Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2006, 16:09
Verwijderd
Kutzelfmoorden in je directe omgeving.
Advertentie
Oud 25-07-2006, 16:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-07-2006 @ 16:30 :

Ik ben helemaal blij want ik heb van alletwee mijn begeleiders van mijn scriptie vet goed commentaar gekregen. Dat ga ik deze week verwerken en dan de definitieve versie inleveren. Ik hoop echt dat ik dat in 1 week ga redden, dan heb ik in augustus geen stress meer dat ik te laat af studeer. Moeten ze het alleen nog nakijken.
Jeej 1 van mijn 2 correctoren komt pas 25 augustus terug van vakantie. Ik: 25 augustus??? Zegt hij: Ja, neem me niet kwalijk hoor, maar dat wist je van tevoren. Nou, die datum heb ik nooit geweten. Ik zat daar echt met tranen in m'n ogen, hoop dat hij het niet gezien heeft. Hij zei dat-ie het wel voor 1 september nagekeken zou hebben, maar ik zit met m'n masteraanmelding aan een andere universiteit. Ik ga nu nog proberen me in 1x aan te melden en dan m'n wijziging via de IBG ongedaan te maken, wordt moeilijk denk ik, maar tis de laatste optie. Lukt dat niet, dan ben ik gewoon te laat en wordt het ook echt laat. Ik heb hem nog wel een briefje laten schrijven dat hij wel verwacht dat het een voldoende wordt. Begon-ie daar weer over, dat hij zo'n briefje niet kon schrijven blablabla. Uiteindelijk kon het wel, min of meer hetzelfde idee als wat ik vroeg.
Printen, snel een handtekening gekriebeld, envelop gepakt, brief heel snel in envelop proberen te duwen, envelop gescheurd, heel hardhandig allemaal. Toen was het, 'ik wens je veel succes en ik hoop dat het je lukt, doeg' en draaide hij zich om. Waarom nou weer zo kortaf opeens?
Alleen omdat ik zei dat ik die datum niet wist? Ik mag daar dus gewoon niet 'kwaad' om zijn, want 'ik wist het immers van tevoren'? Maar hij is de autoriteit en ik ben van hem afhankelijk voor m'n afstuderen, dus ik kan bijna alleen braaf hem gelijk in alles geven. Eikel.

Het enige goeie is dat ik me geen moment (het hele half jaar dat hij m'n begeleider pretendeerde te zijn) door hem heb laten imponeren. En daar staat hij wel bekend om. Dus daar ben ik wel trots op
Oud 25-07-2006, 16:38
darkfairy
darkfairy is offline
bah
Oud 25-07-2006, 16:54
Verwijderd
Tyfuskoppijn.
Rotwarmte.
En ik vind dat ik weer goed werk heb gedaan vandaag, want ik ben meer te weten gekomen dan ooit.
Oud 25-07-2006, 17:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 24-07-2006 @ 11:40 :
Hij zakte inelkaar, kreeg stuiptrekkingen en binnen 5 minuten hartstilstand. Toen duurde het iets van 7 minuten voor de ambulance er was, die hebben ongeveer 25 minuten binnen gezeten en toen kwamen ze zijn vriendin die helemaal in shock op het terras zat halen. En toen is iedereen uit respect bij de kroeg weggegaan. Want dan krijg je ook nog eens het hele gedoe van politie (hij is in een kroeg overleden dus bedrijfsongeval) en de huisarts die moet komen etc.. Maar men.. het had meer impact op me dan ik dacht. Ik was even stoom af gaan blazen bij mijn ouders die bij een andere kroeg zaten, wilde ik gaan zitten en het werd me toch even zwart voor mijn ogen toen ik wilde gaan zitten. Ik hoor nu nog die vrouw van da ambulance tellen, en zie de beelden voor me. De hectiek, het omvallen van stoelen door zijn stuiptrekkingen. Teringzooi. Ik snap dit leven soms (uh, vaak) echt niet.

thx voor de knuffels btw..
Dat is ook wel ontzettend heftig om te zien joh Het is niet alleen die man die je dood ziet gaan wat al verschrikkelijk vreselijk is, maar je staat ook stil bij zijn vrouw, kinderen e.d. 'T zal vast nog wel een tijd door je hoofd spoken... Succes ({)
Oud 25-07-2006, 18:50
Redhair
Redhair is offline
Jezus, ik zit er helemaal doorheen. Het is geweldig hier, het is verschrikkelijk hier. Ik ben gelukkig, ik ben depressief. Het is allemaal waar. Zit nu op het station in Oslo. Heb vandaag 6 uur in de trein gezeten. Zou naar een herberg in het centrum gaan, is die godverdomme deze zomer gesloten. Om 11 uur neem ik de nachttrein naar Trondheim, kostte me een smak geld. De reistijd is acht uur, maar ik heb tenminste een bed.

Ik slaap nauwelijks, sta vaak op het punt van janken. Ben doodmoe, echt doodmoe. Vanmorgen stond ik op een berg, het liefst sprong ik. De gedachte aan J. weerhield me, J., die zo'n lief smsje stuurde. Morgen is het woensdag, dan nog twee dagen. Dan naar huis, naar K. en J., ons weer lekker naar de kanker snuiven, zolang het nog kan. Ik mis de drugs, ik mis het verschrikkelijk, denk aan bijna niets anders.

Oja, gister kreeg ik een telefoontje van een onbekend nummer, was het N.! Hij belde om te zeggen dat hij terug was, of we wat gingen afspreken. Ik zei dat ik nu weg was, maar vrijdag terug kwam.
Whoei! N. is terug, hij is niet lang weg geweest!
Oud 25-07-2006, 19:01
Redhair
Redhair is offline
Hmm, J. en K. zijn allebei online, dat is fijn. Even lekker lullen over hoe het hier is, hoe het daar is en over ons favoriete onderwerp, drugs.
Oud 25-07-2006, 19:21
kroot
kroot is offline
opschieten!!!
Oud 25-07-2006, 19:35
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik wilde dat ik hem niet zoveel vertrouwde als ik deed. Het is al meer dan een maand geleden, maar ik mis hem soms nog steeds. Het is eigenlijk heel oneerlijk, hoe verliefd je kan worden op iemand. Ik vertrouwde hem, dacht dat het serieus was. Blijkbaar niet, hij is niet te veranderen denk ik dan.. Gelukkig voor mij heb ik afstand gehouden, zoals ik beloofd had aan degenen die om mij geven. Hij heeft een reputatie. Misschien wel terecht. Toch deed het heel zeer. Heb wel een fijne tijd met hem gehad though, daar ben ik wel blij om. Maar het is over nu en ik denk dat het voorlopig ook niet meer terugkomt. Nee. Het is beter zo.

Denk ik
Oud 25-07-2006, 20:18
Redhair
Redhair is offline
Ik verveel me dood, over twee uur komt die nachttrein pas. Ik wil slapen godverdomme. Ik wil naar huis. Ik wil naar J., naar K., naar de drugs. Ik wil naar N., nu ik weet dat hij weer terug is denk ik steeds aan hem. We hebben gezoend godverdomme, nu is hij terug, wat als ik hem weer zie? Wat gebeurd er dan? Pfff, ik wil bij J. op bed liggen, tegen hem aan, kusjes krijgen, met zijn piercings klooien, naar zijn stem luisteren, jointjes roken, lijntjes nemen. Ik zit af te kicken in Noorwegen, ik wil hier wel zijn, maar niet terwijl ik afkick. Of met drugs en mensen, of niet. Bah, ik ben nu echt in een kutbui. Nog een paar dagen, kom op, niet veel mensen krijgen dit van hun ouders. Nog een paar dagen, doorzetten.
Oud 25-07-2006, 20:21
Verwijderd
Het is warm. Morgen nog warmer, gelukkig hoef ik dan niet te werken, want daar is het nog (veel) warmer dan thuis...daarna wel weer heel veel dagen werken, maar daarna heb ik vakantie. Ik kan niet echt goed tegen die warmte...van mij mag het wel wat koeler zijn...een graad of 23, 24 vind ik genoeg. Naja, nog één dagje warm en dan wordt het weer wat minder warm.
Oud 25-07-2006, 20:33
rare kwast
rare kwast is offline
waarom zegt ze niets *onzekerheid*
ze is vandaag jarig.. heb dr gefeliciteerd en een kaartje gestuurd maar ze reageert niet.. *nog onzekerder*
is het omdat ik eergister zo eerlijk ben geweest en gezegd heb hoe ik me op dit moment voel in de vriendschap..
*super onzeker en voelt zich nog kutter*
Oud 25-07-2006, 22:57
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 25-07-2006, 23:07
Missy1234567890
Citaat:
rare kwast schreef op 25-07-2006 @ 21:33 :
waarom zegt ze niets *onzekerheid*
ze is vandaag jarig.. heb dr gefeliciteerd en een kaartje gestuurd maar ze reageert niet.. *nog onzekerder*
is het omdat ik eergister zo eerlijk ben geweest en gezegd heb hoe ik me op dit moment voel in de vriendschap..
*super onzeker en voelt zich nog kutter*
Ik weet niet waar het precies over gaat natuurlijk, maar misschien is ze haar verjaardag wel aan het vieren nu? Ik heb het ook wel vaker, dan stuur ik iemand die jarig is een smsje en dan krijg ik niks terug. Misschien is dat normaal, maar ik zou wel even terug smsen in zo'n geval.

En eerlijk zijn is goed en je gevoelens uitspreken ook. Dan weten mensen wat ze aan je hebben, waar jij staat en hoe je ergens over denkt. Dus ik zou me als ik jou was maar geen zorgen maken

OT: Kom net uit de bios, United 93 gezien. Aangrijpende film.
Het was gigantisch druk bij de kaartjes, maar ik had bijna geen spanningen en in de zaal ook niet. Ik kan het wel.
Oud 25-07-2006, 23:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 26-07-2006 @ 00:07 :
Ik weet niet waar het precies over gaat natuurlijk, maar misschien is ze haar verjaardag wel aan het vieren nu? Ik heb het ook wel vaker, dan stuur ik iemand die jarig is een smsje en dan krijg ik niks terug. Misschien is dat normaal, maar ik zou wel even terug smsen in zo'n geval.

En eerlijk zijn is goed en je gevoelens uitspreken ook. Dan weten mensen wat ze aan je hebben, waar jij staat en hoe je ergens over denkt. Dus ik zou me als ik jou was maar geen zorgen maken

OT: Kom net uit de bios, United 93 gezien. Aangrijpende film.
Het was gigantisch druk bij de kaartjes, maar ik had bijna geen spanningen en in de zaal ook niet. Ik kan het wel.
nee, ze is online en ze vierde t niet.. want niemand kon..

----

lacht... lacht harder.. probeert nog harder te lachen.. huilt
*kut* en au
Oud 25-07-2006, 23:19
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik ben echt zo ontzettend blij/opgelucht. M'n beste vriendin heeft vandaag weer iets van zich laten horen en ze is gelukkig niet meer boos op me. Ze wil zelfs onze verjaardag samen vieren ((we zij toevallig allebei op dezelfde dag jarig )). Damn, dat heeft me echt goed gedaan.
Ook heeft ze gezegd dat ze mij wil helpen met de dingen op een rijtje zetten voordat ik naar de dokter ga. Zodat ik weet wat ik dan allemaal moet zeggen.
Wat mooi als mensen laten merken dat ze om je geven, en je laten zien dat je niet alleen maar waardeloos bent.
Eindelijk weer 'ns een goede dag, na dagen van onzekerheid en depressie
Oud 26-07-2006, 00:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-07-2006 @ 01:01 :
Eigenlijk een opstapeling van, iemand die haar hele benen meerdere malen open gereten had en ik telkens moest verbinden (ik kan daar niet aan wennen, misschien ook wel net zo menselijk), iemand die weggelopen was en we een telefoontje van kregen dat ze bij 't spoor was, een jongen die me met het pluizenfilter van de droger achterna zat (best lompe bak, dat filter )(omfg hoe kom je erbij), telefoontje dat een andere cli"ent gisteren dood in z'n woning is aangetroffen, telefoonterreur door een client hij heeft op mijn telefoon meer dan 60 keer gebeld, na 60 keer ben ik opgehouden met tellen etc etc M'n hoofd zit nog helemaal vol, maar ik moet zo toch echt slapen, morgenvroeg weer aan de bak

Soms heeft van je af typen best een therapeutische werking
wow, das echt heftig!!! wat voor afdeling is dat dan?
Ik ben zelf opgenomen op een open afdeling voor persoonlijkheidsstoornissen.. Ik herken op zich wel dingen die je beschrijft, wel minder heftig allemaal gelukkig..
vooral het automutilatie op de afdeling en zm pogingen, weglopen etc.. Nu ik het vanaf deze kant heb gezien, wil ik niet meer in de psychiatrie werken.. maar ik heb bewondering voor jou, en de mensen die dat wel doen, of gaan doen. dus toppie en ga zo door!!

xxx Mir |

(misschien is deze post zinloos, maar ik wilde ff de bewondering voor je werk uitspreken)
Oud 26-07-2006, 00:30
Vince
Vince is offline
Ik mis At the Drive-In
Oud 26-07-2006, 08:12
Meissiej
Meissiej is offline
Zo eerst verder opruimen dan naar de riagg en dan nog even langs de winkel. Ik heb alleen nergens zin in Vind het nu al te warm..
Oud 26-07-2006, 08:43
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 25-07-2006 @ 20:35 :
Ik wilde dat ik hem niet zoveel vertrouwde als ik deed. Het is al meer dan een maand geleden, maar ik mis hem soms nog steeds. Het is eigenlijk heel oneerlijk, hoe verliefd je kan worden op iemand. Ik vertrouwde hem, dacht dat het serieus was. Blijkbaar niet, hij is niet te veranderen denk ik dan.. Gelukkig voor mij heb ik afstand gehouden, zoals ik beloofd had aan degenen die om mij geven. Hij heeft een reputatie. Misschien wel terecht. Toch deed het heel zeer. Heb wel een fijne tijd met hem gehad though, daar ben ik wel blij om. Maar het is over nu en ik denk dat het voorlopig ook niet meer terugkomt. Nee. Het is beter zo.

Denk ik
Herkenbaar. Beetje dan .

Ontopic: ik raak gewend aan boodschappen doen .
Oud 26-07-2006, 09:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Boink. Ik sta weer met twee beentjes heel stevig op de grond. Krijg ik commentaar van mijn niet-meer scriptiebegeleidster. Ze start met zeggen dat het er heel goed uit ziet, en daarna komen er 2 a-4tjes met commentaar. Nu weet ik in ieder geval dat ik me de komende paar dagen niet hoef te gaan vervelen...

Vanochtend ouders en zusje uitgezwaaid, die gingen op vakantie. Normaal is dat heerlijk, nu de komende week ook, maar daarna had dat niet gehoeven. Ik ben gestresst voor het klussen en het verhuizen, voor mijn scriptie en voor mijn nieuwe studie (inclusief boeken kopen, ik weet nu nog niet welke; en de introductie)...
Oud 26-07-2006, 09:32
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 26-07-2006 @ 01:24 :
wow, das echt heftig!!! wat voor afdeling is dat dan?
Ik ben zelf opgenomen op een open afdeling voor persoonlijkheidsstoornissen.. Ik herken op zich wel dingen die je beschrijft, wel minder heftig allemaal gelukkig..
vooral het automutilatie op de afdeling en zm pogingen, weglopen etc.. Nu ik het vanaf deze kant heb gezien, wil ik niet meer in de psychiatrie werken.. maar ik heb bewondering voor jou, en de mensen die dat wel doen, of gaan doen. dus toppie en ga zo door!!

xxx Mir |

(misschien is deze post zinloos, maar ik wilde ff de bewondering voor je werk uitspreken)
Aaah lief!! Ik werk hier op de crisis/ behandelafdeling (open en gesloten(de kliniek dus)/ en dagbehandeling. Er zitten hier mensen met heel uiteenlopende diagnoses en klachten en problematiek.

Wilde je voorheen wel in de psychiatrie werken? Het ligt ook heel erg aan op welke afdeling je werkt, wat 'heftigheid' betreft. En, kun je bij je school aangeven dat je per se geen stage in de psychiatrie wilt lopen? (Na de zomervakantie ging je toch weer je verpleegkunde opleiding oppakken?) Sommige mensen kunnen ook juist hun ervaringen gebruiken, zij het op een professionele manier. (Dus mocht je er stage moeten lopen )

Op zich is 't werk ook wel zwaar maar ik vind het echt oprecht leuk, interessant geweldig werk. Ik zou nooit in een algemeen ziekenhuis kunnen werken of schoenen verkopen. Dat zou ik niet trekken. Zolang je ergens plezier in hebt, is het (denk ik) werkbaar.

nogmaals, lieve post. Heel veel succes en sterkte hč!
Oud 26-07-2006, 11:17
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Angst! Ik haat het....
Ik wil gewoon zekerheid....
Waarom heb ik nog geen vast contract????

*bijt nagels*
Oud 26-07-2006, 11:49
Redhair
Redhair is offline
Jezus, die nachttrein was erg. Je werd steeds wakker omdat er zulke lompe bochten waren dat je bijna uit je bed lazerde. Heb me tot twaalf uur verveeld hier, toen naar de laatste herberg gegaan. Wat een prachtig ding! 's Winters slapen hier studenten, in de zomer is het voor jongeren. Een heel mooi oud pand, vette foto's aan de muren, grote, maar gezellige slaapzalen. Mooi mooi mooi. Hier wil ik wel mijn laatste twee nachten doorbrengen.
Hmm, bijna vrijdag, bijna naar huis. Nog even hier, dat is fijn, dan naar huis, ook fijn.
Ik kan niet wachten tot ik J. en K. weer zie, weer in die sfeer zit. Weer drugs nemen, lachen, praten, zoveel praten, tegen J. aanliggen.
Al zie ik wel Nederlanders hier, ik mis het praten. Het loze lullen, maar ook de verhitte discussies. Ik hou van allebei, hier gaat dat gewoon moeilijk. K. is mijn praatmaatje. Haha, hoor dat nou. We zijn nog maar zo kort bevriend, maar ik geef wel om hem. Hmm, J. en K., ik ben gelukkig. Ik heb geweldige vrienden, ja, ik ben gelukkig.
Oud 26-07-2006, 11:54
Meissiej
Meissiej is offline
waarom ben ik nu zenuwachtig? Bah bah bah bah. zovaak geweest daar en nu ineens wéér het gevoel dat ik het niet kan/durf.
Oud 26-07-2006, 13:46
darkfairy
darkfairy is offline
grmpf
Oud 26-07-2006, 14:10
Redhair
Redhair is offline
Fuck it, gelukkig? In Nederland ja. Damn, hoelang nog?
Oud 26-07-2006, 14:31
wann
wann is offline
Citaat:
Redhair schreef op 26-07-2006 @ 15:10 :
Fuck it, gelukkig? In Nederland ja. Damn, hoelang nog?
Als ik een tip mag geven: probeer daaro zoveel mogelijk aanwezig te zijn in de realiteit. Gewoon proberen te ervaren hoe het dáár is, niet hoe het in Nederland zal zijn. Bekijk het zo: je hebt al de zekerheid dat je over 2 dagen weer in Nederland zal zijn, je hebt al besloten dat je weer pep wilt gebruiken en dat zal ook vast wel lukken; je weet dat je je in Nederland weer gelukkig zal voelen zeg je, dus wat voor redenen heb je om je eigenlijk deze laatste 2 dagen kut te voelen (behalve dan vermoeidheid bv.)?
Oud 26-07-2006, 14:41
punkstar
punkstar is offline
elke keer als ik iets organiseer, het leuk wil maken voor iedereen, wordt het de grond in geboord. okee, dan maar niet, organiseer ik niks meer. fine.
Oud 26-07-2006, 15:06
moon
moon is offline
pfffff ik beweeg me vandaag echt alleen maar tussen computer, bed en tv, ik kan vandaag niks meer. Ik wil opzich niet veel klagen over die hitte, iedereeen zit in hetzelfde schuitje....maar vandaag is het echt ff te erg hoor!
Oud 26-07-2006, 15:39
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
moon schreef op 26-07-2006 @ 16:06 :
pfffff ik beweeg me vandaag echt alleen maar tussen computer, bed en tv, ik kan vandaag niks meer. Ik wil opzich niet veel klagen over die hitte, iedereeen zit in hetzelfde schuitje....maar vandaag is het echt ff te erg hoor!
*dagje in de buitenlucht gewerkt heeft*

het zal ook vast een kwestie van gewennig zijn
gelukkig heb ik zelf niet als een gek moeten bewegen vandaag, maar warm is/was het zeker
Oud 26-07-2006, 16:45
rare kwast
rare kwast is offline
pff ik ben echt uitgeput en voel me kut
Oud 26-07-2006, 16:49
Missy1234567890
Ik zat in de computerruimte van de UB en daar was het lekker koel. Kreeg ik tenminste ook niet de verleiding om eerder dan sluitingstijd naar huis te gaan. Anders was die verleiding heel groot geweest, want ik heb echt nauwelijks wat gedaan. Als ik 5 regels getypt heb, is het veel. Het gaat allemaal mis. Die klote-aanmelding bij de VU, het lukt niet en het duurt veel te lang. En dinsdag is het al 1 augustus en dan moet het binnen zijn, dat gaat dus nooit lukken, ik heb nog niet eens inschrijvingsformulieren.

Verder zou ik hier nog heel veel kunnen schrijven, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Het enige dat zo goed als zeker is, is dat ik per 1 september m'n bachelor heb hier in Groningen en bij m'n ouders in trek. Ik zou zo graag m'n inschrijving geregeld hebben, een kamer hebben in Amsterdam en op tijd hier kunnen verhuizen zonder dat m'n zusje, die hier dan gaat wonen, er last van heeft. En geen gedoe met m'n ouders krijgen, die hier zeker niet amused over zijn en weer beginnen met 'je hád zus, je 'hád zo'.
Oud 26-07-2006, 18:23
Ruudje
Ruudje is offline
ik voel me een beetje opgelucht, toch wel
Oud 26-07-2006, 18:30
ilse
ilse is offline
ik heb het hem gezegd, t allemaal uitgesproken.. okee, naja een deel dan.. maar t helpt wel.. hoop dat ie er wat mee doet anders ben ik echt weg..
Oud 26-07-2006, 20:19
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
wann schreef op 26-07-2006 @ 15:31 :
Als ik een tip mag geven: probeer daaro zoveel mogelijk aanwezig te zijn in de realiteit. Gewoon proberen te ervaren hoe het dáár is, niet hoe het in Nederland zal zijn. Bekijk het zo: je hebt al de zekerheid dat je over 2 dagen weer in Nederland zal zijn, je hebt al besloten dat je weer pep wilt gebruiken en dat zal ook vast wel lukken; je weet dat je je in Nederland weer gelukkig zal voelen zeg je, dus wat voor redenen heb je om je eigenlijk deze laatste 2 dagen kut te voelen (behalve dan vermoeidheid bv.)?
Dat is dus juist het probleem, ik heb het gevoel alsof ik ver buiten de realiteit leef. Alles wat ik zie, wat ik doe, het lijkt nep. Als ik ergens loop, heb ik het gevoel alsof ik nergens ben. Ik voel me zo afwezig, zover in mezelf gekeerd. Elke keer als ik een kwartier of wat slaap, droom ik over dingen die thuis gebeuren. Van kleine dingen, zoals mijn katten, tot drugs gebruiken. Elke keer als ik wakker word ben ik direct weer buiten de werkelijkheid, de droom lijkt mijn leven, dit leven lijken dromen.
Soms is dat heel fijn, zoals net. Ik zit lekker in het cafe van de herberg, dronk een biertje, las een goed boek, en voelde me tevreden en werkelijk.
Daarvoor slenterde ik wat door de stad, keek naar de mensen, de huizen, de bergen, het meer, maar alles ging voorbij. Ik keek, maar nam niet op. Het is zo raar. Andere keren als ik geen drugs had voelde het niet zo, het zal wel door de verandering van omgeving komen.
Maargoed, ik ga er nog wat van maken, het komt wel goed. Zo'n kans krijg ik niet vaker.

Oja, als ik met mijn ouders bel voel ik me wel goed. Ze zeggen steeds met ontroering in hun stem hoe trots ze op me zijn, dat ze vinden dat ik het zo geweldig doe. Voor het eerst sinds ik drugs gebruik heb ik het gevoel dat ik die trots verdien, want dit doe ik wel zonder drugs. Ik heb nog niet opgegeven, ik laat mijn ouders zien dat ik zoiets kan. Oke, ze weten bijna niets, maar ze zijn trots op me. Ik ben weer even hun geweldige, zelfstandige dochter, die zoiets aandurft en het maar even flikt, in plaats van hun dochter die avonden en nachten lang met junkies doorbrengt.
Oud 26-07-2006, 20:23
Missy1234567890
Net gewoon 2 uur geslapen. Ik was zó moe, op bed gaan liggen en toen ik wakker werd, was het 2 uur verder.
Oud 26-07-2006, 20:33
fractuur
fractuur is offline
Wat is het heerlijk om af en toe hard uit je dak te gaan! (ook al is het in je kamer nog 30 graden )
Oud 26-07-2006, 21:17
Meissiej
Meissiej is offline
Vanmiddag viel mee, is meestal zo mja. Ik voel me eigenlijk beter dan daarvoor en nu helemaal dankzij m'n vriend.
Het leven kan ook mooi zijn.
Oud 26-07-2006, 21:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kut, ik mis hem. En het ging net zo goehoed .
Oud 26-07-2006, 22:29
coopergirl
coopergirl is offline
ik kom net onder de douche vandaan maar zou eigenlijk al weer om kunnen keren... Zweet me de tering
Oud 26-07-2006, 22:30
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
fractuur schreef op 26-07-2006 @ 21:33 :
Wat is het heerlijk om af en toe hard uit je dak te gaan! (ook al is het in je kamer nog 30 graden )
let's agree to disagree
Oud 26-07-2006, 22:53
Verwijderd
Je moeder afmaken is illegaal, right?
Oud 26-07-2006, 23:16
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-07-2006 @ 17:45 :
pff ik ben echt uitgeput en voel me kut
hier hetzelfde
Oud 27-07-2006, 00:12
Verwijderd
"Het wordt echt niet te laat."

Tyf toch op, lieg niet. Je weet dat hij beter gezelschap is dan ik ben, en dat hij dus blijft hangen en dat je dus óók niet meer op msn komt voor mij. Maar goed, whatever.
Oud 27-07-2006, 01:56
darkfairy
darkfairy is offline
nee he
Oud 27-07-2006, 10:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het mag van mij heel hard gaan regenen nu. Misschien koelt het dan een beetje af; het is echt benauwd.
Op zich is het wel goed voor mij als ik bij Vriendje slaap; dan ben ik tussen half 8 en 8 uur thuis en kan ik nog wat nuttigs doen voor ik aan mijn scriptie begin. Zo heb ik vanochtend de garage geveegd en een beetje opgeruimd.
En nu moet ik eigenlijk weer verder aan mijn scriptie, maar daar heb ik echt geen zin in. Mijn zin is compleet weg sinds al dat commentaar wat ik kreeg, terwijl ik eigenlijk blij moet zijn met commentaar, want dan kun je tenminste gericht dingen verbeteren en is de kans groter dat ik half augustus niet zo veel meer hoef te verbeteren.
Oud 27-07-2006, 10:36
Verwijderd
@HaWaHaai: Soms heb je na commentaar even tijd nodig om het te laten bezinken om daarna met 'frisse' moed weer verder te gaan.
Als je wilt wil ik je scriptie ook wel doorlezen ed? Lijkt me interessant.
Oud 27-07-2006, 11:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2006 @ 11:36 :
@HaWaHaai: Soms heb je na commentaar even tijd nodig om het te laten bezinken om daarna met 'frisse' moed weer verder te gaan.
Als je wilt wil ik je scriptie ook wel doorlezen ed? Lijkt me interessant.
Maar helaas heb ik geen tijd om het te laten bezinken; uiterlijk maandag wil ik mijn volgende versie opsturen naar mijn begeleidsters, want dinsdag hebben we de sleuteloverdracht van ons appartement en dan ga ik dus 2 weken klussen en heb ik geen tijd voor de scriptie. En half augustus bespreek ik deze versie dan weer met mijn begeleidsters en moet ik er nog even aan werken.

Mijn vriend had mijn scriptie ook al doorgelezen, om te kijken of het voor een 'leek' te begrijpen was en om alle spel- en taalfouten eruit te halen; hij vond het saai.
Maar ik zal je de definitieve versie wel mailen, als je er in geinteresseerd bent. Stuur maar een PM met je e-mailadres!
Oud 27-07-2006, 12:35
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Wat is dit toch ontzettend hoofdpijn weer

Regels voor berichten