Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2006, 11:39
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 09:10 :

Hanneke ik vroeg nog of je tovenaar was, eerder, maar je zei nee
Ik heb niet letterlijk nee gezegd. (waarschijnlijk een ontwijkend antwoord ofzo. )
Oud 03-05-2006, 14:14
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Mensen vraag me niet waarom, maar mijn volgende stem gaat naar mr soija...
Ik voel het, hij is wolf...
Oud 03-05-2006, 14:16
drilboor sjakie
Hij lijkt zich wat in te houden met posten.
Vorige topic had hij ruim 2x zo veel post als de 2e. Nu valt dat best mee, hij heeft dus iets te verbergen...
Oud 03-05-2006, 14:55
Hanneke
Hanneke is offline
Maar hij heeft ook commentaar gehad op het posten van zoveel theorieen enzo... Vond hij ook dat Maxwell eruit moest?
Oud 03-05-2006, 14:58
Misti
Misti is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 03-05-2006 @ 15:55 :
Maar hij heeft ook commentaar gehad op het posten van zoveel theorieen enzo... Vond hij ook dat Maxwell eruit moest?
Dacht het wel, maar hij kan ook gezegd hebben dat hij op Maxwell zou stemmen toen hij zag dat er al zoveel op hem zouden stemmen, om zich dus niet verdacht te maken...
Oud 03-05-2006, 15:12
Saarah
Saarah is offline
Ik ga ook op Mr Soija stemmen ja. Ik vertrouw hem (weeral ) niet .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:16
drilboor sjakie
Citaat:
Saarah schreef op 03-05-2006 @ 16:12 :
Ik ga ook op Mr Soija stemmen ja. Ik vertrouw hem (weeral ) niet .
Juist, ik sta niet alleen!
Oud 03-05-2006, 16:17
drilboor sjakie
Citaat:
Hanneke schreef op 03-05-2006 @ 15:55 :
Zoals Misti min of meer al zei, Maxwell ging er toch wel uit...
Oud 03-05-2006, 17:46
Verwijderd
ff voor de duidelijkheid, ik stemde als derde al op Maxwell , ik heb er mede voor gezorgd dat hij werd gehangen , en ik doe geen overanalyses en verdachtmakingen meer, omdat het Severus en Femic irriteerde. Wel blijf ik gewoon verdenken, maar gematigd, om het wwspel leuk te houden.
Citaat:
Mr Soija schreef op 30-04-2006 @ 17:21 :
  • Maxwell
  • drilboor sjakie
  • Severus
  • Mr Soija
Doe iig wat jullie vinden, als jullie mij verdenken, stem dan op mij, weet wel dat severus misti of biertank aanried.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 17:51
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 18:46 :
Doe iig wat jullie vinden, als jullie mij verdenken, stem dan op mij, weet wel dat severus misti of biertank aanried.
Ik heb nooit aangeraden om op jou te stemmen, ik heb alleen gezegd dat het een mogelijkheid was dat jij zei op Maxwell te stemmen om jezelf vrij te spreken Ik weet zelf nog niet eens op wie te stemmen, ik wacht eerst liever af wie er opgegeten wordt
Oud 03-05-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 03-05-2006 @ 18:51 :
Ik heb nooit aangeraden om op jou te stemmen, ik heb alleen gezegd dat het een mogelijkheid was dat jij zei op Maxwell te stemmen om jezelf vrij te spreken Ik weet zelf nog niet eens op wie te stemmen, ik wacht eerst liever af wie er opgegeten wordt
Heb ook niet perspoonlijk op jou gereageerd
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:03
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 19:03 :
Heb ook niet perspoonlijk op jou gereageerd
Maar je vermeldde mij wel
Oud 03-05-2006, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 03-05-2006 @ 19:03 :
Maar je vermeldde mij wel
Ik zei: Severus raadde aan om op Misti of Biertank te stemmen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:50
Biertank 52
Biertank 52 is offline
*grom* mijn naam wordt genoemd, nu moet ik huilen.

Oud 03-05-2006, 18:52
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 18:46 :

Ik weet het niet goed, maar ik heb niet echt een verdachte maar ik verdenk jou gewoon. Wazige uitleg maar er is niet echt een uitleg voor. Maar ik ga dus wel nog ff afwachten totdat de weerwolven gegeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 19:06
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 19:39 :
Ik zei: Severus raadde aan om op Misti of Biertank te stemmen
ooow Ik moet beter leren lezen
Oud 03-05-2006, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 03-05-2006 @ 19:52 :
Ik weet het niet goed, maar ik heb niet echt een verdachte maar ik verdenk jou gewoon. Wazige uitleg maar er is niet echt een uitleg voor. Maar ik ga dus wel nog ff afwachten totdat de weerwolven gegeten hebben.
maakt mij niet uit hoor, iemand moet eruit, als je wilt meegaan met hen, moet je dat gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 20:24
Spelleider
Spelleider is offline
'NEEE!!! Nee, dit kan niet waar zijn!!!! Zeg me dat het niet waar is!!' Flowtje viel huilend in de armen van haar grote broer Drilboor Sjakie. Kapitein Cheenna was ze net komen vertellen dat hun moeder Hanneke was opgehangen....
Terwijl Flowtje haar tranen de vrije loop liet, ontstak Sjakie in woede en haat. Hij trok zijn zwaard en viel de kapitein aan! Deze kon de slag nog net ontwijken en trok haar eigen zwaard. Sjakie timmerde in blinde woede op Cheenna in. Cheenna pareerde elke slag, terwijl ze op de jongen inpraatte. 'Doe nou rustig Sjakie, hier schiet je helemaal niets mee op! Burgemeester Soija had geen andere keus. Weerwolven zijn een bedreiging voor dit dorp, snap dat dan' Sjakie brulde huilend: 'Mijn moeder was geen weerwolf! Ze was een goedaardige tovenaar, die nog geen vlieg kwaad zou doen!!! Ze is gedood omdat Soija haar niet kon krijgen!!!'
Toen stormde hij het huis uit, Flowtje en Cheenna verbaast achterlatend. In blinde woede rende hij naar het raadshuis. Met zijn zwaard begon hij op de eikenhouten deur in te beuken. 'SOIJA!!!! Kom naar buiten, kakkerlak!!! Soija!!!! Kom hier en vecht als een man!!!!' De deur begon het ondertussen te begeven. Sjakie stormde de zaal binnen. 'SOIJA!!!' schreeuwde hij nogmaals. Maar de burgemeester was er niet. Toen hoorde hij voetstappen achter zich. Hij draaide zich om, klaar om toe te steken, maar... het was Soija niet. Het was Femic.
'Sjakie, hiermee los je niks op. Leg dat zwaard neer en kom hier.' zei ze op vriendelijke toon. Sjakie stond een moment te twijfelen met een betraant gezicht. 'Maar....maar...hij heeft mijn moeder vermoord!!!' Femic liep naar hem toe. 'Dit is niet goed. Zijn straf komt nog wel.' Ze pakte het zwaard uit Sjakie's hand. Deze stribbelde niet tegen. Daarna gooide ze het zwaard buiten zijn bereik. Sjakie viel in haar armen. Een tijdje bewogen ze allebei niet, terwijl Sjakie uithuilde hield zij hem alleen maar vast.
Na een minuut of vijf bewoog Sjakie zijn gezicht en zoende hij haar op de mond. En tot zijn verassing beantwoordde Femic de zoen! Lang en gepassioneerd zoende ze elkaar, en daarna gingen ze naar Femic's huis waar ze nog veel verder gingen....
Drie uur later lagen ze uitgeput naast elkaar. Sjakie fluisterde in Femic's oor: 'Vanaf het eerste moment dat ik je zag was ik al stapelverliefd op je.' Femic lachte. 'Ik ook op jou! Maar ik dacht dat je me te oud zou vinden! Maar ik ben pas 18, ik zie er gewoon oud uit door alle ontberingen die ik heb moeten doorstaan...' De hele nacht lagen de twee tieners intens gelukkig naast elkaar. De problemen leken vandaag zo klein.... Soija, Hanneke, Severus, vandaag kon iedereen Sjakie even gestolen worden.
Maar de realiteit heeft zo z'n wrede manieren om mooie momenten te verpesten: Kapitein Cheenna klopte op de deur en toen Femic opendeed zei ze triest: 'Sjakie, ik heb slecht nieuws voor je. Je zusje is aangevallen door een weerwolf. Ik ben bang dat ze het niet overleefd heeft.... Dit had ze bij haar.' Cheenna overhandigde een bundeltje spullen. Hier zat ook een palantír bij: Flowtje was de ziener!

Deelnemers:
1. Hanneke (tovenaar)
2. Maxwell (weerwolf)
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic
7. Mr Soija
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie
10. Misti
11. Prof
12. de communiceerbeer (dorpeling)
13. Severus (dorpeling)
14. Flowtje (ziener)
15. Biertank 52

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Ze hebben tot morgenavond 20:30 de tijd om te stemmen.
Oud 03-05-2006, 20:39
Verwijderd
Dus misti was geen ziener? Maar deed zich wel voor als ziener?

Je zou haast denken, dat de hele familie speciaal is, dus sjakie de bane

"Kakkerlak"?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 20:54
Femic
Femic is offline
Uh, niet om 't 1 of ander, maar wat moet ik met een 15jarige.

Anyway, zo te lezen heeft Flowtje geen weerwolven 'geraden'. Als ik haar was, zou ik Mr Soija's functie opvragen, hij is wel een opvallend persoon in dit spel. Dat zou hem dus een dorpeling maken. Tenzij ze zijn functie niet had opgevraagd natuurlijk. Verder heb ik geen idee, ik denk dat ik wel al weet op wie ik ga stemmen, maar daar heb ik verder niet echt concrete onderbouwing voor.
Oud 03-05-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 03-05-2006 @ 21:54 :

Anyway, zo te lezen heeft Flowtje geen weerwolven 'geraden'. Als ik haar was, zou ik Mr Soija's functie opvragen, hij is wel een opvallend persoon in dit spel. Dat zou hem dus een dorpeling maken. Tenzij ze zijn functie niet had opgevraagd natuurlijk. Verder heb ik geen idee, ik denk dat ik wel al weet op wie ik ga stemmen, maar daar heb ik verder niet echt concrete onderbouwing voor.
Gene idee, of ze mn functie heeft opgevraagd, mss dat ze er later nog mee komt, morgen ofzo, ze had me al wel verdacht eerder, dus kan zijn, moeten we maar afwachten

Ik ga iig voor Misti, nog steeds verdachte samen met biertank, en ze deed of ze ziener was. Sjakie lijkt me bane, dus die iig niet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:07
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Femic schreef op 03-05-2006 @ 21:54 :

In eerste instantie zou ze hem beleefd afwimpelen, maar dat vond ik zo sneu voor sjakie. Vandaar dat Femic's leeftijd in het verhaal verlaagd is van 25 naar 18. Dan kan het nog....
Oud 03-05-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 03-05-2006 @ 22:07 :
In eerste instantie zou ze hem beleefd afwimpelen, maar dat vond ik zo sneu voor sjakie. Vandaar dat Femic's leeftijd in het verhaal verlaagd is van 25 naar 18. Dan kan het nog....
en wrom ben ik een kakkerlak ?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:22
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 22:11 :
en wrom ben ik een kakkerlak ?
Ik moest ff een scheldwoord hebben dat niet gecensureerd zou worden door de forumbazen...

Jouw personage is gebaseerd op Grima de Slangtong uit LOTR met invloeden van Captain Harris uit police Academy.
Dat doe ik vaker, het karakter van filmpersonages mixen om een bepaald figuur in mijn verhaal vorm te geven...
Oud 03-05-2006, 21:27
Misti
Misti is offline
Soija, wanneer deed ik me voor als ziener?
Oud 03-05-2006, 21:59
drilboor sjakie
Citaat:
Spelleider schreef op 03-05-2006 @ 22:07 :
Wat ben ik dankbaar!
Oud 03-05-2006, 22:50
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 21:39 :
Dus misti was geen ziener? Maar deed zich wel voor als ziener
Zei ik toch.
Oud 03-05-2006, 22:50
Misti
Misti is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 03-05-2006 @ 23:50 :
Zei ik toch.
Nogmaals: wanneer deed ik dat?
Oud 03-05-2006, 22:54
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Misti schreef op 03-05-2006 @ 23:50 :
Nogmaals: wanneer deed ik dat?
Omdat jij zei dat je er niet was een tijdje en de ziener had niet gestemd en toen dacht Soija gelijk dat jij dus ziener was.
Oud 03-05-2006, 22:56
Misti
Misti is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 03-05-2006 @ 23:54 :
Omdat jij zei dat je er niet was een tijdje en de ziener had niet gestemd en toen dacht Soija gelijk dat jij dus ziener was.
En daarom deed ik alsof ik ziener was? Ok dan
Oud 03-05-2006, 22:58
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Misti schreef op 03-05-2006 @ 23:56 :
Soija trekt wel vaker rare conclusies.
Oud 03-05-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 03-05-2006 @ 23:56 :
Je maakte misbruik van de situatie, met je ge'oh, kijk nou'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 03-05-2006 @ 23:58 :
Soija trekt wel vaker rare conclusies.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 00:01
Flowtje
Flowtje is offline
Stomme weerwolven. Na dit potje gaat hij weer de koelkast in?

Citaat:
Mr Soija schreef op 03-05-2006 @ 21:57 :
Gene idee, of ze mn functie heeft opgevraagd, mss dat ze er later nog mee komt, morgen ofzo, ze had me al wel verdacht eerder, dus kan zijn, moeten we maar afwachten.
Ehm.. doden mogen niet praten toch?
Oud 04-05-2006, 07:05
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 00:07 :
Je maakte misbruik van de situatie, met je ge'oh, kijk nou'
Oud 04-05-2006, 07:56
flyaway
flyaway is offline
Zooo Mr Soija zit er nog in En de ziener en de tovenaar zijn dr wel weer snel uit. Maar er is ook een weerwolf weg, dat is knap Verder niets boeiends te melden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 08:34
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
flyaway schreef op 04-05-2006 @ 08:56 :
Zooo Mr Soija zit er nog in En de ziener en de tovenaar zijn dr wel weer snel uit. Maar er is ook een weerwolf weg, dat is knap Verder niets boeiends te melden.
Je av is eng.
Maar het is inderdaad vrij snel gegaan deze ronde.
Oud 04-05-2006, 08:42
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 04-05-2006 @ 08:56 :
Deze keer ben ik eens niet meteen eruit geknikkerd .

Fly's ava vond ik eerst ook eng
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 16:57
Verwijderd
Heb al Misti gestemd
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 17:28
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 17:57 :
Heb al Misti gestemd
Deze keer zit er toch een fout in je gedachtegang hoor
Oud 04-05-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 18:28 :
Deze keer zit er toch een fout in je gedachtegang hoor
twijfelde tssn jou enbbiertank, want hij 'bluft' steeds dat ie wolf is, maar jij was geen ziener
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 19:17
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 19:42 :
twijfelde tssn jou enbbiertank, want hij 'bluft' steeds dat ie wolf is, maar jij was geen ziener
Ik heb toch ook nooit gezegd of zelfs geïnsinueerd dat ik ziener was? Dat ik dat weekend bijna niet online was, was puur toeval
Oud 04-05-2006, 19:47
Severus
Severus is offline
Hmm, naar mijn idee begint Mr. Soija ook steeds verdachter te worden.....
Oud 04-05-2006, 19:55
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 19:42 :
Misti heeft ook nooit gezegd dat ze ziener is, dat heb jij er van gemaakt.
Oud 04-05-2006, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 04-05-2006 @ 20:55 :
Misti heeft ook nooit gezegd dat ze ziener is, dat heb jij er van gemaakt.
Nee, heeft ze niet gezegd, maar ook niet ontkent, zoals de vorige spel, waardoor ik ontdekte dat ze ziener was

Maar maakt niet uit, ik ben toch al gehangen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:32
Spelleider
Spelleider is offline
Mr. Soija had zich in de tijd dat hij burgemeester was niet populair gemaakt. De vrijheid van de dorpelingen werd steeds verder ingeperkt en overtredingen werden zwaar bestraft.
Soija zat echter nog steeds met het probleem dat het leger van Rohan niet in het dorp was... Alleen kapitein Cheenna was altijd bij hem als lijfwacht. Daarom had hij nieuwe krachten ingehuurd.
Twee vreemdelingen. Men zei dat ze uit Khand kwamen. Het volk van Khand was altijd een vijand van de Rohirrim geweest, maar het waren eervolle strijders. Iedere krijger van Khand droeg een rugvlag met daarop het symbool van de koning of stamhoofd waaraan trouw was gezworen... Deze twee individuen droegen echter een vlag die volledig zwart was. Wat betekende dat dit huurlingen waren, mensen die hun trouw voor veel geld verkochten. Precies het type mensen dat een eerloos individu als Mr. Soija zocht....
De twee huurlingen, een man en een vrouw, raakten al snel bij de dorpelingen bekend. Het was ook al snel bekend dat de twee een 'stel' waren, voorzover dat iets betekende bij huurlingen. Ze sliepen in ieder geval samen en ze zaten de hele tijd met elkaar te flirten. De man, een brede kerel met de naam Biertank 52, droeg altijd een grote tweehandige bijl bij zich. Hij was er even bedreven mee als de dwergen, maar zijn karakter was veel minder fris. Hij had een voorliefde voor het pesten van mensen die kleiner dan hem waren.... De enige uitzonderingen waren uiteraard Mr. Soija, waar het geld vandaan kwam, en zijn partner, Saarah. Saarah was compleet anders dan haar man. Ze was klein en tenger, en als ze passioneel zoende met biertank leek het net of die haar fijnkneep.... Maar tegen haar was biertank heel lief en voorzichtig, dus dat gebeurde nooit. In tegenstelling tot biertank 52 was saarah gewapend met een boog. De dorpelingen zeiden dat ze de roos kon raken op 1000 passen afstand. Aan haar riem hing ook een kleine dolk.
Altijd als Mr. Soija op pad ging, liep kapitein Cheenna voor hem, en de beide huurlingen aan weerszijden van hem. Soija voelde zich veilig en ging door met de dingen waar hij de afgelopen dagen zoveel lol aan had beleefd: hoge belastingen opleggen, wetten maken, en 's avonds vrouwelijke dorpelingen lastigvallen.
Helaas voor hem had hij moeten weten dat het verlangen naar vrijheid altijd aanwezig is als je het niet hebt, en op een goede dag brak er een opstand uit. Alle dorpelingen waren met zeisen en hooivorken naar het raadshuis getrokken. Mr. Soija was niet bang: hij voelde zich nog steeds veilig met zijn lijfwachten. 'Cheenna, ik wil dat iedereen in de gevanenis wordt gegooid, en dat de leiders (hij wees naar Femic en drilboorsjakie) worden opgehangen! Zulke onruststokers zijn vast weerwolven!!'
Maar toen gebeurde er iets wat de burgemeester niet had voorzien. Cheenna liep van hem weg en ging tussen de menigte staan! 'Nee Soija, ik heb lang genoeg naar je geluisterd! Jouw schrikbewind eindigt vandaag!'
Mr. Soija werd woedend. Met een knalrooie kop schreeuwde hij: 'SAARAH!! BIERTANK!! Hang die verraadster ook op!!! HANG ZE ALLEMAAL MAAR OP!!!!!'
De twee huurlingen stapten naar voren. Saarah zette een pijl op de pees, en Biertank zwaaide met zijn grote bijl. Maar de overmacht was ietsjes te groot... Toen kreeg Soija meteen nóg een levensles: vertrouw nooit een huurling. De twee huurlingen keken elkaar aan en knikten even. Toen draaiden ze om en gingen ze er zo hard als ze konden vandoor, mr. Soija onbeschermd achterlatend.
Soija werd meteen door de woedende menigte beetgepakt en naar de galg gesleurt. Toen hij besefte dat zijn laatste uur geslagen had, gaf hij zijn ware gedaante prijs en veranderde hij voor de ogen van de dorpelingen in een weerwolf! Hij stond klaar om Cheenna te bespringen om haar te straffen voor haar verraad, maar drilboorsjakie greep in....
De jongen had nu door dat Soija niet alleen verantwoordelijk was voor de dood van zijn moeder, maar dat hij ook zijn zusje had opgegeten! In blinde woede zwaaide hij met de zeis die hij vasthield en reet hij Soija's buik open. Terwijl de darmen eruit rolden en de dictator lag te creperen op de grond, blééf hij op Soija inhakken, terwijl hij huilde en vloekte: 'Ze was pas tien jaar oud!!! Jij monster!!! Jij moordenaar!!! Jij.... jij....' Hij viel snikkend op de grond. De zeis viel uit zijn handen. Sjakie zat helemaal onder het bloed en van Soija was niet veel meer over dan een bloederige vleesmassa....
Femic pakte Sjakie van achter beet en hield hem stevig vast. 'Stil maar..' zei ze troostend. 'Hij kan je nu niks meer doen.. stil maar..'
Ze had niet helemaal gelijk, want de derde weerwolf stond al klaar om weer toe te slaan..... klaar om de plannen van zijn of haar meester Mr. Soija toch nog uit te voeren....

Deelnemers:
1. Hanneke (tovenaar)
2. Maxwell (weerwolf)
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic
7. Mr Soija (weerwolf)
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie
10. Misti
11. Prof
12. de communiceerbeer (dorpeling)
13. Severus (dorpeling)
14. Flowtje (ziener)
15. Biertank 52

blauw = gedood
rood = opgegeten

De laatste weerwolf mag weer toeslaan. Zonder die twee anderen is er des te meer vlees te halen, dus stem voor morgen 20:30!!

Eigenlijk best jammer dat Soija eruit is: ik had nog veel meer gemene dingen bedacht die zijn personage zou kunnen doen.....
En zijn ava is natuurlijk heel prettig voor het oog

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 04-05-2006 @ 21:32 :

Eigenlijk best jammer dat Soija eruit is: ik had nog veel meer gemene dingen bedacht die zijn personage zou kunnen doen.....
En zijn ava is natuurlijk heel prettig voor het oog
Niet iedereen is zo aardig als ik, rekening te houden met de spelleider .
goed verhaal

Hanneke ik moet bekennen, je hint van tovenaar, waren zo duidelijk, maar de anderen hadden het blijkbaar niet door .

Lekker opgehangen . En ik had maxwell al zo snel opgehangen , wie weet wat ik nog meer gedaan heb allemaal. Wie is verdacht? degenen die ik heb verdacht, of degenen die ik heb vrijgesproken? of niemand?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:59
drilboor sjakie
Ik had gelijk, weer!!!
Oud 04-05-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 04-05-2006 @ 21:59 :
Ik had gelijk, weer!!!
Ff voor de duidelijkheid, je kwam met een hele domme verkeerde reden, toevallig was ik wolf, maar ik moet zeggen, jullie komen niet met bepaald met slimme argumenten, en jullie volgen iedereen blind, geen wonder dat jullie gaan verliezen

Ik weet niet hoe je kan denken, dat ik minder ga posten omdat ik wolf ben , zo dom zou ik natuurlijk niet zijn, ik postte minder omdat sev en femic dat wilden.

Maar ja, ook verkeerde wegen, kunnen leiden naar rome
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:06
Verwijderd
en dat jullie han ophingen wat had zij nou gedaan , alsof ze als wolf, max zou verdedigen , ze gaf nog hints dat ze tovenaar was, maar ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten