Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 15:01
Verwijderd
Baggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Advertentie
Oud 28-05-2006, 15:04
__
__ is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 28-05-2006 @ 16:01 :
Baggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik ook van jou
Oud 28-05-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 28-05-2006 @ 15:59 :
Haha, eindelijk weer herkenning . Niet wat betreft het elkaar zo lang niet zien, soms zou ik dat erg graag willen (of: willen willen) maar dat is bij ons simpelweg niet mogelijk. Maar vooral het laatste; dat het fijn is om te horen dat hij het er ook erg moeilijk mee heeft ook al laat hij dat minder (of op een rare manier...) merken. Hij neemt bij ons nu wat meer initiatief en dat komt ook omdat ik er nog niet helemaal op durf te vertrouwen dat ik over een week niet weer aan scherven lig. Maar aan de andere kant, zie ik geen alternatief. We hebben al zo vaak geprobeerd om afstand te houden ed en het lukt gewoon niet. Bovendien voelt het goed om nog bij elkaar te zijn maar wil ik ook weer niet iets echts beginnen omdat ik straks wegga en dan echt even op mezelf wil en moet zijn. Dat helpt ons trouwens ook om juist nu nog even van elkaar te genieten, anders voelt het echt als 'zonde' om die laatste maanden al zo'n afstand te nemen terwijl dat straks toch al moet.
Ik ben benieuwd, ik weet niet hoe het gaat lopen, laat het maar even over me heen komen en probeer het zo goed mogelijk te doen. Het risico op nieuwe pijn is er. Maar ik weet niet hoe ik het nu beter aan kan pakken.
Nou ja, ik heb dus bewezen dat ik het in principe kan. Het gaat steeds beter zonder hem te zien - ik heb eindelijk door dat ik hem inderdaad niet nodig heb. Maar dat betekent idd niet dat ik hem niet wíl zien.

Jullie situatie klinkt wel heel vaag, ja. Mag ik vragen waarom het dan uit is?
Oud 28-05-2006, 15:20
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 16:07 :
Nou ja, ik heb dus bewezen dat ik het in principe kan. Het gaat steeds beter zonder hem te zien - ik heb eindelijk door dat ik hem inderdaad niet nodig heb. Maar dat betekent idd niet dat ik hem niet wíl zien.

Jullie situatie klinkt wel heel vaag, ja. Mag ik vragen waarom het dan uit is?
Je mag het wel vragen, maar waarschijnlijk klinkt mijn antwoord op het moment niet erg overtuigend .
Het komt erop neer dat we in een soort sleur beland waren (oa juist door te weinig tijd voor elkaar hebben en alleen vaste momenten) die wel heel erg fijn en comfortabel was maar waarbij ik steeds vaker ging twijfelen of we wel zo verder moesten. Verder hadden we allebei wel echt het gevoel dat het wel ok zou zijn om nog even op onszelf te zijn en alles wat meer open te hebben liggen.
Allemaal erg waar maar niet dingen die je tot in het diepst van je hart zo voelt als het net uit is. Ik merk wel dat er echt iets tussen ons is wat ook blijft maar heb aan de andere kant ook het gevoel dat we het nooit echt de kans hebben gegeven om elkaar ook echt (even) los te laten. Het is moeilijk want ik hou echt van hem maar weet niet of ik de relatie (zoals we die op het eind hadden) terugwil. Niet dat het niet fijn was of dat we steeds ruzie hadden maar ik wil ergens gewoon echt voor kunnen gaan en met zekerheid kunnen zeggen dat dit het is. Dat kan ik nu beter dan toen, juist omdat hij zo in mijn bloed blijft zitten. Maar nu ga ik bijna weg en wil ik het ook echt wel even een kans geven. Ik denk dat het beter is om elkaar nu eerst even los te laten en dan later evt weer opnieuw te beginnen dan te blijven hangen bij elkaar omdat het loslaten niet lukt. Ik heb het gevoel dat ik dat wel echt moet proberen, maar dat lukt niet als je elkaar nog 2/3 keer per week ziet.. Dus nu schuiven we alles maar op het moment dat ik wegga en ons gedwongen afscheid, zodat we er nu niet teveel overna hoeven denken. Ik weet dat het niet echt logisch klinkt, maar ik ben gewoon zo moe van het proberen. Ik kan nu geen betere oplossing bedenken dan deze uitstel van de executie en me dan ook echt even helemaal loslaten. Maar ik weet niet hoe het over 2 maanden voelt want je kunt wel zeggen dat het niet echt weer iets is, if you walk the walk wordt het natuurlijk wel moeilijk om dat aan je gevoel te blijven ontkennen. Dus de conclusie is: ik weet het niet. Het kan goed dat ik over een week hier weer schrijf dat we elkaar even niet gaan spreken. Maar ik hoop het niet, want ik wil even geen emotionele achtbaan en moeilijke dingen meer. Ik wil gewoon stil in zijn armen wachten tot ik weg mag . Logisch hè?
Oud 28-05-2006, 15:23
stout!
stout! is offline
Haha ik lees mijn laatste post nog eens over en het valt me op hoe vaak ik 'echt' schrijf.. nu heb ik die neiging wel maar het lijkt toch wel een beetje alsof ik mezelf 'echt' een beetje probeer te overtuigen... .
Oud 28-05-2006, 15:23
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 28-05-2006 @ 16:20 :
Je mag het wel vragen, maar waarschijnlijk klinkt mijn antwoord op het moment niet erg overtuigend .
Het komt erop neer dat we in een soort sleur beland waren (oa juist door te weinig tijd voor elkaar hebben en alleen vaste momenten) die wel heel erg fijn en comfortabel was maar waarbij ik steeds vaker ging twijfelen of we wel zo verder moesten. Verder hadden we allebei wel echt het gevoel dat het wel ok zou zijn om nog even op onszelf te zijn en alles wat meer open te hebben liggen.
Allemaal erg waar maar niet dingen die je tot in het diepst van je hart zo voelt als het net uit is. Ik merk wel dat er echt iets tussen ons is wat ook blijft maar heb aan de andere kant ook het gevoel dat we het nooit echt de kans hebben gegeven om elkaar ook echt (even) los te laten. Het is moeilijk want ik hou echt van hem maar weet niet of ik de relatie (zoals we die op het eind hadden) terugwil. Niet dat het niet fijn was of dat we steeds ruzie hadden maar ik wil ergens gewoon echt voor kunnen gaan en met zekerheid kunnen zeggen dat dit het is. Dat kan ik nu beter dan toen, juist omdat hij zo in mijn bloed blijft zitten. Maar nu ga ik bijna weg en wil ik het ook echt wel even een kans geven. Ik denk dat het beter is om elkaar nu eerst even los te laten en dan later evt weer opnieuw te beginnen dan te blijven hangen bij elkaar omdat het loslaten niet lukt. Ik heb het gevoel dat ik dat wel echt moet proberen, maar dat lukt niet als je elkaar nog 2/3 keer per week ziet.. Dus nu schuiven we alles maar op het moment dat ik wegga en ons gedwongen afscheid, zodat we er nu niet teveel overna hoeven denken. Ik weet dat het niet echt logisch klinkt, maar ik ben gewoon zo moe van het proberen. Ik kan nu geen betere oplossing bedenken dan deze uitstel van de executie en me dan ook echt even helemaal loslaten. Maar ik weet niet hoe het over 2 maanden voelt want je kunt wel zeggen dat het niet echt weer iets is, if you walk the walk wordt het natuurlijk wel moeilijk om dat aan je gevoel te blijven ontkennen. Dus de conclusie is: ik weet het niet. Het kan goed dat ik over een week hier weer schrijf dat we elkaar even niet gaan spreken. Maar ik hoop het niet, want ik wil even geen emotionele achtbaan en moeilijke dingen meer. Ik wil gewoon stil in zijn armen wachten tot ik weg mag . Logisch hè?
Niet zo heel logisch, nee Nou ja, ik ben dan ook gewoon weer zo dat ik na een tijdje gewoon besluit of de ene, of de andere kant op te gaan, en dan blijf ik daar ook bij. Al dat getwijfel van die mensen (Niet dat ik vroegah-in-de-relatie-met-de-ex nooit twijfelde, integendeel, maar op een gegeven moment heb ik zoiets bepaald van 'ja, goed, twijfel hou je toch altijd, misschien is dit ook geen goed plan, maar ik ga er gewoon wel voor'. Nou ja, moet je kijken wat dat opgeleverd heeft, maar alla ).

Ben benieuwd hoe het gaat werken voor jullie. Ben je niet bang dat jij toch gaat denken dat je toch wel met hem verder wil, en dat hij dan ondertussen verliefd is geworden op iemand anders..?
Oud 28-05-2006, 15:29
snoopy
snoopy is offline
Ik mis m... En ik moet stom huiswerk maken *zucht*
Dinsdag weer!
(en het was wel heel erg leuk samen.. )
Oud 28-05-2006, 15:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Straks even samen langs mijn ouders Werd ook weer eens tijd!
Ik hoop dat we nog een spelletje gaan doen

[edit]ik doel op bord- en kaartspelen

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 16:13.
Oud 28-05-2006, 15:32
I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: EXPLAIN GIRL!

Tja, lalalala, ik voel me wel goed, geloof ik...

You could make all your dreams come true
Oud 28-05-2006, 15:34
__
__ is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-05-2006 @ 16:32 :
Ik hoop dat we nog een spelletje gaan doen
het is de bedoeling dat dat naughty overkomt?
Oud 28-05-2006, 15:42
stout!
stout! is offline
Het zou kunnen maar opzich praten we er veel met elkaar over en zitten we wat dat betreft nog wel op één lijn; we betekenen nog teveel voor elkaar om 'ons' helemaal op te geven. Het is geloof ik ook niet zo dat ik hem meer vasthou dan hij mij. Maar het zou kunnen dat ik er in Finland achterkom dat hij het helemaal is en dat hij met een ander verdergaat... Ik kan me alleen niet voorstellen dat het zo gaat lopen, juist omdat ik ook met het idee naar Finland toe ga hem ook echt los te laten dus niet 'om na te denken over onze relatie'. Ik denk dat ik dat op het moment dat ik hem niet meer zie ook wel kan en omdat ik het ook echt wil en moet op dat moment (ik wil niet in NL blijven hangen met mijn gedachten), bovendien is er niet meer de verleiding om naar hem toe te trekken omdat het op korte termijn zo goed voelt, wat ons nu nog steeds de de das om doet.
Voor mij is dit het scenario: Ik ga weg en dat is het moment om hem ook echt los te laten, dus echt even geen contact en helemaal mijn eigen weg gaan; helemaal op gaan in die nieuwe ervaring. Eigenlijk; afkicken. Ik weet dat ik dat kan als ik maar niet steeds met hem geconfronteerd wordt. Het een plek geven en verder gaan. Dan zijn er als ik terug kom, twee mogelijkheden; of er is nog iets tussen ons (ik ga er even voor het gemak van uit dat dat dan wederzijds is omdat we wat dat betreft meestal wel op één lijn zitten) en dan moeten we het er toch eens goed over gaan hebben of we niet bij elkaar horen, of er is niets meer behalve prima vriendschap, en dan doet het niet zo'n pijn meer. Het lijkt me sterk dat ik in Finland ga bedenken hoe goed hij voor me is en bij me past, want dat weet ik allemaal al.
De vraag voor mij is dus nu; hoe komen we de tijd voordat ik wegga nog op de best mogelijke manier door om wat we hebben in ieder geval niet te verpesten en misschien idd nog wel een beetje te genieten omdat de keuze straks toch al voor ons gemaakt wordt. Ik heb het geprobeerd en het lukt nu niet om hem te schrappen, ik vind het fijn om contact met hem te hebben, hij is goed voor me, ook als hij niet mijn geliefde is.

Ik weet alleen dat ik met hem iets heb wat ergens echt goed zit, hoe cheesy dat ook klinkt voor buitenstaanders. Als een vriendin van me hetzelfde had, had ik ook allang gezegd; make up your mind, maak een keuze en ga ervoor. Maar het is moeilijk om in de praktijk iemand op te geven die zo belangrijk voor je is en bij wie je je zo goed voelt, zelfs als je weet dat het nu even beter is om elkaar wel wat ruimte te gunnen.
Oud 28-05-2006, 16:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
__ schreef op 28-05-2006 @ 16:34 :
het is de bedoeling dat dat naughty overkomt?

Dit keer juist niet!

Ik ben dol op bordspelen en kaartspelen Met zijn tweetjes doen we dat niet zoveel, maar nu mijn ouders er ook zijn kunnen we misschien een leuk spelletje doen!
Oud 28-05-2006, 17:14
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 28-05-2006 @ 16:32 :
@ Secret Agent: EXPLAIN GIRL!
Ik ga nu mijn best doen op pm.

Ja. Nu gaat het wel weer, geloof ik.
Oud 28-05-2006, 17:44
Verwijderd
Samen studeren is niet fijn. Niet in de zin dat dat niet goed gaat, maar omdat ik studeren stom vindt.
Samen pauzes tussendoor houden is daarentegenwel weer erg leuk!

(zo, en nu weer aan de studie * zucht * )
Oud 28-05-2006, 17:59
Toet0r
Toet0r is offline
De afgelopen paar dagen alleen met mn broer thuis geweest en alles verliep prima, ik ben zo blij dat ik het goed met mn broer kan vinden
Oud 28-05-2006, 18:11
T!ne
T!ne is offline
Wat wou ik zo graag dat hij nu hier was..
Oud 28-05-2006, 20:17
groovy
groovy is offline
Zo heerlijk..

We hebben er een mini-vakantie op zitten en het was heerlijk. We hebben zoveel samen gedaan, maar we konden elkaar ook met rust laten en ons eigen ding doen als we wilden. Echt perfect .

En wat is het fijn om gewoon elke ochtend naast hem wakker te worden, door hem gekust en geknuffeld te worden en hem zachtjes 'goeiemorgen!' te horen zeggen. Zo verslavend!

Over een maandje gaan we lekker samen op vakantie, heb er zo'n zin in!

En hij wilt me trakteren op een weekendje weg, ik ben er per ongeluk achter gekomen hihi . Maar heb hem beloofd dat ik die verrassing nu meteen ga vergeten zodat hij me ermee kan verrassen hihi .

Ik houd zoveel van hem
Oud 28-05-2006, 20:34
Verwijderd
Lang geleden bedacht ik met een vriend: Make friends, no love.
En goh, wat een wijsheid hadden wij met onze twaalf jaren

Nee, tis allemaal wel leuk eigenlijk, maar ik snap het niet geloof ik.
Ik zie het allemaal wel
Oud 28-05-2006, 20:48
Inga
Inga is offline
uhm .. leeg ?
Oud 28-05-2006, 21:03
Metal
Metal is offline
Ze komt 5 dagen naar me toe, en dat is goaf.<3
Oud 28-05-2006, 21:12
Verwijderd
Ik heb m'n oren weer van m'n hoofd afgeflirt.
Het lijkt wel of ik dat nodig heb om me goed te voelen.
Oud 28-05-2006, 21:22
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik wil bij hem zijn, zooo graag.
Afgelopen weken veels te weinig tijd gehad en al het gebeuren er omheen zorgde voor onvoldoende ontspanning.

Maar, gelukkig (!), donderdag ben ik ervan af en vrijdag gaat hij mee met mijn ouders, broer en zijn vriendin naar Harderwijk voor een paar daagjes. Eindelijk. Rust, tijd, ontspanning!

En nog steeds wil ik nu bij hem zijn. Hem vasthouden, aaien, knuffelen, kusjes geven.
Oef. Volhouden.
Oud 28-05-2006, 21:29
Inga
Inga is offline
Citaat:
forever schreef op 28-05-2006 @ 22:12 :
Ik heb m'n oren weer van m'n hoofd afgeflirt.
Het lijkt wel of ik dat nodig heb om me goed te voelen.
Is toch ook leuk =D .. vind ik iig
Oud 28-05-2006, 21:49
Verwijderd
verliefd zijn is fijn
samen zij is fijn
maar je kunt niet altijd samen zijn, en damn dat haat ik. Ik mis m gewoon, en het idee dat ik m de komende tijd gewoon weinig ga zien, ookal zijn het leuke dingen die ik ga doen, vind ik echt kut.
Oud 28-05-2006, 22:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag gevierd dat we alweer twee jaar samen zijn We hebben vandaag onze ontmoeting van twee jaar geleden over gedaan, echt heel leuk. Zijn naar eindhoven geweest, hebben de plekjes opgezocht waar we toen zijn geweest, bij hetzelfde restaurantje als die avond gegeten, in hetzelfde park lekker zitten kletsen. Jammer dat het niet zulk mooi weer was als 2 jaar terug en we dus niet lekker in dat park hebben kunnen liggen vrijen zoals toen, maar daar hadden we vannacht al een beetje rekening mee gehouden

Echt fijn om te beseffen hoeveel we bereikt hebben in die twee jaar en hoe gelukkig we met elkaar zijn. Het is leuk om daar op terug te blikken en vervolgens alle ideeën over de toekomst te bespreken. We hadden echt allebei zoveel zin in vandaag en hebben ook een heerlijke dag gehad. In de trein terug was er nog even discussie , maar dat was ook snel weer uitgepraat en konden we lachen om hoe stellig we allebei kunnen zijn over dingen die niet eens relevant zijn op dat moment en hoe goed we allebei zijn in het voeren van een discussie

We zijn ook een raar stel wat dat betreft, maar juist dat is wel één van onze sterke punten in de relatie. We durven allebei gewoon eerlijk te zijn, gaan confrontaties niet uit de weg en kunnen reëel kijken naar wat we nu eigenlijk aan het doen zijn
Oud 28-05-2006, 22:46
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Dan zit je te wachten op een rustig moment om haar uit te vragen, komt dat moment, doe je niks.
Oud 28-05-2006, 22:52
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-05-2006 @ 23:13 :
Vandaag gevierd dat we alweer twee jaar samen zijn We hebben vandaag onze ontmoeting van twee jaar geleden over gedaan, echt heel leuk. Zijn naar eindhoven geweest, hebben de plekjes opgezocht waar we toen zijn geweest, bij hetzelfde restaurantje als die avond gegeten, in hetzelfde park lekker zitten kletsen. Jammer dat het niet zulk mooi weer was als 2 jaar terug en we dus niet lekker in dat park hebben kunnen liggen vrijen zoals toen, maar daar hadden we vannacht al een beetje rekening mee gehouden

Echt fijn om te beseffen hoeveel we bereikt hebben in die twee jaar en hoe gelukkig we met elkaar zijn. Het is leuk om daar op terug te blikken en vervolgens alle ideeën over de toekomst te bespreken. We hadden echt allebei zoveel zin in vandaag en hebben ook een heerlijke dag gehad. In de trein terug was er nog even discussie , maar dat was ook snel weer uitgepraat en konden we lachen om hoe stellig we allebei kunnen zijn over dingen die niet eens relevant zijn op dat moment en hoe goed we allebei zijn in het voeren van een discussie

We zijn ook een raar stel wat dat betreft, maar juist dat is wel één van onze sterke punten in de relatie. We durven allebei gewoon eerlijk te zijn, gaan confrontaties niet uit de weg en kunnen reëel kijken naar wat we nu eigenlijk aan het doen zijn
Pff ik ben jaloers op je.

Als ik zoveel jaar met mijn (ex???) vriend zou hebben, kunnen we niet eens terug gaan naar de plek waar we elkaar ontmoette en als t kan is t totaal niet romantisch ofzo
Oud 28-05-2006, 22:59
Luna
Luna is offline
geniaal.
Oud 28-05-2006, 23:21
Toet0r
Toet0r is offline
Mn zus melde dat zn mn exvriendje in de trein had gezien. Ik was eigenlijk op dat moment net gestopt met aan hem te denken..

Verder kwam beste vriendje net American Pie kijken (en dus ook Mission Impossible het einde wat er nog meer allemaal op tv was), was gezellig! Weer eens een leuke zondagavond gehad
Oud 28-05-2006, 23:32
ZerO
ZerO is offline
als ik ons op straat zou zien lopen zou ik spontaan een trio willen
Oud 29-05-2006, 02:03
Dragonisha
Dragonisha is offline
Ik weet het niet, ze doet raar.
Oud 29-05-2006, 06:38
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Mijn 'scharrel' begint of is meer aan het worden en uhmm ik vind het helemaal niet erg
Oud 29-05-2006, 07:26
Verwijderd
Ik lag gisterenavond tegen hem aan in bed en ik kreeg echt weer zo'n verliefdheidsgolf over me heen.
Dat we gewoon echt zo goed passen bij elkaar, na 2,5 jaar nog steeds zo gek zijn op elkaar en nog steeds het onzettend leuk en fijn hebben samen. Het bevestigd alles wat we samen hebben (gedaan) en dat het ook goed was om te doen. En dat gevoel is uiteraard altijd fijn

Vandaag moet ik helaas nog wat toetsen maken, maar daarna ga ik lekker met hem en mijn moeder op stap en rond een uurtje of zes even kijken naar een evt. nieuw huisje! * zin in *
Oud 29-05-2006, 07:36
I C U
I C U is offline
Sommige dingen zie je gewoon! Mjah. Voorpret Blanes is al begonnen, heb er echt onwijs veel zin in! Eerst nog twee examenfeesten, en daarvoor nog drie examens, maar dat komt goed, hoop ik. Jahoe!
Oud 29-05-2006, 07:48
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-05-2006 @ 15:35 :
We zijn echt zo'n koppel waar ik mij altijd aan erger, van die koppels die elkaar constant moeten aanraken etc in de trein enzo.
Och, als je eenmaal gezwicht bent voor iemand, dan schuif je al die vroegere ergernis voorbij
Gisteren in de trein waren er ook mensen die ons ergerlijk aankeken en dat alleen al als ik op haar schouder ging liggen

Gisteren en t hele lange weekend waren super. Veel samen, weinig alleen. Veel gepraat, leuke dingen gedaan en toch tijd voor mezelf gehad. De ideale daginvulling zo ongeveer
Oud 29-05-2006, 08:04
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik hou van hem, hij niet van mij.
Oud 29-05-2006, 08:05
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb een hele hoop idee'tjes die ik ga uitvoeren... kijken offie hapt...

Dit alles duurt trouwens wel lang. We zijn nu al 7 maanden onderweg maar eigenlijk geen stap verder...
Oud 29-05-2006, 08:18
Verwijderd
Bluh. Opzich gaat het wel, en ik wil ook echt niks met hem, maar het blijft wel door mijn hoofd zweven. Hij smste gisteravond nog, en het werd me al snel duidelijk dat ik moet aangeven dat he tniks word, omdat ik simpelweg niet meer gek op hem ben. Ik voel me best schuldig, maar van de andere kant, hij had zijn handen thuis moeten houden, en geen gebruik moeten maken van de wetenschap van bepaalde dingen. Hij was er bij, en ik ben niet de enige. 'Waar er twee vechten, hebben er twee schuld.' 'Waar er twee onverstandig zijn, hebben er twee schuld.'

En verder zijn ze hier echt stom. Ik vind het echt moeilijk om hier positief te blijven. Ik heb er zoveel zin in, en nou zijn zij allemaal zo negatief als ik weet niet wat. Gezeik altijd. Het is nooit goed.
Oud 29-05-2006, 11:15
Li
Li is offline
Wilde ik hem verrassen voor vanavond, moet ie studeren Sukkel.
Oud 29-05-2006, 11:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-05-2006 @ 08:48 :
Och, als je eenmaal gezwicht bent voor iemand, dan schuif je al die vroegere ergernis voorbij
Gisteren in de trein waren er ook mensen die ons ergerlijk aankeken en dat alleen al als ik op haar schouder ging liggen
Juh, klopt. Maar toch, ik begrijp 't volkomen als mensen zich ergeren aan ons, we zijn gewoon erg.

Gisterenavond was... Zalig gewoon. Hihi. Vanavond weer zalig, normaal gezien.
Oud 29-05-2006, 11:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-05-2006 @ 09:04 :
Ik hou van hem, hij niet van mij.
huh? Hoezo? Is t uit ofzo?
Oud 29-05-2006, 13:32
Verwijderd
Fuckers allemaal.
Oud 29-05-2006, 13:34
Pruts0r
Pruts0r is offline
omg gisteren ging echt zo lekker. We hebben (nog) niets, maar ik ben benieuwd hoelang we "nog niets hebben"
Nu zaten we elkaar in de pauze echt steeds diep in elkaars ogen aan te kijken enzo en de dansen waren ook uitdagend enzo.

Op een gegeven moment met de salsa ging ze echt los en ik had toen effe moeite om me in te houden
Oud 29-05-2006, 13:36
Nienna*
Nienna* is offline
Goed Goed Ik was heeel kwaad op mijn ex-vriend en nog steeds, maar ik krijg mooi wél aandacht van andere jongens. Ben in twee dagen tijd door drie jongens gezoend . Ik heb alleen met één teruggezoend, verder niet. Gnagna, ben ik dus toch niet zo lelijk als hij me liet geloven . Voelt goed, die aandacht.
Oud 29-05-2006, 13:46
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 29-05-2006 @ 14:36 :
Goed Goed Ik was heeel kwaad op mijn ex-vriend en nog steeds, maar ik krijg mooi wél aandacht van andere jongens. Ben in twee dagen tijd door drie jongens gezoend . Ik heb alleen met één teruggezoend, verder niet. Gnagna, ben ik dus toch niet zo lelijk als hij me liet geloven . Voelt goed, die aandacht.
Ja, maar op die manier krijgen mensen wel foute gedachten van jou
Oud 29-05-2006, 13:49
stout!
stout! is offline
Het gaat goed, ik ben wat rustiger. Juist omdat het wel goedzit zo, kan ik het beter loslaten. Ik ga er niet teveel over nadenken en niets verwachten. Heb het gelukkig ook druk deze week dus dat maakt het makkelijker om gewoon mijn eigen plan te trekken. Ik zie hem vanavond even, en dat vind ik fijn .
Oud 29-05-2006, 13:53
cagie
cagie is offline
Gisteravond laat kwam hij toch nog langs. Was heel gezellig en leuk enzo. Hij bleef lekker slapen. Was bijna vergeten hoe heerlijk het is om tegen iemand aan te kruipen en dan in slaap te vallen. 's Ochtends samen eerst heerlijk uitgeslapen en daarna nog een hele tijd tegen elkaar aangelegen en wat gepraat. Het liefst hadden we de hele dag samen in bed willen liggen. Helaas ging dat niet... Als we samen zijn voelt het zo ontzettend goed en lijkt het wel alsof de rest van de wereld er even niet is.
Oud 29-05-2006, 13:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
cagie schreef op 29-05-2006 @ 14:53 :
Als we samen zijn voelt het zo ontzettend goed en lijkt het wel alsof de rest van de wereld er even niet is.
Herkenbaar tijdens het dansen Alleen duurt dat ook eigenlijk veel te kort
Oud 29-05-2006, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 29-05-2006 @ 14:46 :
Ja, maar op die manier krijgen mensen wel foute gedachten van jou
Maar lang niet zo fout als van iemand die zich verheugt op de dood van de opa van zijn ex.
Oud 29-05-2006, 14:56
Mandoline
Mandoline is offline
Het is allemaal niet altijd zo simpel. Hij moest eens weten wat voor gedachten er allemaal aan één enkele actie van mij vooraf gaan. Is dat nou het vrouw zijn?

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 15:10.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten