Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2006, 23:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben echt erg. Af en toe denk ik wel dat het goed zou kunnen zijn als ik eens serieus iets aan mijn zelfbeeld en onzekerheid zou laten doen, maar dan bedenk ik me meteen weer dat ik daar toch niet echt achter sta, dus dat dat toch niet zal helpen. En dan zit je al weer in dat negatieve cirkeltje, zoals Vriendje dat zo mooi uitdrukt. Vanavond was echt weer een diep dal, ik hoop dat het morgen beter is. Stomme rugpijn ook, dat maakte het gewoon nog veel erger dan het anders zou zijn geweest. Ik weet ook nog niet hoe ik dadelijk in mijn bed moet gaan liggen, met zo min mogelijk pijn. Ach ja, heb ik in ieder geval weer genoeg tijd om te piekeren. Ik haat dat.
Advertentie
Oud 13-07-2006, 06:11
Miracle
Miracle is offline
Fuck, ik ben echt te moe voor woorden. Vette spierpijn in m'n enkels. Ik hoop dat ik zometeen wel wat fitter ben, anders is m'n baas niet blij met me.

Werk ik maanden NIET met m'n baas, moet ik uitgerekend vandaag met hem werken...
Oud 13-07-2006, 07:36
farai
farai is offline
ale mn buurvrouw zit nu opt vliegtuig naar Spanje en ik mis der nu al.

Ma volgend jaar ga ik mee.
Oud 13-07-2006, 08:03
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Whoaaaaaaaa ingeloot!

Sorry maar ben heel blij
Oud 13-07-2006, 08:19
Verwijderd
Whoaaaa ook ingeloot!

Psychologie in utrecht Yes!
Oud 13-07-2006, 08:23
Nijn*
Nijn* is offline
@ Urineer de beer: Gefeliciteerd!!

OT: Nou, voel me nog steeds goed. Ga ervandoor. Lekker vakantie vieren, vanavond alvast een begin in Beaugency (?!). Heb er zin in, blijf gewoon positief. Tot over twee weken lieve mensen!!

*knuffel voor rare kwast, Redhair, Yana, Mala, Roosje, darkfairy, meissiej, sonho, Leonoor, kroot, Ave, duivelaartje en een extra dikke knuffel voor de mensen die ik nu vergeet te noemen *
Oud 13-07-2006, 09:06
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Thnx Nijn*
Veel plezier en geniet ervan hè!
Oud 13-07-2006, 09:52
darkfairy
darkfairy is offline
al een paar uur wakker en straks 2 feesten vanmiddag
Oud 13-07-2006, 10:34
Roosje
Roosje is offline
Dankjewel Nijn*, en een heel fijne vakantie!

Ontopique: Yeah! Mijn vierde rapport is echt über en mijn laatste ook:
Nederlands 9,5 - 8,9
Frans 9,4 - 8,7
Duits 9,3 - 9,1
Engels 9,2 - 8,9
Latijn 9,4 - 9,4
Grieks 9,2 - 9,4
Geschiedenis 8,6 - 8,4
Aardrijksunde 8,6 - 8,2
Wiskunde 9,1 - 8,9
Natuurkunde 7,8 - 8,1
Scheikunde 8,0 - 8,9
Informatiekunde /// - 9,3
Muziek 9,3 - 8,5
Tekenen 9,0 - 8,4
Handvaardigheid 8,0 - 7,3
Lichamelijke opvoeding 7,0 - 6,9

. Dus ik kan het toch wel. (a) En nu heb ik officieel vrij&vakantie en ik ga zo meteen met mijn papamama lunchen in de stad en vanavond met mijn vriendje uit eten en morgen over een week ga ik naar Vlieland. <3333333
Oud 13-07-2006, 10:55
moon
moon is offline
@aragnibite en @ilse: Tegen mij werd gezegd dat NLD een lichte vorm van autisme was, maar ik kan het me zelf ook niet helemal voorstellen eigenlijk. Ze twijfelde bij mij ook nog of ik misschien asperger heb dat valt wel onder autisme dacht ik) maar daar herken ik mezelf nauwelijks in. NLD = Nonverbale leerstoornis. Dat houdt in dat je verbale kant veel sterker is dan je rekenkundige kant zeg maar. En daar horen dus ook klachten bij zoals moeite hebben om met veranderingen om te gaan e.d. Het heeft niet echt met concentratie te maken zover ik weet.

ot: Ik heb hem gister verschrikkelijk aan het huilen gemaakt door eerlijk tegen hem te zijn. Hij bleef maar huilen, ik wistniet meer hoe ik hem moest stoppen. Maar goed, hij zei dat hij er alles voor over had om te veranderen en nu gaat het plotseling weer wat beter tussen ons. Ik merk dat hij het meent en dat hij ontzettend zijn best wil doen voor onze relatie, en dat stel ik wel op prijs. Ik denk dat hij nog wel een kans verdient. Hoe moeilijk ik dat zelf ook eigenlijk vind.
Oud 13-07-2006, 11:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 13-07-2006 @ 11:34 :

Nederlands 9,5 - 8,9
Frans 9,4 - 8,7
Duits 9,3 - 9,1
Engels 9,2 - 8,9
Latijn 9,4 - 9,4
Grieks 9,2 - 9,4
Geschiedenis 8,6 - 8,4
Aardrijksunde 8,6 - 8,2
Wiskunde 9,1 - 8,9
Natuurkunde 7,8 - 8,1
Scheikunde 8,0 - 8,9
Muziek 9,3 - 8,5
Tekenen 9,0 - 8,4

. Dus ik kan het toch wel. (a) En nu heb ik officieel vrij&vakantie en ik ga zo meteen met mijn papamama lunchen in de stad en vanavond met mijn vriendje uit eten en morgen over een week ga ik naar Vlieland. <3333333
Roos, je bent slim! Goed gedaan, gaat helemaal goedkomen met jou! Die vakantie heb je dik verdient.

Maandag naar Portugal! Heerlijk om hier eens weg te zijn en je in een totaal andere omgeving te bevinden. Alles is al gekocht, alleen zondag nog inpakken. Yeah!
Oud 13-07-2006, 11:12
Verwijderd
Ik voel me in de steek gelaten.............ze laat me gewoon vallen en dan te bedenken dat je zo je best voor diegene doet............
Oud 13-07-2006, 11:14
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ave schreef op 13-07-2006 @ 09:19 :
Whoaaaa ook ingeloot!

Hey, dat doe ik ook. Alleen ik ga naar het derde jaar.
Oud 13-07-2006, 11:49
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Roosje schreef op 13-07-2006 @ 11:34 :

Nederlands 9,5 - 8,9
Frans 9,4 - 8,7
Duits 9,3 - 9,1
Engels 9,2 - 8,9
Latijn 9,4 - 9,4
Grieks 9,2 - 9,4
Geschiedenis 8,6 - 8,4
Aardrijksunde 8,6 - 8,2
Wiskunde 9,1 - 8,9
Natuurkunde 7,8 - 8,1
Scheikunde 8,0 - 8,9
Muziek 9,3 - 8,5
Tekenen 9,0 - 8,4

Ben je ook hele dagen aan het leren, of gewoon echt uberslim??
Oud 13-07-2006, 11:55
anterx
anterx is offline
Ik kan het niet meer opbrengen
Oud 13-07-2006, 11:56
Stefanie
Stefanie is offline
Wat een rare ongemakkelijke situatie, gelukkig kan ik hier mijn hart luchten en straks ook bij mijn vriendinnetje

Alles komt weer goed, vannacht had ik een droom. Begon nog eerst gewoon, maar later werd het maffer...(8)
Oud 13-07-2006, 13:08
Verwijderd
Kom ik thuis met een blij hoofd omdat ik voor het eerst in m'n middelbare schoolcarrière geen onvoldoendes op m'n eindrapport heb, zie ik Roosjes cijfers

Dankje, Nijn* voor de knuffel, ook al heb ik hem helemaal niet nodig want het gaat heel goed met me

Net voor het allerlaatst op school geweest in m'n 5vwo jaar, ben nu officieel examenklas
Oud 13-07-2006, 13:13
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Ave schreef op 13-07-2006 @ 09:19 :
Whoaaaa ook ingeloot!

Ik heb nog niks gehoord..?
Oud 13-07-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 13-07-2006 @ 14:13 :
Ik heb nog niks gehoord..?
Brief krijg je de 15e pas. Je kunt op internet kijken als je je daarvoor hebt aangemeld en anders even bellen
Oud 13-07-2006, 13:28
darkfairy
darkfairy is offline
Nijn* bedankt voor de knuffel *knuffel terug*
Oud 13-07-2006, 13:46
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Ave schreef op 13-07-2006 @ 14:21 :
Brief krijg je de 15e pas. Je kunt op internet kijken als je je daarvoor hebt aangemeld en anders even bellen
Ja kut, ik kan mn correspondentienummer niet vinden en ik ga morgen op vakantie!
Oud 13-07-2006, 14:12
farai
farai is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 13-07-2006 @ 12:49 :

idd op zo'n cijfers zou iedereen jaloers zijn.
Oud 13-07-2006, 14:37
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 13-07-2006 @ 12:49 :

Ik doe er helemaal niets voor, eigenlijk. En hé, bedenk er wel bij, het is maar 3VWO, dus echt moeilijk is het nog niet. (a) Mja, dat zeg ik. En verder bedankt voor de complimentjes.

Ontopic: Jezus, het is te warm. Als het nou nog een beetje zou waaien. Maar goed, realistisch blijven, als het over een week nog zo warm is, is het op de Wadden vijf graden koeler en perfect strandweer. Omg, ik kan het haast niet geloven, ik ga gewoon weer naar Vlieland en dat moge dan misschien niet zo ver weg klinken, maar ik ben er verslingerd aan. Vlieland is fietsen en zwemmen en zonnen en denken. <3

En sorry Mala.
Oud 13-07-2006, 15:44
Halflight
Halflight is offline
Eh hij is vrijwel voltooid verleden tijd en dat is fijn want dat is weer een last minder. Vanavond met een hele zooi mensen de vakantie inluiden in de stad en dat vind ik gezellig. Verder een gezellige week gehad en veeeeeeel zin in Barcelona. En ik heb een geweldig boek over emotionele intelligentie gekocht en het is interessant.
Oud 13-07-2006, 16:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2006 @ 21:48 :
Vanaf vandaag ben ik officieel HBO-pedagoog. Maar ik ben nog steeds student.
Van harte gefeliciteerd Wanneer krijg je je diploma?
Oud 13-07-2006, 16:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Doavid schreef op 13-07-2006 @ 14:46 :
Ja kut, ik kan mn correspondentienummer niet vinden en ik ga morgen op vakantie!
Correspondentienummer staat op alle brieven die je van de IB-Groep hebt gehad en als je die niet meer hebt oid ook op je bankafschrift als je al eens tegemoetkoming of stufi hebt ontvangen.
Oud 13-07-2006, 17:15
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb behoefte om te gaan hardlopen/fitnessen/squashen maar ik kan het gewoon niet. Zo frustrerend.
Oud 13-07-2006, 17:31
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-07-2006 @ 17:27 :
Correspondentienummer staat op alle brieven die je van de IB-Groep hebt gehad en als je die niet meer hebt oid ook op je bankafschrift als je al eens tegemoetkoming of stufi hebt ontvangen.
Klopt, ik heb 'm gevonden. Maargoed, ik was nog geen 'lid' van "Mijn IB", dus nu moet ik alsnog op mijn wachtwoord wachten die ik per post krijg, maar ik ga morgenochtend weg, dus daar heb ik nog steeds niets aan

OT: Ongeveer alles wat tegen kan zitten zit tegen, vooral voor mensen om me heen, maar dat heeft zijn uitwerking op mij. Pluspunt is dat ik vrij zeker ben van een goeie kamer in Utrecht, en dat ik morgen voor 17 dagen naar Spanje vertrek om te surfen. Heerlijk, even weg van al het gezeik hier.
Oud 13-07-2006, 17:34
coopergirl
coopergirl is offline
godver de godver de godver de godverrrrrrrrrrrrrrr
ik heb een betonnenpaal vanmorgen omver gereden Uiteindelijk zat ie vast onder mijn auto
godver de godver de godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oud 13-07-2006, 17:48
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme, werken was kankerzwaar. Acht uur lang tussen de vieze zoete geur van krakelingen die klotekoeken in een doos doen. Ik had een uur geslapen, was misselijk door teveel pep. Na twintig minuten daar zijn ging ik naar de wc om over te geven van die mierzoete geur. Ik ben helemaal kapot nu. Mijn gezicht is grauw, mijn ogen liggen diep in hun kassen.
Gister N. gesmst, hij zou me bellen als hij vanavond tijd had. Nog niets gehoord, die zie ik dus niet meer.

Heb wel een backpackrugzak gekocht. Ga over 10 dagen weg, heb alleen nog maar mijn tickets en de rugzak. Snel de herbergen maar eens regelen.

Nu eten, daarna een klein beetje pep, kijken of ik iets wakkerder word zonder te kotsen.
Oud 13-07-2006, 17:58
Verwijderd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ben ik zwaar gedrogeerd, kan ik alleen maar slapen, nauwelijks lopen .. eist mijn broertje van me dat ik ga afwassen 'want dat kan je heus wel, ik geloof er helemaal niks van', en mijn moeder is net weggegaan in de hoop dat wij het zouden oplossen, en als ze terugkomt en de afwas is niet gedaan dan wordt ze boos op mij omdat ik aan tafel kan zitten en eten en dan kan ik ook wel afwassen.
Voor een keertje kan ik toch wel eens niet afwassen ?? Ik doe het altijd, ook als ik koorts heb en griep, en nu kan het eens een keertje echt niet en dan wordt ik niet geloofd.
Verdomme.
Oud 13-07-2006, 18:06
Charly Brown
Charly Brown is offline
Gisteren kreeg ik de uitslag van mijn examens (herexamen uiteindelijk, niet interessant). Maar mijn vader was daar ook. En toen ik de uitslag kreeg hield hij me vast en zei ''oh het komt wel goed toch!'', en ik kon alleen maar denken ''gadverdamme papa laat me los'', maar dat zei ik natuurlijk niet. En vervolgens waren we aan het wachten ergens, en we zaten daar (mijn vader en ik) en mijn vader zei ''kom eens hier lottie!'' en ik zei ''neeheee!'' want ik wou ook helemaal niet komen, ik wou gewoon dat hij wegging. Ik vind dat zo eng en jammer, dat ik gewoon mijn eigen vader niet bij me wil hebben .
Oud 13-07-2006, 18:08
ilse
ilse is offline
Citaat:
Charly Brown schreef op 13-07-2006 @ 19:06 :
Gisteren kreeg ik de uitslag van mijn examens (herexamen uiteindelijk, niet interessant). Maar mijn vader was daar ook. En toen ik de uitslag kreeg hield hij me vast en zei ''oh het komt wel goed toch!'', en ik kon alleen maar denken ''gadverdamme papa laat me los'', maar dat zei ik natuurlijk niet. En vervolgens waren we aan het wachten ergens, en we zaten daar (mijn vader en ik) en mijn vader zei ''kom eens hier lottie!'' en ik zei ''neeheee!'' want ik wou ook helemaal niet komen, ik wou gewoon dat hij wegging. Ik vind dat zo eng en jammer, dat ik gewoon mijn eigen vader niet bij me wil hebben .
bekend verhaal

ot: ik weet niet meer of ik hem nog wel ken.. wat is ie anders nu..
Oud 13-07-2006, 18:14
Meissiej
Meissiej is offline
Bah. Volgens mij ben ik ongesteld aan het worden. En aangezien de houdbaarheidsdatum van de pil waar ik aan beginnen zou, (maar het toen ivm andere medicijnen niet heb gedaan) nu verlopen is (06-2006) moet ik maar morgen de huisarts bellen voor een nieuw recept? Bah bah bah bah stomme menstruatie ook
Oud 13-07-2006, 18:17
IcedEarth
IcedEarth is offline
ik heb een avatar
Oud 13-07-2006, 18:47
da leentjuh
da leentjuh is offline
Uitgerekend híj gaat in dezelfde buurt op vakantie.. Komen ze wel even langs Ik zit me dr nu al druk om te maken. Waarom doe ik dat eigenlijk? Het zou me koud moeten laten.
Maar dat doet het niet..
Oud 13-07-2006, 18:57
ilse
ilse is offline
sinds wanneer flirt HIJ met me?? hij was veilig, kon ik gewoon mee omgaan zonder dat et daar weer over ging...

Oud 13-07-2006, 19:00
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
ilse schreef op 13-07-2006 @ 19:08 :
bekend verhaal

ot: ik weet niet meer of ik hem nog wel ken.. wat is ie anders nu..
Heb je ook gescheiden ouders of niet?
Oud 13-07-2006, 19:07
ilse
ilse is offline
Citaat:
Charly Brown schreef op 13-07-2006 @ 20:00 :
Heb je ook gescheiden ouders of niet?
jup.. maar heb wat meegemaakt een tijd terug en nu kan ik er sowieso niet tegen als mannen me aanraken. maar op een of andere manier kan ik nog beter hebben dat vreemde mensen me aanraken dan me vader, terwijl hij nooit wat gedaan heeft.. hij weet het ook niet, misschien staat ie te dichtbij ofzo..

weet jij hoe het komt?
Oud 13-07-2006, 19:08
Meissiej
Meissiej is offline
Whoeii morgen ga ik zwemmen met mijn vriend!!
Oud 13-07-2006, 19:14
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
ilse schreef op 13-07-2006 @ 20:07 :
jup.. maar heb wat meegemaakt een tijd terug en nu kan ik er sowieso niet tegen als mannen me aanraken. maar op een of andere manier kan ik nog beter hebben dat vreemde mensen me aanraken dan me vader, terwijl hij nooit wat gedaan heeft.. hij weet het ook niet, misschien staat ie te dichtbij ofzo..

weet jij hoe het komt?
Nou, ik zie hem nog heel weinig, en zijn vriendin heeft hem heel erg veranderd. En hij doet nog tegen mij alsof ik 12 ben. Misschien dat hij in de tijd is blijven steken ofzo . Maar goed, ik vind het vervelend, en ik vind het zo jammer dat ik mijn vader niet meer als mijn vader zie...
Oud 13-07-2006, 19:16
ilse
ilse is offline
Citaat:
Charly Brown schreef op 13-07-2006 @ 20:14 :
Nou, ik zie hem nog heel weinig, en zijn vriendin heeft hem heel erg veranderd. En hij doet nog tegen mij alsof ik 12 ben. Misschien dat hij in de tijd is blijven steken ofzo . Maar goed, ik vind het vervelend, en ik vind het zo jammer dat ik mijn vader niet meer als mijn vader zie...
ja lijkt me ook behoorlijk lastig. ik woon ook bij mijn vader en dat is behoorlijk lastig om em dan nooit aan te raken. dan is t meer maar over me heen laten komen en hopen dat ie snel weg gaat.

maar heb je met je moeder wel een goede band?
Oud 13-07-2006, 19:27
the Delicious
the Delicious is offline
Advocaat is fijn.
Oud 13-07-2006, 20:02
darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me verrot
Oud 13-07-2006, 20:24
Dennis27
Dennis27 is offline
*geeft darkfairy een knuffel*
Oud 13-07-2006, 20:49
Meissiej
Meissiej is offline
Verleden toekomst en het nu maken me in de war
Oud 13-07-2006, 21:20
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 13-07-2006 @ 21:24 :
*geeft darkfairy een knuffel*
Oud 13-07-2006, 21:30
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil dat mensen me laten weten (het liefst vóélen) dat ze zeker weten/erin geloven dat ik dit ga redden. Maar hoe maak ik dat duidelijk?
Oud 13-07-2006, 21:31
Stefanie
Stefanie is offline
If I could look beyond your face and photograph your hidden place, would I find you smiling in the picture?
Oud 13-07-2006, 23:54
Redhair
Redhair is offline
Zat weer eens met J. op msn te lullen, hij zei dat ik een joint moest komen roken. Daarheen gegaan, kreeg meteen een lijn pep voor mijn neus. M. was er ook weer, het was gezellig. Ik was weer helemaal energiek, J., K. en M. zaten me alledrie uit te dagen.
J. en M. gingen om elf uur pitten vanwege nachtdienst, K. en ik keken een film. Het was leuk een keer helemaal alleen met hem te zijn, maar er hing een soort spanning, of ik verbeelde het. Het hield me wel bezig. Niet K. ook nog, dat zou echt niet goed zijn.

Voor M. ging slapen zaten K. en J. op J.'s kamer, wij zaten op die van K.
We hadden het over zijn verleden, hij vertelde veel. Allemaal dingen waar ik totaal geen weet van had, terwijl ik hem al dik anderhalf jaar ken. Heb in ljh-topics van begin 2005 nog wel dingen over hem staan, grappig.

Morgen ga ik even naar M. toe, verder praten, nieuwe pep halen. Hopen dat N. er is, hij vertrekt morgenavond. Jammer dat hij niet gebeld heeft, deze afstandelijke houding is kut. Ik zie hem straks een tijd niet, misschien is dat wel beter. Vergeten we het zoenen, beginnen we weer eens opnieuw, voor de zoveelste keer.

11-02-2005
Citaat:
Waarom vertelde ik hem nou dat ik moe was en nergens zin in had? Waarom geef ik mezelf bloot? Hoe stom kan ik zijn? Dat geflirt van ons mag niet kapot gaan! Ik mag niet kapot gaan! Kan niemand me dan helpen? Ik zou zo graag eens bij hem willen uithuilen. Dat hij zijn armen om me heen slaat en zegt dat het wel goed komt en dat ik altijd bij hem terecht kan.
Hehe, gelukkig zijn M. en ik nu tenminste vrienden. Ik weet zeker dat ik nu bij hem uit zou kunnen huilen.

Regels voor berichten