Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 17:09
Brigitte
Brigitte is offline
Er is teveel om over na te denken en ik heb helemaal geen zin om er over na te denken..
Het feit alleen al dat ik uiteindelijk een beslissing moet nemen..bah
Oud 23-12-2005, 17:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik was vandaag zo ongelofelijk chagerijnig, maar hij bleef maar lief doen tegen mij How sweet
Oud 23-12-2005, 17:35
Until My End
Until My End is offline
Zal voor de verandering weer es vrijgezel de Kerst doorbrengen.
Oud 23-12-2005, 17:45
groovy
groovy is offline
goed goed goed

gister bij hem geweest, en het was zo gezellig, veel gelachen enzo en veel geknuft! En hij zei dat hij zo'n zin had in de kerst en dan lekker samen slapen enzo

Heb er ook echt zin in!

Zie hem vanaaf weer jeejj

En morgen en overmorgen en overovermorgen en en en

En heb zooooo'n leuke cadeautjes voor hem gekocht, weet zeker dat ie het leuk gaat vinden!
Oud 23-12-2005, 19:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff. Net aan de telefoon gehad: "ja, je zou me toch niet meer bellen vandaag, ik ben moe". Dus ik heb lekker soort van de hoorn erop gegooid
Oud 23-12-2005, 19:21
woezel
woezel is offline
ik voel me sociaal gehandicapt.
Oud 23-12-2005, 19:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Super. Maar ik moet haar missen met Kerst, ze is de komende 5 dagen weg met haar werk.
Oud 23-12-2005, 21:04
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Ik zou willen dat ik de kerst met haar door kon brengen!
Oud 23-12-2005, 21:18
Verwijderd
Eindelijk heb ik het idee dat ik weer sociale contacten heb. Er staan van minstens 5 mensen smsjes in mijn telefoon en ik word regelmatig gebeld om onzin.

En het feest gisteravond was echt heel gezellig. Heel leuk om al die mensen eens op een andere manier te zien. Het is dat ik nog nergens aan toe ben, anders had ik een nóg leukere avond kunnen hebben.
Oud 23-12-2005, 22:33
Jannekie
Jannekie is offline
Ik snap hem niet...
Woensdag was alles nog helemaal super en goed, en gister vertelde hij ineens dat het toch niet gaat werken
Oud 23-12-2005, 23:10
Gadje
Gadje is offline
vreemd, we groeien uit elkaar, ben ik bang...
Oud 23-12-2005, 23:56
WolterB
WolterB is offline
Bijna kerst, zin in
Oud 24-12-2005, 00:26
Verwijderd
De seks voelt goed en ik vind haar heel erg lief. Stiekem wil ik wel een relatie, maar ik weet gewoon dat ik het gevoel van vrijblijvendheid nodig heb. Dat het anders weer fout loopt
Oud 24-12-2005, 05:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is bijna kerst
Ik <3 kerst.
Vanavond komt vriendlief, waar ik vannacht nog over gedroomd had :/ (Heel raar, hij was in zijn auto gaan slapen, maar ik kon hem en zijn auto nergens vinden. Toen ineens kwam mijn pa er aan rijden met een stretched-cabrio-limosine )

Vanavond naar mijn hele familie
Morgen kerst met mijn gezin.
Overmorgen kerst met zijn gezin.

En heel veel kadootjes
Oud 24-12-2005, 06:59
langejongen
langejongen is offline
Heel goed. Ze stuurt zulke lieve smsjes.

Vanmiddag zie ik haar weer.
Oud 24-12-2005, 08:16
Verwijderd
Brr.. stomme droom
Oud 24-12-2005, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-12-2005 @ 09:16 :
Brr.. stomme droom
dromen zijn bedrog

OT: ik zie hem dadelijk weer ...
Oud 24-12-2005, 08:49
Heikneuter
Heikneuter is offline
Klote, ben er compleet verveeld door geraakt. sinds mn laatste vriendin geloof ik er compleet niet meer in. Wat een gezeik, wel eens meisjes gehad die zich in me interreseerden, maar god, die hadden geen reet te bieden. Allemaal depressief of een aandachtstekort, geen behoefte aan. Als ik een meisje leukvind komt er ook niks van terecht, ik bespaar me het drama en kom over als een arrogante hufter, of ik verlies m'n intresse bar snel. Nare met leuke meisjes is ook dat er meestal andere jongens achteraan zitten, de pleuris ik ga de concurentiestrijd geeneens aan. Meisjes houden van initiatief, dus zodoende zit ik in een neerwaardse spiraal. komt bij dat door dat gelazer ik een compleet negatief beeld heb van meisjes/vrouwen. dus, vrijgezel for life tegen wil en dank vermoed ik

ZO, dat is eens wat anders dan "Als een hummer in de sahara"
Oud 24-12-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Heikneuter schreef op 24-12-2005 @ 09:49 :
Klote, ben er compleet verveeld door geraakt. sinds mn laatste vriendin geloof ik er compleet niet meer in. Wat een gezeik, wel eens meisjes gehad die zich in me interreseerden, maar god, die hadden geen reet te bieden. Allemaal depressief of een aandachtstekort, geen behoefte aan. Als ik een meisje leukvind komt er ook niks van terecht, ik bespaar me het drama en kom over als een arrogante hufter, of ik verlies m'n intresse bar snel. Nare met leuke meisjes is ook dat er meestal andere jongens achteraan zitten, de pleuris ik ga de concurentiestrijd geeneens aan. Meisjes houden van initiatief, dus zodoende zit ik in een neerwaardse spiraal. komt bij dat door dat gelazer ik een compleet negatief beeld heb van meisjes/vrouwen. dus, vrijgezel for life tegen wil en dank vermoed ik

ZO, dat is eens wat anders dan "Als een hummer in de sahara"
Ik vind dat je dat mooi verwoord hebt Zou het zelf niet beter gekund hebben.

Alleen die 'hummer' en de 'sahara' had je weg kunnen laten (A),
Oud 24-12-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 24-12-2005 @ 09:26 :
dromen zijn bedrog

OT: ik zie hem dadelijk weer ...
Jup. Alleen blijft het gevoel zo lang hangen
Oud 24-12-2005, 10:40
Verwijderd
En ik blijf maar denken dat het niet beter kan, maar we flikken het samen toch telkens maar weer! Heb hem even het huis uitgeschopt zodat ik bezig kan met een verassing voor hem, altijd leuk!
Verder was het gisteren alweer een half jaar geleden dat we trouwden. Mijn persoonlijk record

@ Loontje: Die dromen zijn zo kut! Echter wel een excuus voor hem om jou nog meer aandacht te geven
Oud 24-12-2005, 13:20
Verwijderd
Leeg, zo leeg. En nog altijd wachtend terwijl ik daar totaal geen zin meer in heb. Frustrerend
Oud 24-12-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 24-12-2005 @ 11:40 :
@ Loontje: Die dromen zijn zo kut! Echter wel een excuus voor hem om jou nog meer aandacht te geven
Idd.. Ga zo even lekker naar hem toe en dan even lekker knuffelen. Net hem even gebeld en om zn stem te horen is alweer fijn Hij heeft ook naar gedroomd. Wat een toeval (alleen was het bij hem wat bizar en lacht hij er nu om )
Oud 24-12-2005, 14:02
groovy
groovy is offline
gister was ie zo lief voor me, ik voelde me even rot door wat omstandigheden en hij knuffelde me en luisterde en het voelde echt zo fijn

Heb mijn hele hart uitgestort en had echt het gevoel dat hij er voor me was

Zie hem vanaaf weer en dan gaat ie mee met mij en blijft ie slapen
Oud 24-12-2005, 14:29
langejongen
langejongen is offline
Stuiter stuiter stuiter. Ze is er over ongeveer 3 kwartier.
Oud 24-12-2005, 15:08
langejongen
langejongen is offline
Kreeg vandaag een kaart van haar binnen met op de voorkant een plaatje met een jongen en een meisje naast elkaar op een bankje met ernaast de tekst:

Samen
Jij en ik...
..de gedachte aan een mooie Kerstmis en een Nieuw Jaar dat van ons samen is.

Binnenin de tekst: Knuffels en Fijne Feestdagen

en geschreven:

Heel veel liefs
hou van je!!
je meisje.

Wow, wat onwijs lief van d'r. Ga haar er zo goed voor bedanken
Oud 24-12-2005, 16:24
Verwijderd
Ik droomde nooit dat we helemaal gek op elkaar waren (dat was vanzelfsprekend ofzo) en nu droom ik regelmatig dat we helemaal verliefd zijn. Dan valt de realiteit wel zwaar tegen.
Oud 24-12-2005, 16:27
Verwijderd
Net even bij hem geweest. Zo fijn! Hoop dat als we lekker samen een dag voor onszelf hebben gehad, ik me weer wat minder onzeker voel enzo..
Oud 24-12-2005, 16:31
WolterB
WolterB is offline
hmmm
Oud 24-12-2005, 17:32
Metal
Metal is offline
haar mailtje was echt (L)(L)(L)
Oud 24-12-2005, 17:58
Rioto
zoals altijd

ach boeit mij het
Oud 24-12-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 24-12-2005 @ 18:32 :
haar mailtje was echt (L)(L)(L)
copy paste
Oud 24-12-2005, 22:10
Roosje
Roosje is offline
Ik wil heel hard dat het morgen is.
Oud 25-12-2005, 00:10
Verwijderd
Telkens als ik naar haar foto kijk voel ik me goed
Oud 25-12-2005, 03:18
Demo
Demo is offline
Ontzettend onzeker, terwijl hij zo zijn best doet..
Oud 25-12-2005, 07:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gezellig samen in bed gekropen gisternacht, na een familieuitje. Helaas geen wilde kerstsex, want ik slaap een nachtje bij mijn ouders (En ons huis is nogal gehorig ). Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen heerlijke sex heb gehad
Oud 25-12-2005, 07:49
WolterB
WolterB is offline
Nog heel even, dan voor t eerst samen kerst vieren
Oud 25-12-2005, 09:06
Verwijderd
Mijn streven op relationeel gebied licht onrealistisch hoog, ik heb me er al bij neergelegd. Maar verder mag ik niet zeuren.
Oud 25-12-2005, 10:06
Heikneuter
Heikneuter is offline
Je moet als vrouw wel van verdomt goede huize komen willen ze mij nog imponeren, god, liegende achterbakse teven die overal achteraan lopen te geilen zijn meer regel dan uitzondering. Ik dacht eerst nog van dat het aan de leeftijd zou liggen, maar boven de 18 word het heus niet beter. Vanaf nu wijs ik alles boven de 16 de deur.
Oud 25-12-2005, 10:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 25-12-2005 @ 11:06 :
Je moet als vrouw wel van verdomt goede huize komen willen ze mij nog imponeren, god, liegende achterbakse teven die overal achteraan lopen te geilen zijn meer regel dan uitzondering. Ik dacht eerst nog van dat het aan de leeftijd zou liggen, maar boven de 18 word het heus niet beter. Vanaf nu wijs ik alles boven de 16 de deur.
Onder de 16 is ook niet zo best volgens mij
Oud 25-12-2005, 10:33
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-12-2005 @ 11:20 :
Onder de 16 is ook niet zo best volgens mij
Die Manipuleren nog niet.
Oud 25-12-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Heikneuter schreef op 25-12-2005 @ 11:06 :
Ga dan ook eens naar de uni, studentes scoren. Die komen er tenminste eerlijk voor uit dat ze overal achteraan lopen te geilen.
Oud 25-12-2005, 11:11
T!ne
T!ne is offline
Het gaat echt wel goed met mij Allez daar bedoel ik mee dat ik hem wel aan het vergeten ben. Gisteren bij die kerstfeest miste ik hem wel. En ik had echt wel graag gehad dat hij had komen kijken (als we nog samen waren) naar de musical.. Maarja..
Oud 25-12-2005, 11:54
Qimm
Qimm is offline
Zo fijn dat we ook gewoon samen stil kunnen zijn
Oud 25-12-2005, 12:42
create
create is offline
deze dagen merk ik pas hoe ik hem mis als ik hem een paar dagen niet zie. ik denk dat ik morgen meer zal waarderen, maar eerst even door de zure appel heenbijten.
Oud 25-12-2005, 12:57
Aurora
Aurora is offline
Tout va bien, ook al heb ik totáál geen zin om zometeen kerst met zijn familie te vieren.
Oud 25-12-2005, 13:09
Verwijderd
Met dank aan mezelf, m'n zusje en m'n ouders voel ik me een wanhopig kansloos geval van ongeveer 30.

En nee, ik ben nog lang geen 30.
Oud 25-12-2005, 14:31
Verwijderd
Oud 25-12-2005, 14:56
Gothic
Gothic is offline
Ik wil hem... of hem. Of iemand?
Oud 25-12-2005, 15:02
Metal
Metal is offline
Citaat:
Roxane schreef op 24-12-2005 @ 20:10 :