Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
*Gaat ook kast doorspitten*
Ik heb behoorlijk wat gevonden,heb alleen geen digi-cam meer,dus dan alleen ff dingen waar ik wel de fotoz van heb. Igg. een donkerpaars shirtje met de opdruk "yuck fou" one size fits all,hij is nog heel mooi weinig gedragen. ![]() Een blauw wannabe-adidasje met gele strepen,hij staat me gewoon niet,ooit gekocht op het waterlooplein...2e hands...en nu dus 3e hands,hij is nog wel mooi ![]() Medium ![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 20:34. |
![]() |
|
kep echt teveel kleren die k simpelweg nooit draag of zelfs gedragen heb (hooguit 2 keer) waar k gewoon vanaf moet
![]() ![]() ![]() beetje vervaalde (ja dat hoort ![]() ![]() ![]() vanavond gooi k er nog wel meer op ofzoow *is kast aan t opruimen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
dat webdevelopinggebeuren vindt mij niet aardig dus ik doe het even zo...
foto's oranje (met nog meer kleurtjes) truitje, met iets-minder-dan-3kwarts-mouwtjes en (redelijk diepe) V-hals. hij is best kort/klein en zit ook redelijk strak, daarom heb ik hem maar 1x aan gehad en doe ik hem weg ![]() paars truitje met ronde hals en lange mouwen. het is een hele mooie kleur vind ik zelf ![]() *gaat weer verder zoeken*
Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maartje als je dat nog kwijt wilt, dan hou ik me aanbevole ofzo.. (wat wil je ervoor hebben?) het jasje en maybe ook wel truitje, als je lief prijsje hebt en mijn portemonnee het toelaat ![]()
|
gaat ook kleren zoeken, heb geen fotozz hoor
![]() oke komt i: een kort zelfgemaakt truitje met zacht gekleurde hokken kleuren:blauw, rose, paars, geel, groen, rood, oranje. hij is best kort en hooeft nog franjes aan de onderkant. hij is echt super cool maar ik heb hem nooit aan..... ![]() een groen wijduitlopend rib rokje, vrij strak, weet de maat niet. heel erg cool, maar ook nooit aan gehad. een vis hoedje, grijs met een witte streep in het midden. omdat ik een hanekam heb staat hij me niet meer. een zwarte cars broek met witte pijpen eraan gemaakt, wijduitlopend. op het zwarte staan twee sterren. hij is al wat vaal maar erg cool!!!!!!!. een jurkje, een beetje oker geel, met een vaag teken in het midden. spagettie bandjes, cool maar nooit aan gehad. erg zit wel een paarse verf vlek in..... dat was et mail:hubbele@hotmail.com ruilen kan ook ![]()
Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 22:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik weet eigenlijk niet of ze dat in herenmaten hebben...ik weet ook eigenlijk niet of je het serieus bedoelde ![]() Eef,ik ga je nu even mailen..t jasje is voor jou if you want it ![]() |
![]() |
||
Citaat:
truitje met engelse vlag heb k nog wel... mail me maar ff, blablehbloi@hotmail.com ehmz de onderste 2 broeken en het truitje met chinese tekens zijn ook gone, kan alleen mn post niet meer aanpassen ![]() *heeft nog meer kleertjes gevonden* veeeeel korte jurkjes en truitjes, komen nog wel foto's |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *kuzzz voor Maartje* mijn mailtje
Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 09:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow nee, jiij bent heel dun ![]()
Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 18:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dun?? hmmz nee??? als 70 kilo ofzo dun is.. ![]() ik heb wel meer dingetjes van toen ik nog wel dun was dus hehe kweet nog nie of ik er iets van ga verkopen want ik blijf nog altijd hopen dat ik wel weer dun word kga wel snel mn kast uitspitten en kijken wat er weg kan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aurelia, je krijgt binnenkort nog een mailtje, maar mijn rekening heeft besloten dat ik het paarse truitje mag hebben ![]() ![]() |
![]() |
|
*heeft hele kast uitgespit blabla*
wat er over is van mn vorige post: ![]() Aurelia AutumnRain, mail me ff via je eigen hotmail-adres, want als je t via t forum doet ontvang k nix ![]() ![]() death shadow als je nog geinteresseert bent, mail me ffjes of add me op msn, blablehbloi@hotmail.com (adres is nu gloof k wel bekend ![]() ![]() nog meer kleertjes gevonden: zacht grijsgekleurd trutje, loopt van donker naar licht, 1 maat kort donkerrood jurkje met ehmz plaatjes ![]() ![]() spreekt voor zich broek ![]() ![]() broek dus... uhmz legerrokje, knopen blabla, maatje S...hijs mij (naja naar mijn idee) te kort... Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 03:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|