Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2006, 17:03
ilse
ilse is offline
ok. rustig worden. nu.

ineens hoor ik dat er allemaal mensen komen hier. ze komen hier eten. ze komen er zo aan. wat? ik kan er neit tegen. ik moet me daarop voorbereiden. ik had er niet op gerekend. zit nog in me pyjama. laat me met rust.

het is raar, zijn emnsen die ik al me hele leven ken, die zooo veel van me weten, waar ik me zoo vertrouwd bij voel. mijn vroegere beste vriendin is er ook bij, mijn ouders en haar ouders zijn goede vreinden. kan het nog wel met haar vinden hoor, maar haar vriend komt ook mee. en dan zit ik er als een trol bij. en ik kan me er toch niet toe zetten om wat te gaan doen, me echt aan te gaan kleden ofzo. alles is te veel. laat me met rust, laat me nou.

alles wordt alleen maar erger. die daggroep, ik kan het helemaal nog niet. ik kan het niet. ik moet er eerst mee stoppen, die dingen moeten eerst helemaal neit meer hoeven, waarom denk ik er nu de hele tijd aan? nu is t een beetje fout gevallen, moet geen onverwachte dingen hebben. ineens niet meer. bah bah

ik heb geeneens geduld meer om te typen, ik weet et niet meer

en niemand van me groep is online.. waarom nou niet...
Oud 04-02-2006, 17:39
Ruudje
Ruudje is offline
Dank jullie wel voor alle lieve reacties...
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 04-02-2006 @ 12:53 :
Ingeschreven bij de SSHU, voor een kamer in Lunetten,de wachttijd is ongeveer 14 maanden.. maar ik moet hier over ongeveer 10 maanden weg...

AAARGH, help... weet niet wat ik nu moet doen..
Kun je daar echt geen 4 maanden langer blijven?
Bovendien is 14 maanden echt het minimum, aangezien je dan pas kan gaan hospiteren(wat bij mij ook nog eens 3 maanden duurde...).
Oud 04-02-2006, 18:00
Redhair
Redhair is offline
Het was leuk bij J.. Op zijn bed gelegen, gezoent enzo. Op een gegeven moment ging hij verder dan ik wilde. Altijd bang geweest voor zo'n moment. Zal ik het aangeven? Maarja, die aanranding zit nog in mijn gedachten. Toch fluisterde ik dat hij het niet moest doen. Direct stopte hij en zei hij sorry. Zo lief. Uiteindelijk zijn we lepeltje-lepeltje in slaap gevallen, later werden we wakker, gingen we anders liggen en viel hij met zijn hoofd op mijn schouder weer in slaap. Ik kreeg er een heel fijn gevoel van. Oke, hij is een junk die aan het stoppen is met speed maar daarnaast allemaal andere troep naar binnen gooit, maar hij is zo lief. Blijft me waarschuwen qua drugsgebruik. Zo'n jaar geleden zag ik hem voor het eerst. Nooit gesproken ofzo. In november zaten we allebei een keer bij M., toen een leuke avond gehad. En nu sinds ik zo vaak met B. en M. hang, hebben we pas echt contact.
Vannacht was ook leuk, wel weer een stap verder gegaan qua drugs, maar het voelde goed. Alleen toen kreeg ik het leuke nieuws te horen dat B. maandag weer naar de kliniek gaat. Ik zie hem in ieder geval een maand niet meer. En dat is kut.
Oud 04-02-2006, 18:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-02-2006 @ 21:15 :
Hummm, tentamen gemaakt,
(ook gisteren dus). Ging matig: was op zich niet heel moeilijk, maar ik had tijd tekort. Verdorie. Ik hoop wel dat ik het gehaald heb.
Verder stage-intervisie gehad, was wel oke, alleen blijf ik het onzin vinden, daarna uitstapje gehad, was wel leuk. Vanochtend open dag, kom ik uiteraard H. weer tegen, bah. Daarna zwemles geven, nu hoofdpijn en moet naar een verjaardag.
En nog steeds geen mail van mijn stage-begeleidster. Fijn.

