Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
merken die over het algemeen gedragen worden door mensen die het perspectief hebben voor de rest van hun leven simpele werkzaamheden in ploegendienst te verrichten, hiërarchisch ondergeschikt aan hun afdelingschef, die werk zien als noodzakelijk kwaad en naar het weekend toeleven omdat hun simpele werkzaamheden hen geen voldoening geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dan zit je in albert hein vakken te vullen, OMDAT JE ANDERS NIET AAN VOEDSEL KOMT VIEZE KAKKER. En nu kan je wel komen met 'die mensen zijn toch dom, die mensen hebben een laag IQ' Maar in 50% van de gevallen blijkt het gewoon te zijn dat die mensen uit een slecht gezin komen. Hoe triest ben je welniet als je kleding die mensen dragen beoordeelt NIET OP HOE HET ERUITZIET, maar op wie het draagt, en dan ook nog zo over arbeiders praten. Je geeft geneens argumenten waarom je die kleding lelijk vind, alleen : OMDAT ARBEIDERS HET DRAGEN, en dan een kleine snobtoespraak over hoe nutteloos en dom deze mensen welniet zijn, dat probeer je onbewust duidelijk te maken. Ik heb 100% respect voor die mensen. Zonder hun ben jij niks, dan is er niemand meer die je lacoste shirts naait in 3'de wereld landen, niemand meer die de vakken vult in de supermarkt, niemand meer die je straten schoonveegt en het vuilnis ophaalt, niemand meer die de riolering schoonmaakt. Zonder hun waren de glasvezelkabels van het internet-netwerk niet gelegd en konden we ook niet communiceren. Zonder hun bestaat de huidige maatschappij niet, dan zijn er wel chirurgen, artsen, leeraren en bank managers, maar wie doet het 'echte' werk dan ? Dus denk ff na voordat je bullshit begint te lullen en realiseer hoeveel je van die mensen afhangt , en begin beter je respect te tonen. Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 11:00. |
![]() |
||
Citaat:
meej eens ... als ik die nare man nog es in het echt tegekom....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde geld voor mensen die uit slechte gezinnen komen, van slechte scholen etc. Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Biertjehakken schreef:
Toch raar dat ze wel allemaal dom zijn he, sorry, maar intelligentie is enorm genetisch bepaald. Daarom blijven ze dom en heb je wijken die gedrenkt zijn in domheid en je ziet het aan alles en het meest de kleding. -------------------------------------------------------------------------------- Dat spul G star dragen kakkers en kanaleneiland marokaantjes [waar zeker 80% groeps verkrachters zijn. Dus we kunnnen aan de kleding meteen zien of die gene een uit een slechte wijk komt. Ik denk eerder aan t hoofd gezicht daar zie je t eerder aan,dan aan de kleding merk. Bij de engelse wijken zou ik zeggen je hebt gelijk,maar N.L en Frankrijk echt niet. In de franse achterstands wijken lopen alle Algerijnen Afrikanen in Lascotte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
oilily (te bloemig ![]() coolcat e.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jij bent zo abnormaal dom, hahaha, ik hoef geneens uitleg te geven over het hoe en het waarom van jouw ontstaan uit een kruis tussen een planktoncel en een kip.
Jij neemt echt alles allemaal letterlijk he, ik bedoel alleen maar je kan niet altijd zien aan een kleding stuk zien wat voor milieu diegene uitkomt. Ja ik had t ook helemaal verkeerd uitgelegd maar wat wil je als je bezopen bent en je hebt gesmoked,ik weet eigenlijk niet meer hoe ik met kanaleneiland kom maar dat heb je zelf al gezegd ik heb de intiligentie van een kip.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Veel hiphop merken (omdat het allemaal zo moet glimmen en het merk dr idioot groot op moet staan enzo... beetje zonde want kwa model soms nog best wel mooie kleertjes bij)
Kappa heb ik nog nooit iets moois van gezien..Umbro ook niet geloof ik... Australian heeft ook niet bepaald iets dat me aanspreekt (ow, ja ze hebben best mooie nette schoentjes ..dat dan wel weer) Gangboy .. omdat dat logo dr altijd zo overdreven groot opstaat. Dready..zelfde...(en irritant lelijke prints) |
![]() |
|
Hmm ik vind alle merken zoms wel iets leuks hebben,
alleen van syntetische stofjes + grote letters (in: hallo-ik-ben-eigenlijk-een-reclamebord-trui) zegmaar zijn heel erg verschikkelijk get the point? ok ![]() Wonder woman heeft heele leuke dingen af en toe! En meestal ook niet al te duur.
|
Zijn wel veel mensen tegen Hiphop kleding :X Fubu oke, Gsus ook oke
dat zijn de 2 outcast merken onder hiphop kleding, alle gey kakkers dragen dat. Ik draag eiglijk alleen maar Karl Kani , Pelle Pelle en SBM. betaal er veel voor en ben een van de weinige die zoveel van duurste line heeft. Je hebt nl ook goedkopere onder elke merk maar die zijn echt lelijk en daar zien jullie iedereen in lopen. Ik ben van mening dat iedereen zijn eigen smaak heeft, ik ook maar ik heb natuurlijk niks tegen mensen die mijn kleding stijl niks vinden en ook neit als zij een andere stijl hebben. Je zit me soms wel questioning kijken naar hedendaagse kakkers / tranceheads soms dragen die echt iets waa rje denkt van oke wtf ![]() maar daar hoor je mij dus echt neit over zeuren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb nu zo een 9 broeken ( Kani) 5 shirts ( die zijn zo een 50-90 euro per stuk) 4 truien ( ook allemaal 100 euro plus) en dan nog wat pelle pelle en SBM ook allemaal duur ![]() tis duur maar je meot er van houden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, niet teveel waarde hechten aan mijn mening hoor ![]() |
![]() |
|
Hallo...
Wat ik dus echt lelijke merken vind; - Karl Kani - (gothic merken) sorry maar ik houd niet van gothic, niet om de mensen maar om de stijl!) - Lonsdale - Coolcat en Skooter - o.a. Umbro, Kappa, Australien en Cavello - Overzeas, en dat soort merken waarvan de gemiddelde drager 10 maten kleiner moet hebben.. En ga nog maar even door.... Het lijkt nu net of ik nix leuk vind, maar ik vind wel leuk: Esprit, Guess, Bien Bleu, Oilily, Jackpot, Mexx, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel, Ralph Lauren en dat soort merken! xxx Diamonde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hallo..... het gaat er niet om hoe duur iets is... Ennuh, heel stoer hoor dat jij dat allemaal kan betalen.... Opscheppen wil ik nu niet... maar de meeste kleren die ik heb zijn duurder als dat Karl Kani prut wat jij schijnbaar draagt!!! xxx diamonde |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens wat ik wel koel vind = Evisu, Dolce & Gabbana, Armani Jeans en DKNY. |
![]() |
|
![]() |
eigenlijk valt er hier niet te discusseren over de lelijkste kledingstijl want het hele scholieren forum vooral lijfstyle en muziek zit toch vol met jullie ,en ik bedoel met name : NERDS,ALTO'S,PUNKS,Skater'S,Gothic shit en ga maar door ,en jullie vinden merken zoals gewoonlijk Nederland draagt niet mooi ,maar buiten worden jullie allemaal afgezeikt en gaan jullie uithuilen op het forum ja ,ze noemen me satanist of heks ,vind je gek als jullie zo doen tegen ons en onze manieren niet respecteren,dit forum vind ik eigenlijk maar echt voor jullie want ja als er weer een gabbertopic komt of iets dergelijks dan wordt het meteen afgezeikt en als er een gothic topic is waar iemand anders er iets tegen heeft ,oohoohoho wat erg,dus ik vind dit topic fucking zinloos ,bijna alle figuren vinden hier merken zoals aussie /nickelson en nike en ga maar door tuig maar in de buitenwereld waar jullie uitgescholden worden voor satanist of kut punk zien jullie wel alleen maar lekker nickelson en nike en gaan jullie hier op het forum uithuilen ,nou ja dit was et dan
Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 14:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
favoriete ontwerper? Verwijderd | 75 | 13-11-2005 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |