Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 06:12
LadyChoi
LadyChoi is offline
Oke, ik zat in een bus en achterin zaten een paar trutten van mijn basischool. Ze gingen een wedstrijdje doen wie het meeste snoep kon eten, maar toen waren ze opeens weg en de bus zat vast op een brug. Ik ging duwen, maar moest weer naar binnen toen er een roedel wolven aan kwam. Ze wilden door de deuren naar binnen, dus die moest ik vastzetten. Nadat ik dat had gedaan haalde ik de stoel voor het stuur weg om beter te kunnen rijden. Ik ging wat heuveltjes op en neer en toen kwamen mijn zusje en ik bij een slagerij. Het bleek dat iedereen op de hele wereld uit een koeienhuid met ingewanden bestond, zodat de Duitsers de werekdoorlog opnieuw konden doen, maar dan winnen. Vervolgens stelde ik een nieuwe ik samen met een oorgaan waardoor ik goed zou kunnen boogschieten. Toen werd ik geadopteerd en werd ik wakker.

En toen was alles nog logisch.
Oud 07-11-2006, 14:07
moon
moon is offline
ik smeet zomaar een glazenbeker in haar gezicht vannacht! *auch* waarom droom ik zo stom?
O,nee vannacht ook een leuke droom gehad waarin ik ontzettend verliefd was
Oud 08-11-2006, 18:31
Verwijderd
Ik werd laatst wakker terwijl ik zei * fair is foul and foul is fair * Belachelijk toch dat ik shakespeare quote als ik wakker wordt?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 10:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb vannacht juist onwijs maf gedroomd.

Ik was in een heel ruim appartement in Rotterdam met uitzicht op de gehele stad. Enige vrouw in huis en er kwamen steeds meer mannen binnen waaronder mijn Engels docent, mijn vriend, mijn voormalig beste vriend, mijn vader, mijn broer, mijn ooms, twee steunlesdocenten, vier jongens die ik ken van de trein, mijn buurjongens, een goede vriend van mij en nog een lading onbekende.
Ik had plotseling een klein meisje op mijn arm, en ik zat in tranen. Mijn voormalig beste vriend kwam naast me zitten en vroeg of het allemaal nog wel goed ging, en toen begon ik te brullen. Eenmaal 'uitgesnikt' zei ik "Jezus christus dus jullie geven ALLEMAAL spermacellen aan de spermabank? Gek, echt waar?" Waarop iedereen knikte.

Ik weet nog dat ik in tussentijd heel even wakker ben geweest en het besef had 'dit is wel heel vreemd'. Vervolgens droomde ik weer verder;

Ik vertelde ze dat ik dat een positief punt vond omdat ze zo een bijdrage konden leveren aan IVF e.d. Maar dat ik het er totaal niet mee eens was dat ze het leed van prostituees sponsorde omdat je maatschappelijke problemen dan alleen maar in hand werkt, en niemand het recht heeft vrouwen dat onrecht aan te doen. "Godver jongens, ik zei nog zo... Geen stamcelonderzoek!"

Ik droom wel vaker weird, maar dit was echt bizar!
Oud 10-11-2006, 17:12
moon
moon is offline
Hele erge nachtmerrie gehad over geesten.
Oud 10-11-2006, 19:00
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Tegenwoordig weet ik niet meer wat ik droom. De dromen die ik nog kan herinneren waren dromen die vaker terug kwamen toen ik nog klein was, 14 en daaronder. Waarom weet ik niet meer wat ik heb gedroomd?

Er zijn maar een paar dromen waarvan ik altijd wel weet dat ik ze heb gehad, omdat ze altijd terug komen en ik heb ze eigenlijk vanaf mijn 12e ofzo.

Komt ie:

Ik ren weg, van een grote groep personen op het kleine speeltuintje achter mijn huis. Op een gegeven moment stop ik, maar ik ren nog wel? Ik ren dus, maar kom niet vooruit. Ik word omsingeld en ik word geslagen, gestompt, geschopt... heel vaak. Ik voelde niks, ik vocht terug en met elke klap gingen ze 1 voor 1 een paar meter naar achter, maar ze kwamen met gemak weer terug en zo ging het door, de hele tijd... klappen vangen. Vechten tegen een onverslaanbare tegenstander, maar gelukkig niet de pijn voelen. Proberen weg te rennen, maar niet vooruit kunnen komen..."

Ik heb trouwens ook dat ik val in mijn slaap, zomaar opeens. Ik word dan wakker met het gevoel alsof ik heel ver naar beneden val.

Ik heb ook wel eens gedroomt dat ik kon vliegen, wat betekent dit?

Ik heb er nog eentje, die ik absoluut niet leuk vindt.

Ik loop over een straat, in een woonwijk. Niets anders als gewoon lopen... Ik kijk achter me en zie een grote duisternis in mijn richting komen. Het komt steeds dichterbij dus ik probeer ervan weg te lopen, maar op een gegeven moment bevindt "het duister" zich heel dicht bij me in de buurt. Ik loop 1 van de huizen naar binnen en kijk uit het raam. Ik zie dat alles buiten helemaal donker wordt. Binnen waar ik ben branden de lampen nog, maar die gaan dus ook uit... en dan word ik !opeens! gestoken in mijn buik, in mijn zij, gewoon aangeraakt op een superirritante manier... gewoon met vingers, handen. Dit duurt maar heel even, gelukkig... Maar ik word dan echt geschokt en bezweet wakker

Grrr...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
HvJ schreef op 10-11-2006 @ 11:56 :
*knip*
Ik zit nu in de huiskamer en iedereen zit me vaag aan te kijken waarom ik in een scheur lig.
Oud 11-11-2006, 07:07
ottje
ottje is offline
Onlangs nog droomde ik dat ik met mijn vriedin, bergen koffiekoekken aan het eten was. Zij droomde onlangs ook dat Ik werd overreden door een auto, dat haar vader me sloeg....

Hopelijk komen dromen niet altijd uit, toch niet wat die 2 laatste betreft.
Oud 11-11-2006, 09:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-11-2006 @ 23:07 :
Ik zit nu in de huiskamer en iedereen zit me vaag aan te kijken waarom ik in een scheur lig.

Vriend van me (die ook in het verhaal voor kwam) lag gisteren ook zo in een scheur dat hij pardoes bijna de berm in reed met de auto. "Jezus kel, hoe kom je erop?"

Waarop ik uiteraard vroeg "Zo, dus van jou zijn er geen rietjes verkrijgbaar?"

Het was echt weird, haha.
Oud 15-11-2006, 15:06
rare kwast
rare kwast is offline
ik droomde dat mijn vader dood ging en dat ik hem moest reanimeren (hij zakte zo in elkaar)
en dat lukte niet en toen ging ik door t lint dat t niet kon want net leefde die nog
en toen hield mijn oudste broer me vast en mn moeder stond daar ook iets te doen (het gebeurde overigs op de kamer van mijn broertje die er niet was en mijn oudste broer is allang t huis uit)
en toen smste ik naar mijn beste vriendin dat hij gvd dood was en toen kreeg ik een heel naar smsje terug met een grapje ofzo
ik ging uit mn plaat tegen haar dus toen was ik mn vader en vriendin kwijt
Oud 15-11-2006, 22:22
tetoJ
tetoJ is offline
ik had hele mooie witte engelvleugeltjes maar zag er wel vet stoer uit en werd wakker met de grootste glimlach ooit
(en had daarna een van mijn betere dagen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten