Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik speel al vanaf 5:30 King's Quest ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat me er aan herinnert, als je gaat spelen, doe dan server 1. Daar is 't wel spannend want die server is net gereset, maar dat maakt niet heel veel uit, want je pwnt dan pwn je ook wel op server 1. Oja, en bouw niet direcht gebouwen maar eerst alleen grondstofvelden, anders moet je 666 jaar wachten tot je genoeg grondstoffen hebt om verder te spelen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je registratie is geslaagd. Binnen een paar minuten, zul je een mailtje ontvangen met je login gegevens en de activatie code
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga zometeen de studio in om een laatste hand te leggen aan mijn portfolio dat ik morgen voor mijn toelating op de HKU nodig heb :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat een fucking meesterlijke avatar(L) ik stond vanochtend om half acht op en om half negen ging ik naar de immer saaie gemeente Gilze-Rijen alwaar ik in de lidl een backpackersrugzak MET oranje regenhoes aanschafte voor de heel;se prijs van 19,90. en het is ook nog eens een goede rugzak. alleen staat er een spelfout op het embleem en ik denk dat het dus gewoon een foutieve partij was en daarom zo goedkoop. daarna ging ik naar een vriendin die el cheapo extensions bij me zetten maar aangezien haar lieftallige hondjes ook wel van nephaar houden en ermee aan de haal waren gegaan moesten we eerst een uur kammen en was de helft van het haar onbruikbaar. toen ik thuis kwam dus nog zelf maar wat extensions bijgezet maar ik denk dat ik zometeen wat dreads ga draaien voor een pukkelpopverantwoord crustenkapsel. oh tevens weet ik nu hoe ik van het station naar mijn school moet lopen. nuttig ![]() OH en ik ben nu al verwond door mijn nieuwe tas want ik deed de ene helft van een clip in de andere MAAR niet alleen de ene helft in de andere maar ook een edeelte van mijn duim en nu heb ik een bultje en een bloeduitstorting op mijn duim. zielig zeg.
|
![]() |
|
|