![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() jahaa, tsja-ikke gaat morgen onder het mes hehehehe! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb stiekem mijn puntjes omgehaakt. Dus een jaar geleden besloot ik mijn puntjes af te knippen. toen begon het heel erg te rafelen en ik was het zo zat dat ik dus mijn puntjes heb omgehaakt. *zoekt oude foto* voor : ![]() na: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hoe heb je dat nou precies voor elkaar gekregen? |
![]() |
||
Citaat:
@ All of me: Ik heb Poly Color van Schwarzkopf. Daar heb je heel veel lichtere blonde tinten. Ik denk dat 35 Middenblond/Blond Moyen ongeveer jou haarkleur is. Ik had die eerst ook maar die was iets te licht (Heb nu 36) En volgens mij is je haar iets lichter als dat van mij als ik de foto's zie. Ik heb idd alleen de puntjes geverfd. Die waren eerst zo: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wel.. zal wel aan mij liggen dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Viltnaald breek bij mij teveel haren af. |
![]() |
||
Citaat:
Als je het met een viltnaald doet.. zodat je puntjes super hard word gaat t echt met geen mogelijk meer los ![]()
||
Citaat:
why??? heimwee?
||
Citaat:
![]() de jouwe zijn zo´n beetje mijn all time favourite...(voor zover ik ze hier voorbij heb zien komen) maar oke. knippen of kammen?
||
Citaat:
![]() en, gedaan?
||
Citaat:
![]() Succes!
||
Citaat:
![]() zo dus ![]() Maar toen ging ik het was met antiklit en shampoo en toen zag mijn haar er wel weer goed uit opizich en het was ook best wel lang, kon makkelijk een staartje in. Toen toch maar naar de kapper gegaan en alles tot op ongeveer 5 centimeter afgeknipt. Nu is mijn haar weer schouderlengte (zo'n jaar later) en ziet het er weer heel gezond uit en ik heb nog geen moment spijt (naja, mss twee seconden ofzo) ![]()
||
wat een treurig nieuws Mortischa! ik vond jouw dreads zo prachtig...
Citaat:
![]() ![]() edit: o ik zie dat je van Antwerpen bent, dus het zou toch nog kunnen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neuh, is niet lastig. Ben het meer dan gewend ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ziet er echt fantastisch uit! Stukkie beter dan mijn haar ![]()
|
![]() |
Nou gevonden hoor. : ) Even www.endlessdreads.tk aanprijzen en mijn dreadjes showen!
![]() Voorheen; ![]() ![]() En in het allerbegin, 8 maand terug; ![]() Zo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
who! die zijn mooi geworden dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow, ziet er goed uit dan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben weer halfweg met mijn dreads ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadtopic #19 Drez | 12 | 31-10-2006 09:16 |