Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2006, 18:57
Verwijderd
ik vind cyth niet verdacht hoor
Advertentie
Oud 12-07-2006, 18:59
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 12-07-2006 @ 19:57 :
Ik zeg dat dat heel dom is. Waarom zou je op mij stemmen? Ik doe niks.
Zei je vorige keer niet ook iets soortgelijks?
Oud 12-07-2006, 18:59
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-07-2006 @ 19:57 :
We stemmen niet altijd op iemand die jij verdacht vind
Oud 12-07-2006, 19:00
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 12-07-2006 @ 19:59 :
Persoonlijk vind ik dat ze wel heel erg duivelaartje zit zonder dat daar een aanleiding toe is.

Of ik heb ergens overheen gelezen, dat kan ook.
Oud 12-07-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Zei je vorige keer niet ook iets soortgelijks?
Maar als wat word ik dan verdacht? Als weerwolf? Kom op, dat ben je zelden 2 keer achter elkaar.

Je kunt me ook niet geloven natuurlijk. Dan is het je eigen stomme schuld.

@Yerli: iedereen stemde ook zomaar op Lisaaah, omdat 1 iemand dat zei. Ik dacht gewoon aan duivelaartje.
Oud 12-07-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
het gaat erom, dat zij het minst verdacht van jullie allen is

oh, wanneer ik dood ben, wens ik geen reacties, die zgn vóór mn dood gepost konden.

ya diggin'me?
Oud 12-07-2006, 19:01
Verwijderd
Stomme nutteloze dorpelingen!!!
Oud 12-07-2006, 19:03
ook hallo
ook hallo is offline
Ik weet het niet, maar heb deze ronde toch maar op Duivelaartje gestemd
Oud 12-07-2006, 19:07
Flowtje
Flowtje is offline
Ik twijfel ook nog steeds.. Soija doet echt raar en ik snap ook helemaal niks van zijn verhaal.

Waarschijnlijk wordt het gewoon iene-miene-mutte.
Oud 12-07-2006, 19:09
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 12-07-2006 @ 20:01 :
de tandjes komen door!
Oud 12-07-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 12-07-2006 @ 20:09 :
de tandjes komen door!
Nee dat zijn frustraties van een simpele sterveling die niet tot de hersenen van zijn zogeheten medestanders kan door dringen.
Oud 12-07-2006, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 12-07-2006 @ 20:11 :
Nee dat zijn frustraties van een simpele sterveling die niet tot de hersenen van zijn zogeheten medestanders kan door dringen.
ik weet dat je geen wolf bent
Oud 12-07-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-07-2006 @ 20:17 :
ik weet dat je geen wolf bent
maar ik geloof niet dat de rest dat door heeft. En nu jij het zegt, zullen ze mij alleen nog maar meer wantrouwen.
Oud 12-07-2006, 19:26
Verwijderd
Goed: Ik zweer op mn graf (die er strakjes ligt ) dat Cyth GÉÉN wolf is!
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 12-07-2006 @ 20:01 :
Oh, dus jij bent geen dorpeling?
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-07-2006 @ 20:26 :
ik zeg niks
Oud 12-07-2006, 19:27
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-07-2006 @ 20:26 :
jawel. Ik maak mezelf nutteloos door mijn slechte overtuigingskracht.
Oud 12-07-2006, 19:51
Spelleider
Spelleider is offline
‘Had je me dit niet even van tevoren kunnen vertellen?’ gromde TRA. ‘Wat?’ zei Faerie. ‘Dat het veld ’s nachts vergeven is van de wandelende skeletten!!!’ schreeuwde TRA terwijl hij een skelet in tweeën kliefde. ‘Oh dat.’ Zei Faerie. ‘Ik dacht dat je dat wel wist. Dat weet toch iedereen?’ TRA viel een tweede skelet aan. ‘Mag ik je herinneren aan het feit dat ik nog nooit mijn dorp heb verlaten?’ Faerie keek schuldbewust. ‘Oh ja, even vergeten… Ik vond het al zo vreemd toen je ’s nachts wou gaan slapen in het open veld. Niemand slaapt ’s nachts als ie in het open veld is.’ ‘Nou snap ik waarom!’ schreeuwt TRA. ‘Hoeveel van die dingen zijn er eigenlijk?’ zei hij toen hij afrekende met het vierde skelet. ‘Heel veel’ zei Faerie. ‘Ze houden pas op met aanvallen als het licht wordt. Maar ze zijn sloom en niet erg sterk. Voor zover ik weet gaat er bijna nooit iemand echt dood door de aanvallen van die dingen.’ ‘Bijna nooit?’ zei TRA, niet echt overtuigd. ‘Het venijn zit hem dus in dat woordje bijna!’ Ondertussen had TRA de schedel van een vijfde skelet afgeslagen. De rest van het lichaam bleef doelloos rondjes lopen. Toen kwam er uit een gat in de grond een ander beest gekropen. Het was een reuzespin. ‘En dat?’ zei TRA, terwijl hij naar de spin wees. ‘Is dat ook normaal hier?!’ Faerie slaakte een gilletje. ‘IEK!! Een spin!! Ik ben bang voor spinnen!’ TRA begon op de spin in te hakken maar zijn slagen ketste af op het harde exoskelet van het beest. ‘Dat beest is onkwetsbaar!!’ zei TRA. Faerie schudde haar hoofd. ‘Een reuzespin is vies, giftig en erg gevaarlijk, maar niet onkwetsbaar. Raak hem op zijn zwakke plek, zijn ogen!’ De spin was ondertussen op TRA gesprongen en beet hem in zijn been. ‘AUUWW!! Godverdomme, rotbeest!!!’ TRA duwde het beest van zich af en stak het in zijn oog. De spin rolde om en bleef dood liggen. Faerie vloog naar het spinnenkarkas toe. ‘Ik snap er niks van. Reuzespinnen komen helemaal niet voor in dit deel van de wereld! Die vind je alleen in de grotten en kerkers… De oudste had gelijk toen ze zei dat de wegen en velden niet meer zo veilig zijn als tien jaar geleden!’
Toen hoorde TRA nog een geluid achter zich. Het was een spook die een vuurbal naar hem slingerde. TRA hief zijn schild op om de vuurbal af te weren, maar vergat daarbij even dat het een houten schild was. De vuurbal raakte het schild en dit vloog meteen in brand. TRA wierp het brandende ding van zich af en kon niks anders doen dan kijken hoe het in vlammen opging… TRA voelde woede in zich opkomen. ‘Dat was een geschenk van Saarah, jij vliegend tafellaken!!!!’ Hij sprong op het spook af en begon erop in te hakken. Het spook verdween en TRA bleef hijgend staan. Toen begon het licht te worden. ‘Volgens mij hebben we gewonnen, Faer…..uggggg’ TRA voelde zich niet goed en viel op de grond. ‘Ik…’ begon hij maar toen werd alles zwart. ‘Faerie vloog naar hem toe en riep nog: ‘Je bent toch niet gebeten door die spin hé? Die beesten zijn giftig!!’ Maar TRA kon haar niet meer horen. TRA was in diepe slaap en hij droomde over Saarah. Was hij aan het ijlen? Verbeeldde hij zich nou dat hij Saarah zag? Of was het een visioen? Hij zag Saarah in haar huis. Ze was even mooi als altijd. Ze had een groene jurk aan en ze had strikjes in haar haar. TRA riep naar haar. ‘Sorry dat ik je schild ben verloren!!’ maar Saarah hoorde hem niet. Toen hoorde hij de deurbel. Saarah maakte de deur open. Het was Mr Soija. Soija had bloemen bij en drong zich aan haar op. TRA schreeuwde dat hij haar met rust moest laten, maar niemand kon hem horen… Soija begon te praten: ‘Hoi Saarah. Ik dacht: ik kom je even gezelschap houden. Je bent vast eenzaam nu TheRedArrow je verlaten heeft.’ Saarah werd boos. ‘Hij heeft me niet verlaten, hij is weg op een belangrijke missie. En hij komt snel terug!! En al had ie me verlaten, dan wou ik nog geen gezelschap van jou!!!’ Soija lachte. ‘TRA komt nooit meer terug! Hij is gedood door de monsters die tegenwoordig rondzwerven in het veld! Daar heb ik voor gezorgd, want ik heb de monsters gewaarschuwd!’ Saarah schrok. ‘Je liegt!’ zij ze ‘TRA leeft nog, dat voel ik!’ Saarah probeerde Soija de deur uit te werken, maar hij werd steeds agressiever! Hij had duidelijk gedronken. Soija pakte Saarah beet en hij begon haar jurk kapot te scheuren!! Saarah schreeuwde om hulp maar er kwam niemand. TRA beantwoorde haar schreeuw maar niemand hoorde dat… Ondertussen begon Soija Saarah’s borsten te betasten. Ze schreeuwde dat hij op moest houden maar hij luisterde niet. Hij duwde haar op haar bed en maakte zijn eigen broek los. Toen sprong hij op haar en scheurde haar jurk nog verder open!!! Saarah begon van zich af te trappen. Ze trapte Soija tegen zijn borst en hij viel van het bed af tegen de muur aan. Toen begon zijn lichaam te schokken en TRA zag dat hij met zijn achterhoofd in een uitstekende jassenhaak gevallen was!! Soija’s lichaam schokte nog even door en viel toen stil. De bullebak was dood… Saarah pakte huilend alle stukken van haar jurk bij elkaar. ‘Mijn gloednieuwe jurk!’ huilde ze. ‘Helemaal kapot! En die viezerik, hij…’ Totaal overstuur kroop ze naar de hoek van de kamer toe die het verst weg van Soija’s lijk was en ze bleef daar zitten. ‘TheRedArrow, kom alsjeblieft terug!!’ zei ze terwijl de tranen over haar wangen liepen. TRA wou ‘hou vol, ik kom eraan!’ roepen maar het visioen begon te vervagen. Toen alles helemaal zwart was opende TRA zijn ogen. ‘Waar ben ik?’ dacht hij bij zichzelf…

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink*
3) ook hallo
4) Cytherea
5) Cobalt
6) Flowtje
7) Maxwell (dorpeling)
8) Elpida
9) Faerie
10) Mr Soija (verrader)
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje
18) Misti
19) Lisaaah (ziener)
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

Damn, en ik hoopte eigenlijk dat niemand zou denken dat Soija de verrader was omdat het zo voor de hand lag.... oh well, weerwolven zijn weer aan de beurt. Morgen 20:30 etenstijd.
Oud 12-07-2006, 19:53
Verwijderd
oh gossie, ik gaf het toe, maar blijkbaar geloofden een aantal me niet

verhaal lees ik morgen

kijken wat er nu gebeurt,, en wat de wolven doen
Oud 12-07-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-07-2006 @ 20:53 :
oh gossie, ik gaf het toe, maar blijkbaar geloofden een aantal me niet

verhaal lees ik morgen

kijken wat er nu gebeurt,, en wat de wolven doen
Ziet er wel leuk voor mij uit nu.
Oud 12-07-2006, 19:57
Tink*
Tink* is offline
Ha zie je wel. Vieze verrader.
En nog een verkrachter ook.
Oud 12-07-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 12-07-2006 @ 20:57 :
Ha zie je wel. Vieze verrader.
*verhaal toch maar nu lezen gaat*
Oud 12-07-2006, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 12-07-2006 @ 20:57 :

Net goed voor Saarah en tra.
Oud 12-07-2006, 20:11
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-07-2006 @ 21:02 :
Net goed voor Saarah en tra.
Ach je bent wel liev&sagt dus zou je nooit doen. Alhoewel.. je bent natuurlijk wel een verrader..
Oud 12-07-2006, 20:11
Hanneke
Hanneke is offline
Ben blij dat ik toch maar niet gestemd heb. Anders had ik Duivelaartje gedaan en was het misschien gelijkspel geworden
Oud 12-07-2006, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 12-07-2006 @ 21:11 :
Ben blij dat ik toch maar niet gestemd heb. Anders had ik Duivelaartje gedaan en was het misschien gelijkspel geworden
gelukkig ja
Oud 12-07-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 12-07-2006 @ 21:11 :
Ach je bent wel liev&sagt dus zou je nooit doen. Alhoewel.. je bent natuurlijk wel een verrader..
weet je niet mss ben ik wel verkrachter irl
Oud 12-07-2006, 20:23
ook hallo
ook hallo is offline
Ik dacht dat het te voor de hand liggend was maar dus toch
Oud 12-07-2006, 20:31
twinkebel
twinkebel is offline
dus toch. ik wist het
Oud 12-07-2006, 20:36
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-07-2006 @ 19:57 :
Ok nu weet ik het zeker waar ik morgenavond op ga stemmen
Oud 12-07-2006, 20:41
Verwijderd
Eigen schuld soija
Oud 12-07-2006, 21:06
Verwijderd
Kut soija. Het sprankje geloofwaardigheid is nu ook weg. Ik ga mijn dagen alvast ten volle besteden, het zullen mijn laatsten wel zijn.
Oud 12-07-2006, 22:09
Saarah
Saarah is offline
Mij bijna verkrachten.

En ik weet ook op wie ik de volgende keer ga stemmen.
Oud 12-07-2006, 22:11
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik zei het toch.
Oud 12-07-2006, 22:49
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 12-07-2006 @ 23:11 :
Ik zei het toch.
Oud 12-07-2006, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 12-07-2006 @ 22:06 :
Kut soija. Het sprankje geloofwaardigheid is nu ook weg. Ik ga mijn dagen alvast ten volle besteden, het zullen mijn laatsten wel zijn.
oh sorry, nu verdenken ze je dat was totaal NIET mn bedoeling sorry
Oud 13-07-2006, 11:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 12-07-2006 @ 21:11 :
Mag jij wel stemmen?
Oud 13-07-2006, 11:18
Flowtje
Flowtje is offline
De verrader is er uit!

Nu maar eens even kijken wat ik uit Soija's geraaskalk kan halen.
Oud 13-07-2006, 11:18
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-07-2006 @ 12:01 :
Mag jij wel stemmen?
Strikvraag?
Oud 13-07-2006, 11:19
Verwijderd
De verrader weet wie de weerwolven zijn, dus als Soija Cytherea verdacht maakt, doet ie dat omdat ie een dorpeling ( of ander personage van de 'goeie' kant) wil uitschakelen. Stem dus gewoon niet op Cytherea!!!
Oud 13-07-2006, 12:06
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-07-2006 @ 12:19 :
De verrader weet wie de weerwolven zijn, dus als Soija Cytherea verdacht maakt, doet ie dat omdat ie een dorpeling ( of ander personage van de 'goeie' kant) wil uitschakelen. Stem dus gewoon niet op Cytherea!!!
Maar hij maakte haar juist NIET verdacht toen hij nog niet gedood was.
Oud 13-07-2006, 12:07
Saarah
Saarah is offline
Hij zei ook dat niemand ook hallo moet eten. Is ook hallo ook weerwolf?
Oud 13-07-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 13-07-2006 @ 13:06 :
Maar hij maakte haar juist NIET verdacht toen hij nog niet gedood was.
maar hij wist dat als hij dood was en weerwolf of verrader bleek, dat mensen dan zijn 'bondgenoten' van voorheen zouden gaan betwijfelen, en dat is precies wat er is gebeurd. Hij wist dat hij doodging en sleep Cytherea bewust erin mee, als zij weerwolf was zou hij zich niet zo overduidelijk over haar ontfermd hebben.
Oud 13-07-2006, 12:15
Tink*
Tink* is offline
Ja precies, hij wist dat hij er wss uit zou gaan dus kan ie dat in scène hebben gezet om ons nu te misleiden. De vraag voor ons is: wat is in scène gezet en wat niet.
Oud 13-07-2006, 12:20
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Tink* schreef op 13-07-2006 @ 13:15 :
Ja precies, hij wist dat hij er wss uit zou gaan dus kan ie dat in scène hebben gezet om ons nu te misleiden. De vraag voor ons is: wat is in scène gezet en wat niet.
Omdat er voor de rest nog niemand écht verdacht is, ga ik denk ik toch op cytherea stemmen. Ze zegt trouwens zelf:

Citaat:
En als ze geen weerwolf zou zijn, zou ze zichzelf toch niet verdacht willen maken?!
Oud 13-07-2006, 19:36
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:

En als ze geen weerwolf zou zijn, zou ze zichzelf toch niet verdacht willen maken?!
reversed psychology
Oud 13-07-2006, 19:58
Spelleider
Spelleider is offline
TRA keek omhoog en zag een vrouwengezicht. ‘Saarah?’ zei hij verbaasd. Het meisje lachte. ‘Nee, ik heet Misti. Wie is die Saarah, je hebt die naam meermalen genoemd toen je lag te ijlen.’ TRA keek om zich heen. Hij was in een vreemd huis en lag in een vreemd bed. Er waren nog meer mensen bij hem. Een vrouw van middelbare leeftijd kwam naar hem toe. ‘Welkom in Holodrum-stad! Ik ben Tink*’ ‘Aangenaam’ zei TRA. ‘Kunt u mij vertellen hoe ik hier terecht kom?’ Tink* wees naar Misti. ‘Dat heb je aan haar te danken. Ze heeft je bewusteloos in het veld gevonden en daarna meteen hiernaartoe gebracht. Ik heb je meteen een tegengif gegeven voor je vergiftiging en Misti is sindsdien niet van je zijde geweken. Dat is nu anderhalve dag geleden’ ‘Dan dank ik mijn leven aan jullie’ zei TRA dankbaar. Hij stapte uit bed. Toen hij de kamer rondkeek zag hij dat hij in een winkel was. ‘Is dit uw winkel?’ vroeg hij aan Tink*. ‘Jazeker. Wel althans, ik run hem samen met mijn tweelingbroer: Tink* en Twinkebel toverdrankverkoop. Voor al uw medicijnen, tegengiffen en toverdrankjes.' De schappen van de winkel lagen helemaal vol met allerlei gekleurde drankjes. Achter de toonbank stond een vrij dikke man die zo op Tink* leek dat TRA meteen wist dat dat Twinkebel moest zijn. ‘Weer terug in het land der levenden?’ zei de man. TRA knikte. ‘Dankzij jullie.’ Twinkebel wuifde het weg. ‘Bedank Misti maar. Die heeft je hier naartoe gebracht. En die man van haar zal haar daar waarschijnlijk voor in elkaar gaan slaan straks’ mompelde hij erachteraan. TRA keek vragend naar hem maar toen kwam Misti binnen, zodat Twinkebel zijn verhaal niet af kon maken. Om de ongemakkelijk stilte te verbreken zei Tink*: ‘Broertje, vertel nog eens over dat avontuur van je aan onze gast.’ Twinkebel deed zijn handen voor zijn ogen ‘Ah nee niet weer hé? Ik schaam me dood…’ ‘Please????’ zeiden Tink* en Misti tegelijkertijd. ‘Nou goed dan’ zei Twinkebel. Maar dat is wel de laatste keer. Ik wou al een hele tijd de Prinses een keertje zien’ begon hij tegen TRA. ‘Om te kijken of ze nou echt zo mooi was als iedereen beweerde… Maar de paleiswachten laten niemand bij haar. Een paar dagen geleden trok ik de stoute schoenen staan en ben ik naar het kasteel gegaan. Ik ben over de poort geklommen, heb de paleiswachten ontweken en ben door de slotgracht gezwommen. Ik was er bijna toen ze me te pakken kregen. Ik vond een klein afvoergat waar ik doorheen probeerde te kruipen, maar ik kwam daar vast te zitten.’ Tink* schaterde het uit. ‘Vind je het gek, met die dikke reet van je!!!’ ‘Lach jij maar’ zei Twinkebel. ‘Ik kan je vertellen dat dat geen pretje was hoor. Ik heb vier uur gezeten daar en toen de paleiswachten me eindelijk vonden en bevrijd hadden, kreeg ik ook nog een dozijn stokslagen van kapitein Zoef de Haas!’ Tink* lachte nog harder, en ook Misti en TRA moesten nu lachen. ‘En denk je dat ie er wat van geleerd heeft?’ zei Tink* ‘Dus niet hé. Hij is nu aan het lijnen zodat ie het nog eens kan proberen als ie wat dunner is!’ Twinkebel gromde. ‘Wacht maar. Ik ben al 3 pond kwijt, dus over een paar weken lukt het me wel. En dan kan ik tegen mijn kleinkinderen vertellen of de prinses echt zo mooi is als iedereen beweerd!’
TRA bedankte Tink*, Twinkebel en Misti en liep de winkel uit. ‘Je feetje vliegt hier ergens rond!’ riep Tink* hem nog na. Eenmaal buiten keek TRA zijn ogen uit. Holodrum-stad was nou niet bepaald een metropool, maar vergeleken met zijn dorpje bruistte de stad van de activiteit. Hij besteedde de rest van de middag aan het verkennen van de stad. Hij maakte een praatje met iedereen die hij tegenkwam en bezocht elk winkeltje dat hij kon vinden. Hij bracht vooral veel tijd door in de wapenwinkel van Elpida. Hier kocht hij een groot metalen schild om het schild dat hij had verloren te vervangen. Het schild was blauw geverfd en er stond een grote adelaar op. Volgens Elpida was het hetzelfde model als de Ridders in het paleis gebruiken. ‘Als mijn vader me zo eens kon zien’ dacht TRA bij zichzelf. Ook kocht hij een hemd van fijne maliën dat hij onder zijn kleren kon dragen. Hij voelde zich meteen een stuk veiliger toen hij het aanhad. De spullen van Elpida waren van goede kwaliteit, maar ze was wel heel duur. Het kostte hem meer dat de helft van het spaargeld dat zijn moeder hem had meegegeven…
Nadat hij de winkel van Elpida had verlaten verspilde hij vele uren (en vele goudstukken) aan de verschillende spelletjes die er in de stad te doen waren. Er was bijvoorbeeld een schiettent waar je boogschieten kon oefenen. Na er 65 goudstukken te hebben verloren won hij eindelijk een keer, waarna hij een pijlenkoker van zacht leer kreeg. Het was een mooi ding, maar omdat hij boog noch pijlen had had hij er vrij weinig aan….
Toen hij de schiettent uitliep kwam hij Faerie het feetje tegen, die hem meteen een reprimande gaf omdat hij zo lichtzinnig omsprong met het spaargeld waar zijn moeder al die jaren voor had kromgelegen. Daarna kreeg hij nog een preek omdat hij zoveel uren had verspilt in de stad en niet meteen naar het paleis was gegaan om de brief aan de prinses te geven. Maar TRA luisterde niet naar het feetje en mepte haar aan de kant. ‘Ik ga naar het paleis toe als ik hier klaar ben.’ Faerie droop huilend af. TRA verbraste daarna nog meer geld in de herberg van Cytherea, waar (volgens Cytherea dan) het lekkerste bier van heel het land wordt geschonken. Zo verspilde TRA een hele dag. Maar ironisch genoeg waren het zijn vijanden die hem weer het belang van zijn missie lieten inzien…
TRA was nadat hij bijna al zijn geld kwijt was teruggegaan naar de schiettent. De eigenaar, Ook hallo, had gezegd dat hij 500 goudstukken kreeg als hij al zijn pijlen in de roos kon schieten. En dat ging ie nu proberen. Maar toen hij het steegje in liep waar de schiettent gevestigd was zag hij dat Ook hallo werd besprongen door een gigantische weerwolf!!! De schiettenthouder werd in een oogwenk verscheurd en het beest richtte zich dreigend tot TRA. ‘Dit is ver genoeg varkensjongen!! De Zwarte Heerser heeft je tot nog toe met rust gelaten omdat ie je pogingen wel amusant vond, maar als je één voet in het paleis zet is je doodsvonnis getekend!!!!’ De weerwolf huilde naar de maan en ging ervandoor. TRA vervloekte zichzelf omdat hij de missie verwaarloost had en ging onmiddellijk op zoek naar Faerie. Toen hij haar gevonden had bood hij zijn excuses aan en nadat ze weer dikke vrienden waren gingen ze samen op weg naar het kasteel. En dank zei die geweldige tip van Twinkebel wist hij ook al hoe hij er binnen ging dringen……

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink*
3) ook hallo (dorpeling)
4) Cytherea
5) Cobalt
6) Flowtje
7) Maxwell (dorpeling)
8) Elpida
9) Faerie
10) Mr Soija (verrader)
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje
18) Misti
19) Lisaaah (ziener)
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30...
Oud 13-07-2006, 20:09
Saarah
Saarah is offline
Mijn stem gaat iig naar cytherea.
Oud 13-07-2006, 20:13
Tink*
Tink* is offline
Ik wist het, echt voorspelbaar om mij tweeling te laten zijn.
Oh en ik ben gemeen! En dik ook nog.

Ik neig ook naar Cytherea, duivelaartje zo verdacht maken en raar doen op dat van Soija.
Oud 13-07-2006, 20:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik twijfel tussen Saarah, cytherea en Tink*. Ookal zouden de wolven ook wel erg stilletjes kunnen zijn deze keer. Misschien Neiu of Cobalt?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten