![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die avond dat ze dat zag (van dat Sexy Ass) heeft ze nog een x met Stefan geneukt, maar toen was dat in dat bed. In dat zwembad was toch eerder? Vind Bianca echt zo dom!! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik geloof echt niet dat zij een borstvergroting heeft laten doen voor haar vriend, zeker niet als hij steeds zegt dat hij die borsten van liesbeth (cup a ofzo?) heel mooi vindt. en het lijkt me een hele sympathieke man. volgens mij zegt ze zoveel bullshit over haar relatie en over wat ze wel niet allemaal voor haar doet omdat zij het zielige meisje wil zijn op het eiland of whatever. manipulatief kreng. ik kots haar echt uit ![]()
||
Citaat:
![]() Er zit iets niet goed in die bovenkamer van d'r en maar ontkennen en zeggen dat voor haar de temptation geslaagd is ![]()
||
Citaat:
![]() En dat komt door Bjorn (zo heet ie toch?), zegt ze dan... echt RAAAAAARRRR
||
![]() |
Citaat:
Maar Bjorn is zeker niet heilig. Hoe zou je zelf reageren als je hoort dat je vriend zegt dat er allemaal dingen mis zijn in je relatie en dat hij denkt verliefd te worden enzo.... Dan voel je volgens mij extreem belazerd.... Maar ja volgens mij moet er al iets mis zijn als je aan zo'n programma meedoet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar wat heeft Liesbeth nou echt uitgehaald???? Ze schrok wel heel erg toen ze merkte dat er geroddeld werd onder de mannen. Terwijl de rest heel rustig bleef.... Als je niets te verbergen hebt, waarom doe je dan zo moeilijk? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En als Bianca niet de fout in was gegaan was Bjorn dat misschien wel... Er gaan ook geruchten dat Bianca in de sex industrie heeft gewerkt en ze een hele vrije relatie hebben, dus dat het allemaal nep is. Maar ja het zijn roddels.... Gezien haar opstelling stelde die relatie niet heel veel vol. Helemaal omdat haar vriendje wel extreem snel gevoelens heeft voor een andere vrouw. |
![]() |
||
Citaat:
En ik denk niet dat Bjorn was vreemdgegaan als Bianca dat niet had gedaan... Hij had zich wel kunnen inhouden denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat deed hij wel op een hele makkelijke manier, dus ze kan nu scheinheilig gaan doen, maar Bjorn had nog niets gedaan. Misschien domme uitspraken.... Maar volgens mij ben je ook niet echt intelligent als je aan het programma gaat meedoen. Want je weet dat alles wat je doet/zegt in een heel ander perspectief wordt bekeken. Met montage kan je zoveel doen... Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 21:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
( oef wat denk ik toch mannelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, idd. Dat ze geen moord had gepleegd. OMG ![]() ![]() En Kevin blijft zoooooo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Precies, ze is echt zo dom als het achterste van een varken, verschrikkelijk. Als ik die Bjorn was had ik die Liesbeth al 10x geneukt man. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() xx |
![]() |
|
|