Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het leukste van PE vind ik nog steeds al die beelden van het land zelf, ik zit de hele tijd van 'oh wauw' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'daar wil ik nog heen, en daar en daar en daar en zeker daar!' |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij kunnen degenen die het gemist hebben het nog bij de belgische zender kijken. Weet alleen niet wanneer en waar het komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch? Ik vond de aflevering echt leuk. Ik vond Amir en Jimmy best slim om rekening te houden met de proef (dmv opschrijven wat er in het gerecht gedaan werd). Van mij mogen ze echt winnen ![]() Ben wel blij dat Jan en Miranda eruit zijn, nu idd Inge en Lien eruit, ik word echt gek van Lien. Ik dacht dat we een keer een aflevering zonder die twee zouden krijgen, ivm de vrijgeleide. Frank en Bliss vind ik ook een leuk koppel, ze doen zo heerlijk relaxed en zijn bereid risico's te nemen. Ik vraag me alleen af wat er niet goed zat tussen die twee, aangezien er steeds gezegd wordt dat ze een band willen creëren enz. Nog 6 nachtjes slapen ![]()
||
Citaat:
![]() Inge en Lien mogen er inderdaad echt uit volgende week. Zelfs met eliminatie zijn ze vervelend! Ik had trouwens ook gehoopt dat ze deze week niet te zien zouden zijn, net zoals vorige keer met Jan en Miranda.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, ik vind er weinig aan eigenlijk.
![]() Echt álle kandidaten vind ik stom (zéker die irritante Inge en Lien, en die verschrikkelijke Chris), alleen Amir en Jimmy gaan nog. Vergeleken Expeditie Robinson ofzo vind ik het echt saai, er is af een toe een vage proef, maar verder is het allemaal maar dat stomme gelift, en geruzie tussen vervelende mensen, imo. ![]() Omg, met die spinnen was wel echt erg ja... *rilt* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Inge en Lien waren weinig in beeld, en nog was Lien ongelooflijk irritant. Bah. Ze is steeds zo negatief over alles, ook bijv. toen yves en wendy gewonnen hadden. En daarna dan wel willen dat mensen die ze niet moet brood voor hun gaan kopen. Als je ze zo stom vind en er niks mee te maken wil hebben, moet je ook niet willen dat ze brood voor je gaan kopen.
Maar yves en wendy waren dan ook wel weer irritant door zomaar aan te schuiven, en ze leken ook best gierig zo. Al snap ik ook wel weer dat ze dat geld willen sparen, maar als je ziet dat iemand bijna omvalt van de honger kun je toch wel geld voor een broodje missen? Dat vind ik ook leuk aan amir en jimmy: vooral jimmy zegt alles gewoon eerlijk, niet dat schijnheilige gedoe. Jan en miranda er uit is niet erg. Gelukkig zelfs, hoopte al dat zij er uit zouden gaan. Bij het eten van die spinnen zat ik echt te rillen! Ik weet niet of ik dat gedaan zou hebben ![]() Jammer dat wendy die niet moest eten, dat had ik wel eens willen zien ![]() En ik vond het een geweldige aflevering, heb vaak moeten lachen!! |
![]() |
|
![]() |
Echt aso van Amir en Jimmy dat ze zomaar die lift pakten zonder die anderen...
Marc en Theo wilden het doen maar omdat Amir en Jimmy ze niet vertrouwden gingen zij het wel even doen... en dan smeren ze 'm... aso ![]() en waarom winnen die lesbo's weer die vrijgeleide?? ze hebben teveel mazzel... ze zijn zo DOM
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |