Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg dan gewoon NIX!
||
Citaat:
Vaak is een extra of nieuwe server iets dat op relatief korte termijn geregeld moet worden, zeker als het een vervanger is.
||
Citaat:
Je moet proberen rond Buitenaards te blijven met veel bijstats, die blijven onder de 40K en daar kom je heel ver mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat was zo ongeveer mijn redenering... ![]()
||
Citaat:
![]() Maar als je ze kort houd dat kan je ook voor die mytsche etc. gaan maar ik kijk liever naar de lange termijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
T kampioenschap met 8-0 wat extra glans gegeven, de nr 8 moest van mij de gifbeker helemaal leegdrinken
![]() 1. MER United 13 52 - 12 (+40) 36 2. Spartak Smirnov 13 59 - 30 (+29) 28 3. Fc baloverhetdak 13 46 - 27 (+19) 25 4. freegoal 13 30 - 28 (+2) 18 Volgende week baloverhetdak uit, ben benieuwd wat dat gaat worden, morgen ff kijken of ik al rechtstreeks ben gepromoveerd.
|
Verwijderd
|
*kuch* ik laat ook maar weer eens wat van me horen
2-0 verloren dus kampioenschap is niet meer mogelijk, sta nu 4e wat wel zo ongeveer verwacht was voor dit seizoen. jammer dat het tegenwoordig zo moeilijk is veel geld te krijgen voor middenvelders...probeer al een tijdje een middenvelder met titanic playmaking te verkopen maar 3 miljoen is al teveel gevraagd helaas |
![]() |
|
Ik ben in de 2e seizoenshelft zo'n beetje onverslaanbaar...
![]() Nu alweer 5 wedstrijden op rij gewonnen, en 6 overwinningen in de laatste 7 wedstrijden. Het lijkt erop dat ik ondanks een dramatische seizoenstart mezelf veilig ga spelen, want inmiddels sta ik alweer 4e en heb ik dus alles in eigen hand. ![]()
|
Leuk spel, ik speelde het in Oceania. Heb daar gewoont. Had Robbie McElligott in mijn team, een legende in Hattrickland en voor Oceania. Hoop hoogtepunten, hoop doelpunten en 13027xgoddelijk ofzo. Had meerdere internationals, maar ben er mee gestopt. Moest stoppen, want ik had ook nog een team in Nederland aangemaakt, na een aantal seizoenen Oceania. Lullig
![]()
||
Citaat:
![]() Ik sta trouwens eerste in de VI met 3 punten voorsprong op de #2, alleen als ik verlies en de #2 wint, wordt ik tweede.. anders moet ik promotie wedstrijd spelen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een reusachtige IM nu. Heeft 2 jaar geduurd, gepulled op 01-08-04.
![]() Dean Beukman (38172576) 25 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 57 260 Loon: 20 220 €/week Eigenaar: vv EENDracht Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: reusachtig Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: matig Doelpunten in carrière: 11 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 5 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Ivan Fagerwald (92794517) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 5 430 Loon: 1 128 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: vv EENDracht Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: slecht Voordeel is dan weer wel dat ik alle trainees optimaal kan trainen ipv 1tje op een vleugelpositie. Zal ik hem verkopen? OF toch gewoon houden? |
![]() |
|
Hoe zit het met jullie eigenlijk precies?
Wie speelt er morgen nog ergens om? Ikzelf kan mezelf morgen veilig spelen. Een gelijkspel kan opzich al genoeg zijn, maar ik ga voor de winst natuurlijk. Als ik weet te winnen kan ik zelfs nog 3e worden. En het zou mijn 8e overwinning betekenen in de laatste 9 wedstrijden. ![]() Hier de stand in mijn divisie (V.139): Code:
1. RKTVV 13 33 - 21 29 2. Pronkjewail 13 25 - 16 25 3. dynamo-Cera 13 33 - 22 23 4. FC GoldenGoal 13 19 - 18 22 5. SI-Team 13 26 - 23 21 6. F.C.SPEEDO 13 24 - 20 19 7. twente stallions 13 9 - 28 7 8. Templarations 13 6 - 27 2
|
Code:
1. fc lijnentrekker13 56 - 9 34 2. sly cooper 13 40 - 17 27 3. fvdlinden01 13 31 - 14 26 4. Allez Lagaai 13 36 - 36 21 5. blauw-wit '34 13 34 - 27 20 6. GGGunit 13 18 - 38 13 7. paye40boys 13 14 - 41 9 8. FC Wubster 13 5 - 52 3 Morgen tegen sly cooper, kijken of ik dat beetje eer ook nog kan redden, misschien krijg ik fvdlinden (die ik zondag met 3 - 1 heb verslagen) nog wel over de streep. Dat zou sly cooper me niet in dank afnemen ![]() MOTS dus ![]()
|
Ik word eerste en moet voor kwalificatie spelen. Ik wil niet grof verliezen, want dat gaat echt gebeuren. Maar mijn tegenstander is op dit moment gewoon beter en ik weet toch dat ik verlies. Daarom speel ik maar speel het rustig en pressie. Ik hoop dat het niet erger dan 4-0 wordt! Dat is slecht voor het zelfvertrouwen..
|
Team Gespeeld Goals Punten
1. De Groene Springers 13 49 - 39 25 2. BVW'03 13 35 - 25 24 3. VV.164 Noordwijk 13 35 - 23 23 4. fc_rien 13 22 - 30 19 5. FC-Limburg 13 39 - 32 18 6. VV de Ballentrapper 13 43 - 39 17 7. Real Heemskerk 13 23 - 35 15 8. C.F. Yeovil 13 13 - 36 8 Ik kan nog 1ste worden maar dan ben ik wel afhankelijk wat BVW en DGS doen, ik ga er maar niet vanuit ![]() |
![]() |
|
Met 4-0 gewonnen, en dus de 4e plek veilig gesteld...
![]() En voor het eerst een uitverkocht huis, wat 70.000 toeschouwers betekend. En de opbrengst van de kaartverkoop ligt dan rond de 550.000. ![]() Afgezien van de eerste 5 wedstrijden ben ik heel tevreden over dit seizoen. Als mijn start in deze competitie iets beter was geweest had ik het kampioenschap misschien nog kunnen pakken. Doelstelling voor volgend seizoen: Kampioen worden en promoveren naar Div. IV.
|
![]() |
1. MER United 14 57 - 13 (+44) 39
2. Spartak Smirnov 14 63 - 34 (+29) 29 3. Fc baloverhetdak 14 47 - 32 (+15) 25 4. freegoal 14 31 - 29 (+2) 19 5. Teenage Mutant Ninj 14 38 - 40 (-2) 17 6. The TEMED's 14 33 - 49 (-16) 16 7. F.C. man united 14 25 - 55 (-30) 15 8. Kannetje FC 14 15 - 57 (-42) 4 Rechtstreekse promotie naar de 5e. Ga voor handhaving daar.
|
![]() |
Vandaag was de Open HFR 2006.
13 teams van federaties deden mee, waaronder HFR, ODF, Haags Bloed, Hattrick Dames federatie. Van S.com waren Number9 (Haags Bloed) en Vrijgezel (Dames team) aanwezig. Vrijgezel mocht zich helaas na de pouleronde omkleden, Number 9 kwam met 2 teams tot de halve finale (Haags Bloed speelde met 10 man verdeeld over 2 teams). Helaas kwamen ze in de halve finale elkaar tegen, In de finale werd er gespeeld tegen Anti Barbari (nooit van gehoord maar tog) en werd er met 1-0 gewonnen. Ben de enige die nu 2 x de Open HFR heeft gewonnen ![]() Een aanrader voor alle S.commers volgend jaar ![]()
||
Citaat:
jammer dat ik eruit gekacheld ben toen ik een tijd geen internet had anders was ik zeker doorgegaan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik lig zoals verwacht al uit de beker... Dit seizoen is duidelijk.. Proberen financieel terug boven water te kopen en als het FF kan terug mijn afdeling van vorig jaar innemen
||
Citaat:
![]() ![]() Anyway.... Eerste wedstrijd vlot gewonnen, ook al kwam ik tot 2x toe op achterstand...
|
|