![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is inderdaad wel moeilijker dan het lijkt. Het besluit is genomen en ik probeer me daarop te concentreren, maar er is zoveel waar ik me ook op moet concentreren, zoals school. En dat lukt nu weer niet. Maar de knop is omgezet en ik hoop dat dat zo blijft. Er zal een hoop blijven waar aan gewerkt en wat besproken moet worden met de psych, maar de eerste stap is gezet. Ik wil kunnen genieten van het leven. Het zijn kleine dingen die je even dat fijne gevoel kunnen geven; bijvoorbeeld de vogeltjes die zingen in de vroege ochtend, de mooie blauwe lucht, dat goeie gesprek met die lieve vriendin, die knipoog van die leuke jongen op de fiets, enz. Toch ben ik bang. Bang dat ik weer precies hetzelfde doe als vroeger: alles wegstoppen. Bang dat het er dan een andere keer weer allemaal uit komt. De vorige keer dat ik alles wegstopte en de gelukkige kant op ging, kwam het er al heel snel weer allemaal dubbel zo hard uit. En dat moeten we natuurlijk niet hebben (en al helemaal niet met die examens die eraan komen). Maarja, daar ga ik nog maar niet aan denken, want ik zit nu nog in deze fase, met volgende fases ga ik me nog niet bezighouden. Ik wou dat ik dit aan een vriendin van me duidelijk kon maken. Het lijkt wel of wij elkaar afwisselen in downheid. Nu is zij weer helemaal down. Ik wou dat ik iets voor haar kon doen, meer tenminste dan ik al probeer te doen. Maar ik kan haar niet voor lange tijd in huis nemen, want dat zou ook voor haar (en mede voor mij) niet goed zijn, want het is hier natuurlijk ook zwaar bagger. Morgen dat leuke feest, met allemaal aardige mensen. Wel jammer dat ze allemaal best oud zijn, maar ach. Wie weet zijn er nog leuke nieuwe, jongere, mensen die ik nog niet ken ![]() Ik doe trouwens veel te weinig, maar het lukt gewoon niet. Ik ga zo nog maar even wat doen, dan ben ik tenminste weer een beetje trots op mezelf dat ik íets heb gedaan vandaag (al is het eigenlijk al morgen, maar dat doet er niet toe). Daarna ga ik lekker mijn bedje in en dromen over de mooie dingen in het leven. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
of ik kies om te gaan studeren, met de kans dat ik weer in de knoop kom met mezelf (niet dat ik geen therapie naast school zou hebben ofzo...) of ik kies om nog een jaar niet te gaan studeren dan moet ik nog een jaar lang geld zien te verdienen om mijn vaste lasten mee te betalen en heb ik weer geen ov bovendien zou ik dan graag wat intensievere hulp willen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind t alleen minder dat ik weer naar school moet op maadnag ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb echt totaal niets te melden, de hele tijd al niet. Het is allemaal zo basaal of zo.
||
Citaat:
![]() ![]() Gisteravond was eigenlijk bést wel leuk! Van 11 tot half 1 op een bankje gezeten in Wageningen, tussen dansende en vrolijke mensen, biertjes zitten drinken en gezellig gekletst met één van m'n beste vriendinnen en een vriend van ons. We werden helemaal giechelig en gingen gek doen waardoor we dronken jongens achter ons aankregen. ![]() Jammer genoeg zagen ik en dat goede vriendinnetje iemand (een hij) met een meisje/vrouw waar we niet zo blij van werden.. Hoe moeten we het háár vertellen dat niet alles zo is als ze zou willen? Hij blijft helemaal niet zo te zijn als hij is, hij heeft een vriendin! Ohoh.. alleen weet zij het niet en wij wel en straks komt ze er achter en dan wisten wij het al en en.. Misschien is het beter dat we maar gewoon zeggen wat we hebben gezien en bevestigd hebben gekregen. ![]() Parijs was trouwens ook erg gaaf. ![]() ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]duivelaartje schreef op 06-05-2006 @ 17:30 :
[B]Jouw avatar is nog erger dan die van Mucky (toch?). Pas op dat er geen gezeur overkomt. ![]() ![]() huh hoezo en wie is Mucky¿
||
[QUOTE]darkfairy schreef op 06-05-2006 @ 18:57 :
[B] Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind beide avatars trouwens walgelijk, maar die van DF nog net ff wat erger. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
pff flink geknutseld en best grappig geworden
![]() voor de gene die ff willen spieken hoe geweldig crea ik ben geweest ![]() kant 1 (de kraan) kant 2 (60!) (het moet trouwens een fietsvlaggetje voorstellen!) das dus wel goed gegaan.. smiddags op een tuinstoel gehangen en in slaap gevallen om een uur later door de buurvrouw 'gewekt' te worden.. gister was ik al 1.5 uur weggezakt toen ik ineens wakker schrok.. great morgen verjaardag dus dat wordt wel weer kut
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |