Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Printen, snel een handtekening gekriebeld, envelop gepakt, brief heel snel in envelop proberen te duwen, envelop gescheurd, heel hardhandig allemaal. Toen was het, 'ik wens je veel succes en ik hoop dat het je lukt, doeg' en draaide hij zich om. Waarom nou weer zo kortaf opeens? Alleen omdat ik zei dat ik die datum niet wist? Ik mag daar dus gewoon niet 'kwaad' om zijn, want 'ik wist het immers van tevoren'? Maar hij is de autoriteit en ik ben van hem afhankelijk voor m'n afstuderen, dus ik kan bijna alleen braaf hem gelijk in alles geven. Eikel. Het enige goeie is dat ik me geen moment (het hele half jaar dat hij m'n begeleider pretendeerde te zijn) door hem heb laten imponeren. En daar staat hij wel bekend om. Dus daar ben ik wel trots op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En eerlijk zijn is goed en je gevoelens uitspreken ook. Dan weten mensen wat ze aan je hebben, waar jij staat en hoe je ergens over denkt. Dus ik zou me als ik jou was maar geen zorgen maken ![]() OT: Kom net uit de bios, United 93 gezien. Aangrijpende film. Het was gigantisch druk bij de kaartjes, maar ik had bijna geen spanningen en in de zaal ook niet. Ik kan het wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
---- lacht... lacht harder.. probeert nog harder te lachen.. huilt *kut* en au
||
Citaat:
Ik ben zelf opgenomen op een open afdeling voor persoonlijkheidsstoornissen.. Ik herken op zich wel dingen die je beschrijft, wel minder heftig allemaal gelukkig.. vooral het automutilatie op de afdeling en zm pogingen, weglopen etc.. Nu ik het vanaf deze kant heb gezien, wil ik niet meer in de psychiatrie werken.. maar ik heb bewondering voor jou, en de mensen die dat wel doen, of gaan doen. dus toppie en ga zo door!! xxx Mir | (misschien is deze post zinloos, maar ik wilde ff de bewondering voor je werk uitspreken) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: ik raak gewend aan boodschappen doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wilde je voorheen wel in de psychiatrie werken? Het ligt ook heel erg aan op welke afdeling je werkt, wat 'heftigheid' betreft. En, kun je bij je school aangeven dat je per se geen stage in de psychiatrie wilt lopen? (Na de zomervakantie ging je toch weer je verpleegkunde opleiding oppakken?) Sommige mensen kunnen ook juist hun ervaringen gebruiken, zij het op een professionele manier. (Dus mocht je er stage moeten lopen ![]() Op zich is 't werk ook wel zwaar maar ik vind het echt oprecht leuk, interessant geweldig werk. Ik zou nooit in een algemeen ziekenhuis kunnen werken of schoenen verkopen. Dat zou ik niet trekken. Zolang je ergens plezier in hebt, is het (denk ik) werkbaar. nogmaals, lieve post. Heel veel succes en sterkte hč!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het zal ook vast een kwestie van gewennig zijn ![]() gelukkig heb ik zelf niet als een gek moeten bewegen vandaag, maar warm is/was het zeker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms is dat heel fijn, zoals net. Ik zit lekker in het cafe van de herberg, dronk een biertje, las een goed boek, en voelde me tevreden en werkelijk. Daarvoor slenterde ik wat door de stad, keek naar de mensen, de huizen, de bergen, het meer, maar alles ging voorbij. Ik keek, maar nam niet op. Het is zo raar. Andere keren als ik geen drugs had voelde het niet zo, het zal wel door de verandering van omgeving komen. Maargoed, ik ga er nog wat van maken, het komt wel goed. Zo'n kans krijg ik niet vaker. Oja, als ik met mijn ouders bel voel ik me wel goed. Ze zeggen steeds met ontroering in hun stem hoe trots ze op me zijn, dat ze vinden dat ik het zo geweldig doe. Voor het eerst sinds ik drugs gebruik heb ik het gevoel dat ik die trots verdien, want dit doe ik wel zonder drugs. Ik heb nog niet opgegeven, ik laat mijn ouders zien dat ik zoiets kan. Oke, ze weten bijna niets, maar ze zijn trots op me. Ik ben weer even hun geweldige, zelfstandige dochter, die zoiets aandurft en het maar even flikt, in plaats van hun dochter die avonden en nachten lang met junkies doorbrengt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn vriend had mijn scriptie ook al doorgelezen, om te kijken of het voor een 'leek' te begrijpen was en om alle spel- en taalfouten eruit te halen; hij vond het saai. ![]() Maar ik zal je de definitieve versie wel mailen, als je er in geinteresseerd bent. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |