![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wees maar blij dat je niet jonger wordt. ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed.. ik vind het niet erg hoor ik moet ook de dingen ook anders gaan leren zien.. en jonger of ouder.. maakt opzich niet zo veel uit uiteindelijk zit je bij beide weer in de luiers.. alleen gaat jonger wat sneller ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
@Redhair: Heel veel sterkte meid! *knuffel voor jou*
Citaat:
Nu hoop ik alleen niet dat je me een slijmbal vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verdomme. Voor de zomer heeft iedereen ondertussen al plannen gemaakt. Ik zou samen met een 'vriendin' 3 weken weggaan, we hadden al heel enthousiast plannen gemaakt. Maar sinds een maandje ofzo is ze me aan het negeren en ik heb geen idee waarom. Vragen waarom heeft weinig zin, want dat wuift ze weg met "niks hoor". Ook het vakantie-idee heeft ze een beetje lullig weggewaaid met "ja ik weet niet of ik geld heb". Nou dat wordt dus een leuke vakantie ![]() Ik ga dus gewoon maar thuiszitten ofzo, of me helemaal gek werken. Maar ik voel me echt ontzettend alleen zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En mijn meeleesverslag was niet goed, omdat ik een aantal aspecten niet besproken had. Ik had namelijk keuzes gemaakt van wat ik wel en niet zou bespreken, omdat ik me aan de richtlijn heb gehouden (minimaal 1, maximaal 2 a-4tjes), terwijl andere mensen de beoordeling 'goed' hebben gekregen, omdat ze 6 kantjes hebben volgetypt. Dat is toch niet eerlijk! Fijn weekend gaat dit worden, het huilen staat me nader dan het lachen en ik zit weer tot aan het puntje van mijn tenen en neus in de stress... |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1382095
![]() Voel me kut, fysiek gezien dan. Voor de rest gaat t wel een beetje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oke, ik ben nog steeds aan het oefenen op mijn geliefde schoenen en het gaat steeds beter! ![]() Ruik de lente. |
![]() |
||
Citaat:
of een grappige opmerking die steekt als een mes.. maar als je t weet wil je het dan ook mij vertellen.. *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||