Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 22:40
Verwijderd
Arbeidersmerken...Lonsdale, Alpha Industries, Kappa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 22:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
nare man schreef:
Arbeidersmerken...Lonsdale, Alpha Industries, Kappa
wtf zijn arbeidersmerken???

en lonsdale en kappa zijn idd nie mooi, die andere ken ik nie, k vind die armani dingen ook nooit zo mooi; erg lelijk zelfs
Oud 03-09-2002, 22:48
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
wtf zijn arbeidersmerken???
Om het zo maar eens even te zeggen:

merken die over het algemeen gedragen worden door mensen die het perspectief hebben voor de rest van hun leven simpele werkzaamheden in ploegendienst te verrichten, hiërarchisch ondergeschikt aan hun afdelingschef, die werk zien als noodzakelijk kwaad en naar het weekend toeleven omdat hun simpele werkzaamheden hen geen voldoening geven
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 09:29
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
konflict schreef:
kappa, vaak nike, vaak versace, nickelson (vooral die jassen), alles van de coolcat, pilot/brander
Oud 04-09-2002, 10:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

merken die over het algemeen gedragen worden door mensen die het perspectief hebben voor de rest van hun leven simpele werkzaamheden in ploegendienst te verrichten, hiërarchisch ondergeschikt aan hun afdelingschef, die werk zien als noodzakelijk kwaad en naar het weekend toeleven omdat hun simpele werkzaamheden hen geen voldoening geven
Jij bent echt een opgesnoten kleine snob, wat als ik jouw een slechte famillie geef, weinig kansen en een school waar er rellen zijn etc. Gaan we kijken of je nu nog stoer rondloopt met je lacoste polos, je helemaal 'in, hip en de man' voelen.

Nee, dan zit je in albert hein vakken te vullen, OMDAT JE ANDERS NIET AAN VOEDSEL KOMT VIEZE KAKKER.
En nu kan je wel komen met 'die mensen zijn toch dom, die mensen hebben een laag IQ' Maar in 50% van de gevallen blijkt het gewoon te zijn dat die mensen uit een slecht gezin komen.

Hoe triest ben je welniet als je kleding die mensen dragen beoordeelt NIET OP HOE HET ERUITZIET, maar op wie het draagt, en dan ook nog zo over arbeiders praten. Je geeft geneens argumenten waarom je die kleding lelijk vind, alleen : OMDAT ARBEIDERS HET DRAGEN, en dan een kleine snobtoespraak over hoe nutteloos en dom deze mensen welniet zijn, dat probeer je onbewust duidelijk te maken.

Ik heb 100% respect voor die mensen. Zonder hun ben jij niks, dan is er niemand meer die je lacoste shirts naait in 3'de wereld landen, niemand meer die de vakken vult in de supermarkt, niemand meer die je straten schoonveegt en het vuilnis ophaalt, niemand meer die de riolering schoonmaakt. Zonder hun waren de glasvezelkabels van het internet-netwerk niet gelegd en konden we ook niet communiceren. Zonder hun bestaat de huidige maatschappij niet, dan zijn er wel chirurgen, artsen, leeraren en bank managers, maar wie doet het 'echte' werk dan ?

Dus denk ff na voordat je bullshit begint te lullen en realiseer hoeveel je van die mensen afhangt , en begin beter je respect te tonen.

Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 12:34
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

Jij bent echt een opgesnoten kleine snob, wat als ik jouw een slechte famillie geef, weinig kansen en een school waar er rellen zijn etc. Gaan we kijken of je nu nog stoer rondloopt met je lacoste polos, je helemaal 'in, hip en de man' voelen.

Nee, dan zit je in albert hein vakken te vullen, OMDAT JE ANDERS NIET AAN VOEDSEL KOMT VIEZE KAKKER.
En nu kan je wel komen met 'die mensen zijn toch dom, die mensen hebben een laag IQ' Maar in 50% van de gevallen blijkt het gewoon te zijn dat die mensen uit een slecht gezin komen.

Hoe triest ben je welniet als je kleding die mensen dragen beoordeelt NIET OP HOE HET ERUITZIET, maar op wie het draagt, en dan ook nog zo over arbeiders praten. Je geeft geneens argumenten waarom je die kleding lelijk vind, alleen : OMDAT ARBEIDERS HET DRAGEN, en dan een kleine snobtoespraak over hoe nutteloos en dom deze mensen welniet zijn, dat probeer je onbewust duidelijk te maken.

Ik heb 100% respect voor die mensen. Zonder hun ben jij niks, dan is er niemand meer die je lacoste shirts naait in 3'de wereld landen, niemand meer die de vakken vult in de supermarkt, niemand meer die je straten schoonveegt en het vuilnis ophaalt, niemand meer die de riolering schoonmaakt. Zonder hun waren de glasvezelkabels van het internet-netwerk niet gelegd en konden we ook niet communiceren. Zonder hun bestaat de huidige maatschappij niet, dan zijn er wel chirurgen, artsen, leeraren en bank managers, maar wie doet het 'echte' werk dan ?

Dus denk ff na voordat je bullshit begint te lullen en realiseer hoeveel je van die mensen afhangt , en begin beter je respect te tonen.

meej eens ...

als ik die nare man nog es in het echt tegekom....
Oud 04-09-2002, 12:42
SpiritX
SpiritX is offline
* ligt helemaal in een scheur *

Merken als bijvoorbeeld Lonsdale vind ook ik 3x niets. Ik sta steeds weer versteld als ik iemand in zo'n achterlijk shirt zie lopen ....
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:10
ieyor
ieyor is offline
wat maakt t uit wat er op t labeltje aan de binnenkant van je kleren zit... zolang t merk er maar niet met koeienletters opstaat kan t me niks boeien waarvan t is, als ik t maar leuk vind. kzie t nut er nl nie van in... laten zien dat je die naam kan betalen ofzow?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:42
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

Toch raar dat ze wel allemaal dom zijn he, sorry, maar intelligentie is enorm genetisch bepaald. Daarom blijven ze dom en heb je wijken die gedrenkt zijn in domheid en je ziet het aan alles en het meest de kleding.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Biertjehakken schreef:

Toch raar dat ze wel allemaal dom zijn he, sorry, maar intelligentie is enorm genetisch bepaald. Daarom blijven ze dom en heb je wijken die gedrenkt zijn in domheid en je ziet het aan alles en het meest de kleding.
Je weet amper waarover je het hebt, hoe weet jij dat ze allemaal dom zijn ,ben je alle wijken langsgegaan? ken je iedereen die een 'slechte' baan heeft? Intelligentie is wel voor een deel bepaald, het ander deel word door je omgeving bepaald, als je een jongetje van 5 neemt, die een capiciteit heeft om tot IQ 210 te denken, en je laat hem alleen maar computerspelletjes spelen dan word ie echt niet slim hoor...

Zelfde geld voor mensen die uit slechte gezinnen komen, van slechte scholen etc.

Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:53
Cellophane Star
Cellophane Star is offline

*Alles waar te grote namen op staan gedrukt.
*Morgan(vaak net niet en ordi)...
*Replay, gewoon omdat het zijn geld niet waard is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:57
eztah
eztah is offline
alles wat stijf staat van de merkjes.

(draam)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:01
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Tommy Hilfiger, Gaastra, Wonder Woman
enz...
Oud 04-09-2002, 18:58
minority
minority is offline
lacoste

hehe
Oud 04-09-2002, 19:38
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
minority schreef:
lacoste

hehe
vind k nou niet bepaald een lelijk merk
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 20:12
Lily
Lily is offline
lonsdale ja, al die meisjes die het dragen doen de knoopjes van hun bloesje tot aan de bovenste dicht...ik vind het echt geeen gezicht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 23:19
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
nare man schreef:

hier een heel dikke vette roleye
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 00:35
ESCO
ESCO is offline
Biertjehakken schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

Dat spul G star dragen kakkers en kanaleneiland marokaantjes [waar zeker 80% groeps verkrachters zijn.
Dus we kunnnen aan de kleding meteen zien of die gene een uit een slechte wijk komt.
Ik denk eerder aan t hoofd gezicht daar zie je t eerder aan,dan aan de kleding merk.
Bij de engelse wijken zou ik zeggen je hebt gelijk,maar N.L en Frankrijk echt niet.
In de franse achterstands wijken lopen alle Algerijnen Afrikanen in Lascotte.
Oud 06-09-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Cars is een merk voor schrapers...maar ik heb er geen hekel aan, ik vind het ook niet echt lelijk, ik vind het gewoon een sneu merk.

Verder vind ik die namaak-Tommy jassen heel sneu...van Waveboard Sport, ofzo. Hebben op de achterkant een reusachtig rood/wit/blauw logo, gewoon het logo van TH maar dan omgekeerd, en zijn voor € 29,95 te krijgen bij Scapino ofzo. Echt heel jammer, die jassen, en de mensen die ze dragen ook
nickelson
oilily (te bloemig )
coolcat e.d.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef:
Dat spul G star dragen kakkers en kanaleneiland marokaantjes [waar zeker 80% groeps verkrachters zijn.
Dus we kunnnen aan de kleding meteen zien of die gene een uit een slechte wijk komt.
Jij bent zo abnormaal dom, hahaha, ik hoef geneens uitleg te geven over het hoe en het waarom van jouw ontstaan uit een kruis tussen een planktoncel en een kip.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:25
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

omg......
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:09
ESCO
ESCO is offline
Jij bent zo abnormaal dom, hahaha, ik hoef geneens uitleg te geven over het hoe en het waarom van jouw ontstaan uit een kruis tussen een planktoncel en een kip.

Jij neemt echt alles allemaal letterlijk he, ik bedoel alleen maar je kan niet altijd zien aan een kleding stuk zien wat voor milieu diegene uitkomt.
Ja ik had t ook helemaal verkeerd uitgelegd maar wat wil je als je bezopen bent en je hebt gesmoked,ik weet eigenlijk niet meer hoe ik met kanaleneiland kom maar dat heb je zelf al gezegd ik heb de intiligentie van een kip.
Oud 06-09-2002, 16:21
S
S is offline
Citaat:
ESCO schreef:

Jij neemt echt alles allemaal letterlijk he, ik bedoel alleen maar je kan niet altijd zien aan een kleding stuk zien wat voor milieu diegene uitkomt.
Ja ik had t ook helemaal verkeerd uitgelegd maar wat wil je als je bezopen bent en je hebt gesmoked,ik weet eigenlijk niet meer hoe ik met kanaleneiland kom maar dat heb je zelf al gezegd ik heb de intiligentie van een kip.
Internet jij met Opera ofzo? Omdat je de button voor Reply niet kunt vinden. Jij knipt en plakt altijd de tekst maar...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef:

precies !
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 18:09
desteny's
desteny's is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef:
iemand had hier ergens "negerkleding" geschreven, maar toch niet alle negers dragen hetzelfde
dat was me ook al opgevallen

ik weet niet echt wat een lelijk merk is, elk merk heeft volgens mij wel wat leuks

en ik vind juist die afzak-broeken
idem
Oud 10-09-2002, 11:30
Nocturnal
Nocturnal is offline
LONDSDALE, te veel nare ascosiaties(?) met een bepaald soort mensen...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:22
Verwijderd
Lonsdale vind ik ook erg lelijk jah...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:35
Verwijderd
Veel hiphop merken (omdat het allemaal zo moet glimmen en het merk dr idioot groot op moet staan enzo... beetje zonde want kwa model soms nog best wel mooie kleertjes bij)

Kappa heb ik nog nooit iets moois van gezien..Umbro ook niet geloof ik... Australian heeft ook niet bepaald iets dat me aanspreekt (ow, ja ze hebben best mooie nette schoentjes ..dat dan wel weer)

Gangboy .. omdat dat logo dr altijd zo overdreven groot opstaat. Dready..zelfde...(en irritant lelijke prints)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:18
never mind
never mind is offline
Hmm ik vind alle merken zoms wel iets leuks hebben,
alleen van syntetische stofjes + grote letters (in: hallo-ik-ben-eigenlijk-een-reclamebord-trui) zegmaar zijn heel erg verschikkelijk get the point? ok

Wonder woman heeft heele leuke dingen af en toe! En meestal ook niet al te duur.
Oud 12-09-2002, 21:19
Shibby
Shibby is offline
ik vind wonder woman niet leuk...het is meestal ordinair vind ik maar iedereen heeft zijn smaak. ik heb wel 1 trui van dat merk, een coltrui.
Oud 12-09-2002, 21:39
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Karl Kani,zeker weten. Degene die dat draagt,mag ik meteen niet meer
Oud 12-09-2002, 21:46
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
En de befaamde Edwin-broeken...
Oud 12-09-2002, 21:50
Verwijderd
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
En de befaamde Edwin-broeken...
O, mijn god..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 23:24
verbal-violence
verbal-violence is offline
Zijn wel veel mensen tegen Hiphop kleding :X Fubu oke, Gsus ook oke

dat zijn de 2 outcast merken onder hiphop kleding, alle gey kakkers dragen dat. Ik draag eiglijk alleen maar Karl Kani , Pelle Pelle en SBM. betaal er veel voor en ben een van de weinige die zoveel van duurste line heeft. Je hebt nl ook goedkopere onder elke merk maar die zijn echt lelijk en daar zien jullie iedereen in lopen.

Ik ben van mening dat iedereen zijn eigen smaak heeft, ik ook maar ik heb natuurlijk niks tegen mensen die mijn kleding stijl niks vinden en ook neit als zij een andere stijl hebben.

Je zit me soms wel questioning kijken naar hedendaagse kakkers / tranceheads soms dragen die echt iets waa rje denkt van oke wtf

maar daar hoor je mij dus echt neit over zeuren
Oud 12-09-2002, 23:25
verbal-violence
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Karl Kani,zeker weten. Degene die dat draagt,mag ik meteen niet meer
oke je mag mij niet meer
Oud 12-09-2002, 23:27
verbal-violence
Citaat:
Glow schreef:
Veel hiphop merken (omdat het allemaal zo moet glimmen en het merk dr idioot groot op moet staan enzo... beetje zonde want kwa model soms nog best wel mooie kleertjes bij)

Kappa heb ik nog nooit iets moois van gezien..Umbro ook niet geloof ik... Australian heeft ook niet bepaald iets dat me aanspreekt (ow, ja ze hebben best mooie nette schoentjes ..dat dan wel weer)

Gangboy .. omdat dat logo dr altijd zo overdreven groot opstaat. Dready..zelfde...(en irritant lelijke prints)
tip, kijk es bij Pelle Pelle merk staat er nauwelijkss op, en een wat duurdere merk heeft het ook niet hoor
Oud 13-09-2002, 09:09
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

tip, kijk es bij Pelle Pelle merk staat er nauwelijkss op, en een wat duurdere merk heeft het ook niet hoor
Let op het woordje "veel"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:31
ESCO
ESCO is offline
Phat farm,pelle pelle,sommige kani dingen,Enyce,quess,staan dus geen grote merk dingen op niet meteen iedereen over een hoofd kammen.
Oud 13-09-2002, 13:49
DutchTerror
DutchTerror is offline
kARL kani en die troep
Oud 13-09-2002, 14:32
Sitia
Sitia is offline
Ralph Lauren.. Zie je echt veel te veel met veel te veel foute mensen... vind het ook gewoon lelijk..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:38
verbal-violence
Citaat:
DutchTerror schreef:
kARL kani en die troep
omdat het echt lelijk is of omdat het voor jowu onbetaal baar is ?
Oud 13-09-2002, 14:46
S
S is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

omdat het echt lelijk is of omdat het voor jowu onbetaal baar is ?
Ik vind KK ook niet echt mooi... No offense, maar ik kan het wel betalen .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:03
verbal-violence
Citaat:
S schreef:

Ik vind KK ook niet echt mooi... No offense, maar ik kan het wel betalen .
hebhet niet over 1 broek hoor maa rover genoeg om er elke dag mee t elopen en dan neity elke dag hetzelfde outfit

ik heb nu zo een 9 broeken ( Kani)
5 shirts ( die zijn zo een 50-90 euro per stuk)
4 truien ( ook allemaal 100 euro plus)

en dan nog wat pelle pelle en SBM ook allemaal duur

tis duur maar je meot er van houden
Oud 13-09-2002, 16:27
harrie84
harrie84 is offline
Joe Baxx
Oud 13-09-2002, 16:45
Spirit
Spirit is offline
armani en versace bleggg
Jackpot
Wrangler, Arizona van die sneue jeans merken
en coolcat spul
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

hebhet niet over 1 broek hoor maa rover genoeg om er elke dag mee t elopen en dan neity elke dag hetzelfde outfit

Ook ik vind het niet mooi, maar kan het wel degelijk betalen
Maar ja, niet teveel waarde hechten aan mijn mening hoor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:54
diamonde
diamonde is offline
Hallo...

Wat ik dus echt lelijke merken vind;
- Karl Kani
- (gothic merken) sorry maar ik houd niet van gothic, niet om de mensen maar om de stijl!)
- Lonsdale
- Coolcat en Skooter
- o.a. Umbro, Kappa, Australien en Cavello
- Overzeas, en dat soort merken waarvan de gemiddelde drager 10 maten kleiner moet hebben..

En ga nog maar even door....

Het lijkt nu net of ik nix leuk vind, maar ik vind wel leuk:
Esprit, Guess, Bien Bleu, Oilily, Jackpot, Mexx, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel, Ralph Lauren en dat soort merken!

xxx
Diamonde
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:56
diamonde
diamonde is offline
Citaat:

Hallo..... het gaat er niet om hoe duur iets is... Ennuh, heel stoer hoor dat jij dat allemaal kan betalen....
Opscheppen wil ik nu niet... maar de meeste kleren die ik heb zijn duurder als dat Karl Kani prut wat jij schijnbaar draagt!!!

xxx
diamonde
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
diamonde schreef:

Hallo..... het gaat er niet om hoe duur iets is... Ennuh, heel stoer hoor dat jij dat allemaal kan betalen....
Opscheppen wil ik nu niet... maar de meeste kleren die ik heb zijn duurder als dat Karl Kani prut wat jij schijnbaar draagt!!!

xxx
diamonde
Amen ,
Overigens wat ik wel koel vind = Evisu, Dolce & Gabbana, Armani Jeans en DKNY.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:53
osmano
osmano is offline
eigenlijk valt er hier niet te discusseren over de lelijkste kledingstijl want het hele scholieren forum vooral lijfstyle en muziek zit toch vol met jullie ,en ik bedoel met name : NERDS,ALTO'S,PUNKS,Skater'S,Gothic shit en ga maar door ,en jullie vinden merken zoals gewoonlijk Nederland draagt niet mooi ,maar buiten worden jullie allemaal afgezeikt en gaan jullie uithuilen op het forum ja ,ze noemen me satanist of heks ,vind je gek als jullie zo doen tegen ons en onze manieren niet respecteren,dit forum vind ik eigenlijk maar echt voor jullie want ja als er weer een gabbertopic komt of iets dergelijks dan wordt het meteen afgezeikt en als er een gothic topic is waar iemand anders er iets tegen heeft ,oohoohoho wat erg,dus ik vind dit topic fucking zinloos ,bijna alle figuren vinden hier merken zoals aussie /nickelson en nike en ga maar door tuig maar in de buitenwereld waar jullie uitgescholden worden voor satanist of kut punk zien jullie wel alleen maar lekker nickelson en nike en gaan jullie hier op het forum uithuilen ,nou ja dit was et dan

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 14:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten