![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(Werchter is niet al te gul met accreditaties voor fotografen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ze het Werchterticket als treinticket reeds woensdag valideren, en de camings zijn die dag open, dan maakt het me niet uits. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"De Amerikaanse R&B-bom Kelis zal volgens eigen berichtgeving niet naar Rock Werchter komen. Dat liet ze gisteren weten in een mailtje aan haar platenfirma. Bij Rock Werchter weten ze officieel nog van niets. Intussen werd al wel contact opgenomen met de Amerikaanse agent van Kelis. Nieuws hieromtrent volgt snel." |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En uiteindelijk komen ze zo ook tegemoet aan het serieuze probleem van overlap in het programma. Arctic Monkeys en The Raconteurs stonden op dezelfde spot (respectievelijk hoofdpodium/marquee). Nu moet er niet meer gekozen worden tussen beide. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb mn zonnebrandcreme vast klaarliggen! Het belooft heerlijk weer te worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() MORGENMORGEN WHOO! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() (serieus: knap werk ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als tegenstelling, het hangt maar vooral af van de mens(en) waarmee je samen optrekt op Werchter. Dat doet al heel veel: als de groepssfeer in je groep goed is, zal de sfeer al veel beter uitvallen. Ik ben zelf 2 jaar geleden voor het eerst naar Werchter geweest, de sfeer was niet alles. Vorig jaar hing ik eerder rond met andere mensen en de sfeer was direct al veel beter. Dit jaar was ik gekomen met een deeltje van de groep van het eerste jaar en een deel van de groep van het tweede jaar. Bijkomstig probleem was: het waren vooral koppeltjes en ik ben single, dus sowieso ben je dan al een beetje het vijfde wiel aan de wagen. Maar die mensen vonden het maar zo normaal om ganse dagen op de camping te liggen. Gelukkig is goed gezelschap niet ver te zoeken, ik had met gezweetwel afgesproken en met haar drie dagen doorgebracht, de sfeer in de groep zat wel goed, die op Werchter over het gehele publiek inderdaad heel wat minder. Ik werd ook gek van steeds te moeten niezen (maar ligt volgens mij niet enkel aan allergie/hooikoorts, maar ook aan het feit dat ik vorige week zondag in de regen en de koude van Leuven naar Vilvoorde heb gefietst). Ook mag je niet vergeten dat het O3-gehalte over de grenswaarden zat behalve op zondag, dat zorgt in een normale situatie er al voor dat je sneller vermoeid bent, maar als je dan nog tussen duizenden anderen een beetje zuurstof probeert binnen te krijgen én aan de podium meespringt, is het echt niet moeilijk te verklaren dat er genoeg mensen van hun stokje zijn gegaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Muziek |
Dour Festival | 13 t/m 16 juli 2006 Metal | 404 | 27-07-2006 12:01 | |
Drugs & Alcohol |