Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2006, 00:30
Verwijderd
Mijn jeugd was tof..

Eerst woonde ik midden in rotterdam, toen werd mijn mama zwanger en gingen we uit de grote stad weg. Ik moest toen naar een andere basisschool, en daar maakte ik meteen veel vriendjes omdat ze allemaal dachten dat ik een hippie was, omdat we tijdelijk in een soort woonwagen woonde omdat ons nieuwe huis nog niet af was. Toen werd mijn broertje geboren en is de hele klas op kraamvisite geweest, want iedereen vond het tof ofzo..

Weer wat later werd mijn mama weer zwanger, en toen gingen we weer verhuizen omdat mijn papa een andere baan kreeg. Omdat hij anders niet goed genoeg voor zijn kindjes kon zorgen.

We vehuisden helemaal naar de andere kant van nederland, namelijk naar Zwolle. We woonde toen in een groot vrijstaand huis, wat al heel lang leegstond. Niemand vond ons aardig op school omdat ze allemaal dachten dat wij heksen waren enzo (door onze 'vreemde' namen) Gelukkig had ik wel 2 hele toffe meisjes in het huis tegenover ons wonen.

Mijn mama ging bevallen, en het was een tweeling, zo had ik dus opeens 3 broertjes, en dat vond ik heel erg tof, vooral de tweeling want ik mocht vaak oppassen en dan kreeg ik daar nog voor betaald ook.

Toen ik naar de middelbare school ging, brugklas in Zwolle de rest weer in (de buurt van) Rotterdam, voelde ik mezelf heel erg tof, omdat geen enkele leraar mijn naam goed uit kon spreken.

En nu woon ik alweer een jaar zelfstandig in Utrecht. Dus alles is helemaal goed gekomen

Chalyneoin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2006, 07:10
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
en je naam is hetzelfde als je nick?

je maakt ons nieuwsgierig
Oud 29-07-2006, 11:30
Lucky Me
Lucky Me is offline
Jeetje alles is tof
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 13:35
Broeder
Broeder is offline
Het is hier zo gezellig dat ik ook maar eens ontopic ga . Als klein kind was ik zo'n vadsige zeurkleuter waar ik nu een hekel aan heb en werd ik om alles driftig en ging ik met m'n kop tegen de muur slaan als ik m'n zin niet kreeg Volgens het ziekenhuis was dat een natuurlijke fase Ik gooide ook altijd mijn eten op de grond omdat ik dacht dat ik dan iets lekkerders kreeg, maar dan moest ik het gewoon van de grond eten of at ik niets. Toch probeerde ik het elke dag opnieuw, want ik was niet zo snugger ! Uiteraard werd ik een schaak- en postzegelnerd die stiekem oefeningen uit de hogere klassen maakte en nooit buiten wilde spelen Ik moest ook elke week naar judo en schaatsen, want ik was motorisch niet helemaal in orde, maar ik kon er niets van, maar ik mocht er niet af. Dat was best kut ahhaAh Toen kreeg ik een beetje last van pre-teenage angst en hield ik niet zoveel vrienden meer over , dus moest ik onder toezicht mensen gaan bellen haaahh ahah ook dat was wel kut. MAAR GOED, ik ging naar de middelbare school en toen werd ik gepest. Wat een verrassing ! Het gymnasium natuurlijk, want ik zou arts worden werd me verteld. Altijd fijn als mensen met je meedenken ! Nou ook dat was kut hahaaah. Ohhh ik was natuurlijk ook *~Alternatief~* want eens per maand werd ik met kleedgeld buitengesloten en ik durfde alleen maar de skatewinkel in oooohh oh, maar ik had het niet zo op die kleuren en veters, dus belandde ik in mijn eerste subculturele crisis en gelukkig(?) had ik opeens (??) metalvrienden dus werd ik ook maar metal en liep ik zomer en winter in te grote bandshirts en zwarte broeken rond )) wat nog erger werd toen ik dacht dat je Burzumshirts wel met overhemden kon combineren hahhhaa xcore fashion disaster to the bone ! Wat een kuttijd was dat ! Toen ging ik maar steeds minder naar school en hield ik minder vrienden over, dus ja dan word je gothic en zoek je je heil op internet )) ohhhh weer een subculturele crisis. Mijn internetmatties vroegen van "uuuggghh ga jij je elke week mee cybergothicen uggghh?" dus toen deed ik dat maar (((( dat was wel berespannend, want het was altijd maar hopen dat je thuiskwam en er niemand lag te schuimen van de mdma aahahhh, eigenlijk was het toch wel kut ! Maar goed dat had ik ook wel weer gezien dus tijdens de volgende subculturele crisis werd ik maar weer normaal en ohhh ik ging ook ergens daar tussenin studeren en ergens anders wonen, want thuis was het niet zo jofel meer Ohh waar was ik HAhha, oh ja, na een half jaar werd ik weer chronisch confused en kwam ik niet zo vaak meer opdagen op de universiteit. Oei! Daar moest ik even een jaartje van bijkomen, dus nu ga ik binnenkort maar weer een nieuwe poging doen en die wordt vast minder kut .

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 13:36
Broeder
Broeder is offline
Jezus wat een kutverhaal, "LOLZ".
Oud 29-07-2006, 13:40
Broeder
Broeder is offline
Ik ben nog dyslectisch geworden ook
Oud 30-07-2006, 01:02
Verwijderd
broeder.. ga eens structuur in die lap tekst maken..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 01:38
Verwijderd
ik was heel slim en leuk en zo maar m'n broer was altijd net iets leuker dus mn meoder zei dat ik dik ben enzo en ik kreeg niet zoveel liefde en ik mocht nooit een kat of een lassiehond en toen gingen ze me schoppen en ik deed altijd stomme dingen en nu ik net 18 ben vind ik dat ik maar goed terecht gekomen ben.

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 01:41.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 04:11
Vice
Vice is offline
Ik zei vroeger altijd eerie indiana inplaats van irritant, vanwege de afkorting irri. hihihihi.
Ik denk dat ik het maar weer ga doen, want het is nu eigenlijk best wel retro.
Oud 30-07-2006, 10:29
Verwijderd
Ik woonde eerst in Zeeland en toen ben ik verhuist naar overijssel en binnen Overijssel ben ik ook twee keer verhuist. En mijn jeugd was wel leuk altijd tot mijn vader ziek werd en bleef vooral en er altijd gezeik was in huis en mijn ouders gingen scheiden. Toen was het wat minder gezellig allemaal. Verder heb ik één vriendin die ik ken sinds we geboren zijn en dat is zes weken na elkaar en we woonden vlakbij elkaar dus zolang ik me kan herinneren speel ik met haar ze kwam zelfs bij mij op kraamvisite. Op de basisschool was ik altijd slim en las ik met niveaulezen mee met de klas van mijn broer die 2,5 jaar ouder is en dat vond hji niet tof. Later bleek al dat ik een enorme wiskunde nurd was dus het rekenen ging niet meer zo van een leien dakje en ik was niet meer de slimste. Verder ehh ik was niet populair maar deed wel met de populairen mee omdat het stoerste meisje van de klas mij tof vond. Toen mocht ik met hun omgaan en wat keek ik op tegen dat meisje. Achteraf blijkt ze een arrogante doos te zijn, maar hey, ik was 7. Toen ging ik naar de middelbare school en daar was ik eh irritant denk ik vooral. Dat is nu wel een beetje bijgetrokken hoop ik.

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 11:15
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik hoop het ook.

Is er iemand die daadwerkelijk al deze verhalen leest?
Oud 30-07-2006, 13:04
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 30-07-2006 @ 12:15 :
Ik hoop het ook.

Is er iemand die daadwerkelijk al deze verhalen leest?
Jij blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:06
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nee joh gekkie, anders had ik toch wel inhoudelijk op je verhaal gereageerd! .
Oud 30-07-2006, 13:20
Verwijderd
ik woon al heel mn leven in de zelfde stad en ik heb 2 zussen en ehh kut ik kan dit niet
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:21
HenkMul
HenkMul is offline
Als je moeite hebt om er over te praten, mag je gerust een PM sturen, Mijns. .
Oud 30-07-2006, 13:26
Verwijderd
Ik zal het in mijn achterhoofd houden, mocht ik het ooit nog eens nodig hebben, HenkMul.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:26
teenager
teenager is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 30-07-2006 @ 14:20 :
ik woon al heel mn leven in de zelfde stad en ik heb 2 zussen en ehh kut ik kan dit niet
Wat nou dat kun je hartstikke goed
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 30-07-2006 @ 14:26 :
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:43
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 30-07-2006 @ 14:20 :
De interessantste post uit het hele topic.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 14:08
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 30-07-2006 @ 14:26 :
Goedzo, hou die positieve vibe erin.

Tsjakka.

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 02:19
agile anaconda
agile anaconda is offline
Ik groeide op in de pijp, een gevaarlijke buurt in Amsterdam. Op mijn 10'de had ik al voor het eerst iemand beroofd en op mijn 11'de had ik al wiet en alcohol geprobeerd.

Op mn 13'de mn eerste scooter gestolen, en even later al autos, ik reed rond in bmw's, beroofde mensen, ging naar de hoeren. Maarja, ik zag er ook wel oud uit voor 13, bijna 14.

Mijn ouders hadden niks door, die dachten dat ik elke dag naar school ging, maarja.. spijbelende mensen was daar een norm, je ouders werden niet opgebeld. De leeraren waren bang, één keer hadden we met de hele klas een leeraar in elkaar geslagen omdat hij stoer deed.

Het liep steeds meer uit de hand, ik zat op mijn 15'de in de gevangenis voor zware mishandeling, diefstal, fraude en ontvoering. Toen ik op mijn 16'de weer vrijkwam, bijna anderhalf jaar later, ging ik zowat meteen weer aan de slag. In de gevangenis had ik allemaal leuke vriendjes erbij gekregen en we vormden na onze straf één enorme bende, ookwel als de randstad driehoek genoemd.

Gelukkig heb ik nu scientology gevonden, dankzij Scientology ben ik nu een nuchter mens, vrij van emotionele en lichamelijke zorgen. Scientology heeft mijn leven, en die van vele broeders gered en ik raad jullie allemaal aan om een kijkje te nemen op hun website. Scientology is de toekomst, het licht en de verlossing van alle problemen die men heeft op aarde.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 05:47
Verwijderd

ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt maar dan op planeet Zork18

we beamen ook zo nu en dan enkele Scientologymensen op
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 11:18
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
zo hey, agile anaconda. je bezorgd ons allemaal een minderwaardigheidscomplex.
Oud 01-08-2006, 11:22
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 01-08-2006 @ 06:47 :

ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt maar dan op planeet Zork18

we beamen ook zo nu en dan enkele Scientologymensen op
Zork18 is de hell vergeleken bij zijn verhaal.
Oud 01-08-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 29-07-2006 @ 14:36 :
Jezus wat een kutverhaal, "LOLZ".
en dat stijltje met die kutsmileys wordt ook erg oud .
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga mijn jeugd maar even de tijd op de basisschool noemen.

In de kleuterklassen was ik beste vriendinnen met mijn buurmeisje Rosemarie. Die door de meeste mensen liefkozens 'Roosje' werd genoemd. Samen met haar en buurjongen Joren gingen we naar speeltuinen om daar 'avonturen' te beleven. Later werd ik ook vriendinnen met ene Nynke. Verder ging ik om met vrijwel alle 22 meisjes in de klas, hoewel ik sommigen niet mocht. Tijdens de podiummiddagen wilden wij altijd een liedje playbacken. Dat was toen nog cool. >.<
In groep 5 kwam Kirstin bij ons in de klas. Dat werd toen, samen met Lisa, mijn beste vriendin. We kregen gezamelijk een hekel aan de populaire meiden en jongens omdat zij ons pestten. Lisa was mager, Kirstin abnormaal lang voor haar leeftijd en ik was dik. Met zijn drieën maakten we kleertjes voor barbiepoppen, dansten we wat af op Britney Spears, Pink en K-otic. Op verjaardagsfeestjes van de populairen werden we soms nog uirgenodigd maar dat was nooit van harte.
In de zomervakantie na groep 5 overleed mijn opa. Met mijn oma ging het toen enorm begafwaarts en ze kan nog maar weinig dingen zelf.
In groep 6 werd ik voor het eerst verliefd. De jongen had alleen al met iemand anders. Oh, wat een drama.
Ik kwam voor het eerst in een groepje terecht voor leerlingen die extra uitdaging nodig hadden. Ik kreeg het daar enorm naar mijn zin want we mochten dan weg uit de wiskundeles om te schilderen of frans te leren of set te spelen. Ik werd door de rest van de klas wel regelmatig voor stuud uitgemaakt.
Kirstin en ik hadden zelfs nog eens een 'traumatische'ervaring gehad na school. Ik ging met haar mee toen ze haar hond ging uitlaten. Bij een speeltuin in de buurt van een andere basisschool kwamen we toen figuren tegen die ons gingen pesten. Ze zeiden dat ze de hond zouden schoppen als die hun beet of iets dergelijks. Wij wilden niet weggaan, zij gingen rondjes om ons heen fietsen en staken hun vadsige middelvingers op. Die volgende dag zijn we met de cader van Kirstin naar die school toegegaan om te kijken of we ze konden vinden. Dat lukte en zij kregen op hun kop van het schoolhoofd.
In groep 7 werd ik betrapt op spieken. Dat was echt een enorm drama. Ik was helemaal in tranen omdat de lerares teleurgesteld in me was. Ik had gezworen nooit meer te spieken.(ik spiek nog wel eens als ik niet heb kunnen leren of iets dergelijks maar dan wordt ik niet gepakt.)
Kirstin verhuisde in de zomervakantie voor we naar groep 8 gingen. Ik kreeg msn en werd daardoor vriendinnen met Simone. Die is nu nog steeds een goede vriendin.
In groep acht werd ik gepest door een heel klein groepje. Het was een jongen met rood haar dus wij zeiden dan tegen hem dat zijn luizen ongesteld waren. Ha. Ha,ha, hahaha. Ik was een keer echt tegen hem uitgevallen toen hij me voor de zoveelste keer big noemde. Ik geloof dat dit is wat ik zei: "Weetje, de meeste mensen zijn al over die 'laten we Yvonne pesten dan gaat ze misschien huilen'fase heen, maar dat kan ik vna jou natuurlijk niet verwachten want jij bent geen mens maar een roodharige hoofdluis!"
Later heb ik tegen de juf gezegd dat ik gepest werd. De jongen werd de klas uitgestuurd en veel mensen reageerden 'geschokt'. Een paar van die mensen waren mensen die nog veel ergere dingen deden. Die gedroegen zich alsof ik nooit gelukkig kon worden. Tijdens feestjes waar de hele klas werd uitgenodigd werd vaak geschuifeld. Ik werd bijna nooit gevraagd. Behalve een keer. Dat zou leuk zijn geweest als die meiden niet voor de jongen die me vroeg zouden hebben geklapt, alsof ik hem zou opeten en hij zijn leven op het spel zetten zodat ik ook nog een beetje lol had.
Ik kreeg als enige in de klas 550 voor de cito-toets. Ik kreeg een vwo-advies.
We hadden een playbackshow gedaan om geld in te zamelen voor het zeilkamp. Ik deed een liedje van stacie orrico en met een paar vrienden deden we de 10 kleine tuinkabouters. Ik werd in mijn eentje derde.
Tijdens het zeilkamp ontdekte ik dat ik niet kan kanoën als het hard waait.
In de musical Pudding Tarzan speelde ik Woze Wizie de heks. Tijdens de audities moest ik het opnemen tegen beste vriendin Lisa. Zij moest huilen dat zij de rol niet kreeg. Ze is er overheen gekomen en heeft er niets aan overgehouden.
Ik moest 2 coupletten in mijn eentje zingen. Zij zeiden dat ik talent had. Ik verklaarde ze voor gek. Op de afscheidsavond knuffelde iedereen elkaar en waren er eindelijk eens geen groepjes.

In de brugklas van het tweetalig gymnasium liepen we met alle 5 meisjes achter eentje aan. Halverwege het jaar hielden we daarmee op omdat ze een leugenachtig kreng is. Ik werd beste vriendinnen met Sandra en Cathlyn, hoewel die niet in onze klas zat.
Het jaar daarna kwam Liselotte in onze klas, met wie ik ook vriendinnen werd. In de kerstvakantie kwam Cathlyn ook bij ons in de klas. Met zijn allen raakten we meer ontwikkeld enzovoorts. Ik ben aan mijn tekenen gaan werken en door invloeden van mensen in de klas is mijn muzieksmaak verbeterd, mag ik wel zeggen. Door de alto-invleden van sandra heb ik kennis gemaakt met Placebo, door haar vriendin tanja met Muse, enzovoort. Ik ben met meer mensen vriendne geworden en kan met de hele klas goed overweg. Ik ben wederom verliefd, maar deze keer ernistiger. Er loopt een stroom drama omheen. Door deze jongen ben ik nog meer van muziek gaan houden, meer gaan tekenen en ik schijf verhalen voor zijn site.
De rest van mijn jeugd ken ik nog niet.
Oud 01-08-2006, 12:20
Verwijderd
poe poe
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 29-07-2006 @ 14:35 :
Het gymnasium natuurlijk, want ik zou arts worden werd me verteld. Altijd fijn als mensen met je meedenken !
Volgens mijn ouders werd ik ook arts en anders advocaat maar toen kreeg ik atheneum-advies op de basisschool in plaats van gymnasium, dus nu denken ze dat ik vakkenvuller word met eventueel een carrièremove naar bijstandmoeder.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
nou nou, hèhè.
Oud 01-08-2006, 16:34
Hella
Hella is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-08-2006 @ 13:38 :
Volgens mijn ouders werd ik ook arts en anders advocaat maar toen kreeg ik atheneum-advies op de basisschool in plaats van gymnasium, dus nu denken ze dat ik vakkenvuller word met eventueel een carrièremove naar bijstandmoeder.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-08-2006 @ 13:01 :
Ik ga mijn jeugd maar even de tijd op de basisschool noemen.

In de kleuterklassen was ik beste vriendinnen met mijn buurmeisje Rosemarie. Die door de meeste mensen liefkozens 'Roosje' werd genoemd. Samen met haar en buurjongen Joren gingen we naar speeltuinen om daar 'avonturen' te beleven. Later werd ik ook vriendinnen met ene Nynke. Verder ging ik om met vrijwel alle 22 meisjes in de klas, hoewel ik sommigen niet mocht. Tijdens de podiummiddagen wilden wij altijd een liedje playbacken. Dat was toen nog cool. >.<
In groep 5 kwam Kirstin bij ons in de klas. Dat werd toen, samen met Lisa, mijn beste vriendin. We kregen gezamelijk een hekel aan de populaire meiden en jongens omdat zij ons pestten. Lisa was mager, Kirstin abnormaal lang voor haar leeftijd en ik was dik. Met zijn drieën maakten we kleertjes voor barbiepoppen, dansten we wat af op Britney Spears, Pink en K-otic. Op verjaardagsfeestjes van de populairen werden we soms nog uirgenodigd maar dat was nooit van harte.
In de zomervakantie na groep 5 overleed mijn opa. Met mijn oma ging het toen enorm begafwaarts en ze kan nog maar weinig dingen zelf.
In groep 6 werd ik voor het eerst verliefd. De jongen had alleen al met iemand anders. Oh, wat een drama.
Ik kwam voor het eerst in een groepje terecht voor leerlingen die extra uitdaging nodig hadden. Ik kreeg het daar enorm naar mijn zin want we mochten dan weg uit de wiskundeles om te schilderen of frans te leren of set te spelen. Ik werd door de rest van de klas wel regelmatig voor stuud uitgemaakt.
Kirstin en ik hadden zelfs nog eens een 'traumatische'ervaring gehad na school. Ik ging met haar mee toen ze haar hond ging uitlaten. Bij een speeltuin in de buurt van een andere basisschool kwamen we toen figuren tegen die ons gingen pesten. Ze zeiden dat ze de hond zouden schoppen als die hun beet of iets dergelijks. Wij wilden niet weggaan, zij gingen rondjes om ons heen fietsen en staken hun vadsige middelvingers op. Die volgende dag zijn we met de cader van Kirstin naar die school toegegaan om te kijken of we ze konden vinden. Dat lukte en zij kregen op hun kop van het schoolhoofd.
In groep 7 werd ik betrapt op spieken. Dat was echt een enorm drama. Ik was helemaal in tranen omdat de lerares teleurgesteld in me was. Ik had gezworen nooit meer te spieken.(ik spiek nog wel eens als ik niet heb kunnen leren of iets dergelijks maar dan wordt ik niet gepakt.)
Kirstin verhuisde in de zomervakantie voor we naar groep 8 gingen. Ik kreeg msn en werd daardoor vriendinnen met Simone. Die is nu nog steeds een goede vriendin.
In groep acht werd ik gepest door een heel klein groepje. Het was een jongen met rood haar dus wij zeiden dan tegen hem dat zijn luizen ongesteld waren. Ha. Ha,ha, hahaha. Ik was een keer echt tegen hem uitgevallen toen hij me voor de zoveelste keer big noemde. Ik geloof dat dit is wat ik zei: "Weetje, de meeste mensen zijn al over die 'laten we Yvonne pesten dan gaat ze misschien huilen'fase heen, maar dat kan ik vna jou natuurlijk niet verwachten want jij bent geen mens maar een roodharige hoofdluis!"
Later heb ik tegen de juf gezegd dat ik gepest werd. De jongen werd de klas uitgestuurd en veel mensen reageerden 'geschokt'. Een paar van die mensen waren mensen die nog veel ergere dingen deden. Die gedroegen zich alsof ik nooit gelukkig kon worden. Tijdens feestjes waar de hele klas werd uitgenodigd werd vaak geschuifeld. Ik werd bijna nooit gevraagd. Behalve een keer. Dat zou leuk zijn geweest als die meiden niet voor de jongen die me vroeg zouden hebben geklapt, alsof ik hem zou opeten en hij zijn leven op het spel zetten zodat ik ook nog een beetje lol had.
Ik kreeg als enige in de klas 550 voor de cito-toets. Ik kreeg een vwo-advies.
We hadden een playbackshow gedaan om geld in te zamelen voor het zeilkamp. Ik deed een liedje van stacie orrico en met een paar vrienden deden we de 10 kleine tuinkabouters. Ik werd in mijn eentje derde.
Tijdens het zeilkamp ontdekte ik dat ik niet kan kanoën als het hard waait.
In de musical Pudding Tarzan speelde ik Woze Wizie de heks. Tijdens de audities moest ik het opnemen tegen beste vriendin Lisa. Zij moest huilen dat zij de rol niet kreeg. Ze is er overheen gekomen en heeft er niets aan overgehouden.
Ik moest 2 coupletten in mijn eentje zingen. Zij zeiden dat ik talent had. Ik verklaarde ze voor gek. Op de afscheidsavond knuffelde iedereen elkaar en waren er eindelijk eens geen groepjes.

In de brugklas van het tweetalig gymnasium liepen we met alle 5 meisjes achter eentje aan. Halverwege het jaar hielden we daarmee op omdat ze een leugenachtig kreng is. Ik werd beste vriendinnen met Sandra en Cathlyn, hoewel die niet in onze klas zat.
Het jaar daarna kwam Liselotte in onze klas, met wie ik ook vriendinnen werd. In de kerstvakantie kwam Cathlyn ook bij ons in de klas. Met zijn allen raakten we meer ontwikkeld enzovoorts. Ik ben aan mijn tekenen gaan werken en door invloeden van mensen in de klas is mijn muzieksmaak verbeterd, mag ik wel zeggen. Door de alto-invleden van sandra heb ik kennis gemaakt met Placebo, door haar vriendin tanja met Muse, enzovoort. Ik ben met meer mensen vriendne geworden en kan met de hele klas goed overweg. Ik ben wederom verliefd, maar deze keer ernistiger. Er loopt een stroom drama omheen. Door deze jongen ben ik nog meer van muziek gaan houden, meer gaan tekenen en ik schijf verhalen voor zijn site.
De rest van mijn jeugd ken ik nog niet.
Bla.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 16:53
grandmommy
grandmommy is offline
waarom quote je dat.
Oud 01-08-2006, 17:03
mookid
mookid is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-08-2006 @ 17:53 :
waarom quote je dat.
ik moest ook de neiging onderdrukken om er iets stoms over te zeggen hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 17:09
grandmommy
grandmommy is offline
ja maar nu werd ik tot tweemaal toe geconfronteerd met de jeugd van cherry springs, hij had beter het gelul weg kunnen laten en bla in de quote kunnen zetten. maar dat is mijn perfectionisme wat nu spreekt ahah, hahaha, hhhhaahaha.
Oud 01-08-2006, 17:15
mookid
mookid is offline
ik vond het juist wel fijn want na een keer lezen wist ik nog niet precies alle namen van cherry springs´ jeugdvriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:21
Synonym
Synonym is offline
Ok.

21 jaar geleden werd ik geboren in de Achterhoek omdat ze dat gaver vonden dan Twente en kwam ik dus ter wereld in Eibergen, een poepdorp tegen de grens met Duitsland.

Ik had een grote broer. Toen hij zes was is hij overleden aan hersenvliesontsteking. Ik was drie dus weet niet veel meer van hem, behalve dan dat hij bergen Lego had, fan was van Michael Jackson (hij had een te gave LP van 'Bad') en het beeld van hem dat hij weggereden werd met gillende sirenes en zwaailichten naar het ziekenhuis. Vooral voor mijn ouders een grote klap en een reden te meer mij ontzettend beschermend op te voeden.

Ik was wel siked toen ik hoorde dat ik een jonger zusje kreeg, 3 jaar nadat mijn broertje was overleden. Mijn ouders wilde haar Puck noemen maar dat vond ik zo ontzettend debiel klinken dat het uiteindelijk Loes is geworden

Ik heb trouwens een erg fijne jeugd gehad. Mijn moeder zat altijd voor me klaar na schooltijd met een kopje thee en een koekje enzo. Ik had best veel vriendjes en vriendinnetjes en ik speelde veel met barbies en kon gave hutten bouwen met buurjongetjes en meisjes.

In de 1e klas werd ik gepest omdat mijn tas veel te groot was. Op de weg terug naar huis ging er altijd een jongen achter mij fietsen die dan op mijn rug ging spugen () en een ander stom kutkind die zelf een pesttrauma had ging mij maar pesten. Later wilde ze zogenaamd mijn beste vriendin worden. HAHA.

In de 2e klas kreeg ik wel gave vriendinnetjes. In de 3e klas werd ik ook wel een beetje alto en in de 4e klas kreeg ik mijn eerste altovriendje (mijn eerste vriendje uberhaupt) en vond ik het heel stoer dat ik vrienden had met hanekammen.

Verder vind ik niet meer gaaf want toen ging ik VRPC doen wat ik niet gaaf vond door het economie en wiskunde dat ik kreeg en daarna SPW en dat was het allerkutst ooit (behalve mijn gave stage met autisten waardoor ik 'fan' geworden ben van autistische kinderen). En nu heb ik daar ook mijn diploma van en ga ik de lerarenopleiding geschiedenis doen.

Waarom zijn mijn verhalen altijd zo lang
Oud 01-08-2006, 19:32
Verwijderd
ik ben duizend keer verhuisd en ik heb havo gedaan oei OEI daar gaan mijn intelligentieforumpoints
!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:35
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
agile anaconda schreef op 01-08-2006 @ 03:19 :
verhaal
geweldig
Oud 01-08-2006, 19:45
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 01-08-2006 @ 20:32 :
ik ben duizend keer verhuisd en ik heb havo gedaan oei OEI daar gaan mijn intelligentieforumpoints
!

troost je, ik ben gestart in het afgrijselijk standaard havo/vwo, ben afgezakt naar havo, ben in de derde blijven zitten en ben na de vierde maar gestopt om daarna een jaar drollen te vangen op een opleiding paardenhouderij. ik ken weinig mensen die zo goed in tijdverspilling zijn als ik.
Oud 01-08-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 01-08-2006 @ 20:45 :
troost je, ik ben gestart in het afgrijselijk standaard havo/vwo, ben afgezakt naar havo, ben in de derde blijven zitten en ben na de vierde maar gestopt om daarna een jaar drollen te vangen op een opleiding paardenhouderij. ik ken weinig mensen die zo goed in tijdverspilling zijn als ik.
ik heb een studie afgerond waar ik geen fuck mee heb gedaan zzz
paardjes zijn wel tof
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 00:15
Alizée!
Alizée! is offline
Citaat:
Vice schreef op 24-07-2006 @ 20:52 :
De meeste op school vonden mij contactgestoord.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 00:35
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 01-08-2006 @ 20:32 :
!
Citaat:
grandmommy schreef op 01-08-2006 @ 20:45 :
Citaat:
freakjuh schreef op 01-08-2006 @ 20:46 :
ik heb een studie afgerond waar ik geen fuck mee heb gedaan zzz
paardjes zijn wel tof
Omg, buiten de paarden dan, ik ben begonnen in Gym, ben in het 4e blijven zitten (rebelse ruzie met leraren), toen redelijk gedwongen veranderd van school en door het gezeik kon ik niet meer bijlessen (wat wel moest voor een andere richting binnen ASO) en toen ben ik maar iets van havo-vwo achtig iets gaan doen (geen idee wat het Nederlandse equivalent is). Ik ben afgestudeerd als secretaresse en heb daarna nog 3 jaar aan een hogeschool verspeeld om iets met webdesign te leren dat onzin was, dus ach...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 01:11
innogen
innogen is offline
Kijk, korte verhalen waar men stiekem om kan gniffelen zijn nog best leuk om te lezen, maar zodra het een compleet opstel wordt genaamd 'mijn leven' haak ik af Vooral als er een zeer grondige analyse wordt gegeven per basisschool groep per persoon.
Oud 06-08-2006, 11:01
zeehond23
zeehond23 is offline
achja, scholen

vwo-havo-mavo-mbo-havo-hbo
Oud 06-08-2006, 11:20
nps
nps is offline
vroeger was ik een beetje een autistje maar ik was daar heel gelukkig mee ik fietste altijd door de wijk om eendenveertjes te verzamelen of deed verstppertje met de kids uit de buurt (tot ik swinters op mijn smoel ging) op de basisschool had ik geen vrienden, maar dat interesseerde me geen flikker. ik werd ook totaal niet gepest ofzo, ik Was Gewoon Mezelf. toen moest ik bijna een klas overslaan, maar mijn ouders vonden dat niet zo'n goed idee. dus ging ik naar de montessorischool. het spannendste wat er daar gebeurd was dat een meisje mijn flippo's jatte.

toen ging ik naar de middelbare school waar ik een mede atuistje vond, in de 4e van de havo werd in ik 1x wat socialer . daarna heb ik 2x 1 jaar gestudeerd en nu ga ik van studie nummer 3 het 3e jaar in en heb ik mijn propedeuse olé.

toen ik puber was had ik ook altijd wel een beetje ruzie met mijn ouders en ging ik elk weekend uit en werd ik onwijs dronken en was ik soms hele weekenden foetsie. dat valt nu wel wat meer mee. nou intrigerend he!
Reageren

Regels voor berichten