Advertentie | |
|
![]() |
||
Dank jullie wel voor alle lieve reacties...
![]() Citaat:
Bovendien is 14 maanden echt het minimum, aangezien je dan pas kan gaan hospiteren(wat bij mij ook nog eens 3 maanden duurde...). |
![]() |
||
Citaat:
Verder stage-intervisie gehad, was wel oke, alleen blijf ik het onzin vinden, daarna uitstapje gehad, was wel leuk. Vanochtend open dag, kom ik uiteraard H. weer tegen, bah. Daarna zwemles geven, nu hoofdpijn en moet naar een verjaardag. En nog steeds geen mail van mijn stage-begeleidster. Fijn. Af en toe wou ik dat ik de wereld even een paar uur op pauze kon zetten, net als een computerspel, zodat ik even wat rust kon nemen. Ik wil ook veel te veel in 24 uur frotten... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gisteravond waren mijn zusje alleen thuis, maar dat ging allemaal boven verwachting goed. We hebben samen Go gespeeld en ik won de eerste keer en zij de tweede keer, dus helemaal top. En vandaag komt een vriendin. En ik heb brak geslapen, maar dat is het enige wat ik te klagen heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat ik al zei dus. Ik heb heel raar gedroomd. En ik ben er gewoon nog steeds raar van. Ik kan het gewoon niet terugplaatsen en dat vind ik vervelend. Wel oke gisteren, Amadeus gekeken en het was heel gezellig. En over twee uur moet ik alweer op school zijn ![]() Nowhere to run and not a guitar to play. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |