Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 16:09
Verwijderd
Ik vind die Inge en Lien wel grappig eigenlijk
Dat van die kar was ook overdreven, maar ach, ik vind het wel leuk hoe ze zo met het spel bezig zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2006, 16:42
Shadina
Shadina is offline
Hoezo hebben Inge en Lien gebruik gemaakt van die man? Die man kwam toch telkens zelf terug? Hij wilde het zelf graag doen.
En ik heb totaal geen medelijden met Jan en Miranda. Vind ze maar rare typetjes. Toen met dat eten stelen, gelijk die kaart mee willen nemen, en toen gelijk bij die anderen op de kar springen, terwijl ze even later snel een lift voor hun zelf regelen. Ik vind het sowieso niks om andere koppels te helpen. Als je een lift hebt, waarom zou je anderen helpen? Het is een wedstrijd. Ik zou met niemand mijn lift delen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:47
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik was op het eind echt blij voor Inge & Lien, eindelijk hadden ze die gasten te grazen genomen .
Oud 20-03-2006, 17:10
Igorrrai
Igorrrai is offline
Pff die rooie en blonde vrouw zijn echt irritant.
Oud 20-03-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 20-03-2006 @ 17:47 :
Ik was op het eind echt blij voor Inge & Lien, eindelijk hadden ze die gasten te grazen genomen .
Alsof 'die gasten' hen zoveel hadden aangedaan. Zij konden er toch niks aan doen dat ze drie koppels in die kar moesten zetten?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:16
Love_Fulfilled
Citaat:
MadameMinke schreef op 20-03-2006 @ 18:27 :
Alsof 'die gasten' hen zoveel hadden aangedaan. Zij konden er toch niks aan doen dat ze drie koppels in die kar moesten zetten?
Ja, maar ze waren er zo op gehamerd, ik werd helemaal in hun energie meegesleurd .
Oud 20-03-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 20-03-2006 @ 19:16 :
Ja, maar ze waren er zo op gehamerd, ik werd helemaal in hun energie meegesleurd .
Ik werd er juist door afgeschrikt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 20-03-2006 @ 17:42 :
Ik vind het sowieso niks om andere koppels te helpen. Als je een lift hebt, waarom zou je anderen helpen? Het is een wedstrijd. Ik zou met niemand mijn lift delen.
Ik denk toch dat het wel helpt om sociaal te doen als er zo'n initiatief door iemand anders genomen wordt, zeker als het niet in een eliminatie ronde is. Er zijn zo vaak dingen waarbij een winnend team een ander mag helpen, of een handicap geven, en als je dan af en toe sociaal bent geweest, heb je natuurlijk veel meer kans dat een ander team jou zal helpen of iig niet benadelen, en dan maak je ook weer meer kans om te winnen

Citaat:
MadameMinke schreef op 20-03-2006 @ 20:03 :
ik ook..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:45
Solid
Solid is offline
De video heeft net niet alles opgenomen, kan iemand kort vertellen hoe het eindigde? Wie was er het eerste over land en won een amulet enzo?? Thanks

Amir en Jimmy zijn leuk die Miranda vind ik maar een raar meisje..en die Lien was echt te fanatiek, niet gezond gewoon! beetje flauw ook want zo erg was het nou ook weer niet van die kar, ze moesten toch gewoon 3 koppels kiezen dus tja, ik vond het een beetje kinderachtig; 'die gasten te grazen nemen' etc
Oud 21-03-2006, 09:50
Verwijderd
Heb je de proef nog gezien?

Die ging tussen Amir en Jimmy en Wendy en Yves. Inge en Lien waren er het eerst over land, en zij mochten een duo kiezen om te helpen. Ze kozen wendy en yves, maar uiteindelijk hebben amir en jimmy toch gewonnen

Inge en Lien hebben wel de vrijgeleide gewonnen, ze waren net voor jimmy en amir binnen. De rest van de volgorde weet ik niet meer, alleen dat frank&bliss en miranda&jan ergens onderaan zaten.

En die man heeft inge en lien dus helemaal tot het einde gebracht!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:53
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel knap van inge dat ze zo rustig kan blijven.. lien blijft haar steeds overal de schuld van geven, en maar schreeuwen enzo. Als mijn vriend zo deed, dan had ik al lang terug geschreeuwd ofzo. Ik zou het iig niet steeds over me heen laten komen van 'ja maar zo is ze, en ze bedoelt het niet zo'. Als ze het niet zo bedoelt moet ze maar eens gaan proberen zich in te houden..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:59
Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-03-2006 @ 10:50 :
Heb je de proef nog gezien?

Die ging tussen Amir en Jimmy en Wendy en Yves. Inge en Lien waren er het eerst over land, en zij mochten een duo kiezen om te helpen. Ze kozen wendy en yves, maar uiteindelijk hebben amir en jimmy toch gewonnen

Inge en Lien hebben wel de vrijgeleide gewonnen, ze waren net voor jimmy en amir binnen. De rest van de volgorde weet ik niet meer, alleen dat frank&bliss en miranda&jan ergens onderaan zaten.

En die man heeft inge en lien dus helemaal tot het einde gebracht!
Ja die heb ik gelukkig nog wel gezien maar die vrijgeleide, die bedoelde ik inderdaad! Thanks! Wel jammer dat zij die hebben gewonnen dankzij die man..die was echt gek zeg dat ie dat helemaal heeft gedaan ik vond het wel tof dat hij ook voor de camera kwam voor een interview zeg maar..

Het leukste van PE vind ik nog steeds al die beelden van het land zelf, ik zit de hele tijd van 'oh wauw'
Oud 21-03-2006, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 21-03-2006 @ 10:59 :

Het leukste van PE vind ik nog steeds al die beelden van het land zelf, ik zit de hele tijd van 'oh wauw'
haha ja, dat heb ik ook
'daar wil ik nog heen, en daar en daar en daar en zeker daar!'
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 12:02
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Als die Inge en Lien (wat een verschrikkkkelijk koppel is dat - bloed onder de nagels!!!) nou wél slim waren geweest, hadden ze bij die proef Amir en Jimmy moeten gaan 'helpen'. Maar dan dus tegenwerken. Bij een vorige PE is dat ook al eens gebeurd.

Maar gelukkig snapten ze dat niet, ik kan ze niet uitstaan. En idd, wat iemand hier net al zei, wat hebben Amir en Jimmy ze nou eigenlijk gedaan ??

En dat die kerel met die auto steeds uit zichzelf terugkwam is ook niet helemaal waar, damn hoe ze die gast om de nek hingen.. "we'll send you presents!"
Jaa.
(maarja, die betaalde taxi voor Amir en Jimmy is ook niet nix )

Lut en Chris worden steeds toffer.
En die Wendy is ook zo'n mietje ! 'Laat ze er niet in komen zitten! Gewoon de andere kant op kijken!' Komen die Jan en Miranda eraan, durft ze gewoon niks te zeggen. Zielig.
En daarna wel smoezen met de rest hoe asociaal ze wel niet zijn. Wees dan sterk en zeg ze waar het op staat ! Maar nee dat durft ze niet ! (Niks tegen Belgen (juist niet ) maar zou ze dat nou niet durven omdat ze Belg is ?
Oud 21-03-2006, 15:08
Verwijderd
Ik heb het gemist.

Is er dit keer niemand uit, ofzo? Het is de eerste keer dat ik PE volg.

(En ja, ik ben nieuw hier, hoi!)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:09
Love_Fulfilled
Citaat:
MadameMinke schreef op 20-03-2006 @ 20:03 :
Hahah dat kan ook nog idd !!
Oud 21-03-2006, 15:26
Pla
Pla is offline
Die Lien en die andere vind ik echt bloody irritant!
Amir en Jimmy vind ik veel relaxer
Oud 21-03-2006, 18:10
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 21-03-2006 @ 16:08 :
Ik heb het gemist.

Is er dit keer niemand uit, ofzo? Het is de eerste keer dat ik PE volg.

(En ja, ik ben nieuw hier, hoi!)
Nope niemand eruit.

Volgens mij kunnen degenen die het gemist hebben het nog bij de belgische zender kijken. Weet alleen niet wanneer en waar het komt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:42
Verwijderd
In het voorstukje op tv zag ik voor zondag
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 15:11
Igorrrai
Igorrrai is offline
Huhu.
Oud 26-03-2006, 20:43
Sithan
Sithan is offline
Ik verklaar Frank en Bliss tot echte helden
En die Jimmy wordt onderhand een vervelend mannetje
Oud 26-03-2006, 20:43
Verwijderd
Leuke aflevering.
Heb me geërgerd aan: Inge & Lien (waarom deden ze in godsnaam zo geďrriteerd toen Yves en Wendy gewonnen hadden? Zij waren niet 'hun soort mensen', ja jammer dan!)
Ook aan Yves en Wendy, ik kan Wendy en haar zeikstemmetje gewoon niet uitstaan en inderdaad, dat ze gewoon aanschoven zonder het te vragen was wel wat asociaal.
En aan (Jan en) Miranda, mooi dat ze eruit zijn

Chris en Lut begin ik echt steeds leuker te vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 20:55
Roxy
Roxy is offline
Volgens mij beginnen Chris en Lut elkaar ook wel leuker te vinden..
Oud 26-03-2006, 20:56
BCR
BCR is offline
Hahaha, deze aflevering was echt grappig. Heb meerdere malen hardop gelachen! Vooral bij dat eten voorbereiden Die hoofden van de jury.

Ik vind Jimmy en Amir nog steeds leuk. Ze raakten natuurlijk behoorlijk gefrustreerd toen ze opeens in zo'n slechte positie zaten. Zou ik ook worden. Ze willen gewoon graag winnen en komen er eerlijk voor uit

Chris en Lut zijn idd leuker geworden.

Frank is wel erg lief, hoor. Hoe hij zichzelf opoffert. Vond het fijn voor ze dat ze als 2e aankwamen. Dat hadden ze verdiend.

Inge en Lien mogen afgeschoten worden. Die gezichten van ze toen Wendy aan het einde zei: Ja, het was super gezellig! etc. Yves en Wendy waren wel klein beetje asociaal toen ze gewoon aanschoven, maar ach. Zolang ze Inge en Lien dwars zitten
Oud 26-03-2006, 21:27
Shadina
Shadina is offline
Ik heb me vandaag doodgeergerd aan Jan & Miranda (en dan met name Miranda.. wat een irritant wijfje is dat toch) en Yves & Wendy (again, het vrouwtje). Echt zoooo genaaid toen ze gewoon aanschoven bij hen. Inge en Lien hadden zelfs geen geld om brood te kopen.. dat zien Yves en Wendy, en ze kopen geeneens een klein broodje voor ze ofzo. Maar later als Inge en Lien gratis eten regelen, komen ze wel gelijk bij ze zitten. En toen bij de eliminatie, helemaal vertellen hoe lekker ze wel niet hadden gegeten, terwijl de rest al blij is met wat eten.

Jan en Miranda.. daamn wilden ze alweer meeliften. Regel toch zelf een keer wat! Blij dat ze eruit zijn. Volgende week mogen Yves en Wendy eruit.

Mijn favorieten: Amir en Jimmy, en Chris en Lut.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:02
pillbox tales
pillbox tales is offline
Weet iemand of het nog ergens anders te bekijken is? Heb het gemist...

Die belgische zender, is die te ontvangen in A'dam op de kabel?
Oud 26-03-2006, 23:50
Roos
Roos is offline
Ik ben voor Amir en Jimmy. Die hebben er echt lol in en dat vind ik leuk
Oud 27-03-2006, 09:41
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Zaterdag 11 maart 2006 doen onder andere Jeske en Elias (PE1) mee aan een alternatieve PE in Belgie voor het goede doel. Ook Joeri & Wesley (PE1), Krieke, Carla & Sophie (PE2) Steven en Manja (PE2) en Jimmy, Erik & Rene (Paradise Hotel) doen mee. Al het opgehaalde geld word gegeven aan het kinderkankerfonds.

Bron: pekingexpress.org
Volgens mij dat best leuk om te zien. Joeri&Wesley <3
Ik kon me eerst echt niet herinneren wie Steven ook alweer was, ik zat al de hele tijd met "Huh, het was toch Jeroen&Manja? Wie is Steven dan??" Maar nu weet ik het weer.
Oud 27-03-2006, 11:13
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 27-03-2006 @ 10:41 :
Volgens mij dat best leuk om te zien. Joeri&Wesley <3
Ik kon me eerst echt niet herinneren wie Steven ook alweer was, ik zat al de hele tijd met "Huh, het was toch Jeroen&Manja? Wie is Steven dan??" Maar nu weet ik het weer.
Dat was toch die langharige zwartharige ( ) Belg die met die andere Sophie meedeed?

Toch?

Ik vond de aflevering echt leuk. Ik vond Amir en Jimmy best slim om rekening te houden met de proef (dmv opschrijven wat er in het gerecht gedaan werd). Van mij mogen ze echt winnen
Ben wel blij dat Jan en Miranda eruit zijn, nu idd Inge en Lien eruit, ik word echt gek van Lien. Ik dacht dat we een keer een aflevering zonder die twee zouden krijgen, ivm de vrijgeleide.
Frank en Bliss vind ik ook een leuk koppel, ze doen zo heerlijk relaxed en zijn bereid risico's te nemen. Ik vraag me alleen af wat er niet goed zat tussen die twee, aangezien er steeds gezegd wordt dat ze een band willen creëren enz.

Nog 6 nachtjes slapen
Oud 27-03-2006, 11:50
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 27-03-2006 @ 12:13 :
Dat was toch die langharige zwartharige ( ) Belg die met die andere Sophie meedeed?

Toch?
Ja.

Inge en Lien mogen er inderdaad echt uit volgende week. Zelfs met eliminatie zijn ze vervelend! Ik had trouwens ook gehoopt dat ze deze week niet te zien zouden zijn, net zoals vorige keer met Jan en Miranda.
Oud 27-03-2006, 15:32
Guissie
Guissie is offline
Ik hoop echt dat het Lien is die je van een auto af ziet vallen (in het voorfilmpje).

Goddamn wat een kutkoppel is dat zeg! Ik word echt gek van die Lien . Steeds wraak nemen om niks enzo.

Jimmy en Amir .
Oud 27-03-2006, 15:42
Verwijderd
Ik dacht dat dat Lut was die van die wagen afviel. Zosnel als dat je dat kan zien natuurlijk. Ik dacht iig dat 'het' rode/oranje haren had.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 15:43
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Yoka schreef op 27-03-2006 @ 16:42 :
Ik dacht dat dat Lut was die van die wagen afviel. Zosnel als dat je dat kan zien natuurlijk. Ik dacht iig dat 'het' rode/oranje haren had.
ja, ik zag het ook. Weet bijna zeker dat het Lut was!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 11:12
Bloompje
Bloompje is offline
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad.
Oud 28-03-2006, 12:08
Verwijderd
Pff, ik vind er weinig aan eigenlijk.
Echt álle kandidaten vind ik stom (zéker die irritante Inge en Lien, en die verschrikkelijke Chris), alleen Amir en Jimmy gaan nog.

Vergeleken Expeditie Robinson ofzo vind ik het echt saai, er is af een toe een vage proef, maar verder is het allemaal maar dat stomme gelift, en geruzie tussen vervelende mensen, imo.

Omg, met die spinnen was wel echt erg ja... *rilt*
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:15
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-03-2006 @ 22:27 :
Ik heb me vandaag doodgeergerd aan Yves & Wendy (again, het vrouwtje). Echt zoooo genaaid toen ze gewoon aanschoven bij hen. Inge en Lien hadden zelfs geen geld om brood te kopen.. dat zien Yves en Wendy, en ze kopen geeneens een klein broodje voor ze ofzo. Maar later als Inge en Lien gratis eten regelen, komen ze wel gelijk bij ze zitten. En toen bij de eliminatie, helemaal vertellen hoe lekker ze wel niet hadden gegeten, terwijl de rest al blij is met wat eten.

Ja het was wat asociaal maar ik vond het van Lien ook niet kunnen dat ze zo gečrgerd ging doen toen ze zag dat Yves en Wendy de proef hadden gewonnen. Eerst lullig tegen ze doen en daarna verwachten dat ze wel ff een brood kopen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 13:54
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 28-03-2006 @ 13:08 :
Pff, ik vind er weinig aan eigenlijk.
Echt álle kandidaten vind ik stom (zéker die irritante Inge en Lien, en die verschrikkelijke Chris), alleen Amir en Jimmy gaan nog.

Vergeleken Expeditie Robinson ofzo vind ik het echt saai, er is af een toe een vage proef, maar verder is het allemaal maar dat stomme gelift, en geruzie tussen vervelende mensen, imo.

Omg, met die spinnen was wel echt erg ja... *rilt*
Saai vergeleken met expeditie robinson? Hahaha, maar goed dat smaken verschillen. Ik vind juist het tegenovergestelde het geval. Ik vind peking express alles behalve saai. Juist heel veel spanning en sensatie. In tegenstelling tot expeditie robinson waar nooit wat gebeurt... (met uitzondering van de proeven)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 13:56
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
reine claude schreef op 28-03-2006 @ 13:15 :
Ja het was wat asociaal maar ik vond het van Lien ook niet kunnen dat ze zo gečrgerd ging doen toen ze zag dat Yves en Wendy de proef hadden gewonnen. Eerst lullig tegen ze doen en daarna verwachten dat ze wel ff een brood kopen...
Ja oke, maar ik kan er wel een beetje inkomen. Als je dan de hele tijd met die gasten op moet trekken, terwijl je ze niet mag? Lijkt trouwens of ik hier de enige ben die niet zoveel tegen Inge en Lien heeft (niet dat ik ze geweldig vind ofzo).
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 14:36
Verwijderd
Inge en Lien waren weinig in beeld, en nog was Lien ongelooflijk irritant. Bah. Ze is steeds zo negatief over alles, ook bijv. toen yves en wendy gewonnen hadden. En daarna dan wel willen dat mensen die ze niet moet brood voor hun gaan kopen. Als je ze zo stom vind en er niks mee te maken wil hebben, moet je ook niet willen dat ze brood voor je gaan kopen.
Maar yves en wendy waren dan ook wel weer irritant door zomaar aan te schuiven, en ze leken ook best gierig zo. Al snap ik ook wel weer dat ze dat geld willen sparen, maar als je ziet dat iemand bijna omvalt van de honger kun je toch wel geld voor een broodje missen?

Dat vind ik ook leuk aan amir en jimmy: vooral jimmy zegt alles gewoon eerlijk, niet dat schijnheilige gedoe.

Jan en miranda er uit is niet erg. Gelukkig zelfs, hoopte al dat zij er uit zouden gaan.

Bij het eten van die spinnen zat ik echt te rillen! Ik weet niet of ik dat gedaan zou hebben
Jammer dat wendy die niet moest eten, dat had ik wel eens willen zien

En ik vond het een geweldige aflevering, heb vaak moeten lachen!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 16:18
Love_Fulfilled
Lien drives me mad !!
Oud 02-04-2006, 13:08
Fleurop
Fleurop is offline
Vanavond weer!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 13:14
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
die lesbo's aaargh
morgen ex robin weer
Oud 02-04-2006, 19:27
reine claude
reine claude is offline
Bijna..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 20:46
Guissie
Guissie is offline
LIEN, STERF!

Gelukkig hebben Amir en Jimmy nog gewonnen. Ik vond alleen wel dat ze de anderen nu genaaid hadden met die lift, want er was wel degelijk wat afgesproken..
Oud 02-04-2006, 21:13
Verwijderd
Die Lien is echt gestoord!
Ik vind Frank & Bliss en Chris & Lut de leukste koppels.
Marc & Theo zijn ook wel ok.
Jimmy & Amir vind ik steeds minder. Maar wel goed dat ze van Inge & Lien gewonnen hebben
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 21:32
bbyn
bbyn is offline
Echt aso van Amir en Jimmy dat ze zomaar die lift pakten zonder die anderen...
Marc en Theo wilden het doen maar omdat Amir en Jimmy ze niet vertrouwden gingen zij het wel even doen... en dan smeren ze 'm... aso

en waarom winnen die lesbo's weer die vrijgeleide?? ze hebben teveel mazzel... ze zijn zo DOM
Oud 02-04-2006, 21:33
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
bbyn schreef op 02-04-2006 @ 22:32 :
en waarom winnen die lesbo's weer die vrijgeleide?? ze hebben teveel mazzel... ze zijn zo DOM
ze hebben hem niet gewonnen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 22:46
Roos
Roos is offline
Ik maar wachten totdat er iemand van die truck afvalt.... komt het niet in beeld.

Of heb ik het gemist?
Oud 03-04-2006, 00:25
Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee je hebt het niet gemist, iedereen is blijven zitten.

Maar goede actie van Amir en Jimmy, toch nog gewonnen
Die potten waar weer zwaar vervelend
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:06
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 02-04-2006 @ 22:33 :
ze hebben hem niet gewonnen
O nee ze hadden die 10,000 euro-ding gewonnen...
Reageren

Regels voor berichten