Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2006, 17:53
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
ohja, dat wijf.. die is echt batshit insane.
Oud 11-03-2006, 18:05
idontcare
idontcare is offline
ik werkte vandaag zz
Oud 11-03-2006, 18:39
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik wilde een energiedrankje drinken en toen werden mijn ouders hysterisch.
Oud 11-03-2006, 18:52
merels
merels is offline
ik was naar de tivoli nevermind the british? het was eigenlijk een nerdavond met nerdpubliek maar ik heb zo belachellijk gedanst dat ik er ook wel tussen paste. daarvoor wat gedronken en na tivoli afgetanst? (tot ieders verbazing daar kende ik dit woord niet) in een kroeg en toen heb ik het gezellig gehad maar ik was VEEL te laat thuis. om elf uur opstaan en naar een informatie bijeenkomst geweest over een jaar weg en daar liep ik te knikkebollen hm. ik heb net geslapen en ik ben kkmoe en nu moet ik bij een feestje helpen met eten etc en daarna naar een verjaardsfeestje en de kroeg en ik voel dat ik het niet ga trekken gezien ik morgen om tien uur mag gaan werken, joepie !
Oud 11-03-2006, 19:45
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag naar de hogeschool van utrecht voor een open dag van verpleegkunde je moet toch wat als je uitgeloot bent en de uithof is kut en hoog catharijne is ook kut en nu vind ik heel utrecht stom.
Oud 11-03-2006, 20:50
Verwijderd
haha het slogan van hoog catharijne is "HC laat je winkelhart kloppen". HC en de uithof zijn dan ook niet representatief voor utrecht
Oud 11-03-2006, 21:44
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 11-03-2006 @ 19:39 :
Ik wilde een energiedrankje drinken en toen werden mijn ouders hysterisch.
waarom?
Oud 11-03-2006, 21:45
Broeder
Broeder is offline
OOh, ik ben weer eens in slaap gevallen :'''( Nu heb ik een of ander 'kk' bandje gemist dat ik toch niet wilde zien. . Dan maar martini drinken want anders komen de voetjes nooit van de vloer in disco terror koe & kornuiten. L):. Ik ga even sterven hoor :''''''(
Oud 11-03-2006, 21:51
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
idontcare schreef op 11-03-2006 @ 22:44 :
waarom?
Het spul is evil volgens mijn ouders.
Oud 11-03-2006, 22:36
Broeder
Broeder is offline
Ik wilde schaken, maar ze willen alleen met me cyberseksen :''( Het zit ook allemaal niet mee. .
Oud 11-03-2006, 22:37
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-03-2006 @ 23:36 :
Ik wilde schaken, maar ze willen alleen met me cyberseksen :''( Het zit ook allemaal niet mee. .
Verkeerde chatbox?
Oud 11-03-2006, 22:48
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Gadje schreef op 11-03-2006 @ 23:37 :
Verkeerde chatbox?
Nee.

En JOLLY, ik word gemist, dus ik ga even om me heen kijken en dan op een drafje naar de Four Reasons :''(
Oud 12-03-2006, 00:05
jimi
jimi is offline
ik heb net in mn eentje dumb & dumber gekeken en een appel gegeten.
nu wacht ik met smart tot mn relatie thuiskomt van het swingen.
en ik zit in een slaapzak dus de kans is groot dat ik zo als een rups richting de slaapkamer ga. hii
oja en avelon kwam eten en we hebben kaasfondue gegeten.
Oud 12-03-2006, 01:45
Verwijderd
ik haat 24 want er is iemand dood die helemaal niet dood mag
Oud 12-03-2006, 02:13
Metal de pettal
Metal de pettal is offline
beter gebruik je voortaan een spoilertag
Oud 12-03-2006, 11:38
Verwijderd
er gaan elke serie mensen dood
Oud 12-03-2006, 12:09
kuik
kuik is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-03-2006 @ 21:50 :
haha het slogan van hoog catharijne is "HC laat je winkelhart kloppen". HC en de uithof zijn dan ook niet representatief voor utrecht
haha ja dat dacht ik al. volgende keer laat ik me rondleiden door mn utrechtmattie.

ik werd vandaag wakker en toen zette ik de televisie aan en toen was jack johnson live op tv nu ga ik mn kamer maar opruimen. en morgen weer naar school, ik snak echt naar school na een week werken.
Oud 12-03-2006, 14:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister een huisfeestje gehad waar ik uiteindelijk in doornstruiken ben beland. Ik zie nu pas dat de schade vrij heftig is. M'n rug ligt open en overal waar ik kan kijken zitten splinters.
Oud 12-03-2006, 15:22
vixen
vixen is offline
^ Ik zei nog, ontsmet het nou, ga even kijken op de wc.

Dat huisfeestje dus. Knakworstjes gevechten, pollepels en hele vunzige zoenpartijen. Uiteindelijk een fiets 'gevonden' maar die mag ik niet houden van mn pappa en mamma. Ohja, iemand nog een bloedneus geslagen en uiteindelijk sliep ik om half 7.
Oud 12-03-2006, 15:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 12-03-2006 @ 16:22 :
^ Ik zei nog, ontsmet het nou, ga even kijken op de wc.

Dat huisfeestje dus. Knakworstjes gevechten, pollepels en hele vunzige zoenpartijen. Uiteindelijk een fiets 'gevonden' maar die mag ik niet houden van mn pappa en mamma. Ohja, iemand nog een bloedneus geslagen en uiteindelijk sliep ik om half 7.

Je vergeet de tepel/zak-klem!
Oud 12-03-2006, 15:26
Haligh
Haligh is offline
gister feestje en het was gaaf .
Oud 12-03-2006, 15:28
vixen
vixen is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 12-03-2006 @ 16:25 :
Je vergeet de tepel/zak-klem!
Ik denk dat ik dat gemist heb. helaas.
Oud 12-03-2006, 15:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik verveel me nu zo erg dat ik met iemand op msn verhaaltjes aan het verzinnen ben, en nu gaat het over een jongen die een meisje 10duizend keer terugbrengt van de dood ofzo

zz
Oud 12-03-2006, 15:39
Haligh
Haligh is offline
je verveelt er zelfs mij mee.
Oud 12-03-2006, 15:40
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging een hele dag prachtig decoreren en ik kreeg niet eens gratis voer of bier en ik moest nog betalen voor de fucking wc ook van die takketeef en toen ging ik maar bier stelen van een of andere rukband Toen ging ik zwieren en pleurde ik op mijn smoel Toen heb ik me een schouderbreuk gesjouwd En toen ging ik bij een forummer zitten want anders moest ik 38 uur wachten op de trein En het was heel koud En ik moest alsnog 23 uur wachten op de trein En toen kon ik mijn bedje in

Vandaag heb ik een stel sleutels in de gracht gegooid
Oud 12-03-2006, 15:41
Haligh
Haligh is offline
dj'en gaat je niet in de koude kleren zitten !
Oud 12-03-2006, 15:44
terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh volgens mij kreeg ik de groetjes van Haligh Als het goed is krijg je een keer de groetjes terug Of het was iets anders en dan heb je pech
Oud 12-03-2006, 15:48
Metal de pettal
Citaat:
Roxane schreef op 12-03-2006 @ 12:38 :
er gaan elke serie mensen dood
JA MAAR GVD NU WEET IK DUS DAT ER IEMAND DOODGAAT DIE NIET DOOD HOORT TE GAAN.

ik had gister een feestje en dat was gezellig. een beetje té gezellig want ik ben opeens om half 5 's ochtends aan de whiskey cola gegaan. en dat was me niet al te best gevallen. om zeven uur 's ochtends kwam alles eruit. ik was niet zat of aangeschoten, maar die whiskey is gewoon KUT. opeens knalt die troep er keihard in. ik weet dat ik nu geen whiskey meer moet drinken. verder waren er wel leuke mensen op dat feest. en er was een skate/emo versie van nicolas cage haha.
Oud 12-03-2006, 15:51
Metal de pettal
Citaat:
muziekvlinder schreef op 10-03-2006 @ 13:47 :
gister een sort of verjaardagsfeestje/meidenavond gehouden met een groep vriendinnen en het liep uit op CHAOS!. ruzie ruzie ruzie ruzie.
en toen ging ik met 2 vriendinnen in bed slapen en zakte mijn bed in en nu is hij gewoon kapot.

ik host toch echt nooit meer een meidenavond bij mij thuis
jullie hadden ruzie om een jongen?
Oud 12-03-2006, 15:51
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik heb heeeeeerlijk m'n kamer opgeruimd, schoongemaakt, gestofzuigd en engels geleerd + een boekverslag gemaakt.
Leuk joh, zo'n zondag.
Oud 12-03-2006, 15:52
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 12-03-2006 @ 16:44 :
Oh volgens mij kreeg ik de groetjes van Haligh Als het goed is krijg je een keer de groetjes terug Of het was iets anders en dan heb je pech
ik heb geen flauw idee wat samira zei, maar het zal allemaal wel .
Oud 12-03-2006, 16:04
Verwijderd
gister uitgeweest en dat was tof en vooral erg bizarrrr. vanmorgen pas om half elf thuis en ik ben alweer om half vier opgestaan vanwege mijn RITME oh oh oh nu wil ik graag kotsen
Oud 12-03-2006, 16:22
Kryptonite
Kryptonite is offline
Vandaag van 9 uur 's ochtends tot 4 uur 'smiddags gefietst door het pittoreske Geldersche landschap. Onderweg veel gelachen, want ik fietste met een rare flippo. Verder veel foto's gemaakt, waarvan sommige nog best goed gelukt zijn. Op 30 km voor mn huis scheidden onze wegen en 3 km later reed ik onder de bomen en kreeg ik vogelpoep over me heen. Gelukkig had ik een muts op De rest van de fietstocht was ik bang dat het ook in mijn haar zat, want er waren nogal veel mensen die naar mij keken, zelfs al had ik mijn muts afgezet en mijn jas en broek schoongemaakt, maar toen ik thuis was bleek dat niet zo te zijn en bleken ze natuurlijk gewoon te hebben gekeken omdat ik zo bikkel ben in mijn eentje tegen de wind in te fietsen . En nu ben ik übermoe maar wel tevreden.
Oud 12-03-2006, 16:23
__
__ is offline
ik heb gisteren met mn vriendje gedineerd bij kaarslicht en van één bord gegeten, VET LIEF. en daarna had ik feest en daar hadden we het over mensen met stompjes en hoe je die handjes moest geven enzo. ik ga straks mn koffer pakken want om half 6 DES NACHTS vertrek ik naar londen met 27 medeleerlingen en daar heb ik ziiiiiinnnn in.
Oud 12-03-2006, 16:46
Verwijderd
Gisteren had ik 666 alcoholquests en ze mislukten allemaal, want de AH was dicht en de avondwinkel ook. Als het een rpg was dan zouden mijn metgezel en ik lvl -2 zijn, merkte ik op, en na een tijdje manisch gelachen te hebben vond ik mezelf terug in een obscuur chinees restaurant, gezeten naast een Xenos-vaas - en aan de Heineken, wat ons terugbracht naar lvl -73, minstens. Toen kwamen er een stel gangstervriendjes van bovengenoemde chick, die ons meevoerden naar de dubieuze achterbuurten van Amstelveen, waar ik aankwam op een fiets zonder remmen - waarop ik ook nog eens, geheel in gangstertraditie, een vlucht ondernam van de politie die fietslichtcontroles uitvoerde. Eenmaal in de ghetto's van Amstelveen werd er in de plaatselijke serre Kolonisten van Catan gespeeld door mij en de chick. De gangstervriendjes deden ook mee maar besloten halverwege Idols te gaan kijken. Zeer verwerpelijk. Ze gingen gillen bij de uitslag. Hier verviel ook mijn enige troost en toeverlaat in die woelige tijden ook in de zonde, want ze gilde mee en riep HOERA RAFFAELLA MAAR WEL JAMMER DAT SERGE NIET WON HIHI, wat er voor zorgde dat ik in al mijn wanhoop mijn hoofd tegen de tvkast aan ramde in de hoop dat of het één of het ander 't zou begeven. Echter, het kwam goed, want na die paar minuten in mezelf gekeerde hel verscheen er met tromgeroffel en magische zwaailichten en een opluchting die grensde aan extase - jawel - een fles Martini en dus kon ik me met gerust hart gaan bezatten. Hoera, hoera. Uiteindelijk gingen de gangst0rzz weg en was de vreugde dusdanig groot dat ik in al mijn opwinding nogmaals mijn hoofd tegen de televisiekast aansloeg, daarmee mijn hoofdpijn van vandaag garanderend.

Vandaag werd ik heel gaaf wakker, afgezien van de Kopfschmerzen en de nadorst en een allround gevoel van 'gatverdamme morgen school'. Dit klinkt sarcastisch, is het niet. Hm. Ik heb mijn chagrijnigheid verjaagd door minstens twee liter koffie te drinken. Nu ben ik hyperactief en trillen mijn handen. Ook heb ik tonnen verslagen waarvoor de uiterste inleverdatum eergisteren was, HIHI. Ik heb er al één af. Van de vier. De soundtrack van From Dusk Till Dawn sleept me er echter wel doorheen, zo fluistert mij m'n hoop in.

Oja, mijn moeder is ook een beetje manisch vandaag, want ze beweerde dat mijn haar naar nootmuskaat ruikt en bleef er net een halfuur aan ruiken. Maar er zit helemaal geen nootmuskaat in mijn shampoo, dus ik denk dat ze psychotisch wordt. Ik vertelde haar ook net een grapje en toen heeft ze een minuut of vijf hysterisch zitten lachen, waarna ze opeens zei 'haha, grapje, ik vond het helemaal niet grappig.' De vader is ook gestoord, want hij zei net 'kom eens kijken, Rusland pwnt de duitsers op EuroSport'. Maar eigenlijk is dat heel gaaf.

Dit verhaal is zo lang geworden omdat ik een excuus nodig had om nog niet te beginnen aan het tweede, derde en/of vierde verslag dat ik moet maken. Echter, het einde komt in zicht. Verdammt. Ik ga maar meer koffie halen. Uitstelpraktijken zijn mijn specialiteit.
Oud 12-03-2006, 16:47
Metal de pettal
als ik niet zo brak was zou ik je verhaal serieus lezen:')
Oud 12-03-2006, 16:50
Verwijderd
Wat is dat nou voor een smoesje. Je kwetst me, je kwetst me diep.
Oud 12-03-2006, 16:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb vandaag een uur gelopen omdat ik mijn fiets gisteravond ergens heb laten staan en ik moest een dvd terugbrengen, toen moest ik een halfuur terugfietsen en nu ben ik chagrijnig en moe en ik moet nog lezen over de ontwikkeling van natuurwetenschap maar ik wil niet.
Oud 12-03-2006, 17:14
Verwijderd
rafaella zat bij mij op school, en laatst zat ik achter haar in la place ik kwam er 2 weken geleden pas achter dat ZIJ dat was, zz.

oja, ik ging niet uit, want ik was chagrijnig. vanmorgen gingen we F1 kijken, en ik vond het stiekem best leuk
Oud 12-03-2006, 17:26
Verwijderd
ik heb met een zweed gezoend gister \m/
Oud 12-03-2006, 17:35
kuik
kuik is offline
Citaat:
z0pje schreef op 12-03-2006 @ 18:26 :
ik heb met een zweed gezoend gister \m/
heet.

ik heb net mn kamer opgeruimd.
Oud 12-03-2006, 17:39
Suey
Suey is offline
Gisteren had ik de hele dag gewerkt en ik was heel moe maar ik ben toch nog naar de kroeg geweest tot heel laat. Toen werd ik vamiddag wakker maar viel ik weer in slaap en ben ik pas net weer wakker. En ik moet nog heel veel huiswerk en opruimen en spullen pakken want ik ga verhuizen woensdag.
Oud 12-03-2006, 17:52
idontcare
idontcare is offline
ik heb vandaag m'n kamer opgeruimd en dat was erg nuttig
Oud 12-03-2006, 19:18
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 12-03-2006 @ 16:40 :
Intrigerende anekdote.
Ging de trein niet om kwart over zeven dan?
Oud 12-03-2006, 19:20
Broeder
Broeder is offline
Nu ben ik m'n eigen 'kk'kop aan het zoeken tussen alle jolige kiekjes van gisteravond. Ik raak er enigszins ontstemd van. .
Oud 12-03-2006, 21:11
Verwijderd
kekke film gekeken deze week : La mala educación, The Woodsman, I Heart Huckabees, Le Conseguenze dell'amore, The Notebook, Der Untergang, Lost in Translation
Oud 12-03-2006, 22:21
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben met Botulismf naar walk the line geweest en hem een verjaardagscadeautje gegeven want morgen wordt de beste jongen alweer een niet nader te noemen aantal jaren oud, en daarna lekker schransen in de mac en toen zitten ouwehoeren en veel gelachen in cafe de vulling in Breda wat inmiddels toch wel het stamcafe van ons ehm 'samenzijn' is geworden, toen pizza gegeten bij de italiaan en daar hebben we onzelf opgewonden over de gaafheid van samenzang, daarna weer even naar de vulling geweest en toen heb ik hem gedropt op het station. Al met al weer een geslaagde dag die veel te snel voorbij ging.
Oud 12-03-2006, 22:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik vond vanmiddag nog een knakworst in m'n broekzak van het feestje van gisteravond!
Oud 12-03-2006, 22:26
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 12-03-2006 @ 23:25 :
Ik vond vanmiddag nog een knakworst in m'n broekzak van het feestje van gisteravond!

ghehehe
Oud 12-03-2006, 22:45
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Metal de pettal schreef op 12-03-2006 @ 16:48 :
JA MAAR GVD NU WEET IK DUS DAT ER IEMAND DOODGAAT DIE NIET DOOD HOORT TE GAAN.

ik had gister een feestje en dat was gezellig. een beetje té gezellig want ik ben opeens om half 5 's ochtends aan de whiskey cola gegaan. en dat was me niet al te best gevallen. om zeven uur 's ochtends kwam alles eruit. ik was niet zat of aangeschoten, maar die whiskey is gewoon KUT. opeens knalt die troep er keihard in. ik weet dat ik nu geen whiskey meer moet drinken. verder waren er wel leuke mensen op dat feest. en er was een skate/emo versie van nicolas cage haha.
dat had ik 2 weken terug ook, je hebt het niet door totdat het erin knalt

ik heb een tof weekend gehad, op wat akkefietjes na.
ben nu wel helemaal kapot en ik zit te lachen en te swingen om kattenfilmpjes van 7 seconds of love haha.

Regels voor berichten