Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
* De advocaten van Lincoln Burrows gaan naar de rechtbank en vechten hun zaak aan. Ze krijgen echter geen gelijk van de jury en de rechter beslist dat de executie door zal gaan. * Sara Tencredi gaat onder advies van Michael naar de advocaten van Lincoln, die in zijn onschuld geloven. Ze geeft alle gegevens aan haar vader, de gouverneur, maar hij belt net voor de executie naar de gevangenisdirecteur en zegt het laatste verzoek om gratie af te wijzen. Hij wordt geïntimideerd door de vice-president van de Verenigde Staten van Amerika die na het telefoontje zegt dat zijn hulp niet ongemerkt zal gaan. * Scofield saboteert de stoel door een rat in de stroomvoorziening te stoppen, maar Tweener verlinkt Michael tegenover Brad Bellick en Bellick zorgt er dan ook meteen voor dat de elektrische stoel weer zal werken, hoewel dat eigenlijk tegen de regels is. * Aan het eind van de aflevering neemt Lincoln Burrows afscheid van iedereen en wordt hij naar de stoel gebracht.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
tvgids zegt dat er dacining on ice dan is
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er is nu dus geen PB op, wie wil mij bijpraten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd naar vanavond, ik weet niet hoe de vorige keer ook alweer afliep ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Seizoen 2 aflevering 3 is
![]() Voor de mensen die XS4All hebben, check hun nieuwsserver, newszilla, is mega vet, lange bewaartijd, snel, etc. Linkje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar als je iets vind dat spoilervrij is, mag je het wel kopieren ofzo ![]() @mosquito zou je misschien iets meer kunnen vertellen, als je daar zin in hebt? of iemand anders, dat mag natuurlijk ook altijd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vanaf 11 oktober zijn de DVD's te koop en nou zit ik heel erg te twijfelen of ik ze wel of niet moet kopen want ze zijn wel 70 euro, maar het is ook echt een vreselijk gave serie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Prison Break #2 Niet Slaan | 500 | 11-10-2007 17:12 | |
Films, TV & Radio |
The simpsons movie Apomes | 160 | 12-09-2007 14:27 | |
Films, TV & Radio |
[spoilertopic] Prison Break Season 3. Verwijderd | 1 | 19-08-2007 15:53 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst gedownload? TopDrop | 500 | 27-03-2007 20:42 | |
Films, TV & Radio |
Prison Break Seizoen 2 TheSorroW | 4 | 24-08-2006 05:39 |