Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 14:54
Severus
Severus is offline
Ik heb zojuist op Biertank gestemd, vanwege deze reden:

Citaat:
Hanneke schreef op 01-08-2006 @ 21:02 :
We kunnen altijd nog Biertank doen, omdat je van hem toch nooit kan weten of hij weerwolf is of niet
Oud 02-08-2006, 16:02
Faerie
Faerie is offline
Ik heb ook op Biertank gestemd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 16:26
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik wil niet weer gelijkspel, dus ik stem ook op Biertank.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 16:45
Femic
Femic is offline
Hanneke is wolf.
Oud 02-08-2006, 17:08
Flowtje
Flowtje is offline
Dan ga ik ook maar voor Biertank.
Oud 02-08-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 02-08-2006 @ 18:08 :
Dan ga ik ook maar voor Biertank.
ik heb ook maar op biertank gestemd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 17:59
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-08-2006 @ 02:44 :
Biertank
ik vind dat genep schijtirritant
en als het echt is is het mooi meegenomen

en soija ik wl verdikkie ook in het verhaal
Biertank wordt het dus Is idd mooi meegenomen als hij hangt
Oud 02-08-2006, 18:16
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Dan stem ik ook maar op Biertank.

Edit: en andere weerwolven: wreek mij...
Oud 02-08-2006, 18:55
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Femic schreef op 02-08-2006 @ 17:45 :
Hanneke is wolf.
Oud 02-08-2006, 18:55
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga dus ook voor Biertank.
Oud 02-08-2006, 19:02
Biertank 52
Biertank 52 is offline
jajajajajajaja, nu is het wel goed.

ik hou van publiciteit, maar mijn naam hoeft niet zo vaak op 1 pagina, nu weet ik wel dat ik er uit ga.
Oud 02-08-2006, 19:02
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 02-08-2006 @ 20:02 :
jajajajajajaja, nu is het wel goed.

ik hou van publiciteit, maar mijn naam hoeft niet zo vaak op 1 pagina, nu weet ik wel dat ik er uit ga.
Oud 02-08-2006, 19:03
Simplicity
Simplicity is offline
Ik ben het niet met jullie eens!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 19:04
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 02-08-2006 @ 20:03 :
Ik ben het niet met jullie eens!
Op wie heb jij dan gestemd?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 19:05
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Faerie schreef op 02-08-2006 @ 20:04 :
Op wie heb jij dan gestemd?
maxwell.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 19:08
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik ga eens de dorpeling uithangen. (Oh noes, what the hell )

"Nee, stem mij er niet uit, je zult zien dat ik geen weerwolf ben, maar gewoon een dorpeling. Je zult het wel gewoon zien dat ik gelijk had en jullie fout. :tonguitsteeksmiley:"

Bleeh, dit ligt mij niet, volgende ronde ben ik wel weer weerwolf.
Oud 02-08-2006, 19:11
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb al gestemd, het is zelfs al 8 uur gestemd, dus ik denk dat je een beetje te laat bent met verdedigen
Oud 02-08-2006, 19:12
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 02-08-2006 @ 20:11 :
Ik heb al gestemd, het is zelfs al 8 uur gestemd, dus ik denk dat je een beetje te laat bent met verdedigen
weet ik, maar ik wilde de sfeer van het dorpeling zijn eens voelen.
Oud 02-08-2006, 19:14
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 02-08-2006 @ 20:05 :
maxwell.
Eigenlijk vind ik wel dat je gelijk hebt, maar ik wil dat wij kiezen wie eruit gaat en niet de weerwolven. Volgende dorpsronde stem ik op Maxwell.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 19:15
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 02-08-2006 @ 20:12 :
weet ik, maar ik wilde de sfeer van het dorpeling zijn eens voelen.
Het ligt je idd niet zo.
Oud 02-08-2006, 20:00
Spelleider
Spelleider is offline
Severus rende op haar hoge hakken door de donkere stegen. Ze kwam aan op het kruispunt, waar eerder het verkeersongeluk had plaatsgevonden. Ze was blij toen ze de sheriff en haar collega Misti tegenkwam. Misti liep naar haar toe: 'Wat is er?' 'Eeen weerwolf! Een gigantische weerwolf!' Misti keek Severus verbaasd aan: 'Heb jij de weerwolf gezien?!' 'Ja! Ik zag hoe hij Druncan Magician slachtte en meenam.'
Misti wuifde naar Maxwell, die er toen bij kwam staan. 'Heb je wat ontdekt Misti?' Misti keek hem met angstige ogen aan. 'Severus hier zegt net de weerwolf te hebben gezien.' Maxwell wendde zich tot Severus. 'Is dat waar?! Waar zag je hem?! Waar is hij heen?! Heeft hij je wat aangedaan?!' 'Ik ben ongedeerd, maar Drun...,' Severus stotterde, 'Druncan Magician heet 'ie te pakken gekregen.' 'Mijn God! Wat heeft hij met Druncan Magician gedaan? En waar zit de wolf nu dan?' Severus vertelde hoe ze iets hoorde en vervolgens zag hoe de weerwolf Druncan Magician aanviel. 'Ik weet niet zeker waar hij heen ging, maar ik gok dat hij DM meenam naar zijn woonplaats om hem daar te verorberen.'

Zoef de Haas en Zoemzoem de Bij waren onafscheidelijk. Bijna nooit kwam je ze apart tegen. Als Zoef iets at, kotste Zoem het eruit; als Zoem het eruit kotste, at Zoef het op. Ze kenden elkaar al van kleins af aan. Ze hadden op dezelfde scholen gezeten, waren allebei naar de politieacademie gegaan en hadden beiden een bijbaan in het plaatselijke nachtcafé. Overdag verdienden ze hun brood als twee sexy politieagentes.
Zoem kwam de bar binnenstormen. Tink stond bij een tafel te serveren. Zoem liep nara haar toe: 'Tink heb je Zoef gezien?' Tink hield een ronde dienblad boven haar rechter schouder: 'Ogen op het podium, pelgrim. Ze warmt nèt op.' Tink gebaarde met haar hoofd richting het podium.
Zoef was gekleed in moderne leren cowboykleding. Haar broek was aan de achterkant half open waardoor strakke benen gedeeltelijk te zien waren. Ze had een lange lasso in haar handen, waarmee ze boven haar hoofd uit zwaaide; haar lichaam bewoog mee met het ritme waarin ze het touw zweepte.
Zoem seinde zoef dat er iets aan de hand was. Zoef stopte haar dans en kwam van het podium af. Knijtert mopperde: 'Hey, het werd net gezellig. Wat is dit?' Zoef had geen zin iets tegen Knijtert te zeggen, ze had een hekel aan zijn dronken aanwezigheid iedere keer en aan zijn stomme gezeur; ze trok de lasso strak, zodat de lus in een knoop veranderde en die wierp ze keihard tegen het hoofd van Knijtert aan. 'Leef je uit.' Het touw kwam met zo een grote kracht tegen Knijterts hoofd aan, dat hij met stoel en al op de grond viel.

De auto van Zoef en Zoem stopte voor de voordeur van de bibliotheek. Ze stapten eruit en slopen naar de ingang. Ze hadden een melding gehad van een inbraak. Er was nu één bewaker binnen die op zoek was naar de inbreker.
Biertank hield zijn wapen naast zijn gezicht terwijl hij alle kamers afliep en uiteindelijk bij de Grote Zaal kwam. Hij zag daar dat de inbreker de kluis open probeerde te krijgen. Biertank sloop geruisloos de zaal binnen. 'Handen omhoog!' De inbreker liet van schrik zijn juten tas op de grond vallen en draaide zich om. 'Handen omhoog, zei ik!' De man in bivakmuts negeerde het gebod en trok zijn wapen, waardoor Biertank een kogel op hem afvuurde. De kogel doorboorde zijn hart. De man viel neer op de grond. Voorzichtig liep Biertank naar hem toe om de schot te bevestigen. Toen hij zag dat de inbreker in zijn hart was geraakt en niet bewoog, stopte hij zijn wapen weg en legde hij twee vingers op de hals van de man om te zien of hij nog leefde. Hij was nog niet dood. Uit voorzorg reikte Biertank weer naar zijn wapen, maar voor hij die in zijn handen kon pakken, schoot de inbreker Biertank door zijn hoofd. Een groot stuk vlees sprong af van zijn voorhoofd en hij kwam terecht op de grond.
Zoef en Zoem kwamen eindelijk de Grote Zaal binnen, ze waren afgekomen op het geluid van de schoten. Zoem zag de inbreker dood liggen tussen een aantal boeken. Zoef merkte op dat er nog iemand lag. De bewaker die die nacht dienst had, was ook dood.

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah

blauw = gedood
rood = opgegeten

De wolven, tovenaarsleerling, ziener en heks hebben tot morgenavond 20:00 om te stemmen.

Goh, had nooit verwacht dat Biertank ooit nog eens verdacht zou worden. Die is nooit verdacht.
Oud 02-08-2006, 20:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 02-08-2006 @ 21:00 :

Zoef de Haas en Zoemzoem de Bij waren onafscheidelijk. Bijna nooit kwam je ze apart tegen. Als Zoef iets at, kotste Zoem het eruit; als Zoem het eruit kotste, at Zoef het op.

Bah.

Maar Biertank was dus toch geen wolf. Ik had toch op Faerie gestemd, het zou toch nooit gelijkspel worden.
Oud 02-08-2006, 20:08
Simplicity
Simplicity is offline
Ik wist dat er op de verkeerde gestemd werd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 20:11
Hanneke
Hanneke is offline
Dat is jammer. Maar goed, volgende keer beter.
MartindeMan
MartindeMan is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 02-08-2006 @ 21:08 :
Ik wist dat er op de verkeerde gestemd werd.
volgende keer toch maar op jou stemmen dan...?
Met citaat reageren
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
MartindeMan schreef op 02-08-2006 @ 21:11 :
volgende keer toch maar op jou stemmen dan...?
Dan zul je dezelfde fout maken. Be my guest.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 20:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
mooi verhaal soija
alleen dat kotsen

En stilte. rustig maar we stemmen vanzelf wel goed
Oud 02-08-2006, 20:18
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-08-2006 @ 21:16 :
mooi verhaal soija
alleen dat kotsen

En stilte. rustig maar we stemmen vanzelf wel goed
Ik heb vertrouwen in de dorpelingen, serieus waar.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 20:19
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 02-08-2006 @ 21:11 :
Dat is jammer. Maar goed, volgende keer beter.
Volgens mij he, ben jij gewoon een heks of een weerwolf.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 20:20
Verwijderd
Hmm ok, ik ook altijd met m'n verdenkingen

Vanaf nu ga ik maar beter opletten of mensen verdacht zijn. Maar vond Biertank gewoon ontzettend verdacht met zijn weerwolvengedoe. Ondanks dat hij dat altijd doet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 20:24
Spelleider
Spelleider is offline
Die kotsquote komt dus uit The Wedding Date.
Oud 02-08-2006, 20:26
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 02-08-2006 @ 21:20 :
Hmm ok, ik ook altijd met m'n verdenkingen

Vanaf nu ga ik maar beter opletten of mensen verdacht zijn. Maar vond Biertank gewoon ontzettend verdacht met zijn weerwolvengedoe. Ondanks dat hij dat altijd doet.
Nja het had gekund dat hij dan een keer wolf is natuurlijk. Maar deze keer dus toch niet.
Oud 02-08-2006, 20:31
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 02-08-2006 @ 21:19 :
Volgens mij he, ben jij gewoon een heks of een weerwolf.
Volgens mij niet.
Oud 02-08-2006, 22:01
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Maar het probleem is dat ALS ik een keer mezelf als dorpeling ga gedragen, dat iedereen dan argwaan krijgt "he, nu speelt hij geen weerwolf, dus hij is bang, dus hij is weerwolf, we stemmen hem eruit"

Ik heb mezelf in een lastige situatie gebracht die ervoor zorgt dat ik altijd weerwolf zal moeten spelen.
Oud 02-08-2006, 22:55
Hanneke
Hanneke is offline
Aan de andere kant werkt het meestal wel. Het was meer omdat ik geen idee had wie te stemmen dat ik opperde jou dan maar te stemmen.
Oud 02-08-2006, 23:34
maxwell
maxwell is offline
ben blij dat ik er niet uit ben gegaan..

maar ik denk dat ik de volgende dorpsronde op stilte ga stemmen, zij neemt een plaats in waarin zij iedereen kan sturen wat te stemmen.
dit is een handige tactiek van een wolf..

maar eerst natuurlijk afwachten wie de wolven opeten.
Oud 03-08-2006, 11:30
T!ne
T!ne is offline
Het had gekund.. Sorry Biertank
Maar wachten op wie de weerwolven nu opeten.. Ik vraag me af of de ziener al niet iets heeft gezien..
Oud 03-08-2006, 15:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maxwell schreef op 03-08-2006 @ 00:34 :
zij neemt een plaats in waarin zij iedereen kan sturen wat te stemmen.
Ohja?
Oud 03-08-2006, 17:27
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 03-08-2006 @ 16:29 :
Ohja?
Ja, hij weet ook meer dan ik.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:20
zoemzoem
zoemzoem is offline
Langzamerhand word ik toch wel steeds nieuwsgieriger naar wie er opgegeten is...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:25
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ook
Spelleider is iig al online, vast nog bezig met het verhaal. Uitslag zal zo wel komen.
Oud 03-08-2006, 20:02
Verwijderd
ik wil de uitslag!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:12
Simplicity
Simplicity is offline
Ik ben nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
Soija schiet eens op
Oud 03-08-2006, 20:17
Spelleider
Spelleider is offline

Een gigantisch ruimteschip kwam naar beneden, met paarse mannetjes die ongelovelijk dom waren en schattige robotjes vermomd als groene hondjes die van eten en aapjes en biggetjes hielden, en die moordden per ongeluk iedereen uit. Nee joh, grapje ;D ;p

Biertank had gelijk toen hij zei dat zijn vrouw nu vast ook ana het vreemdgaan was. Voor Hanneke was het echter niet de eerste keer. Een halve maand voor zij en Biertank hun laatste ruzie hadden, dook zij al regelmatig met een ander het bed in. Al die tijd had ze haar affaire voor hem geheim gehouden. Op dit moment had Hanneke seks met haar minnaar. Of beter gezegd, met haar minnares.
T!ne zat ook in een relatie, maar die van haar was open. Dat hield in dat T!ne en Leekah ook met andere vrouwen mochten daten. Leekah wist dan ook al vanaf het begin af van T!nes en Hannekes seksrelatie.
Ze lagen nu op het bed van Biertank en Hanneke. T!ne streelde de borsten van Hanneke, terwijl Hanneke speelde met de voorbinddildo van T!ne. Hanneke duwde T!ne op haar rug en ging bovenop haar zitten. Terwijl Hanneke op haar galopeerde, maakte T!ne ronddraaiende bewegingen met haar heupen.
Het harde gekreun werd onderbroken door het rinkelen van de ouderwetste telefoon, die naast het bed op het nachtkastje lag.

Stilte en Abgirl stonden nu ook op het kruispunt. Ze hadden de sheriff naar huis gestuurd en Severus onder hun hoede genomen. De meiden waren voorbereid op wat zou komen. Abgirl en Stilte hadden gezien hoe een blauwe auto op dit tijdstip nog, Zonde kwam binnenrijden. Misti en Severus namen beiden een machinegeweer aan van hun collega's.
Cobalt was vannacht humeurig, hij was net het huis uitgezet door zijn vrouw. Samen met Knijtert was 'ie gaan drinken in de bar. Maar toen bleek dat de dansopvoering niet door ging, besloten ze naar de rose buurt te rijden. Cobalt zat achter het stuur, Knijtert lag op de achterbank met een zak ijs tegen zijn hoofd aangedrukt.
Faerie was op weg naar huis toen ze werd aangehouden door Cobalt: 'Stap in, jongedame.' Faerie ging stilstaan; ze keek Cobalt vriendelijk aan. 'Oh, lieverd. We werken tot vier uur. Bovendien doe ik geen groepsbeurten.' 'Kom op. Stap in. Alleen jij en ik. Een vluggertje.' Faerie negeerde het aanbod en liep weer verder naar haar auto toe. Ze stak de sleutel in het slot van de auto en deed de deur open.

Leekah was gekleed in donkere rouwkleding. Ze was op weg naar de begrafenis van Kohinoor. Kohinoor was haar maîtresse. Nu Kohinoor dood was, liep Leekah groot gevaar. De maffia had ontdekt over Kohinoor en nu dachten ze dat Leekah erbij betrokken was. Leekah had weleens gehoord dat een aantal leden van de maffia een weerwolf was. Ze had dit nooit geloofd, tot nu. Niet dat ze nu bewijs had, of dat ze getuige was. Ze had een intuïtief gevoel, dat haar zei dat ze gevaar liep.
Leekah stapte uit een zwarte limousine, op de begraafplaats. De kist waar het lijk van Kohinoor in lag, werd uit een andere auto gehaald. Net toen de kist klaar stond om in de grond gelegd te worden, werd er mes op gegooid. De dragers lieten van schrik de kist uit hun handen vallen, waardoor die op ene grafsteen terechtkwam en openbrak. Het dode lichaam van Kohinoor rolde eruit. Haar schedel brak in twee stukken, toen het tegen een andere grafsteen aan kwam. Haar hersenen waren nu zichtbaar.
Opeens kwam een groot dier midden op het gras springen, naast het lijk. Met zijn twee handen tilde hij Kohinoor op aan haar nek en begon te zuigen aan haar hersenen. Het slurpende geluid deed Leekah kokhalzen, die inmiddels achter één van de auto's was gaan schuilen.
Nadat de wolf klaar was met het hoofd, verdween hij met één sprong in de lucht. Leekah keek naar boven, maar kon hem niet zien. De wolf was opeens weer verdwenen, net zo snel als 'ie was gekomen. Leekah voelde zwaar gehijg in haar nek. Van angst begon ze in haar broek te plassen. Ze durfde haar hoofd niet om te draaien; bang om te zien wat ze vreesde.
De wolf pakte Leekah bij haar gezicht vast en rukte haar hoofd met één zwaai eraf. De rest van het lichaam viel neer op de grond. De weerwolf hield het hoofd voor zijn gezicht en keek het even aan. Toen bracht hij het hoofd naar zijn mond toe en beet op de tong van Leekah. Met moeite rukte hij haar tong eraf. De wolf liet het hoofd even liggen, voor hij verder ging met eten. Hij liep naar het lichaam van Leekah en begon in haar zakken te kijken. Zoals verwacht, voelde hij iets korreligs in Leekahs jas. De hanger die hij zocht. Kohinoors sekspartner was inderdaad haar leerling.

In Zonde stond Flowtje op de rand van het dak mee te kijken. Ze had zwarte balletachtige schoentjes aan en droeg een fris blauw bloesje. In ieder hand hield ze een zwaard vast..

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 om te stemmen.

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:19
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 03-08-2006 @ 21:17 :
Een gigantisch ruimteschip kwam naar beneden, met paarse mannetjes die ongelovelijk dom waren en schattige robotjes vermomd als groene hondjes die van eten en aapjes en biggetjes hielden, en die moordden per ongeluk iedereen uit. Nee joh, grapje ;D ;p
Oud 03-08-2006, 20:19
Faerie
Faerie is offline
fuck toch nog de tovenaar er uit
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:22
Simplicity
Simplicity is offline
Het begint een beetje op een slechte horrorfilm te lijken

Tovenaarsleerling ook kwijt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:23
Severus
Severus is offline
Hmm, dat is niet best.

Ik neem aan dat Maxwell nu de volgende opgehangene gaat worden, aangezien het hard tegen hard ging tussen hem en Biertank?
Oud 03-08-2006, 20:23
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Severus schreef op 03-08-2006 @ 21:23 :
Hmm, dat is niet best.

Ik neem aan dat Maxwell nu de volgende opgehangene gaat worden, aangezien het hard tegen hard ging tussen hem en Biertank?
Ik ga in ieder geval maxwell stemmen, again.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten