Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 02-05-2006 @ 12:31 :
Ik dacht dat ze dat eerst had gedaan en de volgende dag de filmpjes van bjorn te zien kreeg en toen ging aanstellen want ik dacht toen nog, moet jij zeggen, jij loopt te neuken en hij mag niet eens een tik op liesbeth kont geven
Volgens mij was het ook zo!
Maar die avond dat ze dat zag (van dat Sexy Ass) heeft ze nog een x met Stefan geneukt, maar toen was dat in dat bed. In dat zwembad was toch eerder?
Vind Bianca echt zo dom!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2006, 12:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Tsu schreef op 02-05-2006 @ 12:09 :
Idd, ze schijnt haar borstvergroting ook voor haar vriendje te hebben gedaan Triester dan dat kan gewoon niet.
volgens mij zei ze dat gewoon omdat ze op dat moment zin heeft in aandacht en medelijden wil krijgen van anderen.
ik geloof echt niet dat zij een borstvergroting heeft laten doen voor haar vriend, zeker niet als hij steeds zegt dat hij die borsten van liesbeth (cup a ofzo?) heel mooi vindt. en het lijkt me een hele sympathieke man.

volgens mij zegt ze zoveel bullshit over haar relatie en over wat ze wel niet allemaal voor haar doet omdat zij het zielige meisje wil zijn op het eiland of whatever. manipulatief kreng.
ik kots haar echt uit
Oud 02-05-2006, 13:57
Verwijderd
En gewoon heel overtuigd zeggen dat ze niet als stel terug naar huis zullen gaan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 16:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 02-05-2006 @ 13:14 :
volgens mij zei ze dat gewoon omdat ze op dat moment zin heeft in aandacht en medelijden wil krijgen van anderen.
ik geloof echt niet dat zij een borstvergroting heeft laten doen voor haar vriend, zeker niet als hij steeds zegt dat hij die borsten van liesbeth (cup a ofzo?) heel mooi vindt. en het lijkt me een hele sympathieke man.

volgens mij zegt ze zoveel bullshit over haar relatie en over wat ze wel niet allemaal voor haar doet omdat zij het zielige meisje wil zijn op het eiland of whatever. manipulatief kreng.
ik kots haar echt uit
Anders ik wel zeg, pff

Er zit iets niet goed in die bovenkamer van d'r en maar ontkennen en zeggen dat voor haar de temptation geslaagd is Ze mag best mijn bril ff lenen, wat ze is echt blind.
Oud 02-05-2006, 16:17
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-05-2006 @ 14:57 :
En gewoon heel overtuigd zeggen dat ze niet als stel terug naar huis zullen gaan
Ja ook zo bizar
En dat komt door Bjorn (zo heet ie toch?), zegt ze dan... echt RAAAAAARRRR
Oud 02-05-2006, 17:23
Verwijderd
Klopt, ze beweerd dat hij verliefd is en dat ze daarom niet samen naar huis gaan. Nee dat is een goede rede om vreemd te gaan
Bjorn is toch nog helemaal niet verliefd of wel?
Ben wel benieuwd wat Bianca woensdag antwoord als Tanja Jess vraagt hoeveer ze is gegaan!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:35
Verwijderd
TI is gewoon nep man. Is toch geweldig als iemand gaat liggen krikken, vól in beeld, en dit vervolgens gaat ontkennen. Kijkcijferrrrs.

Maargoed, ik erger me aan mieke en liesbeth. Zij doen net alsof de mannen van hun zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:23
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Oftewel: Biance is één zielig figuur .
Oud 03-05-2006, 17:41
Verwijderd
Ik vond Bjorn echt heel zielig . Had echt medelijden met die gast.
Die Bianca vond ik ook idioot bezig zeg. Het was te grappig om te zien hoe zij met dr kont in de schoot van Stephan zat te poeren . Heel erg verleidelijk, schatje. Hoe krijgt die Stephan m omhoog bij haar zeg, volgens mij plakt hij het hoofd van Lisette er in zn gedachte overheen .

En toen werd Bianca ook nog op dr vingers getikt door Lisette (terecht, Lisette is niet vreemd gegaan) en door Liesbeth. En daarmee vind ik Liesbeth een vreselijk hypocriet kind. Je eerst door Edwin laten vingeren in de zee, waar geen camera's zijn, want stel je voor dat Andries t ziet, maar wel Bianca op dr nummer zetten, want dat is toch te erg voor woorden.

Van die Cheyenne word ik ook ziek, volgens mij heeft die allang lopen hanessen met Matthieu, maar is ze zo gewiekst dat ze alles buiten de camera's doet, net zoals Liesbeth dat met Edwin doet.

Maar ik vind Bjorn ook niet echt eerlijk. Dan gaatie nu met die andere Liesbeth neuken, alleen maar omdat Bianca ook heeft liggen krikken. Dat is kwaad met kwaad bestrijden.

De enige die ik echt waardeer op de Eilanden zijn Len, Lisette en Kevin.
De rest zijn een stelletje idioten. Maar daarom zijn ze leuk om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:42
just_me16
just_me16 is offline
Whaaaaa die bianca is echt een secreet!!! steeds maar volhuiden dat ze niet is vreemdgegaan en dat bjorn fout zit omdat hij misschien weleend verliefd aan het worden is, kom op zeg zij gaat vreemd hoor!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:45
Muchacha
Muchacha is offline
Deze vond ik het strafst van Bianca: "Wij gaan toch als koppel naar huis want hij is verliefd!" (en dan dacht ze waarschijnlijk: dus mag ik neuken zoveel ik wil)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:59
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 03-05-2006 @ 19:45 :
Deze vond ik het strafst van Bianca: "Wij gaan toch als koppel naar huis want hij is verliefd!" (en dan dacht ze waarschijnlijk: dus mag ik neuken zoveel ik wil)
Okey het is achterbaks dat Bianca liegt dat ze niet te ver is gegaan.

Maar Bjorn is zeker niet heilig. Hoe zou je zelf reageren als je hoort dat je vriend zegt dat er allemaal dingen mis zijn in je relatie en dat hij denkt verliefd te worden enzo....

Dan voel je volgens mij extreem belazerd....

Maar ja volgens mij moet er al iets mis zijn als je aan zo'n programma meedoet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 19:36
Muchacha
Muchacha is offline
Eén verschil: verliefd worden hou je niet tegen. Het is hoe je ermee omgaat...

Bianca vond het trouwens normaal dat ze was vreemdgegaan de eerste keer omdat er geen passie, seks, knuffels meer waren. Dan ga je niet vreemd, dan práát je...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 19:45
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar het antwoord van Bianca.
Maar dat krijgen we toch pas in het 3e deel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 20:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 03-05-2006 @ 20:36 :
Bianca vond het trouwens normaal dat ze was vreemdgegaan de eerste keer omdat er geen passie, seks, knuffels meer waren. Dan ga je niet vreemd, dan práát je...
Het lijkt me duidelijk dat ze altijd een excuus zoekt of met een mooi iets aankomt wat het goedpraat/relativeerd. Dat maakt het imo des te erger (hoewel liegen natuurlijk nog erger is)
Oud 03-05-2006, 21:00
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Ieke schreef op 03-05-2006 @ 21:57 :
Het lijkt me duidelijk dat ze altijd een excuus zoekt of met een mooi iets aankomt wat het goedpraat/relativeerd. Dat maakt het imo des te erger (hoewel liegen natuurlijk nog erger is)
Maar ja, Bianca heeft het nu opgebiecht...

Maar wat heeft Liesbeth nou echt uitgehaald????

Ze schrok wel heel erg toen ze merkte dat er geroddeld werd onder de mannen. Terwijl de rest heel rustig bleef....

Als je niets te verbergen hebt, waarom doe je dan zo moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
starslayer schreef op 03-05-2006 @ 22:00 :
Maar ja, Bianca heeft het nu opgebiecht...
Opbiechten en de boel heel erg relativeren en goedpraten is wat anders dan opbiechten en je schuldig tonen.
Oud 03-05-2006, 21:05
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe kan je 2x vreemdgaan met neuken relativeren en goedpraten?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:06
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Ieke schreef op 03-05-2006 @ 22:04 :
Opbiechten en de boel heel erg relativeren en goedpraten is wat anders dan opbiechten en je schuldig tonen.
Voelt Bjorn zich na zijn wilde avond straks schuldig.

En als Bianca niet de fout in was gegaan was Bjorn dat misschien wel...

Er gaan ook geruchten dat Bianca in de sex industrie heeft gewerkt en ze een hele vrije relatie hebben, dus dat het allemaal nep is. Maar ja het zijn roddels....

Gezien haar opstelling stelde die relatie niet heel veel vol. Helemaal omdat haar vriendje wel extreem snel gevoelens heeft voor een andere vrouw.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:09
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
starslayer schreef op 03-05-2006 @ 22:06 :
Helemaal mee eens... maar ja voelt Bjorn zich na zijn wilde avond straks schuldig.

En als Bianca niet de fout in was gegaan was Bjorn dat misschien ook wel...

Er gaan ook geruchten dat Bianca in de sex industrie heeft gewerkt en ze een hele vrije relatie hebben, dus dat het allemaal nep is. Maar ja het zijn roddels....
Ze is erotische masseuse maar gaat soms wel all the way. Dat laatste weet Bjorn naar het schijnt niet...
En ik denk niet dat Bjorn was vreemdgegaan als Bianca dat niet had gedaan... Hij had zich wel kunnen inhouden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:11
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 03-05-2006 @ 22:09 :
Ze is erotische masseuse maar gaat soms wel all the way. Dat laatste weet Bjorn naar het schijnt niet...
En ik denk niet dat Bjorn was vreemdgegaan als Bianca dat niet had gedaan... Hij had zich wel kunnen inhouden denk ik.
Weet het niet hoor, hij had wel extreem veel moeite met zich inhouden. Maar dat komen we nu nooit te weten... Bianca is gewoon verleid door die vrijgezel, dus die heeft zijn bonus verdient.

En dat deed hij wel op een hele makkelijke manier, dus ze kan nu scheinheilig gaan doen, maar Bjorn had nog niets gedaan.

Misschien domme uitspraken.... Maar volgens mij ben je ook niet echt intelligent als je aan het programma gaat meedoen. Want je weet dat alles wat je doet/zegt in een heel ander perspectief wordt bekeken. Met montage kan je zoveel doen...

Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 19:43
Marcade
Marcade is offline
Die moeder van Bianca is lekkerder dan Bianca zelf.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 19:49
Verwijderd
Vind die moeder anders ook best ordinair...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 08-05-2006 @ 20:49 :
Vind die moeder anders ook best ordinair...
Mnee dat idee had ik niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:24
Marcade
Marcade is offline
Bianca's hart sloeg 300 slagen per uur. hmm
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:25
Verwijderd
Ik vind het trouwens belachelijk hoe die moeder reageerde op Bianca's verhaal, en vind het al helemaal vreemd dat Bianca 'beloond' wordt voor haar vreemdgaan omdat ze het zo 'moeilijk had'. Stom mens.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:06
Verwijderd
Wat een dramaqueen Arm joch. En heeeerlijk om dat vlaams te horen. Vooral als ze beiden geëmotioneerd zijn.
Maar alles draait bij haar om haar en ze wil volgens mij niet eens geloven of ze wil het in het algemeen niet dat hij niets fout heeft gedaan.
Ik zou er net zo bij gezeten hebben als Cheyenne. Niet snappend dat zij seks gelijk ziet aan een kus. Tja...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:58
Solid
Solid is offline
Wat een dom mens zeg, wat deed ze moeilijk tijdens dat gesprek. Ze durfde het gesprek gewoon niet aan Ze heeft een fout gemaakt maar geeft haar verantwoordelijkheid eigelijk niet toe door de hele tijd bjorn te verwijten met onbenullige dingen. Verder praatte hij heel rustig en zij helemaal moeilijk doen en zeggen dat ie rustig moest praten! Ging nergens over, gelijk ook heel boos worden als hij haar 1x onderbreekt..brr vreselijk, echt een aansteller en dramaqueen idd. Ik snap dan ook niet dat Bjorn nog met haar wil gaan praten etc.
Oud 08-05-2006, 22:49
Estar
Estar is offline
Citaat:
Solid schreef op 08-05-2006 @ 22:58 :
Wat een dom mens zeg, wat deed ze moeilijk tijdens dat gesprek. Ze durfde het gesprek gewoon niet aan Ze heeft een fout gemaakt maar geeft haar verantwoordelijkheid eigelijk niet toe door de hele tijd bjorn te verwijten met onbenullige dingen. Verder praatte hij heel rustig en zij helemaal moeilijk doen en zeggen dat ie rustig moest praten! Ging nergens over, gelijk ook heel boos worden als hij haar 1x onderbreekt..brr vreselijk, echt een aansteller en dramaqueen idd. Ik snap dan ook niet dat Bjorn nog met haar wil gaan praten etc.
Ik snap dat ook niet, als ik die bjorn zou zijn zou ik die liesbeth dus wel een goede beurt geven.

( oef wat denk ik toch mannelijk )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 06:58
Verwijderd
Het zieligste is nog dat ze gewoon glashard heeft staan liegen. En nu vertelt ze keer op keer dat ze met Stephan seks heeft gehad en dat het goed voelde.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 06:58
Tsu
Tsu is offline
Jemig, Bianca kan echt niet normaal en discussie voeren zeg Zegt ze tegen Björn: "Roep niet, praat rustig", terwijl hij gewoon rustig sprak

Ze mag blij zijn dat hij UBERHAUPT nog met haar wil praten.
Oud 09-05-2006, 09:18
Verwijderd
Haha, godenaflevering gisteren. Mega! Die discussie tussen Bianca en Björn. 'Ik begin nu toch een beetje boos te worden'. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 09:36
innogen
innogen is offline
Citaat:
Estar schreef op 08-05-2006 @ 21:20 :
Mnee dat idee had ik niet.
Die moeder had een topje aan wat nog korter is dan wat Bianca meestal aanheeft
Oud 09-05-2006, 10:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Haha, wat een drama aflevering zeg. Bianca heeft zichzelf goed voor lul gezet. Ik had wel heel erg medelijden met Bjorn.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:28
Estar
Estar is offline
Citaat:
L_angel schreef op 09-05-2006 @ 10:36 :
Die moeder had een topje aan wat nog korter is dan wat Bianca meestal aanheeft
Ze heeft een goed figuur en t is er warm
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:38
Verwijderd
Kheb het gemist gister, maar het klinkt goed allemaal! In dat voorfilmpje zag je idd al dat Bianca helemaal zielig ging doen, terwijl zij de aanstichtster is van alles!

En ik zag ook nog een klein stukje dat Cheyenne (geloof ik) zei: 'Niemand vertellen wat wij hebben gedaan, ok?' Wat was dat????
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 18:09
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 09-05-2006 @ 12:38 :
En ik zag ook nog een klein stukje dat Cheyenne (geloof ik) zei: 'Niemand vertellen wat wij hebben gedaan, ok?' Wat was dat????
Ja ik heb het wel helemaal gezien, maar dat stukje van Cheyenne heb ik ook gemis!! Ik ben ook echt benieuwd wat daar nou weer mee aan de hand is
Oud 09-05-2006, 18:30
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Bianca doet net alsof zijn ''kus'' minstens zo erg is als haar vrijpartij met Stephan. Een beetje de boel proberen te verdoezelen ..
Oud 09-05-2006, 18:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister weer even gezien, lachen weer:
"Ik word hier zo moe van..."
"Ja maar die seks was dan ook onschuldig."
"Ik heb een misstap begaan, geen moord gepleegd"

OMG wat kansloos die Bianca.

"10 DAOGE! Da hebt ge nog nie eens over voor mij!"
Oud 10-05-2006, 13:41
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Jeej, vanavond weer

Vind het eigenlijk wel zielig voor Bjorn. Omdat hij nou met Bianca gaat "babbelen" mist hij zn dreamdate met Liesbeth. Tsja, ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij Bjorn en Bianca. Ze is vast al gelijk moe enzo. Pfff wat een ontzettend dom wijf is het eigenlijk ook!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 14:19
innogen
innogen is offline
Citaat:
Estar schreef op 09-05-2006 @ 12:28 :
Ze heeft een goed figuur en t is er warm
Goed figuur ok, maar zou jij willen dat je moeder zoiets aandoet? Nu ken ik jou noch je moeder niet, maar van mij persoonlijk hoeft het niet zo.
Oud 10-05-2006, 14:57
Estar
Estar is offline
Citaat:
L_angel schreef op 10-05-2006 @ 15:19 :
Goed figuur ok, maar zou jij willen dat je moeder zoiets aandoet? Nu ken ik jou noch je moeder niet, maar van mij persoonlijk hoeft het niet zo.
Ik zou me eerder schamen dat mijn moeder zoiets niet aan zou doen met zo'n weer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Jumpfrious schreef op 10-05-2006 @ 14:41 :
Jeej, vanavond weer

Vind het eigenlijk wel zielig voor Bjorn. Omdat hij nou met Bianca gaat "babbelen" mist hij zn dreamdate met Liesbeth. Tsja, ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij Bjorn en Bianca. Ze is vast al gelijk moe enzo. Pfff wat een ontzettend dom wijf is het eigenlijk ook!
Hij zou sowieso z'n dreamdate missen. Want het was óf babbelen óf weg.

Ja, idd. Dat ze geen moord had gepleegd. OMG
En Kevin blijft zoooooo
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-05-2006 @ 19:37 :

"Ik heb een misstap begaan, geen moord gepleegd"
"10 DAOGE! Da hebt ge nog nie eens over voor mij!"

Precies, ze is echt zo dom als het achterste van een varken, verschrikkelijk.
Als ik die Bjorn was had ik die Liesbeth al 10x geneukt man.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:20
xx
xx is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 10-05-2006 @ 18:47 :

Precies, ze is echt zo dom als het achterste van een varken, verschrikkelijk.
Als ik die Bjorn was had ik die Liesbeth al 10x geneukt man.
Gelukkig ben jij Bjorn niet

xx
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:32
Verwijderd
[sarcasme] Ja, jullie zeiken nu wel zo, maar als mijn man iemand een kus geeft, zou ik het hem ook betaald zetten door met iemand het bed in te duiken [/sarcasme]

En dan ook gewoon in het openbaar, niet ergens afgelegen ofzo. Volgens mij wilde die tuttebel gewoon betrapt worden.

Bianca

Valt me trouwens nog mee van Andries. Had verwacht dat die allang de fout ingegaan zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:43
Lente
Lente is offline
ze heeft 4 nachten seks met die stephan gehad
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:46
Lente
Lente is offline
zei ze net 'je hebt hier toch iets opgebouwd en dat dat dan op zo'n manier moet stoppen' oid?!???

wtf? en die relatie met bjorn van 2,5 jaar, daarbij ius niks opgebouwd?

raar wijf
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:58
.Pure
.Pure is offline
ik heb nog nooit zo'n dom en stom wijf gezien als Bianca wat erg zeg.

maar ik volg de zondagavond dus heb nog wat te gaan
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:27
Sherco
Sherco is offline
Ik mis blijkbaar iets... waarom is Len nu ineens met Evy ipv Mieke?
Reageren

Regels voor berichten