![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb wel ff gezocht over water en afvallen ed. En ik heb het volgende gevonden (wat ik eigenlijk al wist, maar goed).
Giftige stoffen die het lichaam niet verwerkt worden opgeslagen in het vet. Bij het afvallen verlies je vet en de stoffen komen vrij. Het lichaam wil ze dan alsnog verwijderen en doet dit met behulp van ruimschoots water. Help daarom je lichaam een handje door goed te drinken. http://www.opdieet.nl/eten.htm (goede site btw) Je zou dus kunnen zeggen dat iedereen hier gelijk heeft. Door veel te drinken val je wel af, maar niet doordat het vet uit je lichaam afvoert. Het voert de stoffen af voordat ze vet kunnen worden, er blijven dus minder giftige stoffen over om in vet om gezet te worden, dus komt er minder vet, dus val je af. Citaat:
Stond erop de stroop ook geen tabel...? Stroop is niet slecht, zit ook veel ijzer in en dat is ook goed voor je. Over dat chroom: ik heb er geen verstand van hoe, wie, wat...hoe weet je of het anders is dan gewoon 'chroom'? Als jij het zegt geloof ik je, maar ik zou graag willen weten wat er dan anders aan is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
suiker word wel genoemd ja,maar niet als laatste,ergens als 3e laatste ofzo,maar k denk dat stroop beter is ivm ijzer en suikergehalte |
![]() |
|
![]() |
Leonoor >> chroom-picolinaat is een andere soort verbinding dan gewoon chroom. Chroom-picolinaat 'doorboort' als het ware je celwand en is kankerverwekkend. Gewoon 'puur' chroom (voor zover men nu weet iig) niet. Gewoon chroom zit ook gewoon in voedingsmiddelen ed. Pas wel op, want al deze chroom-picolinaat zooi wordt gewoon voor E2,- bij de Kruitvat verkocht.
![]() Just.a.gir. >> Maak je plz niet zo druk zeg ![]() xXx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruikte vroeger gewoon chroom,voor mijn hypoglycemie,maar nu heb ik chroom-picolinaat dus zelf gekocht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar idd, in zilvervliesrijst zitten meer vezels, en is dus gezonder |
![]() |
|
Hallo allemaal.
ik ben niet echt actief aan het afvallen (ik wou alleen wat minder vet bij me kont, maar das opzich ook niet echt heel erg nodig ofzo), maar gewoon wat meer gaan sporten, en ik eet wat gezonder, niet om af te vallen dus, maar gewoon, om wat gezonder te leven enzo. maarja, nou heb ik dus het probleem dat ik nu alles bij elkaar 2 kilo ben afgevallen, maar de enige plaats waar ik dat zie is mijn borsten, en daar wil ik nou juist absoluut niet afvallen... is daar iets aan te doen? iedereen die hier weet welke namen ik hier verder nog heb verzoek ik vriendelijk daar even gezellig nix over te zeggen enzo... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb net hier gelezen dat je door met de pil te beginnen grotere borsten krijgt, dus toch maar aan de pil he ![]() enne, wat was jij vroeg wakker... 9.30... |
![]() |
|
![]() |
Ik ben vorige week van zondag tm vrijdag bij familie geweest in R'dam. Dat was heel goed voor me, omdat ik daar dus niet kan snoepen of vreetbuien kan hebben. Ik ben de 5 dagen goed doorgekomen (khad ook helemaal geen hongergevoel ofzo). De dag nadat we thuisgekomen waren ben ik op de weegschaal gaan staan. 2 kilo eraf!!
![]() ![]() ![]() Ik was dus helemaal heppie, en probeer het er nu af te houden en nog wat meer af te vallen, alleen nu ik weer thuis ben val ik weer in m'n oude gewoontes. Terwijl ik weet (het is nu bewezen) dat ik heel makkelijk erzonder kan. Mijn probleem is gewoon als ik me verveel dat ik dan ga eten. Vooral als ik alleen thuis ben is het erg. Dan zit ik achter de computer en dan moet ik wachten tot hij klaar is met laden en dan is het altijd "ff naar de kelder" om weer wat te pakken. En dan moet de volgende pagina laden en dan doe ik het weer. Vooral nu het vakantie is is het erg. Ik heb verder ook niks te doen (en we zijn ook niet op vakantie geweest) dus dan verveel ik me weer. Maar over 2 weken moet ik weer naar school. Opzich vind ik school niet echt super ( ![]() Ik ben wel blij dat dit topic er is, dat ik er tenminste met iemand over kan 'praten.' Verder heb ik nl. niemand. M'n vriendinnen zeggen altijd "je bent niet te dik, niet te zwaar" en het is ook wel aardig dat ze dat zeggen maar ik weet wel van ze dat ze dat zeggen om me iets beter te laten voelen, en dat het niet waar is. Maar ok, ik heb weer alles gezegd, en danku voor uw aandacht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
achter comp zitten, pagina laden, naar kelder lopen, enz. Maar als ik nu achter de comp zit, en hij moet een pagina laden, zeg ik tegen mezel, nee, niet de kelderkast. niet doen enz, pak maar een glas water, en dan pak ik een glas water, en niet iets te snoepen. Misschien moet jij dat ook es proberen, gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat je niet dat snoepen moet pakken maar een glas water... |
![]() |
|
hoi lieverds...
met mij gaat het echt heel slecht.. ik stond anderhalve week geleden op de weegschaal en ik woog 70 kg, netjes wel!! als je wist wat ik allemaal at. maar ik ga vrolijk door, nou vrolijk niet ik voel me zo vies en verrot na al dat ge eet, en ik eet mezelf ook misselijk, maar zodra dat misselijke gevoel maar 1 sec weg is begin ik weer overnieuw, ik word echt dik nu, en ik ben heel wanhopig, maarja wat doe je daar aan! hulp zoeken, maar ik kan hjniet praten, ik ben niet zo'n prater over zulke persoonlijke dingen, dus wie weet er iets anders? ik kan wel zeggen ok ik stop gewoon met dat gevreet maar dat kan ik niet, daar ben ik veel en veel te zwak voor!! ![]()
||
Citaat:
![]() echt hoor..... 20 boterhammen grote zak drop bij da vandaan zak bonbons bij supermarkt zak chips en dan nog allemaal kleine dingetjes, koekjes, liga's, etc etc, en eerder mocht ik geen eens 1 liga nou nu eet ik er 10 op en dan nog al die andere zooi!! maarja ik ga toch maar hulp zoeken voordat ik echt 100 weeg, het wordt alleen maar moeilijker denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry dat ik steeds niet gemailt heb... vergeten ![]() echt vervelend voor je dat je het snopen niet kan laten. En het leek zo goed te gan toen je net weer in nederland was... Maar ik denk idd dat het verstadig is om hulp te zoeken als je er alleen niet uitkomt. En dat je niet kan praten over zulke persoonlijke dingen, kan ik wel begrijpen, maar ik denk, dat wanneer je de goede hulp hebt, dat praten vanzelf wel komt. En als je de volgende keer naa de supermarkt gaat, probeer da de volgende keer ipv een zak bonbons, drop, chips ed fruit te halen, want als je geen bonbons ed. in huis hebt, kan je ze ook niet eten, maar je wil dan wel eten -denk ik-, en dan heb je fruit in huis, en kan je fruit eten ![]() Nouja, succes verder! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een treurig iemand die zich niet meer durft te vertonen Misschien kunnen we mailen ofzo?>?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms is het toegeven dat je hulp nodig hebt btw juist een teken dat je het zelf doet. Je kiest er dan voor om het te veranderen, je hebt alleen wat hulp nodig om het te doen. Daar is niks mis mee. Misschien met de dokter overleggen en die met je ouders laten overleggen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hee, ben ik ook weer es
ik ben eergister geloof ik teruggekomen van vakantie, en ik ben in die 2 weken gewoon 2,5 klio aangekomen ![]() ![]() nu weeg ik weer 76 klio, terweil ik voor de vakantie het eindelijk voor elkaar had gekregen om onder de 74 te komen... Maargoed, ik heb in de vakantie ook heel veel gesnoept... elke dag een ijsje, 's avonds chips, ontbijten met stokbrood met hagelslag op chocoladepasta, 's middas ook, en soms spaetti of macaoni van de vorige avond... Maar school begint weer, en dan kom ik veel minder in de verlijding om te gaan snoepen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als suiker als eerste wordt genoemt, zit er het meeste suiker in, en ik neem aan dat jij dat 'slecht' vind, dus dan vind je iets anders denk ik gezonder Je kan ook bv kaas of vleeswaren op je brood doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij diëtiste is vruchtenhagel juist heel gezond om op je donkere brood te doen. Wel een bescheiden portie natuurlijk
![]() En Miep, mens je weegt 70 kilo en je eet heel veel (zo te lezen) en dan klaag je nog. Wees blij dat je niet veel aankomt.. ![]() 70 kilo is best gezond hoor (ik meen me te herinneren dat je best lang bent).. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Shit sorry dat ik niet heb gereageerd op jullie vorige reacties
![]() Nouja, 70, ik weeg dus 74 ![]() en Tess, ik zit heel weinig achter 't net dus als we gaan mailen loopt dat snel de soep in, maar ik vind 't wel heel lief aangeboden! Ik hoop dat je iemand anders vindt aan wie je je ei kwijt kunt, is zo belangrijk! Al meer vriendinnen vertel ik mijn problemen omtrend eten nu, en dat helpt ontzettend! Ze willen me allemaal helpen enzo ![]() Meiden succes!! En ik eet gewoon weer droog brood, weet dat 't slecht is maar doe ik er pasta op eet ik zonder overdrijven 20 boterhammen op een dag. Nu 6. -XXX-
|
Ik heb ook altijd dat als ik heel erg met eten bezig met met het proberen af te vallen, en zo weinig mogelijk te eten, dat ik me dan toch schuldig voel. Maar dat als ik me klote voel of als ik echt boos ben om iets dat dat me een soort groen licht geeft om niet te gaan eten, en dat ik me er dan ook niet schuldig over voel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
zo zo, dit topic komt ook weer eens bovendrijven
ik zit op de sportschool en ik zie al resultaat (shirtjes die losser zitten (bij de armen, buik en heupen), riemen die een gaatje verder dicht kunnen...broeken die losser zitten. conditie is ook al vooruit gegaan verder gaat het met eten ook goed, je weet wel, ontbijt, lunch avondeten, blaaaaah en niet teveel snacks.. nou hoi veel succes iedereen, ga sporten, sgoed voor je, en het helpt, vreetbuien en dieeten niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mijn moeder is sinds kort lid van de weight watchers en ik doe lekker met dr mee, voor mij een ideaal 'dieet' je mag alles eten, alleen moet je punten sparene n mag je maar een max aantal punten. heb er zelfs bijna lol in
![]() en ben ook in ong 3 weken ong 5 kilo afgevallen; in het begin gaat het altijd sneller, daar is volgens mij niets mis mee. wordt jammer genoeg wel steeds minder ![]() nu moet ik er alleen nog meer bij gaan sporten... nou ja, vind het al heel goed van mezelf dat ik dit al bijna een maand volhou... geeft moed ![]() succes verder iedereen.... ![]() ![]() |
![]() |
|
D'r is anderhalve kilo af!
![]() *is verbaasd* Ik ben niks 'dunner' volgens mij...maar de weegschaal zegt dat er iets af is...nah, dat zullen we dan maar geloven, toch? Hopen dat het een beetje doorzet. ![]() Moest het gewoon ff meededelen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nah, het is voor mij heel lang geleden dat ik in dit topic geweest ben. Het is ook heel lang geleden dat ik me gewogen heb, omdat ik het niet meer durf. Ik heb een tijd gelijnd en een tijd heel veel gesnoept... ik heb dus eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg, maar ik denk dat het wel teveel is. ![]() Op dit moment gaat het met eten wel goed (vind ik dan), hoewel ik diep in mijn hart weet dat het helemaal niet goed gaat. Ik ontbijt niet meer, ik eet tussen de middag ook bijna niets en alleen 's avonds eet ik, en dan ook niet veel. Tussendoor snoep ik dan weer wel, dus veel zin heeft het ook niet wat ik nu doe en ik weet ook niet waarom ik het doe. Het gaat vanzelf en als ik dan wel weet 's ochtends voel ik me meteen weer schuldig. Misschien dat ik wel ben afgevallen, maar ik merk het niet aan mijn kleren (ja, aan 1 broek, maar dat was een té grote maat ![]() Omdat ik op dit moment ook geestelijk niet zo goed in mijn vel zit, ben ik ook maar met één ding bezig en dat is het bovenstaande, omdat dat me wel controle geeft. *is echt stom bezig* ![]() Verder heb ik besloten dat ik morgen een proefles fitness ga volgen en daarna een jaarkaart koop (zodat ik een jaar lang onbeperkt kan fitnessen). En ik heb er nog zin in ook. Had ik alleen maar de moed om mezelf eens te wegen en me dan niet te pletter te schrikken omdat het zo veel is... ![]() *stom en lang verhaal* Sorry.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel calorieen nodig? Buskruitje | 23 | 28-01-2005 18:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! Snufje | 254 | 18-11-2002 18:36 |