Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 19:16
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-03-2006 @ 20:07 :
yup bij beide heb je gelijk..
en ja ik heb een aantal goede vrienden.. maar op een of andere manier ben ik gewoon niet gelukkig en dan is er weer een jaar voorbij.. nou ja.. we zien wel wat er komen gaat.. moest t alleen ff luchten..
en ja.. als mn vrienden in mn nek hangen is t nie goed en te veel afstand vink ook niets..

tis niet makkelijk ouder worden
Vrienden bepalen ook niet meteen of je wel of niet gelukkig bent, daarbij speelt veel meer mee. Ik probeerde alleen om je ook de positieve kanten van de situatie te laten zien. En natuurlijk mag je hier je hart luchten, daar is het topic voor, je loopt alleen wel het risico dat ik tegen je in ga als je heel negatief bent.

Wees maar blij dat je niet jonger wordt.
Advertentie
Oud 23-03-2006, 19:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2006 @ 20:16 :
Vrienden bepalen ook niet meteen of je wel of niet gelukkig bent, daarbij speelt veel meer mee. Ik probeerde alleen om je ook de positieve kanten van de situatie te laten zien. En natuurlijk mag je hier je hart luchten, daar is het topic voor, je loopt alleen wel het risico dat ik tegen je in ga als je heel negatief bent.

Wees maar blij dat je niet jonger wordt.
nee vrienden bepalen niet alles.. toch wel jammer.. anders zou je iedereen een vriend geven en iedereen zou gelukkig zijn..
maar goed.. ik vind het niet erg hoor ik moet ook de dingen ook anders gaan leren zien..

en jonger of ouder.. maakt opzich niet zo veel uit uiteindelijk zit je bij beide weer in de luiers..
alleen gaat jonger wat sneller
Oud 23-03-2006, 19:26
darkfairy
darkfairy is offline
gaap
Oud 23-03-2006, 19:29
Roosje
Roosje is offline
Misschien gaat het toch niet zo heel goed met me.
Oud 23-03-2006, 19:29
Ruudje
Ruudje is offline
ik mis je nu al...
Oud 23-03-2006, 20:17
Verwijderd
Om 18 uur was de dokter hier. Hij vertrouwde het niet. Dus dan maar naar het ziekenhuis. Over een uur zou de ambulance komen. Stond ie tien minuten later op de stoep. Ik met mama naar het ziekenhuis, iedereen opgebeld. (Een van de broeders was errug leuk.) Onderzoeken gedaan; longontsteking. En dindsdag zei de huisarts nog dat de longontsteking over was... Weird. Iig mn moeder ligt nu aan de antibiotica en zal zeker 5 dagen moeten blijven.
Een hele belevenis weer en de komende dagen zullen niet echt rustig worden... (Leren, viool, koken, boodschappen, huishouden, bij mama langs...)
Nou ja, dit is iig beter voor mn ma zo...
Oud 23-03-2006, 20:18
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me kut. reden?
houd ik liever voor me
Oud 23-03-2006, 20:37
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 23-03-2006 @ 21:18 :
Ik voel me kut. reden?
houd ik liever voor me
*knuffel*
Oud 23-03-2006, 20:56
Verwijderd
Aan de ene kant ben ik volledig gestresst, maar aan de andere kant zie ik het eigenlijk ook allemaal niet helemaal in hoe druk het eigenlijk is. Het is redelijk rustig hier, maar ik ben daar niet rustig onder. Elke keer wanneer dat was, brak daarna de hel uit, omdat er dus wel heel veel was, maar het alleen niet getoond werd.
Ik probeer maar van de rust te genieten, zo lang het duurt.
Ik ben wel echt voortdurend super moe. Mijn weerstand is dan ook niet bepaald hoog. Vanmiddag heb ik 5 uur geslapen, maar nu moet ik dus nog super veel doen, wat per sé af moet... .
Ik hoop echt heel erg dat komende toetsweek goed gaat, want ik ben er best bang voor... Ik wil goeie cijfers... het moet gewoon.
Maarja, nu maar weer verder... *zucht*
Oud 23-03-2006, 21:00
Roosje
Roosje is offline
En nu ga ik slapen.
Oud 23-03-2006, 21:41
rare kwast
rare kwast is offline
ik bepaal de weg die ik op ga en hoe mijn leven gaat lopen..
waarom denkt iedereen het dan voor mij te kunnen of gaan doen? of iig me aan alle kanten 'steunen' en pushen..

de ene vind dat ik hbo moet af maken
de volgende vind dat ik een nieuwe opleiding moet doen
iets met kinderen is wel wat voor mij
de derde vind dat ik moet werken in een ziekenhuis want ik ben een goede verpleegkundige
dan is er nog zo een lijpo die vind dat ik goed ben met oudjes en lekker in de thuiszorg moet blijven
en de volgende beweerd/ vind dat ik maar de horica in moet gaan..

ja hallo zeg.. lekker verwarrend..
ik weet niet welke kant ik op wil en iedereen vind iets anders..
mn schoonzus zei dat ik niet tegen die muur op moest blijven lopen en iets anders dan verpleegkunde moet gaan doen.. maar de volgende beweerd dus weer dat ik een geboren verpleegkundige ben..

is het nu 'normaal' dat ik een beetje de verwarring in schiet?

ow.. en we gaan zondag mn kamer leeg halen hoorde ik net..
Oud 23-03-2006, 22:04
Mousse
Mousse is offline
Woei leuke avond gehad op mn muziek. Zo gelachen en lekker gespeeld.
Ben nu alleen zo moe mar ik blijf nog even op, ik wil met hem praten. Ik mis hem maar morgen heb ik weer in mn armen.
Ik mag niet verliefd worden, ik wil het ergens ook niet. Maar ik weet dat ik het niet tegen kan houden als het zou gebeuren. Nja we zien, ik geniet gewoon van elk moment met hem. Zo gek op m.
Oud 23-03-2006, 22:49
ilse
ilse is offline
wat een kutdag... ik haat haar, vertrouw hem niet meer. oke, het slaat weer nergens op, in principe is er niets gebeurd, hij heeft niets foutg edaan. maar ik kan het niet meer. ik moet er mee stoppen,.. het kan niet meer anders. had gezegd dat ik het niet uit zou maken om die reden, maar...

sorry..
Oud 23-03-2006, 22:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben het zat om alleen te zijn. Ik heb al geen echte vrienden, m'n collega's hebben geen interesse in me, en nu ik zelfs hem niet meer heb weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen.
Ik geloof niet dat het 'potje/dekseltje' verhaal voor mij opgaat. Heel m'n leven word ik uitgelachen of gewoonweg genegeerd en ik zie niet waarom dat nu ineens zou gaan veranderen.
Ik ben 't gewoon helemaal zat...
Oud 24-03-2006, 05:30
Verwijderd
Ik heb gewoon geen zin om naar school te gaan. Ik ben moe. En ja, dat is heus mijn eigen schuld, maar ja.
Soms gaat op zo'n lange dag gewoon in eens de knop om, en kan ik niet meer gezellig blijven doen. Dan ben ik het gewoon moe.
Oud 24-03-2006, 07:06
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik heb er toch zo'n hekel aan als we samen een PO moeten maken, en ik al het werk doe. Nu is het dus niet af. Stik er dan ook maar in .
Oh, verder is trouwens is trouwens alles oke. Soms zijn mijn ouders best tof .
Oud 24-03-2006, 07:48
Verwijderd
@Redhair: Heel veel sterkte meid! *knuffel voor jou*

Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-03-2006 @ 23:51 :
Ik ben het zat om alleen te zijn. Ik heb al geen echte vrienden, m'n collega's hebben geen interesse in me, en nu ik zelfs hem niet meer heb weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen.
Ik geloof niet dat het 'potje/dekseltje' verhaal voor mij opgaat. Heel m'n leven word ik uitgelachen of gewoonweg genegeerd en ik zie niet waarom dat nu ineens zou gaan veranderen.
Ik ben 't gewoon helemaal zat...
Hmm... Kut... Ik wil heel graag zeggen dat alles goed komt en je steunen enzo, maar daar heb je op dit moment zeker geen behoefte aan ofzo. Ik volg je posts al een tijdje, en vind het echt neit leuk om te lezen dat je je voelt zoals je je voelt. Ook al ken ik je niet. Wat ik wil zeggen is dat ik hoop dat alles goed komt, en dat ik je echt wil steunen. Mocht je ooit behoefte hebben aan je verhaal kwijt kunnen ofzo, dan pm je maar...
Nu hoop ik alleen niet dat je me een slijmbal vind.
Oud 24-03-2006, 07:50
Verwijderd
Zit je in Japan, wil je terug naar Tanzania. Hoe kut is dat.
Oud 24-03-2006, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-03-2006 @ 08:48 :
@Redhair: Heel veel sterkte meid! *knuffel voor jou*

Nu hoop ik alleen niet dat je me een slijmbal vind.
Het is juist lief dat je zoiets zegt.
Oud 24-03-2006, 08:45
Verwijderd
Het voelt alsof er een grote bol met negativiteit in me zit. Als ik er niet aan denk, dan voel ik me opzich wel rustig, maar maakt iemand een opmerking die ook maar een klein beetje negatief is, dan ontploft die bol en word ik daarna weer rustig.

Mijn gevoel.
Oud 24-03-2006, 08:54
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 24-03-2006 @ 09:45 :
Het voelt alsof er een grote bol met negativiteit in me zit. Als ik er niet aan denk, dan voel ik me opzich wel rustig, maar maakt iemand een opmerking die ook maar een klein beetje negatief is, dan ontploft die bol en word ik daarna weer rustig.

Mijn gevoel.
Misschien moet je dan ook gewoon eens goed uitvallen tegen iemand als die net zon opmerking maakt. Je bent nu dus al een lopend tijdbommetje, en dat moet je niet te lang gaan opkroppen. Normaal is het niet goed om iemand verrot te schelden of een knal te geven, maar in dit geval is dat beter dan dat je helemaal kapot wordt gemaakt door anderen
Oud 24-03-2006, 08:58
rare kwast
rare kwast is offline
ik mis je
Oud 24-03-2006, 09:27
Stefanie
Stefanie is offline
Misschien is het beter om iets niet te hebben
Dan om het gelijk al weer kwijt te zijn
Waarom zou ik dat wat ik niet heb verspelen
Want het enige dat ik ervoor terug krijg is pijn
Oud 24-03-2006, 09:57
Verwijderd
Iedereen is gek geworden en vindt alles maar normaal.

Ik ben moe en bokchagrijnig. Ik heb spierpijn en het zwaar kut geslapen. Mijn kop doet nog steeds zeer en mijn buik ook. En ik word helemaal gek van dat stomme FCO-IM. En dan te bedenken dat ik er zondag ook de hele dag nog aan moet werken. En ik moet ook nog samenvatten
*mopperdemopper*

Charlotte, you're not getting any younger.
Look at how much you've changed...
Oud 24-03-2006, 10:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hoe zenuwachtig kun je zijn voor een werkgroep-bijeenkomst...
Oud 24-03-2006, 11:04
farai
farai is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

mijn hart maakt sprongetjes als nooit tevoren.
Oud 24-03-2006, 12:03
Ruudje
Ruudje is offline
Ik krijg een uitnodiging voor een sollicitatie gesprek!
Oud 24-03-2006, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 24-03-2006 @ 13:03 :
Ik krijg een uitnodiging voor een sollicitatie gesprek!
Succes

Verdomme. Voor de zomer heeft iedereen ondertussen al plannen gemaakt. Ik zou samen met een 'vriendin' 3 weken weggaan, we hadden al heel enthousiast plannen gemaakt. Maar sinds een maandje ofzo is ze me aan het negeren en ik heb geen idee waarom. Vragen waarom heeft weinig zin, want dat wuift ze weg met "niks hoor". Ook het vakantie-idee heeft ze een beetje lullig weggewaaid met "ja ik weet niet of ik geld heb". Nou dat wordt dus een leuke vakantie
Ik ga dus gewoon maar thuiszitten ofzo, of me helemaal gek werken. Maar ik voel me echt ontzettend alleen zo
Oud 24-03-2006, 12:50
rare kwast
rare kwast is offline
sarcasme modus aan

mooi deze vriendschap is verkloot..
next

en weer uit

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 13:00.
Oud 24-03-2006, 13:04
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 24-03-2006 @ 09:45 :

Mijn gevoel.
Jezus, dat is nèt even iets te herkenbaar.
Oud 24-03-2006, 13:28
Verwijderd
ik heb er zó géén zin meer in.
Verwijderd
whaa, ik zou ook eens niet een brief (engels, voor punt) zonder allerlei spelfouten schrijven. Maar k moet niet zeuren eigenlijk, voel me best happy.
Gothic
Gothic is offline
Wat een lekker saaie dag weer ...
Oud 24-03-2006, 14:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
"Je bent ook wel een beetje mollig"

Fijn zulke opmerkingen. Ik ben natuurlijk ook wel en vet varken.

edit: ik ben gewoon misselijk van de honger, maar van eten word ik nog misselijker.. Vanavond nog een barbecue waar ik niks kan eten. Fijn.

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 15:09.
Oud 24-03-2006, 15:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik moet nog hartstikke veel huiswerk maken, maar het is een presentatie en groepsopdracht en waarom maken anderen zich daar veel minder druk om? Als zij niets doen, kan ik ook niets doen. Die presentatie is maandag al!

Verder moest een meisje met thuisbrengen van rijles die nog maar één les had gehad en dat was grappig en hij gaat mijn examen aanvragen en nu merkte ik dat ik toch wel iets geleerd heb in al die tijd
Oud 24-03-2006, 16:38
anterx
anterx is offline
Niemand zal ook ooit de moeite nemen helemaal naar mij toe te komen. Nee 10 km reizen is toch echt te ver.
Oud 24-03-2006, 16:40
darkfairy
darkfairy is offline
hmmmm
Oud 24-03-2006, 16:51
anterx
anterx is offline
Fijn hoor het concert waar ik graag heen wilde is bijna uitverkocht. Er is nog kleine kans bij postkantoor en wij hebben hier geen postkantoor. Waarom heb ik ook gewacht met het kopen van een kaartje, ja omdat vriendin het allemaal nog niet wist...... zoals altijd
Oud 24-03-2006, 16:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 24-03-2006 @ 11:24 :
Hoe zenuwachtig kun je zijn voor een werkgroep-bijeenkomst...
En ook niet voor niks... Wat een rotdag! Mijn 2e versie van het verslag is bijna voor de helft afgekeurd; ik moet andere toetsingsmiddelen gaan gebruiken en mijn literatuur is te beschrijvend.
En mijn meeleesverslag was niet goed, omdat ik een aantal aspecten niet besproken had. Ik had namelijk keuzes gemaakt van wat ik wel en niet zou bespreken, omdat ik me aan de richtlijn heb gehouden (minimaal 1, maximaal 2 a-4tjes), terwijl andere mensen de beoordeling 'goed' hebben gekregen, omdat ze 6 kantjes hebben volgetypt. Dat is toch niet eerlijk!

Fijn weekend gaat dit worden, het huilen staat me nader dan het lachen en ik zit weer tot aan het puntje van mijn tenen en neus in de stress...
Oud 24-03-2006, 17:13
BananaSplit
BananaSplit is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1382095

Voel me kut, fysiek gezien dan. Voor de rest gaat t wel een beetje
Oud 24-03-2006, 17:55
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
BananaSplit schreef op 24-03-2006 @ 18:13 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1382095

Voel me kut, fysiek gezien dan. Voor de rest gaat t wel een beetje
Sterkte ermee, volgens mij is dat niet niks!

Oke, ik ben nog steeds aan het oefenen op mijn geliefde schoenen en het gaat steeds beter!
Ruik de lente.
Oud 24-03-2006, 17:55
lingua
lingua is offline
hoe kan één zin van iemand (die misschien niet eens zo lullig bedoelt is) je zo ontzettend raken/kwetsen.
Oud 24-03-2006, 18:08
Moustache
Moustache is offline
Wat is er nou, ze is zelf de oorzaak van het hele probleem
Oud 24-03-2006, 18:21
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sgirl schreef op 24-03-2006 @ 18:55 :
hoe kan één zin van iemand (die misschien niet eens zo lullig bedoelt is) je zo ontzettend raken/kwetsen.

of een grappige opmerking die steekt als een mes.. maar
als je t weet wil je het dan ook mij vertellen..
*knuffel*
Oud 24-03-2006, 18:23
Verwijderd
Ik voel me ineens zo ontzettend gelukkig...

*zucht*
Oud 24-03-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
anterx schreef op 24-03-2006 @ 17:51 :
Fijn hoor het concert waar ik graag heen wilde is bijna uitverkocht. Er is nog kleine kans bij postkantoor en wij hebben hier geen postkantoor. Waarom heb ik ook gewacht met het kopen van een kaartje, ja omdat vriendin het allemaal nog niet wist...... zoals altijd
Voortaan gewoon vast je kaartje kopen, je kan hem namelijk altijd weer verkopen.
Oud 24-03-2006, 18:33
Verwijderd
Wat heeft iedereen toch vandaag!!!!!! of doe ik het soms fout??
Oud 24-03-2006, 18:50
Verwijderd
Ik roep al een paar dagen dat ik zin heb in chocola en dan krijg ik ineens enorm veel chocola!!
Van pap ineens heel veel en nou liggen er ineens 2 repen op m'n kamer!! Haha, ik kom er net achter dat mijn broer ze me bezorgd heeft! Ontzettend lief!
Oud 24-03-2006, 18:52
Roosje
Roosje is offline
Waarom ga ik janken van een smsje?
Oud 24-03-2006, 18:56
Verwijderd
En nog steeds doodse stilte.

En ik wéét dat het beter is, dat dit me leert om afstand te nemen en me misschien de kracht geeft om het uit te maken. En toch houdt het me de hele dag bezig, put het me uit, maakt het me zo kwaad en zo verdrietig.

Wat wil hij? Wanneer gaat ie wat van zich laten horen? Moet ik afwachten, of juist nu hem zeggen dat ik hem wil spreken en de knoop doorhakken? Ik ben het zó zat, zo intens zat. En juist hierdoor spelen mn lichamelijke problemen ook weer op.

Things will get better, someday.. Dat moet.

Pf.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten