pedofiel hulp zou gaan zoeken is als hij (of zij ![]()
Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 15:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou eerst even kijken op welke vraag en of quote ik antwoord gaf. dan zou je zien dat het pure zelfverdediging was. niet dingen gaan zien die er niet zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Mephostophilis schreef op 18-12-2005 @ 13:05 :
Neen, want ethiek is per definitie niet logisch. [/QUOTE over logica gesproken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Iemand die ziek is kan zijn handelwijze niet onder controle houden, omdat zijn ziekte zijn beoordelingsvermogen enn zijn vrije wil aantast.
Met sommige pedofielen zal dit ongetwijfeld het geval zijn, dat zijn de enge kinderverkrachters. die moeten opgesloten en behandeld worden zodat ze hun neigingen onder controle leren houden. Maar zoveel pedofielen doen niets met hun geaardheid, behalve dan fantaseren. Dan is het dus niet correct om de pedofilie zelf als ziekte te beschouwen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|