Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2006, 17:21
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 13-08-2006 @ 16:18 :
Ik snap niet waarom zo veel mensen iets tegen Tom Cruise hebben? Ik vind hem best een geile beer.
Ik vind hem niet lekker en niet goed; blijf dan maar weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2006, 17:32
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 04-09-2006 @ 11:42 :
Francois Ozon
Als we het dan toch zo speciaal over top films gaan hebben. Ik heb nog nooit een echte top film van Ozon gezien. Altijd een beetje net niet.
Oud 04-09-2006, 20:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 04-09-2006 @ 11:43 :
Oja, en the big lebowski is echt kankerbagger, wat een godgloeiende tyfus tering kutfilm
Vertel.
Oud 08-09-2006, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 04-09-2006 @ 21:14 :
Vertel.

Die 'dude' was zo onrealistisch apatisch, dat het vele malen waarschijnlijker zou zijn geweest wanneer die allang zelfmoord had gepleegd. Daardoor ervaarde ik de gehele film als 'tenenkrommend'.

Stop er dan nog twee rasmongolen bij, om het geheel een grappig sausje te geven, en wat krijg je: een baggerfilm, die hooguit hier en daar een glimlach oplevert.

Maar dat was nog niet genoeg, stop er nog een berg excentrieke criminelen bij, om het onrealistisch gehalte te verhogen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen onrealistische films, en hou erg van goede persiflages, scherts, cynische films, luchtige, surrealistische e.d. Maar breng het dan niet zo half om half, vlees noch vis, geen komedie, geen actie, geen drama, geen cult, geen filmhuis niks nakkes kut.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 09:00
Envy
Envy is offline
Een duidelijk voorbeeld van gebrek aan smaak/filmkennis.
Oud 08-09-2006, 09:20
DanielC
DanielC is offline
Scarface tussen je favoriete films zetten ook.

Sorry hoor, maar Benfatto legt gewoon uit waarom hij het niets vind. Kom jij een beetje met zo'n achterlijek reactie.
Oud 08-09-2006, 12:40
Verwijderd
Dat was ik op envy's account, dus scarface staat niet tussen mijn favo films.

Bovendien is zie ik niet in wat er achterlijk aan is. Ik zeg alleen dat de beste man geen smaak heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:45
DanielC
DanielC is offline
Omdat hij de the big lebowsky niet geweldig vind? Ik vind 'm ook niet zo bijzonder hoor. Leuke film hoor, maar kan bij lange na niet tippen aan andere Coen's als O Brother of Fargo. Hij is leuk, maar al die overdreven adoratie is nergens voor nodig. Ook knap hoe je iemand z'n smaak kan beoordelen na een oordeel over 1 film.

Maar leg eens uit, want daar ben ik eigenlijk wel beniewd naar. Waarom heb je gebrek aan filmkennis als je de big lebowsky kritiek geeft?

Laatst gewijzigd op 08-09-2006 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:56
Verwijderd
Zodra ik niets beters te doen heb staat dat op nr.1 van mijn geenleven lijstje, knul.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:03
DanielC
DanielC is offline
Kijk, heb je je er weer mooi uitgeleuterd. Fanboy.
Oud 08-09-2006, 13:57
Verwijderd
Ach, ik vond de eerste keer The Big Lebowski ook niet geweldig. Tweede keer iets beter. Het is wel een vermakelijke film, maar zeker niet zo geweldig als sommige mensen willen doen geloven.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 08-09-2006 @ 09:48 :
Die 'dude' was zo onrealistisch apatisch, dat het vele malen waarschijnlijker zou zijn geweest wanneer die allang zelfmoord had gepleegd.
Onzin. Zat luie nietsnutten op de wereld.

Citaat:
Stop er dan nog twee rasmongolen bij, om het geheel een grappig sausje te geven
Flikker op met je sausje, die film was gedrenkt in hilariteit.

Citaat:
Maar breng het dan niet zo half om half, vlees noch vis, geen komedie, geen actie, geen drama, geen cult, geen filmhuis niks nakkes kut.
Half om half, vlees noch vis, bullshit. De film is puur komedie en van begin tot eind hilarisch.
Reageren

Regels voor berichten