Af en toe wou ik dat ik de wereld even een paar uur op pauze kon zetten, net als een computerspel, zodat ik even wat rust kon nemen. Ik wil ook veel te veel in 24 uur frotten...
Oud 04-02-2006, 18:42
Verwijderd
Ik vind niet dat mensen het récht hebben mij te zeggen dat ze vinden dat we toch niet bij elkaar pasten. En dat het maar beter zo is. En dat ik beter verdien. Ik heb daar geen behoefte aan dat mensen daar hun mening over geven. Het is allemaal al irritant genoeg dat iedereen een mening heeft over hoe ik omga met hem.
En wat was het tyfuskoud vandaag. Hele dag druk geweest en nu merk ik dat aan al mijn spieren en aan al mijn botten. Gammel ben ik. Morgen weer de hele dag in de weer. Fijn zo. En ik heb haar natuurlijk gewoon gedist. Naja, pech.

Oeh, die Robbie foto's Gothic. Wauwie.

Like a mirror looking back at me
Sayin' you're the only one
Mixed up inside and it's been raining all day
Since you went away
Oud 04-02-2006, 18:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Och alleen thuiszitten is toch eigenlijk wel geweldig. Lees: Ben al 1,5 uur lang in bad geweest, heb een pizza gegeten, mijn haar 5x uitgebreid gedaan, muziekvolume voluit, kan op TV zien wat ik zelf ook daadwerkelijk leuk vind, heb de was deels gedaan, met de honden lopen ravotten in de kamer, uitgeslapen, films gekeken, Paris Hilton belachelijk gemaakt en toch stiekem wel heel erg lang zitten gamen.

Well, I love being lonely! Just great! Om maar weer eens terug te vallen op het woord: Fascinerend Menselijk Zeiksisme!
Oud 04-02-2006, 19:08
Verwijderd
Dikke voldoende voor Geschiedenis En vanavond dansen. Dus het gaat best goed ja
Oud 04-02-2006, 21:26
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik voel me.. gelukkig. En daar schrik ik zelf nog het meeste van.
Oud 04-02-2006, 21:42
Gothic
Gothic is offline
Jaaaa gewonnen . Dit keer 2 punten verschil, van de nummer 2. Heerlijk. En ik werd niet gewisseld ... Het gaat gewoon goed zo. Nog niet verloren dit jaar, nog niet verloren in onze nieuwe zaal. Prima .

Morgen nog een dagje vrij. Ik hoef niets te doen. Lekker uitslapen, misschien vast wat leren. Ik voel me goed, heerlijk ...

Laatst gewijzigd op 04-02-2006 om 22:35.
Oud 04-02-2006, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-02-2006 @ 22:42 :
Ik voel me goed, heerlijk ...
Houden zo!
Oud 04-02-2006, 21:54
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 04-02-2006 @ 20:08 :
Dikke voldoende voor Geschiedenis
Dat wil ik ook
Oud 04-02-2006, 21:56
Anno2007
Anno2007 is offline
ik ben moej, 2 wedstrijden gespeelt vandaag, 1 keer gewonnen en een keer verloren (gewonnen meej b2, verloren meej 4) bij b2 heb ik er 2 gezet (maar zo ongelofelijk veel doorlopen gemist, egt zeer beschamend ) bij 4 ging t op zich wel goed, maar daar viel een dame uit met een (vermoedelijke) zweepslag, heer kreeg ook nog rood (om een egt onzinnige reden), dus op een gegeven moment speelde we met 4 invallers in een vak, dus dat was wel k*t. met mn eigen team (b1) hoefde ik jammer genoeg niet, en we zijn f*cking 2 weken vrij, egt niet leuk
Oud 04-02-2006, 21:56
Verwijderd
Mushu dat hou je toch wel. Of je nou wil of niet. En ga er verstandig mee om, reageer er niet op. Maar vlieg niet zo uit je pan, want daar schiet je geen ruk mee op.

ontopic:
Tering, wat ben ik moe. Ik slaap twee dagen al slecht, en ik werd vannacht om 3 uur wakker met een ziek gevoel. Hele dag niet meer weggegaan. Toch gewoon naar de Bigband gegaan, wat leuk was, voor zus een nieuwe telefoon gekocht *voor mij was ntuurlijk geen tijd meer, en er werd gewoon simpelweg niet op me gelet, godverdomme*, en daarna naar Den Helder voor een etentje ter gelegenheid van het 25jarig huwelijk van mn oom en tante. We gingen wokken en het was werkelijk geweldig. En ik heb mijn nieuwe nichtje gezien en vastgehouden en op de foto gezet en oh, ik ben helemaal verliefd op t kind. Net als op mijn andere neefjes en nichtjes. heerlijke kinders. Maar nu is mn buik vol en dat is een klotegevoel. En ik ben zo moe, en voel me rot, maar dat kan ik nou eenmaal niet wegtoveren. En morgen weer, want dan is oma jarig en als oma jarig is moeten er salades besteld worden - Want dat hadden we in de oorlog niet, en nu zijn we er nog, dus moeten we genieten.- genieten, pff, dat kan ik ook heel goed zonder eten hoor.

Dreams, Amelia...Dreams and false alarms..
Oud 04-02-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-02-2006 @ 16:19 :
Ik ken dat gevoel wel.
Ik ook. En dat terwijl ik het toch echt heel erg naar m'n zin heb bij de studie die ik doe. Het gevoel is met de jaren btw wel minder geworden, maar in het begin had ik het heel erg. Nu heb ik het ook wel een beetje met de hogeschool...maar goed, het is nu eenmaal zo. Ergens terug komen als leerkracht is heel anders dan als leerling...dat helpt niet echt, is mijn ervaring. Het ligt zo erg aan de mensen, aan wat je doet/moet doen, enz. Iets dat was komt over het algemeen niet meer terug.
Oud 04-02-2006, 22:19
Verwijderd
Verstandskies.
Oud 04-02-2006, 23:16
rare kwast
rare kwast is offline
net met S naar droog brood geweest
was wel grappig.. was ook wel erg blij haar weer even te zien..
en eindelijk niet zo eigenwijs en gewoon een knuvvel gegeven..
damn..
heb veel gelachen.. wel gemeend maar niet gevoeld
Oud 04-02-2006, 23:23
In Your Room
In Your Room is offline
Bwuh. Verwarrende shit.
En onzekerheid de geXte.
Oud 04-02-2006, 23:34
Verwijderd
Ja, ik ga een huisje maken met een muts op en een sjaal om. Wat er in het huis zit, als echt cadeautje, dat moet ik nog bedenken, maar de verpakking weet ik iig al.
Oud 04-02-2006, 23:39
Ruby
Ruby is offline
Sommige mensen kunnen dingen niet laten die ze beter wel moeten laten. *zucht* het is toch om gek van te worden
Oud 05-02-2006, 00:19
ilse
ilse is offline
ik heb z'n adres, gewoon echt z'n adres... ik zou zoveel kunnen doen, ik zou em kunnen aangeven, maar het kan niet... heb geen bewijs... waarom o waarom is dat nodig..
Oud 05-02-2006, 01:23
rare kwast
rare kwast is offline
In reality, Im slowly losing my mind. Underneath the guise of smile, gradually I'm dying inside. Friends ask me how I feel and I lie convincingly. Cause I dont want to reveal the fact that Im suffering. So I wear my disguise til I go home at night and turn down all the lights and then I break down and cry
Oud 05-02-2006, 01:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond had m'n zusje een verjaardagsfeest'je'. Dan komen er dus 35 van d'r 'beste vrienden' en gaat de muziek 'een beetje' harder.

Het lijkt verdomme wel een discotheek. Pa, ma en ik zijn vanavond weg geweest, naar de bios. Toen we thuiskwamen, was het een varkensstal, er stond takkeherrie op (nu nog steeds trouwens) en er bleek al gesodemieter geweest te zijn. Maar dat verbaast me niks gezien het slag volk waar zij mee omgaat..

Het ziet er niet naar uit dat ik de eerstvolgende uren naar bed kan.
Oud 05-02-2006, 02:08
rare kwast
rare kwast is offline
ey mark ik heb nog wel ergens een bed staan
(voordeel van 2 kamers)
Oud 05-02-2006, 06:35
moon
moon is offline
pfffff waarom ben ik nou zo vroeg wakker? *gaapt*
Oud 05-02-2006, 06:48
Verwijderd
Tis vroeg... toch moet ik zo weg...
En ik voel me rot. Stomme weegschaal, stom lichaam.
Oud 05-02-2006, 08:57
Miracle
Miracle is offline
Vandaagde hele dag leren en ik heb er echt zo géén zin in.
Geen motivatie meer en sommige dingen kan ik echt niet meer snappen voor morgen, super frustrerend.

Bah bah bah! Ik wou dat het dinsdagmiddag was!
Oud 05-02-2006, 09:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-02-2006 @ 02:55 :
Vanavond had m'n zusje een verjaardagsfeest'je'. Dan komen er dus 35 van d'r 'beste vrienden' en gaat de muziek 'een beetje' harder.

Het ziet er niet naar uit dat ik de eerstvolgende uren naar bed kan.
Daar zou ik dus ook erg chagrijnig van kunnen worden...

Gisteravond waren mijn zusje alleen thuis, maar dat ging allemaal boven verwachting goed. We hebben samen Go gespeeld en ik won de eerste keer en zij de tweede keer, dus helemaal top. En vandaag komt een vriendin. En ik heb brak geslapen, maar dat is het enige wat ik te klagen heb.
Oud 05-02-2006, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-02-2006 @ 22:56 :
Mushu dat hou je toch wel. Of je nou wil of niet. En ga er verstandig mee om, reageer er niet op. Maar vlieg niet zo uit je pan, want daar schiet je geen ruk mee op.
Ik heb er ook niet op gereageerd en ik vloog niet uit mijn pan (??). Ik vind het alleen onzin dat mensen toch altijd graag willen zeggen dat ze het niets vonden. Ze denken dat ik daar wat mee opschiet, maar juist niet. En ik denk dat juist jij dat heel goed kan begrijpen. Ik heb trouwens heel vreemd over je gedroomd

Wat ik al zei dus. Ik heb heel raar gedroomd. En ik ben er gewoon nog steeds raar van. Ik kan het gewoon niet terugplaatsen en dat vind ik vervelend. Wel oke gisteren, Amadeus gekeken en het was heel gezellig.

En over twee uur moet ik alweer op school zijn. Gelukkig nu voor mijn eigen ding. Morgen moet ik al spelen. Jeuj.

Nowhere to run and not a guitar to play.
Oud 05-02-2006, 11:03
Gothic
Gothic is offline
Lekker geslapen , had alleen eerder naar bed moeten gaan gister, maar ja. Vandaag lekker weinig doen. Wat strijken, brief schrijven en misschien nog wat huiswerk, dat zou helemaal top zijn ... Toch wel erg fijn die 4 dagen weekend ...

[edit] Brief geschreven, goed bezig

Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 11:20.
Oud 05-02-2006, 11:10
rare kwast
rare kwast is offline
gister was zo fijn..
maar waarom kan ze nu even in de buurt zijn

ik kan niet meer leren.. kan alleen maar denken en huilen
ik kan niet meer vechten.. ik ben zo moe..

All I need is you
Come please I'm callin'
And oh I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin'

Say it if it's worth saving me anders moet je maar stoppen..

Oud 05-02-2006, 12:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
aargh, totaly stupid ben ik..

Jankt

Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 12:40.
Oud 05-02-2006, 12:40
Verwijderd
Zo erg is het toch niet. Ik mag ook best fouten maken. Niemand zal me keihard gaan uitlachen, het is niet belangrijk. Toch krijg ik weer dat stomme gevoel, die kriebel die mij probeert te zeggen dat ik stom doe en achterlijk.
Oud 05-02-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 05-02-2006 @ 00:23 :
Bwuh. Verwarrende shit.
En onzekerheid de geXte.
?
Oud 05-02-2006, 13:43
kroot
kroot is offline
pfoe ik moet vandaag nog naar de stad, piano oefenen, slagwerk oefenen en mijn kamer opruimen.
Oud 05-02-2006, 13:51
Verwijderd
Bah, wat een grijze dag. Aan dit soort weer heb ik echt de grootste hekel. Ik ben echt zo iemand die vrolijk word van de zon die schijnt. Niet dat ik anders niet vrolijk ben, maar vandaag lukt het even niet zonder de zon.
Oud 05-02-2006, 14:00
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Het kan allemaal niet op... Je zou denken dat het toch een keer fout gaat.. Maar dat gebeurt gewoon maar niet.
Oud 05-02-2006, 14:59
Gothic
Gothic is offline
Feyenoord heeft de klassieker weer gewonnen ...

En nu denk ik weer hoe het zou zijn als het nog aan was. Samen blij zijn, samen zeiken op Ajax en voetbal kijken. En ik zou dat gewoon fijn vinden ook ... Maar ja. Aan de andere kant. Het is goed zo. Ik ben gelukkig en happy single .

En als ik terugdenk aan de wedstrijd gister, word ik helemaal blij. Heerlijk voelt het. Gewonnen, echt gewonnen. De mensen zijn steeds aardiger, ik ga me langzaam hechten en ik voel er langzaam thuis, het voelt langzaam of ik erbij hoor... nog 4 wedstrijden en dan is het weer afgelopen als het tegenzit ...
Oud 05-02-2006, 15:44
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag was een leuke middag iemand van msn ontmoet
wezen poolen enzo was heel leuk
en nou lekker alleen thuis
men ouders weer in de kroeg
Oud 05-02-2006, 15:56
Balance
Balance is offline
Wauw, het was zo leuk gisteravond.
Ik verging van de pijn maar zelfs dat kon m'n avond niet verpesten
En wat heb ik toch een geweldige vriendin!

Jammer alleen dat er iemand op tijd thuis moest zijn, dus we konden het niet te laat maken. Maar binnenkort doen we het gewoon nog eens dunnetjes over.

En vanacht eindelijk weer eens goed geslapen
Oud 05-02-2006, 15:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Baaaah... misselijk!!! Ik durf niet eens iets te eten. Dat blijft nooit binnen.
Oud 05-02-2006, 16:25
moon
moon is offline
spierpijn
Oud 05-02-2006, 16:34
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
moon schreef op 05-02-2006 @ 17:25 :
spierpijn
hmja, hier ook

erg vervelend
Oud 05-02-2006, 16:53
Anno2007
Anno2007 is offline
alles wel okee, ben alleen een beetje moej. vandaag geschaatst, was wel tof.
wat ook wel heel aardig is dat een teamgenootje mij fatsoenlijk gaat leren schieten op 1 been, en ze bood het nog zelf aan ook!
Oud 05-02-2006, 16:57
rare kwast
rare kwast is offline
hoeveel huilbuien per dag kan je hebben
ben helemaal leeg en uitgeput..
amper wat geleerd..
alleen maar gedacht, gehuild en gestaard
hopen dat ik vanancht een beetje slaap anders wordt t echt 3 x niets..
Oud 05-02-2006, 17:04
Verwijderd
En toch begint hij meteen tegen mij te praten op msn.
Oud 05-02-2006, 18:26
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
ik wil niet (weer verder) studeren volgend jaar...de angsten stromen door mn kop...waarom moet et zo'n blokkade vormen......*snik*
Oud 05-02-2006, 18:31
kroot
kroot is offline
ik ben niet blij vandaag

knuffel aan rare kwast en de rest die het kan gebruiken
Oud 05-02-2006, 18:53
Miracle
Miracle is offline
Blij dat ik deze dag overleefd heb.

Het ging best goed, hopelijk morgen ook.
Oud 05-02-2006, 18:56
moon
moon is offline
*knuffel voor rare kwast*
Oud 05-02-2006, 18:59
rare kwast
rare kwast is offline
thanx kroot en moon

*knufs back*

Regels voor berichten