Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2006, 19:04
Roosje
Roosje is offline
Jeej, ik mag donderdag een gedicht voordragen. Of misschien volgende week donderdag. Binnenkort op een donderdag iig. In Concordia. Jippiejajee, maar niet heus. Morgen workshop-die-ik-ga-missen-omdat-ik-te-ziek-ben-om-er-heen-te-gaan.
Oud 27-02-2006, 19:05
Verwijderd
Het is vast allemaal beter zo, en ik weet ook niet wat ik anders had kunnen doen, maar het is zo fuckin moeilijk op dit moment..
Oud 27-02-2006, 20:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
Gewoon, kut.
Oud 27-02-2006, 21:53
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-02-2006 @ 19:59 :
Ik kan me je frustratie goed indenken... *knuf*
Da's lief van je

Ik ga douchen, bed opmaken en onder de wol kruipen.. Ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik tranen moet wegslikken
Oud 27-02-2006, 22:04
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik ben blij.
Oud 27-02-2006, 23:08
Verwijderd
Ik heb echt last van een hoop stress.
Oud 27-02-2006, 23:19
Verwijderd
Ik maal te veel.
Oud 28-02-2006, 06:49
Miracle
Miracle is offline
Wanneer slaap ik nou weer een keer goed, ik bouw een slaaptekort op.

Vanochtend ff druk, maar vanmiddag lekker vrij.
Oud 28-02-2006, 09:05
kroot
kroot is offline
pfff handig zangles geven als je ziek bent en geen stem hebt......
Oud 28-02-2006, 09:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik denk toch dat het niet gaat lukken, hoe graag ik ook zou willen. En misschien zou het ook maar beter zijn, maar dat weet ik natuurlijk niet van te voren.
Ik heb geen zin om aan mijn stageverslag, casus-verslag en scriptie te werken... Vooral voor mijn scriptie moet ik een aantal duffe (oude) boeken doorwerken voor misschien twee nuttige citaatjes. Bah. Het is vakantie, maar alles wat ik nu doe, ben ik misschien aan het eind van het jaar eerder klaar, dat moet ik maar bedenken. Ofzo.
Verder staat de verwarming hier weer op de vriesstand, het is hier ijskoud. En iedereen negeert me, ook leuk.
Oud 28-02-2006, 09:32
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
Ben moe. Ben ziekjes. Geen zin om te werken. Zin om de hele dag thuis te hangen.
Oud 28-02-2006, 09:39
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga vandaag naar Spanje en mijn verjaardag daar donderdag vieren *zwaait*
Oud 28-02-2006, 09:58
Verwijderd
Veel plezier, Stefanie!

ik moet van 15:30 tot 17:30 naar school. Dat verzin je toch niet? Godsamme. En ik voel me bagger. Punt.
Oud 28-02-2006, 09:59
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 28-02-2006 @ 10:58 :
Veel plezier, Stefanie!

ik moet van 15:30 tot 17:30 naar school. Dat verzin je toch niet? Godsamme. En ik voel me bagger. Punt.
Beter dan van 8 tot 10, toch? Je kan lekker uitslapen.

Stefanie, gefeliciteerd en veel plezier.
Oud 28-02-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Matthijs K. schreef op 28-02-2006 @ 10:59 :
Beter dan van 8 tot 10, toch? Je kan lekker uitslapen.

Stefanie, gefeliciteerd en veel plezier.
maar nu moet ik alsnog om half 2 de deur uit, dus ik heb geen reet aan mn dag.
Oud 28-02-2006, 10:24
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
2 uur reistijd naar school? Dan moet je dus 4 uur reizen voor 2 uur school?

Dan begrijp ik je frustraties helemaal. Ik zou thuis blijven. Maar jij moet gaan. *por por*
Oud 28-02-2006, 11:38
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik moet het vertellen, al weet ik wat er dan zal gebeuren.. Het ging zo goed, waarom verpest ik het toch altijd weer?
Oud 28-02-2006, 12:15
Roosje
Roosje is offline
Morgen ben ik beter. Beter genoeg om weer naar school te kunnen. Ik moet en zal dat gedicht voordragen. Punt uit.

Morgen ben ik beter.
Oud 28-02-2006, 12:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tsja. Ik weet niet. Ben nog steeds moe en moet morgen weer om zes uur op en ik ben vast zenuwachtig en dat slaat ook nergens op.
Oud 28-02-2006, 12:52
Nyawa
Zaterdag was hemels en was ik er echt zeker van, zondag viel het weer terug en gisteren ging helemaal niet zoals ik het had gewild. Waarom zeg en doe ik altijd stomme dingen op momenten die er toe doen? Waarom kunnen die hoogtepunten niet gewoon voortduren?

Ik voel me nog steeds schuldig, terwijl straks waarschijnlijk weer blijkt dat hij er helemaal niet moeilijk over doet en ik voor niets zit te stressen. Bah.
Oud 28-02-2006, 14:13
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik ben voor de derde keer in een half jaar tijd ziek. Ontzettende hoofdpijn, koorts, rode tranende ogen, loopneus, duizelig. Normaal ben ik haast nooit ziek, misschien ga ik wel dood ofzo?

Nee, ik snap het niet, waarom ben ik de laatste tijd zo vaak ziek!
Oud 28-02-2006, 14:30
Lilium
Lilium is offline
Ik ga in bed liggen en kom er nooit meer uit.
Oud 28-02-2006, 15:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Heel veel gaan naar Groningen Universiteit - Open Dag en krijgen daarvoor de hele dag vrij, maar ik wil naar Amsterdam Uni. M'n vader een brief aan m'n afdelingsleidster geschreven als ik alstublieft vrij mocht vrijdag, maar de duits leestoets die ik zou missen zou ik later wel inhalen. Vandaag laten lezen, en ze zei: "Is goed meid."

Hopelijk komt ze er niet op terug en verandert ze niet van gedachten.

En nou heb ik in de wandelgangen gehoord dat een gedicht van mij groot wordt uitgetypt en wordt ingelijst en op de gang komt te hangen. Mijn gedicht? Maar ik dicht haast nooit; hoe kunnen ze nou goed zijn?
Oud 28-02-2006, 15:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 28-02-2006 @ 15:13 :
Ik ben voor de derde keer in een half jaar tijd ziek. Ontzettende hoofdpijn, koorts, rode tranende ogen, loopneus, duizelig. Normaal ben ik haast nooit ziek, misschien ga ik wel dood ofzo?

Nee, ik snap het niet, waarom ben ik de laatste tijd zo vaak ziek!
Had ik ook. Twee keer in drie maanden ziek, terwijl ik in de rest van mijn leven haast nooit ziek ben geweest.
Oud 28-02-2006, 15:38
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben in een haat-bui. Ik haat mijn lerares Nederlands/mentrix omdat ik morgen weer eens moet nakomen en omdat ze niets over de poëzie-avond heeft gezegt waardoor onze klas dus niet eens gedichten kon inleveren, godverdomme wat een trut! Ik ben elke jaar geselecteerd en nu niet door haar stomme fout! En ik wordt gek van D.! Ze roept de hele tijd dat ze het allemaal niet meer aankan en dat ze school heeft verprutst en dat ze nu maar MBO gaat doen! Mijn god, wat een aanstelleritis! Ze heeft gewoon geen ENE FLIKKER uitgevoerd, ze heeft het verkloot voor zichzelf en nu moeten wij ineens medelijden aan haar gaan geven, nou dat dacht ik dus niet! Het is haar eigen fucking schuld en ik laat me gvd niet weer gebruiken, ze heeft gvd nog steeds niet mijn boek teruggebracht. Dus IK zit nu in de problemen omdat zij gewoon een tiefusteringklotekind is.

Zucht, en voor de rest gaat school niet echt goed, ik moet echt héél hard aan het werk gaan nu, *schupt onder kont* en dan is het nog maar afwachten of ik het red deze periode! Ik heb niet eens meer de tijd om emoties te voelen, vervelend zeg...
Oud 28-02-2006, 16:01
Gothic
Gothic is offline
shit ik ben vanmorgen weer flauwgevallen . Ik was net zo goed op weg, al een paar maanden niet meer flauwgevallen . Kutzooi. Hopelijk was het gewoon m'n bloeddruk, te snel opgestaan ofzo, want ik wil niet terug naar die periode van vorig jaar...

Voel me nu iig beroerd, ontzettende koppijn, gigantische hoeveelheden brood naar binnen gewerkt, in de hoop me wat minder slap tevoelen, suiker geprobeerd, zout geprobeerd, niets lijkt te helpen .

Maar ondanks dat, stug doorgezet, zelfs extra lang naar school geweest en dat betekent dat ik vrijdag vrij ben .
Ben blij dat ik het gedaan heb, had geen zin. Of het echt goed is, geen idee, was waarschijnlijk beter om in m'n bed te liggen, maar ja, ik moet ook leven. Ik ga niet meer afwachten en allerlei risico's vermijden, ik probeer zo gezond mogelijk te leven, maar ik moet ook gewoon kunnen leven...
Oud 28-02-2006, 16:04
Tink*
Tink* is offline
We hebben ruzie nu, en ik wilde het alleen maar beter maken. Nu kan ik niet meer stoppen met huilen.
Oud 28-02-2006, 16:04
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik mis haar heel stiekem toch wel een beetje

Mja, ik zie dr zondag gelukkig weer
Oud 28-02-2006, 16:25
Nona
Nona is offline
*zucht* Dacht ik even dat mijn vakantie in gevaar kwam. Maar mijn baas is gelukkig niet van plan mij dingen te vragen die niet kloppen met mijn plannen, ik moet hooguit de vrijdag voor spelweek afsluiten en dat is prima te doen (al ben ik dan wel laat in Friesland, maar misschien moet ik maar proberen mijn moeder om te kopen dat ik de auto mee mag die week, dan doe ik misschien busploeg als het kan ofzo). Maar ik had ook als eerste of tweede opgegeven en het probleem ligt alleen aan het einde van de week, want de rest kan ik fulltime werken, samen met een fulltimer. Alleen R heeft zijn vakantie niet opgegeven, althans: niet definitief. Ze moet ook eens leren met hem om te gaan, want zo blijven ze alleen maar ruzie maken. Zijn schuld, maar hij heeft een handleiding en alles is mogelijk.

Hummm, sommetjes af, vanavond lekker net5.
Oud 28-02-2006, 17:20
moon
moon is offline
en maar eten, eten en nog eens eten, ik stop niet meer. En die leegte...die blijft.
Oud 28-02-2006, 17:24
Nijn*
Nijn* is offline
*mokt* jeetje...m'n schoolwerk is zo belachelijk veel! Ik moet nog 20 waarneemopdrachten inleveren voor ANW, een hele grote PO inleveren voor biologie en anders mis ik twee herkansingen! En ik moet nog twee boekverslagen inleveren, een toets en een so inhalen, twee gewone toetsen en een so maken én leren voor vier examens en dat moet wanneer klaar zijn? Ehm, voor maandag. Damn, dat red ik nooit
Oud 28-02-2006, 17:32
Balance
Balance is offline
Kan d'r niet gewoon een mes tussen m'n ribben vallen?
Oud 28-02-2006, 18:14
marrel
marrel is offline
@Balance, knuffel, sterkte en alles komt altijd goed, de vraag is waneer

OT. Wat is dit. Mijn buik doet pijn, ben zenuwachtig en rustig ademhalen lukt ook niet. Weet het ff niet hoor.

Als je toch al in je eigen wereldje leeft en niks om een ander geeft, waarom ga je dan ook maar niet meteen op een eigen planeet zitten? Heb ik iig geen last van je en kun je me ook geen pijn meer doen.

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 19:01.
Oud 28-02-2006, 18:24
Lautitia
Lautitia is offline
Omgomgomg, ik hààt jou zo ! Rot gvd op, verdwijn uit mijn leven. Ik wil je niet steeds tegenkomen, ik wil niet dat je ziet hoe slecht het met me gaat. Dan kun je weer übertrots zijn op jezelf; met jou gaat het àltijd goed. Het is nog niet zo lang geleden dat ik nog niet wist wat haat was, now I know..

Mijn ouders moeten eens echt naar mij luisteren. Ik ben niet sterk genoeg, het lukt me niet om te laten zien wat het is dat ik denk. Ik zwijg dan maar weer. Echter is dit nu juist - ook naar de mening van mijn ouders - de gewoonte die ik kwijt moet zien te raken. Zucht.

Ik wil vrienden die zich over mij ontfermen, maar dat dringt tot niemand door.

Waarom kan ik niet zijn zoals ik was ?
Oud 28-02-2006, 18:28
Redhair
Redhair is offline
Ik krijg de kans van mijn leven maar wuif hem af. Ik krijg de nieuwe start waar ik nachtenlang om gesmeekt heb maar wijs het af. Ik gooi de waarschuwingen van J. in de wind. De waarschuwingen om mijn leven niet te laten worden als die van hem, van een junk. Nee, ik doe er niks mee. Omdat ik bang ben, omdat ik denk dat ik het toch niet aankan, omdat ik vind dat ik het niet verdien. Stomme junk. Als je dit niet aan neemt, kan je je net zo goed verhangen.

@marrel, niet alles komt altijd goed, hoe graag men dat ook wil geloven.
Oud 28-02-2006, 19:01
marrel
marrel is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-02-2006 @ 19:28 :
*knip*
Ik probeer dat dan toch nog maar even te geloven.
Oud 28-02-2006, 19:08
Verwijderd
Ik haat haar. IK HAAT HAAR! Dit hoort toch niet? Zijn alle ouders zo?

...

Wat nu?
Oud 28-02-2006, 19:58
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 28-02-2006 @ 18:24 :
*mokt* jeetje...m'n schoolwerk is zo belachelijk veel! Ik moet nog 20 waarneemopdrachten inleveren voor ANW, een hele grote PO inleveren voor biologie en anders mis ik twee herkansingen! En ik moet nog twee boekverslagen inleveren, een toets en een so inhalen, twee gewone toetsen en een so maken én leren voor vier examens en dat moet wanneer klaar zijn? Ehm, voor maandag. Damn, dat red ik nooit
Gerrum
Oud 28-02-2006, 20:19
coopergirl
coopergirl is offline
Ik neem een lekkere benzodiazepine
Oud 28-02-2006, 20:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-02-2006 @ 19:28 :
Ik krijg de kans van mijn leven maar wuif hem af. Ik krijg de nieuwe start waar ik nachtenlang om gesmeekt heb maar wijs het af. Ik gooi de waarschuwingen van J. in de wind. De waarschuwingen om mijn leven niet te laten worden als die van hem, van een junk. Nee, ik doe er niks mee. Omdat ik bang ben, omdat ik denk dat ik het toch niet aankan, omdat ik vind dat ik het niet verdien. Stomme junk. Als je dit niet aan neemt, kan je je net zo goed verhangen.

It's not too late
Oud 28-02-2006, 20:51
kroot
kroot is offline
ik heb braaf na lang twijfelen iets verteld in therapie, ze schrok wel. en ik moest waarschijnlijk medicatieverhoging....
Oud 28-02-2006, 20:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vriendje is volgens mij nu ook eindelijk met zijn beide beentjes op de grond beland. Zien we het lekker samen niet meer zitten . Een huis willen hebben is veel te lastig, begin ik steeds meer te denken. We gaan gewoon tot mijn 35e in een kartonnen doos wonen, misschien wordt het daarna nog wat )

Stiekem is het overall-gevoel over vandaag wel positief. Ik heb vandaag in ieder geval redelijk nuttig besteed.
Oud 28-02-2006, 20:59
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-02-2006 @ 21:58 :
Vriendje is volgens mij nu ook eindelijk met zijn beide beentjes op de grond beland. Zien we het lekker samen niet meer zitten . Een huis willen hebben is veel te lastig, begin ik steeds meer te denken. We gaan gewoon tot mijn 35e in een kartonnen doos wonen, misschien wordt het daarna nog wat )

Stiekem is het overall-gevoel over vandaag wel positief. Ik heb vandaag in ieder geval redelijk nuttig besteed.
Hè, die huis sores ook altijd
Hebben jullie beiden een salaris? Of beiden schoolgaand?
Oud 28-02-2006, 21:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Eindelijk heb ik een oude vriend van mij sinds een jaar weer eens gesproken. Gisteravond al, maar het voelt gewoon oke.

"Kel, ik denk dat ik er naast heb gezeten is het niet? Ik ken je al bijna 5 jaar en ik wilde jouw verhaal gvd niet eens geloven... Het spijt me! Maar als het voor jou te laat is dan begrijp ik dat ook wel. Als je maar weet dat ik inmiddels begrijp wat er bij jou ooit fout ging. Sorry"

Excuses aanvaard, en daarna als vanouds een tijd zitten praten. Hij vroeg zelfs naar het nieuwe huisje van m'n vriend, en naar ons, en naar onze eventuele samenwonings-plannen, en naar m'n paard en m'n nieuwe nichtje. Jeej, doet me deugd... Echt waar.
Oud 28-02-2006, 21:37
Verwijderd
Ik wil niet meer
Oud 28-02-2006, 21:39
Tink*
Tink* is offline
Nu is ie online en zegt niets. Het doet me echt zo'n pijn.
Oud 28-02-2006, 21:40
steefos
steefos is offline
ik háát wisselvalligheid bij andere mensen

de dag voor eergisteren: "Ja dat kan wel, we hebben je hard nodig"

eergisteren: "Nee dat kan gewoon écht niet..."

gisteren: "Nou we kijken nog wel even hoe het precies zit..."

vanochtend: "Ja ik heb besloten dat je wel meedoet..."

vanavond: "Eh nee, hiervoor heb ik jou niet nodig."

AHH! Waarom zegt hij niet in een keer wat hij wilt ipv van elke dag een ander verhaal. Heb ik ergens goed mijn zinnen op gezet gaat het niet door

Er lag vandaag wel een mooie laag sneeuw, jammer dat ik er neit zo heel lang van heb kunnen genieten
Oud 28-02-2006, 21:43
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 28-02-2006 @ 20:08 :
Ik haat haar. IK HAAT HAAR! Dit hoort toch niet? Zijn alle ouders zo?

...

Wat nu?
*knuff*

Sorry dat ik niet online was, meis, maar je hebt mail. Donderdag spreek ik je weer in het echt.

Ontopic: Is het vreemd dat ik me nu weer alleen voel?
Oud 28-02-2006, 22:30
Verwijderd
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.

Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley
We'll forget the sun in his jealous sky
As we lie in the fields of gold

It's not enough just to be sorry
Don't think that I could take another talk about it

I can't go back there anymore
You know my keys won't fit the door
You know my thoughts don't fit the man
They never can they never can

Maar deze is voor Mushu:

Natuurlijk laat zich alles kopen
voor wie er maar het meeste biedt
en worden bloemen stukgelopen
maar een vriend zien huilen... kan ik niet.
Oud 28-02-2006, 22:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
marrel schreef op 28-02-2006 @ 19:14 :
@Balance, knuffel, sterkte en alles komt altijd goed, de vraag is waneer
ik betwijfel het, ik hoop het.

het stomme is dat ik het nog zelf in de hand heb ook..
maar hóe?

Regels voor berichten