![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahahaha ![]()
|
![]() |
Hallo,
ik ben Jordy en ik heb een eigen band. zie hier onze liedje sen verte me wat je ervan vind: http://www.youtube.com/watch?v=HjC7x...e=user&search= http://www.youtube.com/watch?v=aOugd...e=user&search= |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: ok. weet je wat, ik begin er niet eens aan. Zijn jullie Belgisch trouwens? Zo zien jullie eruit. En dat eerste nummer heeft bar weinig met Spaanse muziek te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
tip van de dag: begin een band alleen met mensen die je kent!! Dan weet je waar je aan toe bent en is overleggen ook een stuk makkelijker! Dan zeg je ook eerder tegen elkaar "kom, ff een paar liedjes spelen en daarna een pilsje!" Als het gezellig is in de band, gaat het vanzelf goed met repetities en optredens enzo!
Ik speel ook in een band (3 jaar nu geloof ik) en afgelopen zomervakantie was de helft weggegaan. Iedereen balen (ook diegenen die weg waren gegaan, want die konden ook gewoon echt niet anders. Want ze waren er graag in gebleven), maarja met de 3 die overbleven hebben we het nog niet opgegeven. Daarvoor vonden we het veel te leuk! Ik kende nog een drummer en een bassist en onze gitariste kende nog een zangeres! COMPLEET!! Om even een voorbeeld te geven: die zangeres wilde eigenlijk mee gaan doen aan Idols (de audities waren dit weekend), maar dan zou ze een of ander contract moeten ondertekenen dat ze zich dan volledig op Idols zou moeten storten (dus geen bandjes of eigen optredens enzo). ze vond het in de band veel leuker, dus geen Idols. Dit had ze al besloten na de 1e repetitie!! Kortom: be happy, and the band'll be cool! De website van onze band is www.bandbarracuda.nl. Neem er eens een kijkje!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de link doet het niet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Muziek |
paupertopic: hoe heet jouw band? Verwijderd | 159 | 23-12-2006 11:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |