![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zeg eens, waar zeg ik precies dat die vader dat deed? Bij mijn beste weten schreef ik "Ja, iemand gevraagt". En tja, dit is al jaren bekend, dus wat is er nu weer aan de hand met dit pathetische natrappen omdat sommige mensen gewoon een hekel hebben aan Hirsi Ali?
||
Citaat:
Als soort van intellectueel zou je je beter kunnen afvragen of het niet dom van nederland is om pre maatschappelijke wonderen de ingang te weigeren, wat dat is ze als je het mij vraagt. Vraag je liever af wat Nederland allemaal misloopt aan intellect alleen maar omdat ze niet hard genoeg mishandeld zijn om in ons 'walhalla' te komen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo'n loze ik hang mezelf op kreet is geen argument hoor. En je kunt geen intellect zijn.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Een familie die je laat verminken of die tenminste de andere kant uit kijkt terwijl dat gebeurd om je vervolgens uit te huwelijken aan een vreemde is genoeg te verwijten. Hoe Hirsi Ali hen vervolgens wil noemen is haar eigen zaak, daar ga ik niet over oordelen. Citaat:
Daar komt nog eens bovenop dat je niet iemand 14 jaar na dato het Nederlandersschap kan ontnemen, terwijl Taïda nooit Nederlandse geweest is. Nee, het is 3 rationele argumenten tegen persoonlijke haat als je Hirsi Ali en Taïda's zaak tegen elkaar af gaat wegen. Als er iemand met twee maten meet dan zijn het de mensen die Hirsi Ali het Nederlanderschap willen ontnemen. Maar ja, we weten al jaren dat dat kamp elk smerig trucje in de boeken gebruikt om hun campagne tegen Hirsi Ali te kunnen voeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In feite spreekt voor gevluchte jongeren net zoveel als voor hirsi ali gezien de duur van hun leven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het nederlander schap van Hirsi Ali afnemen kan niet meer volgens mij. Kortom, waar hebben we het over? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Werkelijk, wat een vermogen om altijd weer de Joodse pispaal te voorschijn te toveren. Ooit aan gedacht dat mannelijke besnijdenissen (in het algemeen)maatschappelijk veel meer geaccepteerd zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik mag uit bovenstaande concluderen dat je het zelf ook wel een beetje een malle redenering vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() " I blamed the jews, when my mother was mad at me" . Mens geloof je dat zelf, zelfs Hitler had zoiets niet gelooft. |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: GODWIN! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dank je wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heck, zelf in Amsterdam moesten ze een onderwijsproject starten omdat een merendeel van de leerlingen van marrokaanse afkomst geloofde dat de Joden zelf de holocaust hadden aangericht. Ik herinner me dat krantenbericht nog wel zeg, tjees.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met de Palestijnse kwestie, zit er btw een wezenlijk verschil, want bijna elke Palestijn heeft last direkt of in-direkt van het Israelisch beleid. (EDIt: verkeerd gelezen, maar nog steeds ben ik van mening, dat deze mensen wel rationalistisch genoeg kunnen blijven, door niet te geloven dat joden evil krachten hebben, zoals Ayaan ons wel doen wilt geloven) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom moet je nu weer een hele andere richting uitgaan. Er word zoveel gekonkeld binnen de VVD dat ze nu eens hun trekken thuis krijgen. Daar hebben de joden en de palestijnen en welke andere stammen en rassen niks mee te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
"Uit wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat besneden mannen voor sommige seksueel overdraagbare aandoeningen minder gevoelig zijn; mogelijk dat dit effect ook door de verbeterde hygiëne komt. Het vermoeden bestaat dat de kans op een HIV infectie aanzienlijk kleiner is voor besneden mannen, grootschalige onderzoeken in Afrika moeten hier de komende jaren een eenduidig antwoord op geven."
Bron: Wiki
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien wel. Neemt niet weg dat het onbillijk is, maar ik vind echte vluchtelingen na lange tijd uitzetten ook zeer onbillijk. Maar opeens hebben al die schuinmarcheerders er geen probleem meer mee dat bepaalde mensen wel kunnen blijven terwijl echte slachtoffers een schop nakrijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Nog een keer: Als Hirshi Ali nu zou binnenkomen zou ze geen paspoort krijgen. Als Taida 8 jaar eerder was geweest had ze ook een paspoort gekregen. Heet allemaal te maken met dat we nu 8 jaar later leven. Dat Taida geld heeft gekregen en vrijwillig is teruggekeerd om vervolgens op een frauduleuze manier terug te komen zijn ook onrechtmatig. Maar dat is dan weer geen probleem voor je? Met twee maten meten noemt men dat. Maargoed, het blijft niks nieuws onder de zon. Vluchtelingen liegen ja. Waarom? Om hun kansen op een verblijfsvergunning te vergroten (of om een sympathie campagne in de media te voeren). Natuurlijk niet allemaal en blabla, maar dat het een veel voorkomend iets is staat buiten kijf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb niets ertegen dat de media zich ermee bemoeide, want de staat geeft in vluchtelingen zaken geen openheid van zaken, hoe moet het volk dan oordelen en hoe weten wij dan hoe het gekozen beleid in elkaar zit en of het niet puur willekeurig is? |
![]() |
||
Citaat:
Hell, ze heeft een voorkeurs behandeling eerste klas gekregen, notabene van de minister herself. De gemiddelde asielzoeker is er jaloers op! De regels zijn nu anders dan 8 jaar geleden. Zo simpel is het. Maargoed, het gaat dus gewoon om kinderachtig ik was het daar niet mee eens, dus ga ik nu hier maar over zeuren, zonder uberhaupt na te denken aan het aspect tijd en status. Again, de een is nederlander nu, de ander is het nooit geweest. Als ze openheid van zake zouden geven je weer met t gezeik zit wat je met die congolezen ook had. Onmogelijk. Even nadenken he "kameraad". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() affijn,... het is sowieso beter om de discussie te laten richten op somalie, somaliers, asielzoekers en vreemdelingenbeleid (waaronder asielbeleid) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik het trouwens juist gehoord heb, zijn de meeste VVD'ers al op haar afgeknapt en delen ze de mening dat ze slecht is voor de geloofwaardigheid van de partij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: