Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 07:19
Verwijderd
Citaat:
x_knorretje_x schreef op 03-09-2006 @ 01:16 :
kwil het studeren niet weer oppakken...ben er nog niet klaar voor...als ik alleen al hoor wat me allemaal te wachten staat en hoe streng ze te werk gaan op deze hoge school...kword r bang van...

en k had eindelijk de houding dat ik niet moest na denken over of ik wel aardige mensen tegen zou komen, vrienden zou maken...dat het wel goed zou komen...

En dan gebeurt dit...ben gewoon zo gekwetst in die introweek...ze sloot me gewoon buiten, voelde mezelf niet waardig, hoorde er niet bij...ok, ben gelijk met anderen omgegaan die wel normaal konden doen, wat minder puberaal en minder van dat kijk-ik-moet-mezelf-bewijzen-gedrag...
maar toch, door haar zie ik er wel weer tegenop...kutwijf, en daar moet ik in ieder geval een half jaar mee samen werken......

zat een groot deel van die 3 dagen tranen weg te bijten wanneer ik even alleen was, en maar denken, die school stikt er maar in, tkan me niets meer schelen, anders stop ik wel gewoon weer...tdoet me niets...maar dat is et juist...et doet me wel wat...als het nu weer op niets uitloopt...dan sta k niet voor de gevolgen in...dan stort ik in...misschien val k dan eindelijk diep genoeg, zo diep dat k nooit meer kan en niet meer hoef te vallen...dat opstaan niet meer kan en niet meer nodig is...
je doet het niet voor een ander, maar voor jezelf. kop op
Advertentie
Oud 03-09-2006, 08:49
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-09-2006 @ 23:24 :
ik zit zo diep in die klote depressie dat ik me niet meer intresseer in mijn vriendinnen.. ik heb het niet meer door..
Misschien moet je ze dat vertellen? Er zijn best mensen die bereid zijn dat te accepteren en er voor je blijven zijn, ondanks dat jij je dan (tijdelijk) niet in ze interesseert.
Oud 03-09-2006, 10:24
Redhair
Redhair is offline
Toen ik gisteravond op bed lag heerlijk liggen spacen, ik was weer eens goed stoned.
Ik werd wakker met het nummer van Osdorp posse in mijn hoofd. Wat doe ik D. toch aan? De tekst klopt zo, wat een gedoe. Dag 1 zonder drugs, ik mag weer opnieuw beginnen met tellen, al moet ik bij J. mijn oude telling volhouden. Rotzooi.

Net gaapte ik, daarbij viel mijn piercing uit. Fijn, ik moet van twee tot tien werken, denk dat ik er maar een pleister over plak, als hij dan uitvalt heb ik het niet door en groeit het gaatje dicht.
Nu ga ik koffie drinken, hopen dat ik wat wakkerder word, heb een soort van kater.
Oud 03-09-2006, 10:37
Yana
Yana is offline
kutkutkutkut

Ik had net zo'n mooie post geschreven. Zo mooi verwoord wat ik dacht, voelde en hoe ik verder ga. En nu is alles weg. Te lang er over gedaan, was weer uitgelogd en ik kon niet naar de vorige pagina.

Ik kan het niet meer zo mooi maken als net. Ik wil zelfs geen poging doen een slap aftreksel neer te zetten, met dezelfde bewoordingen, dezelfde zinnen, maar zonder bezieling.

Helaas. Lost in cyberspace.
Oud 03-09-2006, 11:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-09-2006 @ 09:49 :
Misschien moet je ze dat vertellen? Er zijn best mensen die bereid zijn dat te accepteren en er voor je blijven zijn, ondanks dat jij je dan (tijdelijk) niet in ze interesseert.
ik heb al zo vaak dingen verteld en aangegeven..
maar je hebt wel een punt
Oud 03-09-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 03-09-2006 @ 12:06 :
ik heb al zo vaak dingen verteld en aangegeven..
maar je hebt wel een punt
Heb je ook al eens aangegeven dat je je door je depressie niet in hun interesseert, maar dat je wel graag contact met ze wilt houden? (Ze zullen dan vast niet iedere dag op de stoep staan, dat zou ook wat overdreven zijn, maar misschien dat ze dan wel wat vaker contact met je zoeken?)
Oud 03-09-2006, 11:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-09-2006 @ 12:08 :
Heb je ook al eens aangegeven dat je je door je depressie niet in hun interesseert, maar dat je wel graag contact met ze wilt houden? (Ze zullen dan vast niet iedere dag op de stoep staan, dat zou ook wat overdreven zijn, maar misschien dat ze dan wel wat vaker contact met je zoeken?)
yup en heb al aangegeven dat ik ze niet kwijt wil en dat ze veel voor me betekenen..
en dat ik snap dat ze er niet altijd kunnen zijn.. en dat ik mijn best doe om met alles bij te blijven enzo
Oud 03-09-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 03-09-2006 @ 12:11 :
yup en heb al aangegeven dat ik ze niet kwijt wil en dat ze veel voor me betekenen..
en dat ik snap dat ze er niet altijd kunnen zijn.. en dat ik mijn best doe om met alles bij te blijven enzo
En dat snap je ook echt? Ik bedoel, als ze bv. een paar dagen of een week niets van zich laten horen dat je dan niet in paniek raakt oid?
Oud 03-09-2006, 11:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-09-2006 @ 12:19 :
En dat snap je ook echt? Ik bedoel, als ze bv. een paar dagen of een week niets van zich laten horen dat je dan niet in paniek raakt oid?
meestal gaat dat wel goed ja.. soms ga ik me wel dingen afvragen enzo..
Oud 03-09-2006, 11:41
Verwijderd
sjonge, wat ben je toch stom! Je laat helemaal niks van je horen! Wat ben jij voor een vriend?! Laat me maar zitten met mijn verdrietige gevoelens!!
Oud 03-09-2006, 12:04
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
x_knorretje_x schreef op 03-09-2006 @ 01:16 :
verhaal
**knuffel** en je hebt een PM!
Oud 03-09-2006, 12:15
rare kwast
rare kwast is offline
auw auw auw auw auw auw

klote kut *pieeeeeeeeeeeeep* rug
Oud 03-09-2006, 12:21
Yana
Yana is offline
Beste meneer X.X. Bla,

Misschien kent u mij nog wel, ik ben dat meisje dat u naar Utrecht heeft laten komen zonder dat u überhaupt van plan was mij die kamer te geven. Dat meisje dat 23.80 (exclusief de kosten voor de bus!) heeft betaald voor een retourtje en één van haar broodnodige vakantiedagen heeft opgeoffered om op en neer te reizen naar een huis waar u niet aanwezig was. Voor u als advocaat zal zo'n bedrag van drieëntwintig euro tachtig misschien nietig lijken, maar voor mij als armoedige studente die haar eigen collegegeld en schoolboeken betaalt, is het een fortuin. Een fortuin dat ik graag over heb voor een reële kans op een kamer in een mooie buurt, dat ik met liefde zou hebben verdubbeld als ik wist dat mijn kansen oprecht zijn. Maar, meneer X. X. Bla, ergens bekruipt mij het gevoel dat u me "in het ootje" heeft genomen. Voor het lapje heeft gehouden. Dat u me bekocht heeft, zuurverdiend geld uit mijn zak heeft geklopt.

Uw kamers waren vanaf 1 september klaar. U checkt uw e-mail meer dan dagelijks, zelfs in het weekend. (Gebaseerd op het feit dat u mij, ook in het weekend, steeds voorzag van een snelle reactie. Dit heb ik erg op prijs gesteld). Nadat ik op maandag (afgelopen maandag, wel te verstaan) naar uw huis ben gegaan en de vrijstaande kamers heb bekeken, heb ik u (zoals beloofd) meteen dezelfde dag nog gemaild dat ik interesse had. Ik heb u toen ook meteen gevraagd waarop u uw keuze zou gaan baseren. Hoewel u doorgaans een snelle e-mailer bent, heb ik tot op heden nog niets van u vernomen. Aangezien het op het moment van schrijven 3 september (ik herhaal dríe september) betreft, kan ik wel vermelden dat u rijkelijk laat bent. En nalatig, want zelfs een fatsoenlijke "Sorry, je bent het niet geworden" kon u blijkbaar niet uit uw vlugge e-mailvingertjes krijgen. Eerlijk gezegd zou ik me ook na zo'n e-mail, excusez le mot, genaaid voelen, maar dan had u tenminste het lef gehad mij van een eerlijke reactie te voorzien. Want geef nou eerlijk toe, meneer X. X. Bla, hoe kan ik een eerlijke kans maken als u iedereen gezien heeft, op mij na?

Mocht ik verkeerd tegen deze hele situatie aankijken, voel u dan vooral vrij om mij van één van uw vlugge e-mails te voorzien. Ik ben bereid uw kant van het verhaal te horen...voor zover die er is. Aan de andere kant heb ik niet de illusie dat u me nog aan een kamer zult helpen. Anders had u wel het fatsoen gehad mij te woord te staan.

Desondanks wil ik u een prettige dag toewensen.

Yana.

En nu twijfel ik of ik deze e-mail zal versturen
Oud 03-09-2006, 12:27
Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana schreef op 03-09-2006 @ 13:21 :
Beste meneer X.X. Bla,

[e-mail]

En nu twijfel ik of ik deze e-mail zal versturen
Gestuurd
Oud 03-09-2006, 12:36
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 03-09-2006, 13:00
da leentjuh
da leentjuh is offline
Is het raar dat ik me trots voel als ik zie hoe een heleboel leeftijdsgenoten massaal dikker worden en ik wel afval?
Ik pas nu de broeken van mn zusje.. Zij was altijd een voorbeeld voor mij, zij is mooi slank. Nou weeg ik hetzelfde en heb dezelfde broekmaat. Maar toch is zij slank en ik ben dat niet. Nou ja, et is meer niet slank genoeg. Ofzo.
Ik snap niks van mezelf. Ik ben 10 kilo kwijt. Dat lijkt me veel, als ik zie hoe ik was en daar 10 kilo vanaf haal, dan moet ik wel aardig slank zijn toch?

Ik baal dat ik er niet over kan praten.
Oud 03-09-2006, 13:04
Yana
Yana is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-09-2006 @ 14:00 :
Is het raar dat ik me trots voel als ik zie hoe een heleboel leeftijdsgenoten massaal dikker worden en ik wel afval?
Ik pas nu de broeken van mn zusje.. Zij was altijd een voorbeeld voor mij, zij is mooi slank. Nou weeg ik hetzelfde en heb dezelfde broekmaat. Maar toch is zij slank en ik ben dat niet. Nou ja, et is meer niet slank genoeg. Ofzo.
Ik snap niks van mezelf. Ik ben 10 kilo kwijt. Dat lijkt me veel, als ik zie hoe ik was en daar 10 kilo vanaf haal, dan moet ik wel aardig slank zijn toch?

Ik baal dat ik er niet over kan praten.
Je hebt een probleem en ik denk dat je dat zelf ook best weet. Het gaat niet om dat afvallen, het gaat om die gekke controle en je maffe zelfbeeld. Zoek hulp. Of ga aan zelfhulp doen, maar dan heb je vooral veel motivatie nodig.. iedere keer opnieuw.

Ik neem niet aan dat je gelukkig bent nu.
Oud 03-09-2006, 13:11
rare kwast
rare kwast is offline
pff waarom is je haar kleuren zo moeilijk
ik probeer van die blonde strepen te doen wahhaha nou volgende week ben ik dus helemaal kaal
ziet er niet uit
Oud 03-09-2006, 13:15
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 03-09-2006 @ 14:04 :
Je hebt een probleem en ik denk dat je dat zelf ook best weet. Het gaat niet om dat afvallen, het gaat om die gekke controle en je maffe zelfbeeld. Zoek hulp. Of ga aan zelfhulp doen, maar dan heb je vooral veel motivatie nodig.. iedere keer opnieuw.

Ik neem niet aan dat je gelukkig bent nu.
Ik wil ook op zich wel naar psychiater (heb al verwijzing) maar ja dan moet ik dat vertellen aan mn ouders. En die denken dat het nou allemaal wel goed gaat. En dan mn vriend. Die kan ik ook niet alles gaan vertellen, iig nog niet nu.

Ik ben nu niet zwaar ongelukkig. Het gaat best goed, voor mijn doen. Ik ben ook snel tevreden denk ik, heb al zoveel ellende gehad de afgelopen jaren.

Ik zit nog niet onder de 55, blijf daar beetje hangen. Dus heb geen ondergewicht. Wil ik eigenlijk ook niet. Nou ja, voor mezelf misschien wel, maar ik wil niet dat ik zo dun word dat het anderen gaat opvallen.

Ik probeer echt om op 55 te blijven. Echt.
Maar ik kan nooit praten met iemand die het echt begrijpt. Sowieso kan ik niks erover zeggen. En dat mis ik wel.
Oud 03-09-2006, 13:16
rare kwast
rare kwast is offline
waarom moet je het dan vertellen? aan je ouders enzo
Oud 03-09-2006, 13:19
Yana
Yana is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-09-2006 @ 14:15 :
Ik wil ook op zich wel naar psychiater (heb al verwijzing) maar ja dan moet ik dat vertellen aan mn ouders. En die denken dat het nou allemaal wel goed gaat. En dan mn vriend. Die kan ik ook niet alles gaan vertellen, iig nog niet nu.

Ik ben nu niet zwaar ongelukkig. Het gaat best goed, voor mijn doen. Ik ben ook snel tevreden denk ik, heb al zoveel ellende gehad de afgelopen jaren.

Ik zit nog niet onder de 55, blijf daar beetje hangen. Dus heb geen ondergewicht. Wil ik eigenlijk ook niet. Nou ja, voor mezelf misschien wel, maar ik wil niet dat ik zo dun word dat het anderen gaat opvallen.

Ik probeer echt om op 55 te blijven. Echt.
Maar ik kan nooit praten met iemand die het echt begrijpt. Sowieso kan ik niks erover zeggen. En dat mis ik wel.
Ik begrijp het...

Eigenlijk ben ik fucking nieuwsgierig hoe lang je bent. (maar aan de andere kant wil ik dat ook alleen maar weten om mezelf te vergelijken . Nou ja, pm maar als je wilt, dan triggert het anderen iig niet)

Je hoeft je ouders niets te vertellen, je kunt het ook zelf regelen. Sowieso als je op jezelf woont of gaat wonen, maar ook anders. Zorg gewoon dat je een alibi hebt. Schoolwerk, afspraak vriendin... Nieuwe hobby. Iets dergelijks. En je kunt het je vriend wel vertellen.. Waarom zou dat niet kunnen? Hij is je vriend toch?

Laten we de rest maar via PM doen om dit topic niet verder te vervuilen.
Oud 03-09-2006, 13:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Yana schreef op 03-09-2006 @ 13:27 :
Gestuurd
laat even weten of je hier een reactie op krijgt... Ik vond m enigszins bot
Oud 03-09-2006, 13:22
Verwijderd
Ik snap niet, waarom hij me negeert. En het doet me zoveel pijn, dat ik voorlopig niet meer uitga
Oud 03-09-2006, 13:23
Yana
Yana is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-09-2006 @ 14:20 :
laat even weten of je hier een reactie op krijgt... Ik vond m enigszins bot
Offtopic:
Het was dan ook een kwade e-mail over het feit dat hij tijd en geld van me vraagt, terwijl hij er nooit serieus wat tegenover wilde stellen
Oud 03-09-2006, 13:39
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn moeder is zo'n ontzettende bitch. Ik háát d'r echt op dit moment. En ik sla door, want waarom haat ik d'r zo? Ik zou juist blij moeten zijn dat ze hierdoor gelukkig word, maar IK word er ongelukkig van, IK word er bang van. IK word meteen panisch, IK raak meteen in paniek van haar gedrag. Het is ook niet gezond, het is niet normaal. Ze is niet verantwoordelijk bezig, dat weet ze. Dat weet ik. Ze is gestoord, zo was ze vroeger al, en zo word ze nu weer. Ze word weer helemaal het gestoorde, geobsedeerde wijf van toen, vind ze het gek dat ik er bang van word! Ik raak mijn moeder kwijt, ze flipt en ik kan er niets tegen doen. En tegelijkertijd raak ik mezelf kwijt, ik draai door, ik ga kapot hieraan. En godverdomme het enige wat ik eraan kan doen, wil ik niet omdat ik wéét dat het niet mag. En ik droomde vannacht dat ik m'n polsen had opengehaalt en ineens weet ik waar die droom op slaat. Op dat kutwijf. EN GODVERDOMME MENS DOE TOCH EENS NORMAAL, WEES TOCH EENS MIJN FUCKING MOEDER IN PLAATS VAN EEN CONCURRENT!
Oud 03-09-2006, 14:23
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil geen nieuwe klas, die trutten zijn gemeen .
Oud 03-09-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 03-09-2006 @ 01:26 :
verwarring ;x
door mij?
Oud 03-09-2006, 15:30
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 03-09-2006 @ 16:03 :
door mij?
ook
Oud 03-09-2006, 15:37
darkfairy
darkfairy is offline
ken weer leuk worden op stage
Oud 03-09-2006, 16:16
Faerie
Faerie is offline
Pff wat een saaie dag grr waarom komen sommige mensen dan ook in hemelsnaam onverwachts op bezoek en morgen weer vroeg op en heel actief met school bezig zijn, moet er wel ff aan wennen..
Oud 03-09-2006, 16:47
Yana
Yana is offline
Het gaat zo.. Moeizaam . Ik kan het ene moment geloven dat het allemaal werkt en dat ik op de goede weg zit en het volgende moment weer helemaal balen van mezelf en van de wereld om me heen. Vandaag voor mijn gevoel weer echt teveel gegeten, waardoor het avondeten neerkwam op een droge boterham, twee boterhammen met smeerkaas, een nectarine en wat cherrytomaatjes. Natuurlijk is dat geen volwaardige avondmaaltijd, maar het kon gewoon even niet anders. En nu wil ik niets meer eten tot morgenochtend, eerst wil ik weer dat hongergevoel hebben.. het gevoel dat ik weer opnieuw kan beginnen, een nieuwe dag tegemoet ga en ik opnieuw kan goedmaken wat ik nu weer verpest heb. Ik haat verjaardagen.

En ik vond mijn post van vanmorgen veel mooier. Daarin was ik ook veel positiever, had ik veel meer vertrouwen in mijzelf. Nu ben ik alleen maar boos. En morgen begint mijn introductieweek.

Bah. Ik wil een knuffel. Mijn vriend komt gelukkig vanavond… maar ik vraag me af of we ook maar iets van dit alles zullen bespreken. Waarschijnlijk niet. Bah bah bah.
Oud 03-09-2006, 17:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me zo ziek.
Oud 03-09-2006, 18:02
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
This streets remind me of quick sand
When you're on it, you'll keep going down
And there's no one to hold on to
And there's no one to pull you out
You keep on falling
And no one can hear you calling
so you end up selfdestructing

zooo mooi dit stukje tekst... zo passend ook wel.
Maar ik ga er nu zelf voor zorgen dat het "goed" komt, morgen heb ik een gesprek met mijn studie begeleider over oa. wat ik wil vertellen vanwege littekens en praktijkles.. ik wil het oppervlakkig houden maar wel open en eerlijk.. Dit wil ik ff voorberspreken..en verder wil ik nog ff niks met haar bespreken en ga ik erachter aan dat mijn inschrijving goed komt.

Dan 's middags Rintveld bellen en meldden dat ze een fout hebben gemaakt.. en Altrecht wordt gebeld over hoe lang het gaat duren allemaal.

pffff.. dat wordt een dagje...
Oud 03-09-2006, 18:12
ilse
ilse is offline
tis uit na ruim 8 maanden..

t voelt maar raar
Oud 03-09-2006, 18:26
Verwijderd
wat is school toch leuk. hele vakantie lopen zeuren dat ik wilde dat de vakantie afgelopen was en nu is ie afgelopen en nu wil ik weer vakantie. nah, ben gewoon een zeikerd
Oud 03-09-2006, 18:33
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 03-09-2006, 18:51
Ann
Ann is offline
en dan opeens word je naar het ziekenhuis gebracht, lig je daar aan de hartmonitor en zijn je ouders bezorgd. Crisis psychiater gebeld... het was gewoon een roep om aandacht volgens hem. Ik had toch echt gewild dat ik er nu niet meer was, waarom gaat alles mis. het klopt gewoon niet op de een of andere manier... ach jaa hoe lang zou het nu verder moeten gaan voordat ik echt weg ben
Oud 03-09-2006, 19:06
Roosje
Roosje is offline
*knip*

En ik snap niet waarom ik dat niet gewoon gelijk zeg. Zou het een stuk makkelijker maken.
Oud 03-09-2006, 19:32
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 03-09-2006 @ 19:51 :
en dan opeens word je naar het ziekenhuis gebracht, lig je daar aan de hartmonitor en zijn je ouders bezorgd. Crisis psychiater gebeld... het was gewoon een roep om aandacht volgens hem. Ik had toch echt gewild dat ik er nu niet meer was, waarom gaat alles mis. het klopt gewoon niet op de een of andere manier... ach jaa hoe lang zou het nu verder moeten gaan voordat ik echt weg ben
Wow, wat heb je gedaan ?
Oud 03-09-2006, 19:39
Ann
Ann is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 03-09-2006 @ 20:32 :
Wow, wat heb je gedaan ?
AD geslikt (proxetine)... heel doosje 45 stuks of iets en nog wat paracetemol. Artsen zeiden dat ik er niet aan dood kon gaan, maar dat er wel kans was dat mijn hart zou verkrampen... en ik maar doen tegen iedereen of er niets aan de hand was en of het niet werkte, maar ik voelde me echt rot op dat moment. En nu ben ik trots dat ik een keer doorgezet heb... Stom hè, je wilt wel.. maar eigenlijk ook weer niet
Oud 03-09-2006, 20:29
darkfairy
darkfairy is offline
ik haat al dat gezeik
Oud 03-09-2006, 20:38
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 03-09-2006 @ 20:39 :
AD geslikt (proxetine)... heel doosje 45 stuks of iets en nog wat paracetemol. Artsen zeiden dat ik er niet aan dood kon gaan, maar dat er wel kans was dat mijn hart zou verkrampen... en ik maar doen tegen iedereen of er niets aan de hand was en of het niet werkte, maar ik voelde me echt rot op dat moment. En nu ben ik trots dat ik een keer doorgezet heb... Stom hè, je wilt wel.. maar eigenlijk ook weer niet
Was even schrikken toen ik het las...
Heel veel sterkte!
Oud 03-09-2006, 20:42
Verwijderd
K VOEL ME ZOOOO VERSCHRIKKELIJK KUT...
en ook zoo alleen...
en k mis haar..
Oud 03-09-2006, 20:44
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Tja... wat moet ik zeggen? Hier zijn nauwelijks woorden voor. Ik ben wederom misselijk, voel me klote en zie heel erg op tegen morgen (begin studiejaar). Ik wilde dat alles weer zoals eerst was: Gewoon naar school, het gezellig proberen te maken met mijn beste vriendin, kaarten in de pauzes... Het is allemaal over nu... Ik sta er helemaal alleen voor... ='(
De tranen staan in m'n ogen en ik voel een sterke drang om mezelf weer te verwonden. Mijn slechte gevoelens worden alleen maar sterker en ik vraag me af of ik ze vanavond nog de baas kan blijven...
Damn, ik haat een leven als dit. Het is niet eens 'leven' te noemen, maar een slopende marteling...
Oud 03-09-2006, 20:47
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 03-09-2006 @ 21:44 :
Tja... wat moet ik zeggen? Hier zijn nauwelijks woorden voor. Ik ben wederom misselijk, voel me klote en zie heel erg op tegen morgen (begin studiejaar). Ik wilde dat alles weer zoals eerst was: Gewoon naar school, het gezellig proberen te maken met mijn beste vriendin, kaarten in de pauzes... Het is allemaal over nu... Ik sta er helemaal alleen voor... ='(
De tranen staan in m'n ogen en ik voel een sterke drang om mezelf weer te verwonden. Mijn slechte gevoelens worden alleen maar sterker en ik vraag me af of ik ze vanavond nog de baas kan blijven...
Damn, ik haat een leven als dit. Het is niet eens 'leven' te noemen, maar een slopende marteling...
Niet doen, joh! Ga iets doen, desnoods een stukje hardlopen of weet ik veel wat, maar geef jezelf niet de tijd om na te denken. *knuffelt*
Oud 03-09-2006, 20:50
fractuur
fractuur is offline
@g-i-t: Rustig meisje.. Probeer het niet erger te maken dan het is, en daarmee jezelf wanhopiger te maken! Wat is er gebeurd? Reageer het af, ram op een stapel kussens in, ga hardlopen buiten (daar is het perfect weer voor), draai harde muziek, maar verwond jezelf niet, daar heb je op de lange termijn helemaal niets aan.
Oud 03-09-2006, 21:00
Stefanie
Stefanie is offline
Hihi mijn vriendje gaat op kamers
Oud 03-09-2006, 21:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht* Het was mijn eigen schuld. Had ik maar goed moeten lezen, dan had ik mezelf twee keer een uur en tien minuten autorijden bespaard. Ik mocht van Vriendje niet met de trein morgen, omdat ik dan ruim 8 uur weg zou zijn, terwijl het me nu maar 3 uur kostte. Maar toch. Dom dom dom ben ik. Bah.
Maar nu is alles wel fijn... *droomt weg*
Oud 03-09-2006, 21:11
Verwijderd
pfff, ik word eventjes naar van de berichtjes die ik hier lees. Heftig allemaal.. *knuft iedereen* Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen.
Oud 03-09-2006, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net als ik voor mezelf duidelijk gekregen had dat het beter was als ik geen contact meer met hem zou hebben en aan mijn beeld van wat vaders zouden moeten doen zou gaan werken haalt hij het in zijn hoofd om me weer een mailtje te sturen. Op zich best een okee mailtje, vriendelijk en geinteresseerd. Ik weet niet goed wat ik er mee moet nou. Ik kom er zelf niet uit. Mijn moeder is niet thuis (althans ze neemt de telefoon niet op). Mijn vriend wil er voor me zijn maar ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen, wil eigenlijk ook niets zeggen en wil het er met hem niet over hebben. Wat een lekkere timing weer. Mijn gevoel zegt 'leuk, ik ga een mailtje terug sturen want hij mag best weten dat het redelijk gaat, dat ik mijn propedeuse heb gehaald en een leuke vakantie heb gehad, etc'. Mijn verstand zegt 'waarom krijg ik op dit moment een mailtje, op de vooravond van een nieuwe rechtzaak, waarom denkt hij alleen nu aan mij'. Ik weet het niet meer

Regels voor berichten