Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie situatie klinkt wel heel vaag, ja. Mag ik vragen waarom het dan uit is? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het komt erop neer dat we in een soort sleur beland waren (oa juist door te weinig tijd voor elkaar hebben en alleen vaste momenten) die wel heel erg fijn en comfortabel was maar waarbij ik steeds vaker ging twijfelen of we wel zo verder moesten. Verder hadden we allebei wel echt het gevoel dat het wel ok zou zijn om nog even op onszelf te zijn en alles wat meer open te hebben liggen. Allemaal erg waar maar niet dingen die je tot in het diepst van je hart zo voelt als het net uit is. Ik merk wel dat er echt iets tussen ons is wat ook blijft maar heb aan de andere kant ook het gevoel dat we het nooit echt de kans hebben gegeven om elkaar ook echt (even) los te laten. Het is moeilijk want ik hou echt van hem maar weet niet of ik de relatie (zoals we die op het eind hadden) terugwil. Niet dat het niet fijn was of dat we steeds ruzie hadden maar ik wil ergens gewoon echt voor kunnen gaan en met zekerheid kunnen zeggen dat dit het is. Dat kan ik nu beter dan toen, juist omdat hij zo in mijn bloed blijft zitten. Maar nu ga ik bijna weg en wil ik het ook echt wel even een kans geven. Ik denk dat het beter is om elkaar nu eerst even los te laten en dan later evt weer opnieuw te beginnen dan te blijven hangen bij elkaar omdat het loslaten niet lukt. Ik heb het gevoel dat ik dat wel echt moet proberen, maar dat lukt niet als je elkaar nog 2/3 keer per week ziet.. Dus nu schuiven we alles maar op het moment dat ik wegga en ons gedwongen afscheid, zodat we er nu niet teveel overna hoeven denken. Ik weet dat het niet echt logisch klinkt, maar ik ben gewoon zo moe van het proberen. Ik kan nu geen betere oplossing bedenken dan deze uitstel van de executie en me dan ook echt even helemaal loslaten. Maar ik weet niet hoe het over 2 maanden voelt want je kunt wel zeggen dat het niet echt weer iets is, if you walk the walk wordt het natuurlijk wel moeilijk om dat aan je gevoel te blijven ontkennen. Dus de conclusie is: ik weet het niet. Het kan goed dat ik over een week hier weer schrijf dat we elkaar even niet gaan spreken. Maar ik hoop het niet, want ik wil even geen emotionele achtbaan en moeilijke dingen meer. Ik wil gewoon stil in zijn armen wachten tot ik weg mag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ben benieuwd hoe het gaat werken voor jullie. Ben je niet bang dat jij toch gaat denken dat je toch wel met hem verder wil, en dat hij dan ondertussen verliefd is geworden op iemand anders..? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit keer juist niet! Ik ben dol op bordspelen en kaartspelen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja. Nu gaat het wel weer, geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik zoveel jaar met mijn (ex???) vriend zou hebben, kunnen we niet eens terug gaan naar de plek waar we elkaar ontmoette en als t kan is t totaal niet romantisch ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren in de trein waren er ook mensen die ons ergerlijk aankeken en dat alleen al als ik op haar schouder ging liggen ![]() Gisteren en t hele lange weekend waren super. Veel samen, weinig alleen. Veel gepraat, leuke dingen gedaan en toch tijd voor mezelf gehad. De ideale daginvulling zo ongeveer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Gisterenavond was... Zalig gewoon. Hihi. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 |