Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2007, 12:20
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
het sokje schreef op 21-06-2007 @ 19:29 :
Mijn eerste joint kreeg ik op men 15de pas
Maar beter laat dan nooit
Laat? Ik heb een vriend van me 2 jaar geleden voor het eerst laten blowen. Hij was 19 en zat op een HBO opleiding .
Oud 23-06-2007, 15:14
Verwijderd
We gingen met klasgenoten ergens naar toe, geen idee wat we gingen doen. En toen kreeg maakte iemand een joint en ging die roken. Ik had het nog nooit eerder gezien maar deed mee en voelde me daarna een beetje vaag. (6 jaar geleden)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 01:12
Verwijderd
Ik was 16 geloof ik. Na school op het grasveldje achter de school met wat klasgenoten. Ik voelde niks, zei ik. Maar een halfuur later at ik 3 kaastosti's achter elkaar, 2 ijsjes en vond ik de paashaasversiersels in de cafetaria waar we zaten echt dodelijk grappig.

Het kwartje viel later pas.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 17:54
Sabry
Sabry is offline
Gisteravond
ik had mijn vrienden al verteld dat ik niet mee zou doen. Ze vonden het allemaal best en goed.
Weinig gegeten, veel drank, ik wist niet meer wat ik deed.
Ik plof neer naast een 'vriend' en hij houdt muh de joint voor.
Ik zo weg als ik was en neem hijs, en hijs, en hijs, en weet ik veel hoeveel hijsen nog meer.
En toen drong het tot mij door.
Vriendin opgezocht, water gedronken, buiten gaan zitten en kotsen maar.
En toen kreeg ik water en cola om de misselijkheid tegen te gaan.
Opzich was ik nog helder in mijn kop, maar was niet te merken aan mijn lichaam.
Maar herinner mij wel wat iedereen verder zij en wie mij hielp enzo.
En natuurlijk dat ik een der deze dagen die 'vriend' ga vermoorden.
Vandaag werk afgebeld en tegen mijn ma gezegt dat ik gewoon wat verkeerds heb gegeten.
Gelukkig sliep ik bij mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 21:49
Martijne
Martijne is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-09-2006 @ 10:33 :
Ik heb gisteren voor het eerst geblowd, met mijn nieuwe studiegenoten, en overigens kon niemand begrijpen dat ik het nog nooit had gedaan.
Maar goed, ik weet niet of het bij de eerste keer altijd zo is, maar ik merkte er vrij weinig van. Iedereen om me heen stond als een stel malloten te lachen, en ik werd alleen maar misselijk, trillerig en niet lekker. Toen ik 2,5 uur later thuis was werd ik pas een beetje suf en relaxed.
Maar goed, als het zo blijft doe ik het niet meer, want dan vind ik er niks aan.
veel minder roken
dat helpt minder roken en af en toe een keer
hoe meer je stoned bent hoemeer je dat gevoel leuk begint te vinden
en nog meer te roken
Oud 17-07-2007, 13:51
Verwijderd
euhm ik was 15 of 14 owso. Eerste joint merkte ik zelf nix van..maar k had wallen als kweet nie wat.

Heb nog regelmatig geblowd.

Nu absoluut niet meer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 00:24
epidemic
epidemic is offline
was met een paar maten, we hadden een leegstaande barak omgebouwd tot een klein huisje en daar geblowed.. ik was blijkbaar het slachtoffer ofzo, het eerste uur was het wel leuk, het duurde wel een half uur eerdat mijn wafel op was dan nog wat zitten lachen en daarna keihard moetten overgeven! wat wel kut was, dat men maat het een goed idee vond om een vuur in een broodtrommel te stoken. werd ik helemaal gek en dacht dat het kot ging afbranden, ik ging goed slecht :/
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 22:30
peterblaat
peterblaat is offline
Mijn eerste keer was beetje vaag.... wij waren ontzettend n00b, maar wij gingen toch blowen xD

Het begon ermee dat ik met een gozert een shaggie stond te roken. Ik was toen 14 ofzo. Wij rookte allebij niet maar om een vage reden kwam het er op neer dat we bij een soort van bouwvallige jachthaven die word gebruikt om schepen op te lappen stonden, en na veel frustratie een shaggie hadden gerold (meer een bal van kwijl, papier en hier en daar een draadje shag, maar het is net als kunst: het is wat je erin ziet).
Het was echt zo'n beeld wat sommige hebben van junkies: een bouwvallige haven, met een paar schuren in de omgeving waar de ramen aan diggelen liggen, half achter een boot, die op zijn kop op een stel olievaten staat, staan twee jongens verscholen 'iets' te roken...
Naja, in ieder geval bedachten wij dus dat we toch weleens wiet wouden proberen en ik kon het lef wel opbrengen om een shop in te lopen dus ik zou voor wiet zorgen.
Het weekend daarop gingen we naar een of ander natuurgebiedje hier in de buurt waar de honden van de omgeving worden uitgelaten, en daar gingen we liggen op een grasveldje...
Ik rolde een shaggie met wat wiet erover (gewoon maar wat gedaan, had geen idee hoeveel ik moest gebruiken...) en aangestoken. Ik nam een heis (heis? hijs?), voelde niets, teleurstelling maar ook zoiets van 'achjoh, lekker doorsmoken, anders is het zonde van je shag!' dus ikke gezellig doorsmoken en op de helft ofzo aan m'n maat gegeven (ik weet niet meer, volgens mij wou hij mij eerst zien vertrekken ofzo :-P) en zelf een nieuwe gefixed met toch is wat meer wiet erop. Dus ik doorsmoken met die nieuwe, nogsteeds niets hoewel ik mij iets raar in het hoofd voelde worden, maar het was nog niet wat ik kende uit verhalen van andere, dus 'achjoh... even wachte en nog maar eentje.... '. Zo halverwege m'n derde (inmiddels best sterke) joint voelde ik me ontzettend zwaar en wou ik eigenlijk alleen maar slapen, ik voelde me echt zó vreselijk moe. Ik heb even rustig gewacht tot dat dat wat gezakt was, opgestaan.
Ondertussen probeerde m'n maat de dop van de frisdrankfles op een fles deo te krijgen (die hadden we bij ons om de wietlucht uit onze kleding te krijgen xD zodat onze ouders het niet zouden merken xD) en hij zegt ineens zo 'ohh joh! ik zit al een half uur te probere om die drinkedop op die deo te krijge....' en ik lag sirrieus he - le - maal plat van het lachen, ik lig daar op de grond te hikken van het lachen, niet normaal!
Toen ik op de grond lag was mijn broek iets afgezakt (had een nogal wijde broek aan) aan de achterkant, en er zaten brandnetels in m'n achterwerk / onderrug te steken, en ik vond het helemaal geweldig. Ik lag daar maar 'wahaha er zit een brandnetel in m'n reet! Er zit een brandnetel in men reet!'.
Later met veel moeite opgestaan en op de fiets geklommen. Toen ik eenmaal op de fiets zat kreeg ik een gigantische high, geen idee maar zo gauw ik ga bewegen word ik hyper...
Daarna nog maar even langs de McDonalds gereden, m'n maat voelde niets (volgens mij inhaleerde hij niet goed of helemaal niet, binnenkort maar is goeie wietthee zetten) dus die heeft even een liter cola en weet ik nog meer weggewerkt en ik zat daar maar met m'n colaatje rond te kijken... Het kwam nogal bedrijgend op me over, al die drukte, speeltoestellen en die grote plastic kutclown bij de ingang...

En dat was mijn eerste aanraking met wiet en nu gebruik ik het eens in de paar maanden met vrienden

-- edit --
wow, hijs lang
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 09:33
Verwijderd
Mijn eerste joint ging niet zo lekker

Ik begon thuis met een vriend, en we liepen een stuk over straat met de joint in onze klauwen. Het was de allereerste keer dat ik ook rookte. ik had al gauw driekwart op en toen begon het feest

Ik werd supermoe, kon alleen nog maar slapen eigenlijk.. wou op de grond gaan liggen overal, op hekjes gaan zitten...

en hoewel we maar 200 mtr gelopen hadden, leek mijn huis nog minstens 20 km lopen. er kwam geen eind aan voor mn gevoel.

De dagen erna maakte ik me over heel veel dingen druk. Ik heb me echt een hele tijd echt flink shit gevoeld. Ik begon me zorgen te maken over vanalles (écht alles) en heb hier nog een hele tijd last van gehouden. Ook heb ik me nog wekenlang moe gevoeld.

Dus voor mij nooit meer
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 11:31
Klaas B.
Klaas B. is offline
Citaat:
ggdag88 schreef op 01-08-2007 @ 10:33 :

en hoewel we maar 200 mtr gelopen hadden, leek mijn huis nog minstens 20 km lopen. er kwam geen eind aan voor mn gevoel.
Dat vind ik serieus de allerengste trip die je kunt krijgen van wiet, heb het ook wel eens gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 03:04
Perception
Perception is offline
Citaat:
Klaas B. schreef op 01-08-2007 @ 12:31 :
Dat vind ik serieus de allerengste trip die je kunt krijgen van wiet, heb het ook wel eens gehad.
Ik vind het juist heerlijk.
Oud 02-08-2007, 13:30
lotus_x
lotus_x is offline
mijn 1ste joint was ikdronken dus heb ik niet veel van gemerkt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 19:20
mal¡bu!*
mal¡bu!* is offline
ik was 13( ), en we waren op kamp in belgie. We hadden er ook niet even bij stilgestaan dat het daar vet illegaal is enzo en wij dus het bos in, daar dadden we 3 pure joints met z'n 4e opgreookt en ik vond er niks aan, we gingen terug naar het kamp, en we hadden ook nog wat leuke gesprekjes met wat leraren, (die niks doorhadden) en toen ben ik half in slaap gevallen in het gras. van de rest van dat kamp weet ik ook nog maar weinig want we waren bijna constant lam ...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 18:11
melkpakje
melkpakje is offline
ik was 14 en merkte er eigenlijk niks van
zal wel komen omdat ik niet goed over mijn longen kon roken
Oud 20-08-2007, 08:56
Praganonut
Praganonut is offline
Ik was negen toen ik voor het eerst jointje rookte
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 20:22
Uice
Uice is offline
Ik was geloof ik vijftien en kwam in contact met mijn sexdrugsrocknrollvrienden, dus dan krijg je dat. Als ik me niet vergis nam ik op het Museumplein mijn eerste trek.
Reageren

Regels voor berichten