Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 15:52
kuik
kuik is offline
ik heb net gewerkt en bij de eerste client moest ik heeeel erg opschieten aan het einde (ik werk in de thuiszorg) omdat we het eerste uur alleen maar thee, koffie en koekjes hebben gedronken en gegeten en een half uur later weer <3 de tweede had een mini-huis dus dat was wel fijn. nu ben ik moe.
Oud 27-12-2005, 16:20
Verwijderd
ik had vandaag en stomme dag. ik lag om 5 uur in bed, en om 10 uur moest ik opstaan. toen met m'n vriend naar z'n moeder geweest, voor de 1e keer. volgens mij heb ik een idiote indruk achtergelaten, want ik was BRAK, en ik was er om 13.15, en om 13.40 moest ik weer weg, omdat ik een stage sollicitatie had. en dat ging enorm goed, en nu ben ik iig verzekerd van een eindstage-plaats. en m'n stagebegeleider is enorm leuk, dus ik ben blij.
Oud 27-12-2005, 16:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
- msn
- tv gekeken
- muziek geluisterd

Dus geluiert.
Oud 27-12-2005, 17:49
Verwijderd
ik moest gisteren werken en daarna was het kerstborrel en zoals het een kerstborrel beaamd was ik heel dronken maar ik heb dit jaar niet gekotst dus ik heb de driejarige traditie eindelijk gebroken.
vanochtend om half 8 kwam ik thuis en toen wilde mijn mama net gaan werken en probeer dan maar eens een gesprek te voeren
toen heb ik geslapen en ik ben om 6 uur mn bed uit gegaan om mn mond te gaan verbranden aan een kroket
Oud 27-12-2005, 18:49
Skilly
Skilly is offline
Op de manege gegaan.
Achteraf toch maar gereden
En nu even uitrusten ben dood moe. Hooibalen strooien, voeren. (en dan een hele manege)
Oud 27-12-2005, 21:31
Brigitte
Brigitte is offline
Eerst ging m'n wekker niet af, dus had ik nog tien minuten om op m'n werk te komen.
Toen ging ik bij een oud mevrouwtje de was ophangen terwijl de ramen openstonden en het -10 buiten was.

's Middags crashte de computer steeds na 10 minuten, maar nu doet tie t geloof ik weer.

Kortom, ik had geen leuke dag.
Oud 27-12-2005, 21:57
grandmommy
grandmommy is offline
argh ik kreeg vandaag een smsje of ik morgen naar stage ging. noujaaa vooruit dan maar weer godverdomme
Oud 27-12-2005, 22:11
Verwijderd
Vandaag ben ik naar een forummeet geweest van Onzin op dit leuke gele forumpje.

Vandaag ga ik nog even m'n dagschema voor morgen maken
Oud 27-12-2005, 22:50
lookuptome
lookuptome is offline
vandaag knipte ik mn haar, dronk ik koffie met mn moeder en tante en ging ik winkelen, eten in bazar en naar theatervoorstelling
Oud 27-12-2005, 22:56
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik ging warme chocomel drinken in de stairway \m/ en kwam toen per ongeluk op een onzinforummeeting terecht, maar er waren nog maar 2 mensen over, eentje kende ik al, en ik heb ze allebei geloof ik genegeerd. en omdat ze in de stairway geen appeltaart hebben hebben we zelf appeltaart gekocht en die was lekker mijn dagen zijn zo productief.
Oud 27-12-2005, 22:57
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik ging een topic openen, maar die UFKE WAAUS deed er een slot op.
Oud 28-12-2005, 00:29
Verwijderd
ik kan niet slapen,en nu zit ik serieus in dubio of ik dan maar zal gaan studeren
Oud 28-12-2005, 11:29
Verwijderd
het feestje gisteren was bijzonder fijn ik besloot vannacht om vroeg op te staan en te studeren maar ik viel weer in slaap uiteraard, dus nu zit ik achter de computer en ga ik sebiet maar eens beginnen
ach ja, geen stress meer in elk geval

ik heb ook al geprobeerd mijn frustraties op mobistar uit te werken, dat is helaas mislukt -> zie werk geld & recht..
Oud 28-12-2005, 12:09
biep
biep is offline
in bed gelegen, nu aan het msnnen en aan het wachten tot ik besluit te gaan studeren.
vanavond eten met vrienden in de Bazaar in R'dam.
Oud 28-12-2005, 12:12
woezel
woezel is offline
klein btrje gestudeerd en verder me ziek gevoeld..nog steeds eigenlijk.
Oud 28-12-2005, 12:15
botulismf
botulismf is offline
Ik zit sinds afgelopen vrijdag in Luxemburg en dat is goed te doen. Ik had gisteren een klassenreunie en dat was kkgrappig want die mensen zijn echt geen steek veranderd. En iedereen had zich helemaal uitgesloofd voor zijn of haar kerstoutfit en ik kwam daar in een spijkerbroek met gaten en een Linux-shirtje binnenlopen. En verder was het een hoop oppervlakkig gebabbel en de meeste mensen konden alleen over hun eigen prestaties vertellen en vroegen nooit eens wat ik nu had gedaan in de afgelopen vijf jaar. <3

Vanavond ga ik nog de stad in met een aantal oude vrienden om weer eens van het Luxemburgse nachtleven te genieten, en morgen pak ik de trein terug naar Maastricht.

Op het moment ben ik alleen thuis, ik ga zo maar weer eens een film kijken denk ik. Oh en ik heb eindelijk Festen gezien en hij maakte de verwachtingen waar.
Oud 28-12-2005, 12:41
Verwijderd
Wat heb je dan gedaan de afgelopen vijf jaar?
Oud 28-12-2005, 12:56
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
doezel schreef op 28-12-2005 @ 13:41 :
Wat heb je dan gedaan de afgelopen vijf jaar?
Uhm... moet ik nu de afgelopen vijf jaar gaan samenvatten?

Ik waardeer je interesse maar ik denk niet dat de rest van het forum daarop zit te wachten.
Oud 28-12-2005, 13:19
ZerO
ZerO is offline
ik probeer mijn werk al vanaf half 10 af te zeggen maar niemand neemt op grrrrrrr
kk ik wed dat ze om 4 uur mij kwaad op gaan bellen
hoeren !!
Oud 28-12-2005, 16:20
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gister een hele fijne dag gehad met een hele fijne jongen
alleen had was ik om 6 uur al dronken en had ik om elf uur al een kater ofzo
Oud 28-12-2005, 16:35
Gadje
Gadje is offline
ik heb lekker uitgeslapen en toen mn zusjes folderwijk gedaan en t was fukcing koud maar ik heb wel 10 euro in de bosjes gevonden.
Oud 28-12-2005, 17:01
Verwijderd
werk&cadeautjes kopen & nuttige dingen.

nu lekker avondje chillen voor de buis y0.
Oud 28-12-2005, 17:01
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-12-2005 @ 17:20 :

alleen had was ik om 6 uur al dronken en had ik om elf uur al een kater ofzo
Dat is hels.

Ik heb vandaag geleerd, aangezien ik daar verder geen tijd meer voor heb ivm. wintersport. Ik drink nu, als beloning.
Oud 28-12-2005, 23:00
*amélie*
*amélie* is offline
Ik heb afgelopen 4 dagen op de bank gehangen met veel thee en een boek. Hoe duf. Na 2 weken stressen voor tentamens mag dat. Daarbij was het de bank van mijn ouders en daar is al het eten gratis. Ik ben echt zooo blut Vandaag de trein naar Utrecht en voor het eerst in 4x geen vertraging. Net met een paar vriendinnen 4ekerstdagdiner gemaakt en verorberd en veel wijn gedronken <3
Oud 29-12-2005, 00:50
Verwijderd
vandaag keek ik passion of the christ met mijn vader en ik vond m bizar, en ik luister de godgandse dag naar de top 2000 want die staat hier overal aan , verder heb ik gekookt en ben ik bij een vriend geweest

zz wat een kutdag
Oud 29-12-2005, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 27-12-2005 @ 23:57 :
Ik ging een topic openen, maar die UFKE WAAUS deed er een slot op.
ufke is ook een motherfocker
Oud 29-12-2005, 02:01
Verwijderd
Citaat:
botulism schreef op 28-12-2005 @ 13:15 :
t en ik kwam daar in een spijkerbroek met gaten en een Linux-shirtje binnenlopen..
omg teh <3
Oud 29-12-2005, 02:08
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
cut_off schreef op 29-12-2005 @ 03:01 :
omg teh <3
jeweet.
Oud 29-12-2005, 10:14
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vanochtend om tien uur straight out of bed even keihard zaken lopen doen
Oud 29-12-2005, 12:23
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik werd vanochtend te vroeg wakker omdat de maniakale kat van mn vriends huisgenoot op mn hoofd sprong Toen ging ik douchen en moest ik eigenlijk studeren maar ben ik gaan afwassen.. wat 2 uur duurde. Nu sneeuwt het buiten en moet ik nog steeds studeren. En werken.
Oud 29-12-2005, 12:32
Verwijderd
Ik kwam om half 11 mn bed uitvallen, en heb sindsdien nog niets nittigs gedaan behalve even gitaarspelen
Oud 29-12-2005, 12:42
655321
655321 is offline
Headache, crushed op een verkeerde gozer en ik heb werk. Straks ga ik onder de zonnebank doen alsof het zomer is en daarna slaap ik.
Tenzij ik uitga.
Oud 29-12-2005, 12:46
Drez
Drez is offline
pasfoto´s laten maken, ov gehaald, poging gedaan tot studeren in de ub, spandoeken opgehaald, thuis gegeten.
en nu moet ik weer naar de ub.
eigenlijk.
al was het alleen maar omdat mijn boeken er nog liggen.
Oud 29-12-2005, 13:07
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vandaag mn wenkbrauwen laten epiliren door mn zusje. ik offerde mezelf op als proefkonijn. en ze heeft het best goed gedaan
verder dacht ik dat ik er heel leuk uitzag dus ik ging maar een pasfoto laten nemen meteen, voor mn ov. maar die is echt heel lelijk geworden. hmm.

zometeen richting utrecht en ik had een leuk afspraakje maar hij heeft moeten afzeggen omdat zn ouders stom zijn, dus ik ga maar wachten tot ik eindelijk uitga met vriendinnen.
Oud 29-12-2005, 13:20
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik moest vanmorgen vroeg op omdat ik naar het uitendbureau moest en nu heb ik een baantje, voor 2 dagen, iets met dingen inpakken. nu ga ik een to do list maken. want ik moet nog 23 borden en 36 glazen afwassen, denk ik. en ik moet mn fiets nog plakken, nee mn band, metonymia. vanavond uit naar de tivoli of een feestje in amsterdam.
Oud 29-12-2005, 14:15
botulismf
botulismf is offline
Het voordeel van om tien voor drie wakker worden is dat je niet zo lang meer hoeft voor je weer mag slapen. Het nadeel is dat je nergens tijd voor hebt en ook nog minstens drieënhalf uur in de trein moet zitten.
Oud 29-12-2005, 14:16
Verwijderd
ik ben kk chagrijnig, en m'n vriend verdient een schop. verder wilde ik naar groningen, naar een vriendin. toen begon het te sneeuwen, en omdat ik chagrijnig ben, had ik geen zin meer.
Oud 29-12-2005, 14:48
Jolene
Jolene is offline
Ik werd wakker geschreeuwd door mn vader, omdat er iemand aan de telefoon voor me was.Dat bleek iemand van de broodjeszaak te zijn dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb.Maar ik wil er eigenlijk helemaal niet werken want er werken alleen maar vrouwen .Naar mn broer geweest om te kijken of de katten nog leven.Hij is weer te druk bezig geweest met het huis trashen en bier drinken met zn vriendin.Morgen jat ik ze gewoon mee .Boodschappen gedaan enne nu zit ik een beetje suf te lezen en computeren terwijl die domme schoonmaakster doet alsof ze schoonmaakt.
Oud 29-12-2005, 15:08
woezel
woezel is offline
oh ik heb gestudeerd en naar de aldi geweest. en ik praat al 2 dagen met niemand behalve de security man in de aldi en de vuilnisman op straat.
wrom studeert iedereen bij hun ouders.
Oud 29-12-2005, 15:57
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag werken en smiddags moest ik bij een relatief jonge man en hij was lichtelijk verstandelijk gehandicapt en hij had een TE rommelig huis en een kat dus toen kreeg ik niesbuien maar hij was zelf wel cool en ik kreeg een heel groot stuk kerststol van hem als laatst gingen we zn schone was ophangen en toen moest ik een witte hema mannenstring ophangen en toen dacht ik 'OMFG' dat was een beetje een vreemd moment. nu ben ik thuis en ga ik maar slapen.
Oud 29-12-2005, 21:24
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 29-12-2005 @ 14:20 :
..want ik moet nog 23 borden en 36 glazen afwassen, denk ik. .
Haaa mysterie der borden en glazen opgelost. Jij hebt ze!

OT: Ik heb vanmorgen uitgeslapen, maar ik werd wakker met onwijze keelpijn. Na opstaan naar Amsterdam om een vriendinnetje te helpen verhuizen. Haar huisje is echt heel lief, schattig, klein en kleurrijk <3 Nu ga ik slapen, want ben kapot van het slepen van meubels en heb nog steeds keelpijn. Verdorie.
Oud 29-12-2005, 21:30
Gadje
Gadje is offline
Ik ben gaan shoppen in antwerpen, maar ik heb niet zoveel gekocht en mijn vriendje des te meer wat niet de bedoeling was.
Oud 29-12-2005, 22:22
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben fucking gaar want ik heb net een paar dagen opgenomen met de band in een kelder. verder heb ik dus ook een paar dagen niet in de spiegel gekeken en niets anders dan alcohol gedronken ( op koffie na ) en nu hebben we ruwe versie van de missing coins EP.

weltrusten
Oud 29-12-2005, 22:31
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben bezig met het samenstelling van een lijstje muziekies voor oudjaarsavond want ik ga met m'n ouwelui bijkleppen bij oude bekenden. op dat lijstje staan natuurlijk golden oldies als suzy q. en jeanny maar ik flikker er voor de gezelligheid ook wat venetian snares in. kijken of die 40+ers dat leuk vinden
Oud 30-12-2005, 00:01
sorry
sorry is offline
ik heb net een miljard borden afgewassen op mijn werk en nu ben ik bier aan het drinken
Oud 30-12-2005, 00:32
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 29-12-2005 @ 22:24 :
Haaa mysterie der borden en glazen opgelost. Jij hebt ze!
ik ga ze nú afwassen, om half 2 's nachts for crying out loud

en vanavond ging ik naar chick die ziek was, maar ze was helemaal niet ziek, ze was een knol aan het potten. en daarna ging ik naar andere chick, wijn drinken en we hebben napoleon dynamite gekeken en ik vond 'm grappig , maar we konden 'm niet af zien. en nu ga ik dus afwassen, ja.
Oud 30-12-2005, 01:23
Verwijderd
alle forummers hebben m evandaag in de steek gelaten , ,
Oud 30-12-2005, 08:34
Quantes
Quantes is offline
ik ben gisteravond naar mark foggo en de skasters geweest in de effenaar. was leuk, ben nu helemaal brak en moet straks gaan werken.
Oud 30-12-2005, 11:37
Glory
Glory is offline
gisteren ging ik met mijn bf familie en bf's andere familie uit wales karten broembroem en eh ik verwarde de rem de hele tijd met het gas dus ik maakte een aantal flinke botsingen en eh desondanks ging ik wel snel en nu doet echt alles pijn. ik kan niet meer op mijn ribben drukken en mijn schouders en ik zit onder de blauwe plekken en awaw spierpijn overal, maar het was wel grappig allemaal.
Oud 30-12-2005, 12:01
Stevill
Stevill is offline
Super setje 240 kg leg press icm 120 kg Standing calf raise \M/

Regels voor berichten