Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 12:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-02-2006 @ 01:22 :
Ik gaf voorbeelden aan, waaruit blijkt dat veel volwassenen net zo goed niet in staat zijn verstandige beslissingen te maken als adolescenten. Waarom wordt het normaal gevonden als een debiele volwassene een domme beslissing maakt, maar schreeuwt iedereen moord en brand als een 17-jarige hetzelfde doet? Net of die 17-jarige hoeren als ze volwassen zijn opeens verstandige, hardwerkende burgers worden. Dat is kansloos vmbo-tuig, dat komt niet meer goed en dat moet je ook helemaal niet willen proberen - wat je wel moet doen is eerder ingrijpen d.m.v. voorlichting.
Waarom zijn hoeren geen hardwerkende burgers. Zij doen toch ook hun best om geld te verdienen.
Oud 24-02-2006, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-02-2006 @ 12:12 :
Waarom zou je volwassenen geen berperkingen op mogen/kunnen leggen dan?
Omdat ze geestelijk voor hun doen volgroeid zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-02-2006 @ 13:53 :
Omdat ze geestelijk voor hun doen volgroeid zijn.

Misschien vinden ook 13 jarige meisjes seks gewoon lekker???????????????
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 24-02-2006 @ 14:37 :
oh!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 15:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 24-02-2006 @ 14:37 :
Misschien weten 13 jarige meisjes nog niet wat goed voor hen is?

Overigens kan ik me helemaal vinden in de bijdrage van Papillonne.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 16:18
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-02-2006 @ 12:12 :
Waarom zou je volwassenen geen berperkingen op mogen/kunnen leggen dan?
dat kan ook, het word zelfs gedaan, nooit van de grondwet gehoord? En zelfs als je volwassenen geen beperkingen mag opleggen vind ik dat een slechte reden om ook maar gelijk te zeggen dat je kinderen geen beperkingen mag opleggen.
Oud 24-02-2006, 17:06
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-02-2006 @ 16:43 :
Overigens kan ik me helemaal vinden in de bijdrage van Papillonne.
Zo mag ik het horen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 21:09
Supreme Dutch
Moreel verval? Welk moreel verval?

Het komt gewoon door de sekscultuur die (wij als) Nederlandse jongeren op TMF en MTV mogen bewonderen. Deze 'cultuuriconen' dragen bij aan het afglijden van de Westerse samenleving. Als je steeds maar weer wijven ziet die met hun kont draaien en hun tieten laten zien dan ga je dat gedrag op den duur imiteren.

Ik heb mijn bedenkingen bij de manier waarop de Moslims met sexuologie omgaan, maar dan nog liever 50% van de vrouwen een hoofddoek en achter de chrysanten dan dat dit gedrag doordringt tot de rest van onze samenleving.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 23:29
Frostbite
Frostbite is offline
Ik ben het helemaal eens met het tegenovergestelde van de post van Supreme Dutch. Sekscultuur is chill. Mannen van 30+ moeten alleen wel weten wanneer ze de sneuheidsgrens overschrijden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 00:04
Supreme Dutch
Citaat:
Frostbite schreef op 27-02-2006 @ 00:29 :
Ik ben het helemaal eens met het tegenovergestelde van de post van Supreme Dutch.
Dat ben ik inmiddels wel gewend hier, dat stond ook in mijn functieomschrijving toen ik hier aangenomen werd
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 00:15
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 27-02-2006 @ 01:04 :
Dat ben ik inmiddels wel gewend hier, dat stond ook in mijn functieomschrijving toen ik hier aangenomen werd
Jij krijgt ook een hoger salaris zeker?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 00:17
Supreme Dutch
Citaat:
Frostbite schreef op 27-02-2006 @ 01:15 :
Jij krijgt ook een hoger salaris zeker?
Ja, wat dacht je anders? Dat ik vrijwillig constant tegengesproken word? Dan kan ik net zo goed nog een vriendin erbij nemen in de tijd die ik over heb.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 00:34
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 27-02-2006 @ 01:17 :
Ja, wat dacht je anders? Dat ik vrijwillig constant tegengesproken word? Dan kan ik net zo goed nog een vriendin erbij nemen in de tijd die ik over heb.
Ik zie je punt man. Het liefste van alles zit ik achter de chrysanten maar met het geld wat ik hier verdien spaar ik voor een nieuwe hoofddoek.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 06:34
Verwijderd
enerzijds hebben Mccaine etc wel gelijk: die pubers moeten het zelf maar weten.

Anderzijds vraag ik me af of diezelfde McCaine zo zal reageren als het later zijn eigen dochter van 14 is, die een vent van 30 ligt te naaien voor een happy meal en een breezer.
Nu zal hij heel stoer zeggen: "moet ze zelf weten" Maar dat geloof ik niet.

hypothetisch, dus
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 07:27
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 26-02-2006 @ 22:09 :
Moreel verval? Welk moreel verval?

Het komt gewoon door de sekscultuur die (wij als) Nederlandse jongeren op TMF en MTV mogen bewonderen. Deze 'cultuuriconen' dragen bij aan het afglijden van de Westerse samenleving. Als je steeds maar weer wijven ziet die met hun kont draaien en hun tieten laten zien dan ga je dat gedrag op den duur imiteren.

Ik heb mijn bedenkingen bij de manier waarop de Moslims met sexuologie omgaan, maar dan nog liever 50% van de vrouwen een hoofddoek en achter de chrysanten dan dat dit gedrag doordringt tot de rest van onze samenleving.
welk moreel verval? het moreel verval dat word gestimuleerd door TMF en MTV. Ik denk dat ze je gaan ontslaan want ik ben het hier met je eens.

De tweede kamer wil er nu echt eens iets aan gaan doen hoorde ik op de radio, ze gaan met TMF en MTV praten en ze ervan proberen te overtuigen dat ze met dit soort clips moeten stoppen, zolang het kijkers trekt denk ik alleen niet dat ze het zullen doen.
Oud 27-02-2006, 11:29
Verwijderd
Uiteindelijk zijn het toch de jongeren zelf die verstandig zouden moeten groeien en in zouden moeten zien dat je in het leven verder komt met een opleiding dan met in 'tha hood' hangen en jointjes roken met je matties. Problematisch is alleen dat veel jongeren dat niet kunnen inzien, omdat ze beïnvloedbaar zijn en dom, net zoals veel volwassenen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2006 @ 12:29 :
dat je in het leven verder komt met een opleiding dan
Zelfs jouw vage omschrijving van wat er nou zo goed is aan studeren, bewijst dat die vraag helemaal niet zo makkelijk is te beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 11:17
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 27-02-2006 @ 19:07 :
Zelfs jouw vage omschrijving van wat er nou zo goed is aan studeren, bewijst dat die vraag helemaal niet zo makkelijk is te beantwoorden.
Door het volgen van een studie is NM nu in staat zelf meisjes van 12 tot seks te verleiden met een Big Mac, in plaats van dat hij nu kerels van 60 over zich heen moet dulden voor die fel begeerde breezer.

Duh.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 11:25
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
De TMF/VMBO-cultuur....... hopeloos.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Matthijs K. schreef op 28-02-2006 @ 12:25 :
De TMF/VMBO-cultuur....... hopeloos.
VMBO-cultuur?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 18:14
Envy
Envy is offline
SEKS VOOR EEN BREEZER DOOR 10 JARIGEN HUHUHU

ten eerste, niks aan te doen
ten tweede, enorm opgeblazen door de pers etc.
Oud 28-02-2006, 22:37
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 27-02-2006 @ 07:34 :
Anderzijds vraag ik me af of diezelfde McCaine zo zal reageren als het later zijn eigen dochter van 14 is, die een vent van 30 ligt te naaien voor een happy meal en een breezer.
Nu zal hij heel stoer zeggen: "moet ze zelf weten" Maar dat geloof ik niet.
A: De kans dat ik kinderen krijg is minimaal

B: Dat is geen argument en dat weet je best
Oud 28-02-2006, 22:45
Verwijderd
Mensen als McCaine zijn echt geperverteerd dat ze dit op zo'n manier kunnen 'wegredeneren' met een economisch sommetje. Als je niet ergens in je hoofd een schakeltje hebt dat dit gewoon een walgelijke zaak is, is er gewoon iets mis met je hoor. En ik ben heus zeer nuchter als het op dergelijke dingen aan komt, maar om er nu zo mee om te gaan vind ik echt getuigen van zeer weinig moraal. Bah. Dat is het jammere aan dit forum, een paar figuren slaan gewoon door in hun (ietwat arrogante) 'je argument klopt niet' vibe... vaak terecht maar in dit geval mag je dat best eens lekker loslaten en niet zo heerlijk 'anti-pc' doen. Het is gewoon ontzettend ABNORMAAL (o ik heb geen argument) dat kinderen van die leeftijd zich laten neuken voor een happy meal of een PAKJE SIGARETTEN, als je daar het gevoel niet voor hebt, ben je echt ver, ver heen .

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 22:46
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 28-02-2006 @ 23:45 :
Mensen als McCaine zijn echt geperverteerd dat ze dit op zo'n manier kunnen 'wegredeneren' met een economisch sommetje. Als je niet ergens in je hoofd een schakeltje hebt dat dit gewoon een walgelijke zaak is, is er gewoon iets mis met je hoor. En ik ben heus zeer nuchter als het op dergelijke dingen aan komt, maar om er nu zo mee om te gaan vind ik echt getuigen van zeer weinig moraal. Bah.
oh ok dan, dat vind ik wel overtuigend hoor meid
Oud 28-02-2006, 22:49
Verwijderd
Grappig, vlak voor mijn uitbreiding, zo'n uiterst zwakke reply 'o je overtuigt me niet hoor'. Je kan niet eeuwig die 'rationeel zijn en goede argumenten en 'dit kan gewoon niet' is iets voor pc-hypocriete-domme mensen' houding aanhouden. Nogal onvolwassen zelfs .

Ik denk namelijk ook dat je het ergens zelf ook wel weet, maar dat je gewoon doorgeslagen bent in die zielige houding. Ik heb met je te doen .
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 22:52
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 28-02-2006 @ 23:49 :
Grappig, vlak voor mijn uitbreiding, zo'n uiterst zwakke reply 'o je overtuigt me niet hoor'. Je kan niet eeuwig die 'rationeel zijn en goede argumenten en 'dit kan gewoon niet' is iets voor pc-hypocriete-domme mensen' houding aanhouden. Nogal onvolwassen zelfs .

Ik denk namelijk ook dat je het ergens zelf ook wel weet, maar dat je gewoon doorgeslagen bent in die zielige houding. Ik heb met je te doen .
zozo, nog meer argumenten! Jij hebt zeker Op Weg Naar Het Lagerhuis gewonnen? Zo'n retorisch vermogen heb ik sinds Churchill niet meer gezien
Oud 28-02-2006, 22:54
Verwijderd
Citaat:
FF4-Ever schreef op 28-02-2006 @ 12:17 :
Door het volgen van een studie is NM nu in staat zelf meisjes van 12 tot seks te verleiden met een Big Mac, in plaats van dat hij nu kerels van 60 over zich heen moet dulden voor die fel begeerde breezer.

Duh.

Persoonlijk val ik trouwens meer op Burgerking-sletjes dan op Macjes.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:12
Supreme Dutch
Citaat:
McCaine schreef op 28-02-2006 @ 23:52 :
zozo, nog meer argumenten! Jij hebt zeker Op Weg Naar Het Lagerhuis gewonnen? Zo'n retorisch vermogen heb ik sinds Churchill niet meer gezien
Als je een normale avatar had gehad had ik "hulde" getypt.. maar helaas
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:34
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 01-03-2006 @ 00:12 :
Als je een normale avatar had gehad had ik "hulde" getypt.. maar helaas
tja, het kan niet alle dagen feest zijn he
Oud 28-02-2006, 23:48
professor2
professor2 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 28-02-2006 @ 23:37 :
A: De kans dat ik kinderen krijg is minimaal

B: Dat is geen argument en dat weet je best
mwoa de grootste homos kwamen soms pas na 20 jaar huwelijk uit de kast dus waarom niet andersom ?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:57
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
professor2 schreef op 01-03-2006 @ 00:48 :
mwoa de grootste homos kwamen soms pas na 20 jaar huwelijk uit de kast dus waarom niet andersom ?
kijk dat vind ik nou een vies idee
Oud 01-03-2006, 00:01
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 01-03-2006 @ 00:48 :
Als homoseksualiteit in zekere mate overerfbaar is (en daar lijkt het wel op) dan is het natuurlijk vreselijk ironisch dat allerlei achterlijke landen met hun repressiebeleid zelf homoseksualiteit bevorderen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 13:38
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 28-02-2006 @ 12:17 :

Duh.
Helemaal niet duh.

Terwijl jij zit te zwoegen achter de studieboeken, zitten zij wel lekker te chillen met hun matties.
M.a.w., hun geluk is verdeeld over de jaren, de jouwe komt pas na een lange studie.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 15:31
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 28-02-2006 @ 23:52 :
Doe je het nou erom? Of heb je echt niet door dat mijn hele verhaal op DIT soort kansloos nietzeggend geouwehoer gericht is?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 01-03-2006 @ 14:38 :
Terwijl jij zit te zwoegen achter de studieboeken, zitten zij wel lekker te chillen met hun matties.
M.a.w., hun geluk is verdeeld over de jaren, de jouwe komt pas na een lange studie.
Je hebt gelijk. Studenten hangen natuurlijk nooit met hun verenigings- en studiegenoten in de kroeg, hebben nooit lol, zitten altijd te blokken en studentes zijn allemaal frigide
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 15:33
Verwijderd
Ik vind het triest om te zien hoe zelfingenomen sommige mensen hier zijn, en maar denken dat ze dit forum ownen met hun 'geweldige argumentatietechniek'. Stel je eens voor dat je met deze mening en argumenten een ingezonden zou schrijven voor een kwaliteitskrant, denk je nou ECHT dat iedereen aan je voeten gaat liggen 'ja die jongen heeft toch wel echt goede argumenten, weet je wat, kinderen die zichzelf verkopen voor een hamburger, dat is echt ontzettend normaal joh'.

Geen GELUL over argumenten, wat ik alleen wil weten: DENK je het nou écht?

Fuck.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 15:41
one.
one. is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-02-2006 @ 15:30 :
Wat McCaine zegt.
Oud 01-03-2006, 15:47
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 01-03-2006 @ 16:33 :

Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer je met argumenten gaat komen die wat beter doordacht zijn dan 'het is abnormaal en jullie zijn geperverteerd en zielig'.
Oud 01-03-2006, 15:53
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 01-03-2006 @ 14:38 :
Helemaal niet duh.

je hebt geen opleiding gaat dus maar de bouw in en met je 35ste is je rug versleten hoezee
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 15:59
it is anoli
it is anoli is offline
beseffen die tienermeisjes wel waar ze mee bezig zijn. ze zullen allicht weten wat ze doen natuurlijk. maar begrijpen ze wel de 'functie' van seks? heel biologisch gezien is dat natuurlijk voortplanten, maar het gaat er uiteindelijk zeker zo om het plezier en de liefde. seks gebruik je niet als betaalmiddel, maar deel je met zn 2en uit liefde en die tienermeisjes die het doen tegen beloning hechten daar blijkbaar geen waarde aan. dat zou wel moeten gebeuren eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:03
Verwijderd
Je projecteert nu gewoon jouw idee van liefde en seks op die meisjes, je vindt dat ze maar hetzelfde tegenover liefde en seks moeten staan als jij. Dat is natuurlijk niet zo. Het is hun lichaam en ze mogen dat gebruiken zoals ze willen. Dat zij geen waarde hechten aan seks als uiting van liefde is hun keuze, zij hechten waarde aan seks als ruilmiddel en om de tijd te verdrijven met andere mensen die ook kans- en uitzichtsloos zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:05
Supreme Dutch
Ok, maar degenen die het met mij eens zijn dat het door de TMF/MTV-cultuur komt.. Wat willen we hieraan veranderen? Die zenders/clips verbieden is ook weer zo radicaal..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:12
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 01-03-2006 @ 17:05 :
Ok, maar degenen die het met mij eens zijn dat het door de TMF/MTV-cultuur komt.. Wat willen we hieraan veranderen? Die zenders/clips verbieden is ook weer zo radicaal..
je kan die clips ook helemaal niet verbieden
er word nu al veel te veel gecensureerd

het probleem is at de sfeer die die clips uitstralen fout is
het cultuurtje eromheen is fout
en dat kan je nooit verbieden

blote borsten censureren etc wat men (vooral in amerika) probeert te doen heeft ook niet veel zin omdat dat helemaal niet is waar het omgaat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:30
reno
reno is offline
Citaat:
Ik vind het triest om te zien hoe zelfingenomen sommige mensen hier zijn, en maar denken dat ze dit forum ownen met hun 'geweldige argumentatietechniek'. Stel je eens voor dat je met deze mening en argumenten een ingezonden zou schrijven voor een kwaliteitskrant, denk je nou ECHT dat iedereen aan je voeten gaat liggen 'ja die jongen heeft toch wel echt goede argumenten, weet je wat, kinderen die zichzelf verkopen voor een hamburger, dat is echt ontzettend normaal joh'.

Fuck.
Sja. Met een FB die meteen de verwijder-knop gebruikt als iemand eens een bijdehante opmerking naar hem maakt, ipv andersom.
Wat verwacht je dan?
Oud 01-03-2006, 16:55
McCaine
McCaine is offline
Citaat:

Fuck.
hahaha je maakt je wel druk he
Oud 01-03-2006, 19:39
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2006 @ 17:03 :
Je projecteert nu gewoon jouw idee van liefde en seks op die meisjes, je vindt dat ze maar hetzelfde tegenover liefde en seks moeten staan als jij. Dat is natuurlijk niet zo. Het is hun lichaam en ze mogen dat gebruiken zoals ze willen. Dat zij geen waarde hechten aan seks als uiting van liefde is hun keuze, zij hechten waarde aan seks als ruilmiddel en om de tijd te verdrijven met andere mensen die ook kans- en uitzichtsloos zijn.
dat is wel mijn mening, maar het zijn bepaalde normen en waarden (en nee ik ben niet balkenende) die wel verstandig zijn, voor iedereen, al wil je geen hoerachtig-wezen zijn. als ze wel hoer willen worden, zou ik er meer voor vragen, je kan er veel meer van verdienen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 19:41
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Ik vind dat je best die clips kan verbieden overdag, dezelfde liedjes kan je ook luisteren met een andere clip erbij. Bij de clips die je verbied moet je niet zozeer letten op de hoeveelheid naakt, maar vooral op hoe vrouwen worden behandeld want dat vormt denk ik het grootste probleem.

Op TMF is nu het nieuwe liedje van pink, gaat over hoe slecht het is om net te zijn als Paris Hilton etc. Misschien een goed idee om dat soort dingen vaker uit te zenden of er bij maatschappijleer het er eens over te hebben.
Oud 01-03-2006, 20:01
Estar
Estar is offline
Citaat:
Je kunt die zenders daarniet de schuld van geven, als die grieten weinig eigenwaarde hebben en zo dom zijn dat ze er alleen maar bij willen horen doen ze het toch wel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 16:24
it is anoli
it is anoli is offline
Het is wel erg kort door de bocht om te denken dat het alleen daardoor komt natuurlijk. er zijn zoveel factoren die die meisjes beïnvloeden (vriend(inn)en, opvoeding, cultuur, andere tv-programma's e.d.). verandering zal toch echt uit hunzelf moeten komen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:54
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-03-2006 @ 21:01 :
Je kunt die zenders daarniet de schuld van geven, als die grieten weinig eigenwaarde hebben en zo dom zijn dat ze er alleen maar bij willen horen doen ze het toch wel.
ze zullen in een andere omgeving er vast ook bij willen horen maar adan is hetgeen waar ze bij iwllen horen toch iets heel anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten