Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2006, 14:26
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
dillema:
we wonen op een uur afstand van elkaar en hebben het allebei redelijk druk en het is nog maar heel pril (net een weekje)...
Dus kunnen we niet zo vaak bij elkaar zijn, terwijl we dat allebei wel heel graag willen, maar het kan gewoon niet.. stomme afstand!
Advertentie
Oud 09-06-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 08-06-2006 @ 20:53 :
Hoezo?! Je hebt hem toch zo gemist en keek zo uit naar de maandag dat je hem weer zag? Hoop dat er niets is mis gegaan
Nee, er is niets mis gegaan hoor. Maar ik zit niet lekker in mn vel, en en en, ach, mannen zien dat niet. En dan zegt of / en doet hij 1 ding verkeerd en dan is het bingo.. Vanmorgen ontplofte de bom, en ik dacht echt dat het over was..

En na 1 jaar is alles niet meer zo lief en geweldig als in het begin. Maar ik mis dat. Lieve mailtjes als je het even niet meer ziet zitten, kaarsjes die aangaan als je 's avonds samen bent, verliefd naar elkaar kunnen kijken..
Soms heb ik het gevoel dat het allemaal vanuit mij moet komen, en dat ben ik zat

Mja, hij heeft het druk met school, en ik moet niets zeggen, want ik werk al. En ja, mijn werk neemt nu eenmaal geen zorgen met zich mee natuurlijk ( ). Maar diep van binnen....

Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 14:42.
Oud 09-06-2006, 14:52
bd
bd is offline
Het gaat de goede kant op
Oud 09-06-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-06-2006 @ 13:45 :
Aww, mijn vriend is echt ziek. En nu komt hij niet vanavond op de verjaardag van mijn moeder
Het begint met een V en eindigt op een L
Oud 09-06-2006, 14:59
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
nog een half uur en dan zie ik mijn droom weer even
Oud 09-06-2006, 15:08
Aurora
Aurora is offline
Verdomme, ik kan alleen maar aan haar denken.
Oud 09-06-2006, 15:24
Luna
Luna is offline
Is die sukkel net terug uit Ibiza, gaat ie alweer naar Turkije. Opzich maakt het voor mij niks uit want thuis is voor hem in Londen en voor mij in Amsterdam, dus hij is toch niet bij me. Maar het idee dat hij lekker op vakantie is steeds en ik maandag ga beginnen met werken is niet helemaal DE BOM.
Maargoed we zien elkaar al over minder dan 2 weken en ik heb er zin in want hij is zooo lief!
We bellen veel ondertussen en dat is leuk want hij klinkt zo schattig. En ik geloof dat het nu ook officieel is ofzo, na een maand
Oud 09-06-2006, 15:33
vedetje
vedetje is offline
Zou hij me dan toch leuk vinden?

We waren aan het babbelen. En daarna vroegen mijn vrienden waarover. Ik antwoordde 'geschiedenis'. Echt? we dachten dat jullie het over heel wat anders hadden, de vonken vlogen er van af... maar jullie zijn gewoon alle 2 hetzelfde dat je niet weet hoe je op een ander topic moet overstappen

En na het examen begonnen we weer te babbelen (boeiend, weer over geschiedenis), en toen zei een vriend van 'ik ga een foto trekken' en hij sloeg zijn arm om me heen...

*zucht*

wat hou ik van mijn vrienden, nu heb ik al een foto met hem samen
Oud 09-06-2006, 16:01
Verwijderd
Pff. Mijn vader heeftmijn broer en zijn vriendin mee uiteten gevraagd. Wat een oetlul en mijn broer trapt er in. Hij wil die vriendin beter leren kennen, nou dan is hij snel klaar, want er is écht niks meer dan dat je ziet. Bah Bah Bah. Stomme gelul dat het toch zijn vader is. (..) Een echte vader doet niet zo. Echte vader hoeven niet uit te delen om liefde te geven. Sodemieter toch een eind op.
En ik ben het ook zat dat mijn broer dingen over die vent verteld. Hij intereseert me echt totaal niet. Het kan me niet schelen wat hij met zijn leven doet, als hij maar uit het mijne blijft.

Bah. Ik wil even schelden tegen iemand.
Oud 09-06-2006, 16:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-06-2006 @ 15:52 :
Het begint met een V en eindigt op een L
Ik zit te denken aan vlauwekul, maar dat is toch echt met een F
Oud 09-06-2006, 17:26
Jones
VoetbaL
Oud 09-06-2006, 17:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jones schreef op 09-06-2006 @ 18:26 :
VoetbaL
Oooh
Neuh, mijn vriend houdt niet zo van voetbal Hij heeft echt griep! Ik was vanochtend nog bij em
Oud 09-06-2006, 17:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, ik mis hem en stiekem neem ik hem dat een beetje kwalijk en ga dan chagarijnig zitten doen. En dat slaat nergens op, want hij kan er niet eens wat aan doen ook
Oud 09-06-2006, 18:09
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Bad, want hij vindt bier en sigaretten belangrijker dan een treinkaartje naar mij toe, terwijl ik geld opzij leg voor dat soort dingen of het desnoods bij mijn ouders leen.
Daarnaast word ik maar moe van dat welnietmisschiengezeur.
Oud 09-06-2006, 18:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh, en vervolgens krijg ik spontaan tranen in mijn ogen als hij een lief berichtje stuurt, terwijl hij net nog niet eens tijd had om heel even te bellen... Joepie, ik moet weer bijna ongesteld worden hoor!
Oud 09-06-2006, 18:52
__
__ is offline
Citaat:
woezel schreef op 07-06-2006 @ 22:57 :
als ik in spanje was had ik wel wat beters te doen dan forummen
Oud 09-06-2006, 19:50
Toet0r
Toet0r is offline
ik heb zin om over iedereen te zeuren, dus ik doe dat ook. En het beste vriendje doet stom Gelukkig wordt morgen leuk, met mn teammatties!
Oud 09-06-2006, 19:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
En inmiddels ben ik weer over mijn dipje heen. Damn, ik ben ook een echte vrouw af en toe
Oud 09-06-2006, 19:56
Verwijderd
koppijn, wil tegen iemand aankruipen op de bank en lekker in znarmen in slaap vallen.
Oud 09-06-2006, 20:14
Roosje
Roosje is offline
Nog één nachtje.

Hè, wat erg eigenlijk, dat ik aan het aftellen ben. Maar goed, doet er niet toe.
Oud 09-06-2006, 20:38
Verwijderd
Heerlijke tijd gehad samen, nu weer even bij mijn ouders, en maandag zien we elkaar weer.
Oud 09-06-2006, 20:46
*A
*A is offline
He bah, ik verveel me zonder vriendje.
Oud 09-06-2006, 21:07
Qimm
Qimm is offline
@ Theemuts
Oud 09-06-2006, 21:13
Verwijderd
Dit gaat over allemaal verschillende personen, dat dat even duidelijk is, voor degene die het interesseert.
Mja. Ik ben blij dat ze mailde, betekent toch wel iets voor mij. Waarom weet ik nit eens. Ik baalde vanmiddag gewoon echt toen ze me dat flikte, en ik weiger om als eerste de stap te zetten. Heel kinderachtig, maar ik ben meestal degene die zegt: sorry, niet zo bedoeld, gewoon om de lieve vrede te bewaren. Niet altijd, maar vaak wel. Zij heeft er volgens mij echt wel moeite mee, en toch is het goed. Maar goed, ze boekt vooruitgang.

Verder vind ik het stom dat ik haar niet kan mailen. Praktisch gezien kan het wel, maar toch kan ik het niet. Waarom weeti k niet. Of ik er moeite mee heb om haar te mailen, of dat het een soort zelfbeschermingsding is, omdat ze me weer energie gaat vreten. Ik weet het niet. Ik moet haar toch echt wel mailen.

Morgen hoop ik dat hij er ook is. Ik ben toen anderhalf uur met hem omgegaan, maar hij was zo leuk! Met een beetje geluk is hij er morgen ook weer. Ik hoop het echt.

En ik ben benieuwd wat ik ga doen als ik weer met hem af ga spreken. Mijn god, ik ga dat zo moeilijk vinden. Maar ik ben niet meer gek op hem, wil hem niet meer hoop geven en ga de heilige uithangen. Gaat me vast lukken.
Hoop ik echt heel heel erg....
Oud 09-06-2006, 21:14
Qimm
Qimm is offline
Oh, en hier alles goed! yeuy, samen keuken opruimen, jawel, de geneugten van een eigen huis.
Oud 09-06-2006, 21:24
Verwijderd
We hebben daarnet even gepraat en dat luchtte we enigszins op. Maar waarom kan dan niet meteen alles eruit? waarom moet ik alles aarzelend brengen?
Ik ben er wel achter dat ik de lieve dingetjes van de 1e paar maanden mis. Dus die kaarsjes 's avonds, als het reclame is op tv, gingen wij niet zappen maar zoenen, mailtjes, smsjes, elkaar liedjes mailen..

Maar goed, ik zeur en hij weet het nu, dus ben benieuwd.

Voorlopig heb ik enorm veel zin in het weekend. Zondag op het strand vieren dat we een jaar samen zijn <3
Oud 09-06-2006, 23:04
Verwijderd
Oud 09-06-2006, 23:19
Ruby
Ruby is offline
Enorm gek op hem tot over mijn oren
Oud 10-06-2006, 05:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jones schreef op 09-06-2006 @ 18:26 :
VoetbaL
Hihi, nu moet ik best wel lachen. Ik maar hard roepen dat hij niets om voetbal geeft... Nou, wat heeft ie gisteravond zitten kijken? (Maar echt ziek was ie wel )
Oud 10-06-2006, 07:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-06-2006 @ 00:04 :
[afbeelding] [afbeelding]
tisser meisje?

OT: goed, hij mag me zelfs midden in de nacht wakker maken (daar maakte hij afgelopen nacht helaas veelvuldig gebruik van ) en dat kunnen niet veel mensen zeggen
Oud 10-06-2006, 09:11
Verwijderd
bah ik heb geen zin meer in hem, ik stop ermee, tis genoeg geweest.
Oud 10-06-2006, 10:37
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Anneke wat is er gebeurd dan???
Ik dacht juist dat het zo goed ging, maar ik lees dan ook vooral mee en type zelf weinig op scholieren.com.

Ik voel me zelf emotioneel en melancholisch en hoorde even weinig van mijn vriend en nu heb ik daar wat van gezegd en reageerde die zo lief en vol begrip en geschrokken.

Ik hou van hem.
Oud 10-06-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-06-2006 @ 15:39 :
Nee, er is niets mis gegaan hoor. Maar ik zit niet lekker in mn vel, en en en, ach, mannen zien dat niet. En dan zegt of / en doet hij 1 ding verkeerd en dan is het bingo.. Vanmorgen ontplofte de bom, en ik dacht echt dat het over was..

En na 1 jaar is alles niet meer zo lief en geweldig als in het begin. Maar ik mis dat. Lieve mailtjes als je het even niet meer ziet zitten, kaarsjes die aangaan als je 's avonds samen bent, verliefd naar elkaar kunnen kijken..
Soms heb ik het gevoel dat het allemaal vanuit mij moet komen, en dat ben ik zat

omg net of ik dit zelf schrijf.

ot : gaat weer
Oud 10-06-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 10-06-2006 @ 12:03 :
omg net of ik dit zelf schrijf.

ot : gaat weer
gelukkig dat het herkenbaar is.. Soms voel ik me dan zo machteloos, alsof ik de enige ben die dat denkt. Mja, er zit geen sleur in, alleen alles is zo vanzelfsprekend. Die dag bij hem, die dag bij mij, het ene weekend hier, het andere weekend daar..
Spanning, wat is dat?

OT: ik heb wel erg veel zin om hem weer te zien, ben benieuwd
Oud 10-06-2006, 11:25
Verwijderd
Hij heeft weer eens moeite met tijd. 'Ik kom er nu aan' betekent dat hij drie uur later thuis is (het is tien minuten fietsen). Dat ben ik echt weer zat
En ik ben het zat dat hij telkens zegt dat ik dik ben, terwijl ik dat écht niet ben.

Laatst gewijzigd op 10-06-2006 om 11:31.
Oud 10-06-2006, 11:35
groovy
groovy is offline
brrrrrrrrr soms raak ik gek van mezelf.

Eigenlijk was het allemaal super met hem gister, vannacht, vanmorgen..

En toch bekruipt me dan weer een rotgevoel als ik naar huis ga. Stom, want ik weer gewoon dat ik zelf gestresst ben en zelf even niet lekker in mijn vel zit, maar toch denk ik dan allemaal signalen te zien dat hij me niet meer leuk vindt ofzo.

Terwijl het vanochtend echt heerlijk wakker worden was met hem en hij ook echt hele lieve dingen zei.

Bah, nog een paar weekjes en dan ben ik van alle stress af..ben toe aan vakantie!
Oud 10-06-2006, 11:36
groovy
groovy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-06-2006 @ 12:25 :
Hij heeft weer eens moeite met tijd. 'Ik kom er nu aan' betekent dat hij drie uur later thuis is (het is tien minuten fietsen). Dat ben ik echt weer zat
En ik ben het zat dat hij telkens zegt dat ik dik ben, terwijl ik dat écht niet ben.
Na je trouwfoto's gezien te hebben, weet ik 100 % zeker dat jij niet dik bent.

Waarom zegt hij zoiets ?
Oud 10-06-2006, 11:40
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 10-06-2006 @ 12:36 :
Na je trouwfoto's gezien te hebben, weet ik 100 % zeker dat jij niet dik bent.

Waarom zegt hij zoiets ?
Om te plagen. Hij zei het vroeger altijd tegen zijn zusje (die ook niet dik is), en nu zegt hij het graag tegen mij. In het begin was het nog wel grappig, omdat het gewoon onzin is, maar nu lijkt hij het serieus te nemen en is het niet leuk meer. 'k Heb het hem ook wel duidelijk gemaakt nu, geloof ik. Maar ik word er zó zat van, omdat ik dan echt ga twijfelen.
Oud 10-06-2006, 11:45
groovy
groovy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-06-2006 @ 12:40 :
Om te plagen. Hij zei het vroeger altijd tegen zijn zusje (die ook niet dik is), en nu zegt hij het graag tegen mij. In het begin was het nog wel grappig, omdat het gewoon onzin is, maar nu lijkt hij het serieus te nemen en is het niet leuk meer. 'k Heb het hem ook wel duidelijk gemaakt nu, geloof ik. Maar ik word er zó zat van, omdat ik dan echt ga twijfelen.
Ja natuurlijk, dat kan ik begrijpen, ik heb dat zelf ook wel ja. De opmerkingen van personen waar je het meest van houdt, blijven het langst in je hoofd hangen..

Nou maar hopen dat hij ook eens wat liefs zegt over je figuurtje dan

En anders ga je hem ook een complex aanpraten
Oud 10-06-2006, 12:47
luchtballon
luchtballon is offline
Kut. Hij is heel boos op mij en terecht.
Ik heb nog met iemand anders gezoend nadat wij gezoend hadden, en toen hadden we nog niks dus op zich is het niet zo erg. Maaaar, ik heb het wel een paar keer ontkent. En nu heb ik het toch maar verteld en nu is het kut. .
Hij vertrouwt me nu niet meer, en dat snap ik, al is dat weekend echt het enige waar ik ooit over gelogen heb. mja. Hij wil het wel nog proberen gelukkig. Ik zoek alleen manieren om het weer een beetje goed te maken, maar daar is geen stappenplan voor helaas.
Oud 10-06-2006, 14:18
Verwijderd
bleuh.. moet maar eens nadenken over wat we na de zomer moeten..
Oud 10-06-2006, 14:24
Nyawa
Waarom neemt 'ie nou niet op? Grr.
Oud 10-06-2006, 14:29
cagie
cagie is offline
Vind het allemaal wel wat wennen. Het is echt het tegenover gestelde van mijn vorige relatie. En eigenlijk bevalt het wel goed. Met hem is het zo relaxt. We zien elkaar wanneer we daar allebei zin in hebben en wanneer het niet uit komt is het ook niet erg. En morgenavond zie ik hem weer.
Oud 10-06-2006, 14:35
Verwijderd
ik ben zo blij. Ik heb mijn propedeuse gehaald. Jeeh

en ontopic: ik wil een vriend. Ik wil een knuffel. Die gozer van het werk blijft amicaal doen. Het is in ieder geval gezellig.
En die gozer die mij gister probeerde versierde kon echt geen hints vatten. Pas toen ik 'Rot op' zei toen hij achte rme stond te dansen begreep hij het. Ik wil mensen subtiel afschepen, niet zo bot. Maar zijn collega was wel leuk
Oud 10-06-2006, 14:39
Methuselah
Methuselah is offline
Daarstraks mailtje gekregen met als titel: "Ik mis uuuuuuuuuuuuuuuuuu!"

Mis haar ook, maar moet nu studeren. Morgenavond zie ik haar weer, maandag samen examen afleggen en daarna ontspannen in 't park en samen iets gaan eten, evt terrasje doen, en dan 's avonds weer beginnen studeren...
Oud 10-06-2006, 15:07
Iduna
Iduna is offline
Ik heb geen tijd meer om me druk te maken over mannen, dus dat doe ik maar even niet.

Citaat:
Grapjes over dik zijn tegen vrouwen kan echt niet. Geef die man van je een schop onder zijn kont.
Oud 10-06-2006, 15:21
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
en nou zit je voor de rest van je leven aan hem vast
Oud 10-06-2006, 15:33
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, we hebben echt (onverwachts) zo'n heerlijk weekend samen! Gister weer eens flink wezen stappen en dat was echt al weer lang terug (geen tijd, geen geld, dat soort dingen..) Was echt heel gezellig en is dan ook erg laat geworden.. Vanmorgen lang uitgeslapen, ergens in de stad ontbeten, daar een groepje vrienden opgepikt en op het terras gezeten. Nu even thuis wat dingen regelen, straks lekker uit eten, filmpje pakken en weer afsluiten op een terrasje. Echt samen genieten van het mooie weer dus!

En jeetje, wat kunnen wij ook raar doen tegen elkaar zeg.. Blijkt maar weer dat we allebei heel onvoorspelbaar kunnen zijn en steeds beter worden in het spelen van een spel Ook al was de sfeer twee dagen erg gespannen tussen ons, stiekem vond ik het ook wel leuk om elkaar steeds uit te dagen en uit te proberen. Sinds een paar maanden durven we wat dat betreft echt weerstand aan elkaar te bieden, zonder dat we bang zijn de ander daar mee weg te jagen. We worden steeds beter in het cynisch en gemeen doen tegen elkaar

We gaan dan gewoon hard tegen hard en dat is blijkbaar soms even nodig. Al was ik blij dat het gisteravond weer helemaal oke was na 2 dagen... En dan zit het ook echt weer helemaal goed. Heerlijk, af en toe die spanningen!
Oud 10-06-2006, 17:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik mis em.
Ik zit weer een weekendje in Zeewolde (animatie werk). Druk hoor! Straks mag ik weer toneel spelen
En vanavond naar de beachbar. Stiekem met jongens flirten
Oud 10-06-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 10-06-2006 @ 11:37 :
Anneke wat is er gebeurd dan???
Ik dacht juist dat het zo goed ging, maar ik lees dan ook vooral mee en type zelf weinig op scholieren.com.

Ik voel me zelf emotioneel en melancholisch en hoorde even weinig van mijn vriend en nu heb ik daar wat van gezegd en reageerde die zo lief en vol begrip en geschrokken.

Ik hou van hem.
lang verhaal, laten we het erophouden dat het vooral van mijn kant een rothumeur was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten