Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Xia schreef op 05-05-2006 @ 19:19 :
Ik vind dit een heel mooie post.

Weet je. Het is echt zo simpel. Gelukkig zijn is een keuze. "Geluk is een richting, geen punt". Iedere keer weer opnieuw kunnen wij de richting bepalen waarin we gaan. Ik geef toe, het klinkt altijd makkelijker dan het is... maar de basis is volgens mij inderdaad "gewoon" de keuze die wij zelf maken, ongeacht omstandigheden. Waarom is de uitvoering dan zo lastig? .

Een tijdje geleden (nog niet eens zo lang geleden, een week of twee misschien?) postte ik dat ik koos voor acceptatie en dat het me zou lukken, ook al wist ik dan niet hoe. Uiteindelijk zei iemand tegen mij, toen ik weer wanhopig verzuchtte dat ik niet wist hóe!: "Misschien gewoon doen?"

En sindsdien doe ik het. Het kost moeite, kracht, angst, overwinning. Maar ik doe het. En ik bedacht me vandaag dat, met hoever ik nu al ben, ik in de zomer misschien wel weer mijn bikini aan durf te trekken. Ik maak vooruitgang. Vandaag opnieuw mezelf overwonnen. Mijn eigen stille strijd die ik aan het winnen ben!

Bedankt voor je mooie post, Lise. Het hielp me weer even herinneren aan mijn eigen besluit . En ik wens je heel veel succes met de uitvoering ervan, want hoewel de basis misschien makkelijk lijkt, kost het veel doorzettingsvermogen en kracht!

Eigenlijk wens ik dat iedereen hier toe. De kracht om door te gaan, en om te leren accepteren en gelukkig te zijn.
Thanx :$...
Maar het is inderdaad wel moeilijker dan het lijkt. Het besluit is genomen en ik probeer me daarop te concentreren, maar er is zoveel waar ik me ook op moet concentreren, zoals school. En dat lukt nu weer niet. Maar de knop is omgezet en ik hoop dat dat zo blijft. Er zal een hoop blijven waar aan gewerkt en wat besproken moet worden met de psych, maar de eerste stap is gezet. Ik wil kunnen genieten van het leven. Het zijn kleine dingen die je even dat fijne gevoel kunnen geven; bijvoorbeeld de vogeltjes die zingen in de vroege ochtend, de mooie blauwe lucht, dat goeie gesprek met die lieve vriendin, die knipoog van die leuke jongen op de fiets, enz.
Toch ben ik bang. Bang dat ik weer precies hetzelfde doe als vroeger: alles wegstoppen. Bang dat het er dan een andere keer weer allemaal uit komt. De vorige keer dat ik alles wegstopte en de gelukkige kant op ging, kwam het er al heel snel weer allemaal dubbel zo hard uit. En dat moeten we natuurlijk niet hebben (en al helemaal niet met die examens die eraan komen). Maarja, daar ga ik nog maar niet aan denken, want ik zit nu nog in deze fase, met volgende fases ga ik me nog niet bezighouden.
Ik wou dat ik dit aan een vriendin van me duidelijk kon maken. Het lijkt wel of wij elkaar afwisselen in downheid. Nu is zij weer helemaal down. Ik wou dat ik iets voor haar kon doen, meer tenminste dan ik al probeer te doen. Maar ik kan haar niet voor lange tijd in huis nemen, want dat zou ook voor haar (en mede voor mij) niet goed zijn, want het is hier natuurlijk ook zwaar bagger.
Morgen dat leuke feest, met allemaal aardige mensen. Wel jammer dat ze allemaal best oud zijn, maar ach. Wie weet zijn er nog leuke nieuwe, jongere, mensen die ik nog niet ken (misschien zijn er nog leuke jongens... dat zou pas leuk zijn hihi *-) ).
Ik doe trouwens veel te weinig, maar het lukt gewoon niet. Ik ga zo nog maar even wat doen, dan ben ik tenminste weer een beetje trots op mezelf dat ik íets heb gedaan vandaag (al is het eigenlijk al morgen, maar dat doet er niet toe). Daarna ga ik lekker mijn bedje in en dromen over de mooie dingen in het leven.
Advertentie
Oud 05-05-2006, 23:46
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dolores schreef op 05-05-2006 @ 11:43 :
Omdat dan het nieuwe studiejaar begint. Denk dat hij dat bedoelt.
ja, dat bedoelde ik
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2006 @ 11:29 :
als je jezelf een tijdslimiet geeft, werkt dat niet bevordelijk en daarnaast stel je dan zulke hoge eisen aan jezelf die je misschien nooit kunt waarmaken... waarom zou je jezelf dat extra aandoen?
dat is best wel een dilemma

of ik kies om te gaan studeren, met de kans dat ik weer in de knoop kom met mezelf (niet dat ik geen therapie naast school zou hebben ofzo...)

of ik kies om nog een jaar niet te gaan studeren
dan moet ik nog een jaar lang geld zien te verdienen om mijn vaste lasten mee te betalen
en heb ik weer geen ov
bovendien zou ik dan graag wat intensievere hulp willen
Oud 06-05-2006, 08:08
WolterB
WolterB is offline
Ziek terugkomen van vakantie is niet echt grappig

Gelukkig is/was t geen erge buikgriep, wat ik ook al wist, omdat tig mensen met wie ik weg was er last van hadden tijdens de week.

Verder was een weekje weg heerlijk, heb genoten
Oud 06-05-2006, 10:08
anterx
anterx is offline
wat zijn vrienden als ze niet eens bij jou langs komen omdat het 10 km fietsen is? Ik fiets dat elke dag, want daar is mijn school in de buurt. Uitgaan bij mij in het dorp willen ze best een keer doen, maar mogen ze ineens niet van hun ouders, zelfs niet als ze bij mij mogen blijven slapen. Ik geloof er niks meer van. Dit was voorlopig de laatste keer dat ik hen heb uitgenodigd.
Oud 06-05-2006, 10:33
Verwijderd
Ik zou een post willen maken in allemaal blije kleurtjes met allemaal vrolijke .

Just because the sun is shining and because I choose to enjoy life!
Oud 06-05-2006, 10:35
moon
moon is offline
Ik voel me zo goed en zo slecht tegelijk, hoe kan dat nou?
Nou ja, ik voel me eigenlijk wel heel goed, maar er zitten een aantal dingen wel tegen. Ik heb puistjes of allergische uitslag op mijn gezicht (geen idee welke van de 2) en dat jeukt en doet een beetje pijn en mijn hele kin zit onder waardoor ik niet meer naar buiten durf. Ik voel me echt zo lelijk op dit moment terwijl ik bijvoorbeeld juist heel trots ben op het nieuwe shirtje dat ik gekocht heb en nu aan heb. Dat maakt me weer mooi en...hè wat vaag. En ik voel me goed maar ik heb zoveel nachtmerries elke nacht en dat stemt me ook weer een beetje somber en...aaaaaaaaarg! VERWARREND! nou ja, laat ik het er maar op houden dat ik me goed voel en lelijk ben, die gevoelens overheersen.
Oud 06-05-2006, 10:37
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben weer terug. Het voelt zó ontzettend goed om terug te zijn, heb 't best gemist hier. De vakantie was uiteindelijk best tof, viel best mee allemaal. Toch blij terug te zijn en weer lekker met vrienden te kunnen zijn enzo.

We hadden zowel op de heenvlucht als de terugvlucht meer dan 7 uur vertraging, zo fucked up! Maar de omgeving was wel echt prachtig en leuke mensen leren kennen, iedereen is zo aardig daar! En met mijn moeder ging het allemaal wel oke geloof ik, we hebben niet écht ruzie gehad afgelopen week. Al moest ik me wel heel erg inhouden af en toe. Lekker geshopt, beetje in de zon gezeten (al durfde ik dat nog niet zog goed, maar toch gedaan!), en bezienswaardigheden bezocht (spinalonga en knossos).

Nou zometeen even douchen/ontbijten en alles uitpakken. Werd meteen mee gevraagt naar de strook vanmiddag, maar toch maar afgezegt. Ik heb m'n eigen lijf deze week wel genoeg gezien nou, zo ontzettend confronterend! Ik weet dat er nog een paar kilo's vanaf moeten voor ik tevreden ben. Vanavond wel naar vrienden toe, even gezellig bijpraten, chillen. Ben de hele week nuchter geweest (oké af en toe aangeschoten van de drank) en dat beviel me niet zo heel erg. Dus waarschijnlijk val ik nu weer terug in mijn oude patroon, maar ach what the hell.
Oud 06-05-2006, 10:50
darkfairy
darkfairy is offline
lekker rustig hier
iedereen is weg
dus ook geen gezeik tot half 1
Oud 06-05-2006, 11:06
rare kwast
rare kwast is offline
zo ik heb mijn dingen ook weer gedaan.. ben de stad ingeweest (wat een drama) pest drukte en allemaal van die draaiorgels enzo.. bah
maar dat is gelukkig gedaan.. (geen dank pa en ma) toen nog naar de supermarkt (niet een nee twee) en dan met je winkelwagentje dwars gaan staan zodat je bijna moet horde lopen wil je fatsoenlijk een paar broodjes kopen..
maar ach nu weer thuis met chocola heel slecht en nu nog knutselen voor mijn jarige peet oom morgen..

ow en welkom thuis nijn blij te horen dat t toch nog wel gezellig is geweest
knuffel
Oud 06-05-2006, 11:09
Roosje
Roosje is offline
Zo meteen weer lekker paardrijden. Zin in!

En net even bij m'n lief langs geweest, zijn spullen thuis brengen. Fijn.

En vanmiddag/vanavond barbecuen bij een vriendin. Jeej! Ik geloof dat ik vandaag wel leuk vind.

Behalve dan dat ongelooflijk kutte gevoel dat er iets aan zit te komen. Ik voel me echt precies hetzelfde als afgelopen zomer, toen ik ook net terugkwam van vakantie. Zomer haalt misschien meer herinneringen naar boven dan goed voor me is. Maar hé, ik red me wel!

Laatst gewijzigd op 06-05-2006 om 11:14.
Oud 06-05-2006, 11:16
Nijn*
Nijn* is offline
Oké ik wil niet zeuren maar ik heb meteen, zoals verwacht een kutgevoel nu ik terug ben. Ik ben aangekomen en als ik hoor wat voor leuke dingen/feestjes mijn vrienden allemaal hebben gedaan/gehad, heb ik echt te veel gemist! En dan zou ik liever zijn thuisgebleven. Maar oké ik zeur niet.
Oud 06-05-2006, 11:31
Verwijderd
@ algemeen

~oceangirl~ is net weer uit het ziekenhuis

moest ik even van dr zeggen k heb dr erdoorheengeholpen en omfg hier in belgie is het echt 30 graden, weer s wat anders dan in groningen
Oud 06-05-2006, 11:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kut, waarom moet ik vanavond nou weer uit eten . Tering.

Mjuh, ik zie mijn vriendje weer . Fijn.
Oud 06-05-2006, 11:49
Verwijderd
Gister was de dag op zich leuk, 's avonds minder. Ik wil zo graag helpen, zo ontzettend graag. Ook al heb ik het nu leuk, ik wou dat het nog een half jaar geleden was, toen was alles zo fijn.
Oud 06-05-2006, 11:59
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 06-05-2006 @ 12:42 :
Kut, waarom moet ik vanavond nou weer uit eten . Tering.

Mjuh, ik zie mijn vriendje weer . Fijn.
Ik vind uiteten af en toe juist fijn

Ik vind t alleen minder dat ik weer naar school moet op maadnag
Oud 06-05-2006, 13:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-05-2006 @ 12:31 :
@ algemeen

~oceangirl~ is net weer uit het ziekenhuis
Mooi

Ik heb echt totaal niets te melden, de hele tijd al niet. Het is allemaal zo basaal of zo.
Oud 06-05-2006, 13:17
rare kwast
rare kwast is offline
en dan zeggen dat er niets is veranderd in deze vriendschap..

ja maak iemand anders dat ff lekker wijs
Oud 06-05-2006, 15:46
Verwijderd
Bwoah. Nog goed hoor.
Oud 06-05-2006, 15:47
darkfairy
darkfairy is offline
whoei bladiebladiebla
Oud 06-05-2006, 16:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 06-05-2006 @ 16:47 :
whoei bladiebladiebla
Jouw avatar is nog erger dan die van Mucky (toch?). Pas op dat er geen gezeur overkomt. (Wat bij haar eerst wel zo was. )

Gisteravond was eigenlijk bést wel leuk! Van 11 tot half 1 op een bankje gezeten in Wageningen, tussen dansende en vrolijke mensen, biertjes zitten drinken en gezellig gekletst met één van m'n beste vriendinnen en een vriend van ons. We werden helemaal giechelig en gingen gek doen waardoor we dronken jongens achter ons aankregen. Straal genegeerd, want in zoenen of wat dan ook hadden we totaal geen zin. Gewoon leuk gezellig en met veel mensen gepraat. Daarna met een hele groep vriendinnetjes naar huis gefietst, lachend en pratend.
Jammer genoeg zagen ik en dat goede vriendinnetje iemand (een hij) met een meisje/vrouw waar we niet zo blij van werden.. Hoe moeten we het háár vertellen dat niet alles zo is als ze zou willen? Hij blijft helemaal niet zo te zijn als hij is, hij heeft een vriendin! Ohoh.. alleen weet zij het niet en wij wel en straks komt ze er achter en dan wisten wij het al en en.. Misschien is het beter dat we maar gewoon zeggen wat we hebben gezien en bevestigd hebben gekregen.

Parijs was trouwens ook erg gaaf.
Oud 06-05-2006, 16:42
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, ik heb net lekker een stuk gewielrend en dat was relaxed. Kwam toevallig iemand tegen die precies dezelfde route als mij ging rijden

Zo leerde hij nog wat weggetjes kennen waar hij nog nooit was geweest

Nu lekker RHCP luisteren, hun nieuwe hit Dani California die net binnen is Ben echt in een goed humeur op dit moment
Oud 06-05-2006, 17:57
darkfairy
darkfairy is offline
[QUOTE]duivelaartje schreef op 06-05-2006 @ 17:30 :
[B]Jouw avatar is nog erger dan die van Mucky (toch?). Pas op dat er geen gezeur overkomt. (Wat bij haar eerst wel zo was. )
huh hoezo en wie is Mucky¿
Oud 06-05-2006, 18:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
[QUOTE]darkfairy schreef op 06-05-2006 @ 18:57 :
[B]
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-05-2006 @ 17:30 :
Jouw avatar is nog erger dan die van Mucky (toch?). Pas op dat er geen gezeur overkomt. (Wat bij haar eerst wel zo was. )
huh hoezo en wie is Mucky¿
Oh, volgens mij is het toch niet Mucky. Ik weet even haar naam niet meer. Maar ze heeft een avatar met een schaar die een tong doorknipt. Daar was wat gedoe over een jaar geleden, omdat het vies zou zijn ofzo.. Mja, boeiend.
Oud 06-05-2006, 18:32
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-05-2006 @ 19:28 :
Oh, volgens mij is het toch niet Mucky. Ik weet even haar naam niet meer. Maar ze heeft een avatar met een schaar die een tong doorknipt. Daar was wat gedoe over een jaar geleden, omdat het vies zou zijn ofzo.. Mja, boeiend.
http://forum.scholieren.com/member.p...username=myuki

En ik vind beide avatars trouwens walgelijk, maar die van DF nog net ff wat erger.
Oud 06-05-2006, 19:10
Roosje
Roosje is offline
Ik... ik niets. Ik wil praten en terug.
Oud 06-05-2006, 19:18
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-05-2006 @ 19:28 :
ow ok
Oud 06-05-2006, 19:19
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Miracle schreef op 06-05-2006 @ 19:32 :
http://forum.scholieren.com/member.p...username=myuki

En ik vind beide avatars trouwens walgelijk, maar die van DF nog net ff wat erger.
ieder zen mening
Oud 06-05-2006, 19:37
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm heerlijke dag. Eén dag thuis en meteen gezellig! Ben echt heel knetter en heb heerlijk geshopt met een vriendin en lekker op 'n terrasje gezeten. Zometeen naar een vriend toe samen met twee anderen. Wordt leuk vanavond, weer lekker losss!
Oud 06-05-2006, 21:04
Verwijderd
Ah, wat een schatje is het ook, mijn beste vriendje
Ik zeg dat ik vanavond niet mee uitga.
"Oh, maar gaat het dan wel echt goed met je?"
Helemaal bezorgd.
Maar ik heb dan de laatste tijd ook wel vrij veel last van een chronisch slaaptekort en ik ben iedere avond al supervroeg moe. Niet zo fijn. Het lijkt alsof mijn energie gewoon een beetje op is.

Overmorgen jaaarrriggg...
Oud 06-05-2006, 21:14
Redhair
Redhair is offline
Na die goede tijd voel ik me helemaal leeg van binnen. Bijna dood. Toen ik vanmiddag mijn hond uitlaatte naar de shop geweest, daarna met het beest naar de ijssel. Belde mijn flirt op. Eigenlijk zou hij mij bellen om af te spreken wat we zouden doen vandaag. Maar ik voelde me kut en wilde zekerheid na gister. Na een kort gesprek zei hij dat hij me vanavond zou bellen over wat we zouden doen.
Ik rookte in no time mijn joint op, maar werd niet stoned, voelde me niet beter.

Hij belde om half acht. Het was een leuk gesprek.
Hoi.
Hey met mij.
Hoi.
Vanavond lukt niet, dat wilde ik je even zeggen.
Oh. Hoezo niet.
Ik ga naar een kameraad.
Oh. Oke.
Misschien morgen middag?
Misschien.
Zit je bij de ijssel?
Nee, in de tuin.
Ah, ook leuk toch.
Achja.
Maar dan spreek ik je wel.

Toen hij dat zei haalde ik mijn telefoon al bij mijn oor vandaan. Zei nog 'oke, doei' en hing direct op.
En begon te janken. Als mijn vrienden gelijk hebben en het toch een player is heeft hij me precies waar hij me hebben wilt. Als hij echt al met iemand had afgesproken, als het waar is wat hij gister allemaal zei, heeft hij veel goed te maken.
Nu loop ik weer te zuipen, na een aantal dagen geen drank. Ik ben helemaal terug bij af. Pep, joints, drank, helemaal terug.
Heb hem nog een smsje gestuurd. Achteraf bedenk ik me dat ik dat beter niet had kunnen doen. Te wanhopig, te claimerig, ik laat me teveel kennen. En hij smst niet terug. Ik wil hem verrot schelden, acht jaar frustratie op hem los laten. Ik wil schreeuwen, hem slaan, alles kapot trappen, om daarna uit te janken in zijn armen, om daarna samen drugs te gebruiken, tegen hem aan te liggen, gekust te worden, hem te vertrouwen. Ik begon hem juist te vertrouwen. Ik begon mezelf juist te vertrouwen. Jezus, ik wil zeggen dat hij me weer onderuit getrapt heeft, maar dat heb ik zelf allemaal gedaan.

Ik hoop zo dat hij me morgen belt. Alles vergeten en vergeven. Doorgaan zoals we deden. Maar nu is het denk ik kapot.
D. en ik hebben elkaar nauwelijks nog wat te zeggen. Mijn flirt lijkt mijn flirt niet meer te zijn. Al die kankerdrugs.
Nu wil ik gewoon dood. Ik hield me staande met drugs.
Maar the verve had gelijk.

Now the drugs don't work
They just make you worse
Oud 06-05-2006, 21:24
rare kwast
rare kwast is offline
pff flink geknutseld en best grappig geworden
voor de gene die ff willen spieken hoe geweldig crea ik ben geweest

kant 1 (de kraan)

kant 2 (60!)

(het moet trouwens een fietsvlaggetje voorstellen!)

das dus wel goed gegaan.. smiddags op een tuinstoel gehangen en in slaap gevallen om een uur later door de buurvrouw 'gewekt' te worden..
gister was ik al 1.5 uur weggezakt toen ik ineens wakker schrok.. great

morgen verjaardag dus dat wordt wel weer kut
Oud 06-05-2006, 22:39
rare kwast
rare kwast is offline
nou sms ik eens krijg ik niet terug..
sorry
Oud 06-05-2006, 22:55
darkfairy
darkfairy is offline
pfffffff
Oud 06-05-2006, 23:28
Ruudje
Ruudje is offline
kutzooi...
Oud 06-05-2006, 23:32
Verwijderd
begin steeds meer aan me zelf te twijfelen..... ik weet dat mensen zich schamen voor me als ze naast me lopen, ja kan er ook niks aan doen... en ja als je beter krijgen kan zegt men wou dat er eens iemand was die er doorheen keek...maar als zelfs een aantal dat niet kunnen dan ga je twijfelen..........kdurf niet eens meer uit te gaan kga gewoon steeds meer twijfelen of ze vroeger bij die instellin niet GEWOON gelijk hadden... en ik gewoon een sukkel ben
Oud 06-05-2006, 23:51
Roosje
Roosje is offline
Nog tweeëntwintig bladzijdes. Half uurtje werk, als ik geluk heb. Misschien lig ik dan toch nog voor twee uur in bed. Ik vind het niet eens erg.

Edit: En boterhammen met pindakaas en hagelslag zijn vast het beste wat je om één uur 's nachts achter je computer kunt gaan zitten opeten.

En @ Redhair: Heel veel sterkte ermee, meis!

Laatst gewijzigd op 06-05-2006 om 23:59.
Oud 06-05-2006, 23:51
Redhair
Redhair is offline
Net liet ik de hond even uit. Binnen wilde ik M. smsen of hij vanavond mee uit wilde. Achteloos pakte ik mijn telefoon, mijn flirt uit mijn hoofd gedronken. Een bericht ontvangen. Van hem. Hij had mijn domme, wanhopige smsje beantwoord.
Ik had hem gesmst dat ik hem niet snapte. Dat ik laatst zei dat ik niet snel te kwetsen was, maar dat blijkbaar toch wel was.
Hij smste dat dat echt niet zijn bedoeling was, het toevallig zo uitkwam en hij het snel weer zou goed maken.
Jezus, waarom ga ik dan ook direct van het ergste uit. Wat hij gister zei is allemaal vrij logisch. Dat hij een afspraak was vergeten ook. Dat gebeurt hem en mij wel vaker.
Ik ben blij dat hij gesmst heeft. We moeten echt praten. Ik moet eerlijk zijn, vertellen dat ik gister gelogen heb. Daarnaast misschien ook vertellen dat ik tweemaal met iemand anders heb gezoent. Hij heeft het immers ook verteld.
Ik zie wel hoe het loopt. Voel me al een stuk beter door de drank en zijn smsje.

Hahaha, the drugs don't work, they just make you worse? Eigenlijk wel, maar zo voelt het nu niet.
Oud 07-05-2006, 00:48
Roosje
Roosje is offline
Hehe, klaar.
Oud 07-05-2006, 08:48
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 07-05-2006 @ 00:32 :
ik weet dat mensen zich schamen voor me als ze naast me lopen
Zeggen ze dat of maak jij dat voor ze uit?
Oud 07-05-2006, 09:09
moon
moon is offline
ik ben zo lelijk nu
Oud 07-05-2006, 09:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik wéét dat hij het nodig heeft maar dit gaat te ver. Echt te ver. Wat willen ze nou met die jongen? Hem wegjagen ofzo? Dit is volgens mij een schoolvoorbeeld van ouders die alles goed willen doen en dat mislukt compleet. Ik heb medelijden met hem .

Mijn vriendinnetjes zijn lief .
Oud 07-05-2006, 10:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 07-05-2006 @ 00:28 :
kutzooi...
Nietes.

*knuf*
Oud 07-05-2006, 10:07
Verwijderd
I can fly so high, I can fall so deep..
Oud 07-05-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2006 @ 09:48 :
Zeggen ze dat of maak jij dat voor ze uit?
Letterlijk zeggen ze het niet wel merk je het en zeggen ze het op een omleidende manier
Oud 07-05-2006, 10:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
20 jaar alweer

Ik heb echt de halve nacht wakker gelegen, er spookte zoveel door mijn hoofd. En nou heb ik een mailtje van mijn vader, een mailtje, niet eens een kaartje of een telefoontje ofzo En dan probeert hij me daarin ook nog een schuldgevoel aan te praten dat het allemaal aan mij ligt en HEM zoveel verdriet doet. Nou sorry hoor.
Oud 07-05-2006, 10:53
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 07-05-2006 @ 11:29 :
Letterlijk zeggen ze het niet wel merk je het en zeggen ze het op een omleidende manier
Of jij denkt het en interpreteert wat zij doen en zeggen zo dat het jouw ideeën bevestigt. Vraag het ze eens. En ga er niet vanuit dat ze liegen als ze iets anders zeggen, als je er wel vanuit gaat dat ze liegen is er van jouw kant dan wel sprake van vriendschap of weet ik veel wat?

@Dana: gefeliciteerd!
Oud 07-05-2006, 10:59
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren was gezellig. Samen met T. naar N. gegaan waar J. en S. en nog een paar vrienden van hen ook naartoe kwamen. Was heel relaxte sfeer, heel veel met T. gepraat, echte diepzinnige gesprekken ook echt. Was super om iedereen weer te spreken.

Dit is ook lekker, ik zeg dat ik huiswerk heb tegen m'n moeder en daarom misschien niet mee kan naar de verjaardag van een kennis, gaat ze meteen dreigen dat ik tot het einde van het jaar niet meer uitmag. Dat ik gisteren ook al wist dat ik huiswerk had en dat ik weer lekker naar m'n foute vrienden toe moest om te zuipen en te blowen. Toen schreeuwde ik tegen haar dat ze moest oprotten en toen schreeuwde ze me keihard in m'n gezicht junkie! en smeet de deur dicht.. Zo godvergeten hard als je eigen moeder dat tegen je schreeuwt. En nu dreigt ze me van school te halen, teringmens. Als ze dat doet loop ik weg en kom ik niet meer terug.
Oud 07-05-2006, 11:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Lekker eerlijk is dit weer...
Ik snap er geen zak meer van..
Dus bekijk t maar.
Oud 07-05-2006, 11:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Feestje was gister gezellig! Lekker gelachen met vriendjes en vriendinnetjes, gek doen enzo. Wel hebben we ons dik geergerd aan een ander meisje. Wat een ongelooflijk kut-kind. Mijn botte ik kwam weer boven en de flauwe opmerkingen kwamen gewoon perongeluk. Maar met anderen heb ik daar ook weer flink om kunnen lachen.

Alleen praat zij echt de hele tijd over die kerel. Gister bleek hij er weer te zijn met uitgaan en hebben ze weer gekust. Neee... Ijsklontjes in haar shirtje, praten over 'gekriebel'. Ik vind 'm vies.
Oud 07-05-2006, 11:34
darkfairy
darkfairy is offline
angstaanvallen slaan weer toe

Regels voor berichten