Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Kampioen?
PSV 17 15.60%
Ajax 49 44.95%
Feyenoord 13 11.93%
AZ 6 5.50%
Nac Breda 6 5.50%
NEC Nijmegen 3 2.75%
SC Heerenveen 2 1.83%
FC Twente 0 0%
FC Groningen 4 3.67%
FC Utrecht 1 0.92%
Willem II 1 0.92%
Roda JC 0 0%
Vitesse Arnhem 2 1.83%
RKC Waalwijk 0 0%
Heracles Almelo 1 0.92%
Sparta Rotterdam 0 0%
ADO den Haag 3 2.75%
Excelsior 1 0.92%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2006, 10:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-08-2006 @ 21:36 :
Hier lopen nog 2 geschikte spelers voor NEC rond... Mathijssen en Ramzi. Vooral Ramzi heeft de nodige ervaring als bagage.
Ervaring wel, maar op die posities hebben we niemand nodig. Mathijssen heeft niets extra te bieden en Ramzi zou gewoon niet bruikbaar zijn. Met zeven aanvallers zit je in dat opzicht goed.
Oud 04-08-2006, 11:14
Gimme more beer
De Zeeuw zou overigens wel welkom zijn
Oud 04-08-2006, 11:44
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2006 @ 12:14 :
De Zeeuw zou overigens wel welkom zijn
Sja, waar niet...
Ik denk dat De Zeeuw dit seizoen weleens heel dicht tegen een basisplaats aan kan zitten bij ons. Maar dat ligt een beetje aan het systeem dat we gaan spelen...
Oud 04-08-2006, 20:17
Gimme more beer
Oordeel NS... excuses, DSB-stadion (waarom maken ze dat ding ook rood-zwart!?):

Lelijk!

Van binnen een standaardstadion zonder lef, van buiten een wanstaltelijke vorm en de meest lelijke kleuren die ik ooit gezien heb.

Het is jammer dat een club die wél geld heeft nu ook RKC, NEC, RBC, Heerenveen, Willem II et cetera achterna moet. Alleen Groningen heeft in de reeks nieuwe stadions een goede slag geslagen, wat mij betreft.
Oud 04-08-2006, 20:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind het ook meer een schip dan een stadion
Oud 04-08-2006, 22:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2006 @ 21:17 :
Oordeel NS... excuses, DSB-stadion (waarom maken ze dat ding ook rood-zwart!?):

Lelijk!

Van binnen een standaardstadion zonder lef, van buiten een wanstaltelijke vorm en de meest lelijke kleuren die ik ooit gezien heb.

Het is jammer dat een club die wél geld heeft nu ook RKC, NEC, RBC, Heerenveen, Willem II et cetera achterna moet. Alleen Groningen heeft in de reeks nieuwe stadions een goede slag geslagen, wat mij betreft.
Het is ook niet interessant of jij het mooi vind...
En je oordeeld over zaken terwijl je er zelf nog niet eens bent geweest.

Ik vind het gewoon een heel mooi stadion. En ik hoorde dat veel meer mensen er ook zo over dachten. Jan Mulder, Van Persie, Wenger en andere mensen gaven aan het een heel mooi stadion te vinden.
En toegegeven, op tv ziet het er een stuk minder sfeervol uit dan als je er zelf zit. Maar het is een stadion geworden wat een en al voetbal is. En het is zelfs gelukt om de sfeer van de Hout deels mee te nemen naar het nieuwe stadion.

En over die kleuren, welke kleuren hadden ze dan moeten gebruiken? Dat geweldige rood/groen van jullie? Het is toch logisch dat je de clubkleuren gebruikt?
Oud 05-08-2006, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-08-2006 @ 23:23 :
En het is zelfs gelukt om de sfeer van de Hout deels mee te nemen naar het nieuwe stadion.
Ik zal me verder niet in deze discussie mengen, het is namelijk totaal subjectief (ook het gedeelte wat ik nu wél ga aankaarten maar goed ). Maar al dat gedoe over "de sfeer van de Hout". Ik ben er een paar keer geweest, en ik heb nooit iets gemerkt van een bepaalde sfeer ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 09:59
one.
one. is offline
Ik vind dat nieuwe stadion van AZ ook niet mooi, maar ach, ik zit in de ArenA.
Oud 05-08-2006, 10:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-08-2006 @ 10:52 :
Ik zal me verder niet in deze discussie mengen, het is namelijk totaal subjectief (ook het gedeelte wat ik nu wél ga aankaarten maar goed ). Maar al dat gedoe over "de sfeer van de Hout". Ik ben er een paar keer geweest, en ik heb nooit iets gemerkt van een bepaalde sfeer ofzo.
Dan ben ik benieuwd naar welke wedstrijden je bent geweest... En ook wanneer enzo natuurlijk.
Oud 05-08-2006, 11:18
Ketjing
Ketjing is offline
Ik zal maar niks zeggen over stadions, aangezien ik 2wekelijks in een fabriek zit
Oud 05-08-2006, 11:20
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-08-2006 @ 12:18 :
Ik zal maar niks zeggen over stadions, aangezien ik 2wekelijks in een fabriek zit
Hiermee zeg je al genoeg... Je was dus ook niet erg onder de indruk?
Oud 05-08-2006, 11:41
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
vind t ook niet echt een sfeervol stadion, mischien als de fans herrie maken, maar het stadion op zich is niks
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-08-2006 @ 11:15 :
Dan ben ik benieuwd naar welke wedstrijden je bent geweest... En ook wanneer enzo natuurlijk.
Er komt een pm aan
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 12:59
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-08-2006 @ 23:23 :
Het is ook niet interessant of jij het mooi vind...
En je oordeeld over zaken terwijl je er zelf nog niet eens bent geweest.
Ik ben één maand geleden nog in Alkmaar geweest, praat voor jezelf.

Citaat:
Ik vind het gewoon een heel mooi stadion. En ik hoorde dat veel meer mensen er ook zo over dachten. Jan Mulder, Van Persie, Wenger en andere mensen gaven aan het een heel mooi stadion te vinden.
En toegegeven, op tv ziet het er een stuk minder sfeervol uit dan als je er zelf zit. Maar het is een stadion geworden wat een en al voetbal is. En het is zelfs gelukt om de sfeer van de Hout deels mee te nemen naar het nieuwe stadion.
Ze noemen de Goffert, de Arena en het Gelredome ook mooie stadia. Uit beleefdheid, welteverstaan. De sfeer in de Goffert is vaak fantastisch, maar dat maakt het nog geen mooi stadion.

Citaat:
En over die kleuren, welke kleuren hadden ze dan moeten gebruiken? Dat geweldige rood/groen van jullie? Het is toch logisch dat je de clubkleuren gebruikt?
Dit is geen voetbalstadion van de buitenkant. Dit is een wanstaltig kantoorgebouw.
Oud 05-08-2006, 13:16
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-08-2006 @ 13:59 :
Ik ben één maand geleden nog in Alkmaar geweest, praat voor jezelf.

Dit is geen voetbalstadion van de buitenkant. Dit is een wanstaltig kantoorgebouw.
Je bent er nog niet binnen geweest... Dat bedoelde ik meer.
Daarnaast is er in een maand tijd nog veel gebeurd. De voorgevel was toen idd al zo goed als klaar, maar de rest zeker nog niet.
De voorgevel is ook zeker niet het mooiste gedeelte van het stadion, ik kan me zelfs voorstellen dat je dat gedeelte heel lelijk vind. Maar de rest van de buitenkant vind ik verre van lelijk:

Maar natuurlijk: smaken verschillen.

Ik vraag me vooral af waarom je dit stadion afdoet als lelijk (vooral door de voorgevel, heb ik het idee) en Euroborg de hemel in prijst, terwijl dat van de buitenkant helemaal een verschrikking is en nix weg heeft van een voetbalstadion...
Vergis je niet, ik schaar Euroborg ook bij de mooiste stadions van Nederland, maar dan wel gebaseerd op de binnenkant.
Oud 05-08-2006, 13:27
Gimme more beer
De Euroborg heb ik half juli nog gezien. Ik ben het wel met je eens dat het stadion aan de buitenkant niet mooi is, maar het is in ieder geval niet zo overdreven. Ik vind het een bepaald soort bescheidenheid hebben, zonder bescheiden te zijn.

Als ik de Euroborg van binnen bekijk, zeg ik weer: ja, dat is een geniaal stadion. Zonder mensen weet je al dat de sfeer ronduit fantastisch moet zijn.
Oud 05-08-2006, 13:28
Gimme more beer
Het gaat mij trouwens inderdaad om de voorgevel. De glooiing die je ook in het Emirates stadion ziet, is best een leuk detail, maar laat het dan gewoon voetbalstadionvormen houden en geen kantoorgebouw.
Oud 07-08-2006, 13:18
Verwijderd
Ik vind het trouwens mooi: eerst worden de joden de hemel ingeschreven, puur op basis van aankopen en nieuwe trainer. Als 020 vervolgens een beetje hapert, en PSV met gemak Newcastle opzij zet, is PSV plots de stabiele titelkandidaat. Nu PSV twee zeer matige oefenwedstrijden heeft gespeeld, Bijlmer FC laatste wordt op zijn eigen toernooi en Feyenoord indruk maakt op Middlesborough, lees ik alweer dat Feyenoord wel eens de verrassende kampioen kan gaan worden.

Wat zijn journalisten toch consistent in hun meningen zeg!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 16:36
Ketjing
Ketjing is offline
En dat Vitesse nog ongeslagen is lees je nergens
Oud 07-08-2006, 18:09
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2006 @ 17:36 :
En dat Vitesse nog ongeslagen is lees je nergens
Ja, maar jullie moesten niet tegen moeilijke tegenstanders als Go Ahead, Top Oss en de NEC Amateurs
Oud 07-08-2006, 18:44
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-08-2006 @ 19:09 :
Ja, maar jullie moesten niet tegen moeilijke tegenstanders als Go Ahead, Top Oss en de NEC Amateurs
nee dat is waar
als is 0-3 tegen SC Bemmel ook slecht
Oud 07-08-2006, 18:52
Damn_man
Damn_man is offline
Ajax heeft dit seizoen goede aankopen gedaan met name Stam, Perez, Ogeraru (waar veel van verwacht wordt), Roger (250 interlands in de primera division), Gabri en natuurlijk Huntelaar. Ik denk dat Huntelaar heel belangrijk is voor Ajax. Andere goede spelers die Ajax al had zijn denk ik toch ook Sneijder, Maduro, Stekelenburg, Grygera en de talenten Vermaelen en Emanuelson.

PSV is volgens mij niet zo heel actief geweest op de transfermarkt . maar ze hadden een hele ervaren ploeg met vooral Cocu die erg belangrijk is. Ik vind ook Gomes, Alex en Farfan hele goede spelers. Maar ik ben benieuwd wat PSV gaat doen als Vennegoor of Hesselink weggaat. Het gerucht gaat dat PSV als vervanger Makaay wil en anders Charisteas die weg mag bij Ajax.

Van Feyenoord verwacht ik niet al te veel dit seizoen. Ze zijn Kalou kwijt en ik denk dat Huysegems het niveau van Kalou niet gaat halen. De Ceulaer is een talent volle speler die de strijd aan mag gaan met Castelen. Ik ben zelf niet weg van Castelen dus ik hoop dat De Ceulaer een basisplaats krijgt. Lucius zal heel belangrijk worden dit seizoen. Lucius is een hele goede en ervaren speler. En natuurlijk een international. Timmer vind ik zelf ook een hele goede aankoop. Timmer is een hele goede keeper. Een van de beste in de Nederlandse competitie. Alleen de verdediging kan nog wat steun gebruiken van een sterke ervaren man. Zoals Stam bij Ajax en Alex bij PSV.

AZ gaat volgens mij dit seizoen flink onderuit ze zijn de belangrijke spelers kwijt. Timmer, Landzaad en Perez. Ze hebben daar voor terug Didulica en Gudjonson. Maar die spelers zijn ook geen spelers zoals die drie.

Ik denk dat Ajax het meeste kans maakt de titel te gaan halen. Maar Ajax zal veel last krijgen van PSV. Feyenoord en AZ komen denk ik op flinke achterstand.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:03
Damn_man
Damn_man is offline
ik ben nieuw hier hoe kan je zo antwoorden op iemands getypte stukje?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Damn_man schreef op 07-08-2006 @ 19:52 :
Roger (250 interlands in de primera division)
??

Ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven voor Feyenoord als kampioen, ik vond ze het eind van de competitie spelen als een collectief en gezien de weinige mutaties in de selectie zouden ze nog wel eens kunnen verrassen. Ze zijn Kalou kwijt maar ik zie dat niet direct in als een grote min, hij blijft een wisselvallige speler en nu kunnen ze ook écht 4-3-3 gaan spelen nu ze meerder vleugelspelers tot hun beschikking hebben; Castelen, De Ceulaer, Huysegems, Kolkka, Vincken. En in het centrum uiteraard Kuijt maar ook Van Hooijdonck kan weer waardevol worden. (Boussaboun ben ik niet zo'n grote fan van ) met De Guzman, Hofs en wellicht Lucius als hij niet een linie terug gaat heb je een mooi middenveld en als Timmer het achterin goed organiseren kan kunnen ze wel eens de verrassing van het seizoen worden

En nu heb ik geen zin meer om mijn theorien over het mindere presteren van PSV en Ajax nog uit te gaan typen
Oud 07-08-2006, 19:06
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Damn_man schreef op 07-08-2006 @ 20:03 :
ik ben nieuw hier hoe kan je zo antwoorden op iemands getypte stukje?
het knopje "quote" gebruiken boven iemands getypte stukje
Oud 07-08-2006, 19:08
Damn_man
Damn_man is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2006 @ 20:06 :
het knopje "quote" gebruiken boven iemands getypte stukje
oke dankje wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:10
Damn_man
Damn_man is offline
[QUOTE]Stom Konijn schreef op 07-08-2006 @ 20:06 :
[B]??

sorry ik bedoel 250 wedstrijden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:17
Ketjing
Ketjing is offline
Operatie aan knie dreigt voor Gill Swerts

7/8/2006 17:43

Vitesse-trainer Aad de Mos moet rekening houden met een tegenvaller. In het Arnhemse kamp bestaat de angst dat Gill Swerts met een flinke knieblessure voorlopig niet in actie komt.

Swerts ging maandag op de training door zijn knie. Voor de Belg was daarmee direct een einde gekomen aan zijn fysieke arbeid in het begin van de week. En mogelijk staat hij nog langer aan de kant, want in Arnhem wordt gevreesd voor een operatie.

De kans lijkt groot dat Swerts moet afzeggen voor de start van de EK-kwalificatie van België. Meer duidelijkheid wordt dinsdag verwacht als de international een mri-scan ondergaat.

Voor de Rode Duivels begint op 16 augustus de kwalificatie voor het EK in 2008 met een wedstrijd tegen Kazachstan. Bondscoach René Vandereycken riep in totaal vijf spelers uit de Eredivisie op. Naast Swerts kregen Thomas Vermaelen (Ajax), Timmy Simons (PSV), Stein Huysegems (Feyenoord) en Moussa Dembele (AZ) een uitnodiging.
---------------------

Hmm gelukkig hebben we Verhaegh nog als rechtsachter, maar toch is het balen als het daadwerkelijk ernstig is. Verhaegh mist toch de strijdlust die Swerts wel heeft.
Oud 07-08-2006, 20:16
Damn_man
Damn_man is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2006 @ 20:17 :
Operatie aan knie dreigt voor Gill Swerts

7/8/2006 17:43

Vitesse-trainer Aad de Mos moet rekening houden met een tegenvaller. In het Arnhemse kamp bestaat de angst dat Gill Swerts met een flinke knieblessure voorlopig niet in actie komt.

Swerts ging maandag op de training door zijn knie. Voor de Belg was daarmee direct een einde gekomen aan zijn fysieke arbeid in het begin van de week. En mogelijk staat hij nog langer aan de kant, want in Arnhem wordt gevreesd voor een operatie.

De kans lijkt groot dat Swerts moet afzeggen voor de start van de EK-kwalificatie van België. Meer duidelijkheid wordt dinsdag verwacht als de international een mri-scan ondergaat.

Voor de Rode Duivels begint op 16 augustus de kwalificatie voor het EK in 2008 met een wedstrijd tegen Kazachstan. Bondscoach René Vandereycken riep in totaal vijf spelers uit de Eredivisie op. Naast Swerts kregen Thomas Vermaelen (Ajax), Timmy Simons (PSV), Stein Huysegems (Feyenoord) en Moussa Dembele (AZ) een uitnodiging.
---------------------

Hmm gelukkig hebben we Verhaegh nog als rechtsachter, maar toch is het balen als het daadwerkelijk ernstig is. Verhaegh mist toch de strijdlust die Swerts wel heeft.
Maar verhaegh heeft niet de kwaliteiten die swerts wel heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:33
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Damn_man schreef op 07-08-2006 @ 21:16 :
Maar verhaegh heeft niet de kwaliteiten die swerts wel heeft.
ja vooral de strijdlust, qua techniek en inzicht is het niet minder
Oud 08-08-2006, 09:23
Damn_man
Damn_man is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2006 @ 21:33 :
ja vooral de strijdlust, qua techniek en inzicht is het niet minder
dat is waar maar verhaegh is ook fysiek een stuk minder als swerts
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 09:24
Verwijderd
Alsof Swerts zo'n Jerommeke is

Dit slaat dus op zijn fysiek, niet op zijn strijdlust
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 17:41
Gimme more beer
Nou, vanavond tegen Aston Villa. Hopen dat er wat positieve puntjes te zien gaan zijn. Weinig vertrouwen, though
Oud 08-08-2006, 18:24
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-08-2006 @ 10:24 :
Alsof Swerts zo'n Jerommeke is

Dit slaat dus op zijn fysiek, niet op zijn strijdlust
Swerts hoofd schrikt de tegenstander al af
Oud 09-08-2006, 11:51
Gimme more beer
NEC - Aston Villa, 2 - 1. Zowaar het eerste redelijke resultaat. Holman en Pothuizen speelden goed. Ook leuk om een persconferentie met O'Neill te zien en Bouma weer eens te mogen bewonderen in de Goffert.

Maar Barcelona is er dus niets bij.
Oud 09-08-2006, 12:19
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
ik vind het DSB-stadion zeker niet lelijk. Zowel van binnen als van buiten vind ik het een typisch voetbalstadion. Goed gedaan AZ!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:52
Strever
Strever is offline
Ajax - Psv :

Dat is éééééééén.. Wat een knal van Sneijder, super
Oud 13-08-2006, 20:36
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Best een leuke westrijd.
Oud 13-08-2006, 20:54
Verwijderd
Ja, vond het ook wel een mooie wedstrijd, veel duels.

Heerlijk doelpunt van Sneijder inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:08
Strever
Strever is offline
Ik ga as. donderdag naar Valencia toe. Is het een aanrader om een stadion bezoekje te doen? Iemand ooit geweest? Alvast bedankt!
Oud 14-08-2006, 10:35
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 13-08-2006 @ 22:08 :
Ik ga as. donderdag naar Valencia toe. Is het een aanrader om een stadion bezoekje te doen? Iemand ooit geweest? Alvast bedankt!
Valencia is een prachtige stad, dat voorop. Mestalla is eigenlijk een typisch Spaans stadion, vind ik. Machtig, dat zeker. Eén hoge overdekte tweelaagse hoofdtribune op de lange zijde, op de andere lange zijde ook een drielaagse hoge tribune met doorlopers naar de korte zijde. Als je er bent en je van stadions houdt, zou ik zeker een kijkje nemen.
Oud 14-08-2006, 10:45
Verwijderd
Zie Gimme More Beer. Mijn ex heeft er gestudeerd, als je meer vragen hebt moet je maar even pm'en, al ben ik ook geen totale expert.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:52
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 13-08-2006 @ 21:36 :
Best een leuke westrijd.
Vond ik eerst ook, toen zag ik match of the day, liverpool - chelsea
Oud 14-08-2006, 18:58
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2006 @ 11:35 :
Valencia is een prachtige stad, dat voorop. Mestalla is eigenlijk een typisch Spaans stadion, vind ik. Machtig, dat zeker. Eén hoge overdekte tweelaagse hoofdtribune op de lange zijde, op de andere lange zijde ook een drielaagse hoge tribune met doorlopers naar de korte zijde. Als je er bent en je van stadions houdt, zou ik zeker een kijkje nemen.
Aaaah mooi, daar ga ik heen
Oud 14-08-2006, 18:59
Strever
Strever is offline
Weet iemand misschien een website waar de samenvatting van Kopenhagen - Ajax staat? Ik was toen op vakantie en wil de goals wel even zien
Oud 14-08-2006, 19:03
Strever
Strever is offline

Kampioensteam?

Ik denk van wel !
Oud 14-08-2006, 19:45
Nick-Name
Nick-Name is offline
@Strever: Nu met de wijzig knop: 3 posts voor de prijs van 1!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:28
kalinho
kalinho is offline
schaamteloos gejat van FOK! Desalniettemin denk ik, dat als Ogaragu op deboot terug wordt gezet, en daar nog een goede rechtsback voor komt, we een hele goede kans hebben ja
Oud 14-08-2006, 21:54
squat
squat is offline
Toch knap dat je na 2 wedstrijden al weet dat Ogararu niets is.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 23:00
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
die jongen moet gewoon z'n draai nog ff vinden bij ajaccio, komt wel goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten