Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En na 1 jaar is alles niet meer zo lief en geweldig als in het begin. Maar ik mis dat. Lieve mailtjes als je het even niet meer ziet zitten, kaarsjes die aangaan als je 's avonds samen bent, verliefd naar elkaar kunnen kijken.. Soms heb ik het gevoel dat het allemaal vanuit mij moet komen, en dat ben ik zat ![]() Mja, hij heeft het druk met school, en ik moet niets zeggen, want ik werk al. En ja, mijn werk neemt nu eenmaal geen zorgen met zich mee natuurlijk ( ![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 14:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Neuh, mijn vriend houdt niet zo van voetbal ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: goed, hij mag me zelfs midden in de nacht wakker maken (daar maakte hij afgelopen nacht helaas veelvuldig gebruik van ) en dat kunnen niet veel mensen zeggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot : gaat weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spanning, wat is dat? OT: ik heb wel erg veel zin om hem weer te zien, ben benieuwd |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zegt hij zoiets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou maar hopen dat hij ook eens wat liefs zegt over je figuurtje dan ![]() En anders ga je hem ook een complex aanpraten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Ik heb geen tijd meer om me druk te maken over mannen, dus dat doe ik maar even niet.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|