Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 21:15
Metal
Metal is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-09-2006 @ 20:57 :
Volgens mij gaat het bij het woord "duurste" toch echt om één product een geen hele waslijst.
haha pwned
Oud 19-09-2006, 22:20
Emperor
Emperor is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-09-2006 @ 22:08 :
jaaajaaa en wel 100 pleuro betalen voor een tweedehands winterjas ik ken jouw soort mannetje

en die emperor heeft echt geen ogen in zijn kop als ie niet eens een fatsoenlijke broek voor 30 euro kan scoren
heb ik serieus nog nooit gezien. Een broek voor 30 euro echt niet. Je hoeft niet gelijk te beginnen over mijn kop, want dat heeft er niks mee te maken.
Ik zou wel willen weten waar je zulke fatsoenlijke broeken koopt, want ik moet ook me eigen kleren betalen. Maar voor 30 euro heb ik ze serieus nog nooit gezien! (ik ga uit van een spijkerbroek)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 23:05
Jones
Please, dit hele lifestyle forum hangt gewoon vol met H&M hippies en als er dan 1 iemand tussen loopt die verstand van kleren heeft en gelukkig wordt van kwalitatief goede en mooie kleren dan is het meteen een attention/manwhore en een vreselijk geval.

Hij had de euro's er niet bij hoeven zetten, maargoed daar vraagt dit hele topic toch om? De rest vindt het maar al te stoer om te melden dat er echt niks boven de 50 euro in zijn/haar kledingkast hangt. En dat is dan wel gaaf
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 23:43
Verwijderd
Esprit winterlaarzen van 90 euro.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 00:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jones schreef op 20-09-2006 @ 00:05 :
Please, dit hele lifestyle forum hangt gewoon vol met H&M hippies en als er dan 1 iemand tussen loopt die verstand van kleren heeft en gelukkig wordt van kwalitatief goede en mooie kleren dan is het meteen een attention/manwhore en een vreselijk geval.

Hij had de euro's er niet bij hoeven zetten, maargoed daar vraagt dit hele topic toch om? De rest vindt het maar al te stoer om te melden dat er echt niks boven de 50 euro in zijn/haar kledingkast hangt. En dat is dan wel gaaf
'verstand'? Laat me niet lachen. Elke droplul kan dat soort prijzen uitgeven. Het is gewoon belachelijk dat je er dat soort bedragen voor over hebt tenzij je zwemt in het geld of serieus foute prioriteiten hebt in je leven.
Oud 20-09-2006, 05:34
Broeder
Broeder is offline
Die prijzen zijn inderdaad wel heel ziek.
Oud 20-09-2006, 07:55
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Faerie schreef op 19-09-2006 @ 21:17 :
Sokken 15 euro
wat heeft het voor nut om dure sokken te kopen? niemand ziet het toch.
ik ga o rly nu overtreffen met sokken van 17 euro duurste in mijn kleding kast zal een broek zijn, denk tegen de 70 euro
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 08:32
Jones
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 01:35 :
'verstand'? Laat me niet lachen. Elke droplul kan dat soort prijzen uitgeven. Het is gewoon belachelijk dat je er dat soort bedragen voor over hebt tenzij je zwemt in het geld of serieus foute prioriteiten hebt in je leven.
Wat grappig dat jij meteen de link legt tussen verstand en het geld dat hij uitgeeft.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 08:34
Pierreke
Pierreke is offline
Mijn pak van € 400,-
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 10:15
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Jones schreef op 20-09-2006 @ 00:05 :

Oud 20-09-2006, 11:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jones schreef op 20-09-2006 @ 09:32 :
Wat grappig dat jij meteen de link legt tussen verstand en het geld dat hij uitgeeft.
Ik vind het gewoon onzinnig, op dezelfde manier dat ik mensen die bv om het half jaar een nieuwe auto kopen ook onzinnig vind. Er is niks mis met een paar dure dingen maar een garderobe van meer dan 3500 euro is gewoon een geestelijk probleem.
Oud 20-09-2006, 11:36
Jones
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 12:31 :
Ik vind het gewoon onzinnig, op dezelfde manier dat ik mensen die bv om het half jaar een nieuwe auto kopen ook onzinnig vind. Er is niks mis met een paar dure dingen maar een garderobe van meer dan 3500 euro is gewoon een geestelijk probleem.
Dat ben ik niet met je eens, maar jij mag het natuurlijk onzinnig vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 11:42
Carn
Carn is offline
dat mag. Kijk, als je echt geld over hebt dan moet je het lekker zelf weten maar ik snap niet hoe je zoiets kan financiëren als hollandse student.
Oud 20-09-2006, 12:48
Verwijderd
Wacht ff, hij werkt bij de AH hè.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 13:50
Verwijderd
Mijn ouders betalen het grootste deel van m'n vaste lasten, ik werk inderdaad bij de AH, maar ik het behalve ibg geld ook nog andere vormen van inkomen (Ik handel weleens wat op internet en ik help mensen met handelingen voor bepaalde procedures; brieven schrijven, dingen regelen e.d.).
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 13:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
O Rly schreef op 20-09-2006 @ 14:50 :
Mijn ouders betalen het grootste deel van m'n vaste lasten.
daar komt dus de aap uit de dure mouw.

-edit wegens fout gebruik van een spreekwoord-

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 14:10.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 14:01
Verwijderd
Het is wel typerend voor dit forum dat een groot deel zichzelf enorm vrijzinnig & non-conformistisch noemt als het over drugs, seks & moraal gaat, maar wanneer iemand veel geld uit vind aan kleding (of auto's, gitaren, eten, uitgaan wat dan ook) dan lijken de meesten een stelletje calvinistische, bekrompen Nederlanders.

Grappige tegenstelling, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 14:11
Carn
Carn is offline
veel geld uitgeven aan eten en instrumenten is niks mis mee, daar heb je iig wat aan.
Oud 20-09-2006, 14:15
RagNaa
RagNaa is offline
me broeken van kuyichi en replay van rond de 100-150 euro.. en nog wat dure paul frank stuff...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 15:11 :
veel geld uitgeven aan eten en instrumenten is niks mis mee, daar heb je iig wat aan.
subjectiviteit de gekste....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 15:45
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
O Rly schreef op 20-09-2006 @ 15:35 :
subjectiviteit de gekste....
Het gaat om de manier waarop je het brengt. Een hele waslijst posten komt gewoon opschepperig over, niet vreemd dat je dan zulke reacties krijgt. Als je gewoon had gepost 'een katoenen blazer van 278 euro' had er geen haan naar gekraaid. Maar dit is Lifestyle en ook nog een scholieren/studentenforum, dus hier volgen zo'n reacties.

Het duurste in mijn kledingkast is een winterjas van 200 euro.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 20-09-2006 @ 16:45 :
Het gaat om de manier waarop je het brengt. Een hele waslijst posten komt gewoon opschepperig over, niet vreemd dat je dan zulke reacties krijgt. Als je gewoon had gepost 'een katoenen blazer van 278 euro' had er geen haan naar gekraaid. Maar dit is Lifestyle en ook nog een scholieren/studentenforum, dus hier volgen zo'n reacties.

Het duurste in mijn kledingkast is een winterjas van 200 euro.
Ik weet dat mensen hier vaak zo bekrompen reageren en ik weet vrijwel zeker dat 1 kledingstuk vergelijkbare reacties teweeg gebracht zou hebben. Eigenlijk is dit ook een stukje provocatie van mijn kant. Mijn reputatie c.q. image maakt me niet echt veel uit op dit forum, dus opschepperig is het zeker niet bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:15
botulismf
botulismf is offline
Opschepperig of niet, ik snap serieus niet dat je zoveel geld over de toonbank kan smijten voor een stel kleren.
Oud 20-09-2006, 16:24
Jones
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 15:11 :
Tering.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:25
Verwijderd
Ja daar heb je dan weer niks aan hè.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:26
Carn
Carn is offline
eten = noodzakelijk
en instrumenten behouden hun waarde. Kleren niet.
Oud 20-09-2006, 16:50
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ja een beetje zinloos om een paar honderd euro neer te pleuren voor een kledingstuk die over een jaar of twee toch al weer vaal is
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 17:26 :
eten = noodzakelijk
Een klokje wel. Maar voor de rest heb je gelijk. Toch vind ik niet dat je op die manier moet denken. Wat heb ik bijvoorbeeld aan dure instrumenten als ik ze niet kan bespelen. Ik ken meerdere mensen die een dure vleugel in de woonkamer hebben staan, maar er alleen maar naar kijken. Ik kan me niet voorstellen dat je daar enorm veel plezier uit haalt; ook al behoud het zijn waarde. Als ik me er prettig bij voel om een dure garderobe te hebben en veel geld uit te geven aan verzorgingsproducten is dat toch mijn keuze? Ik ken mensen die elk weekend tegen de 100 euro uitgeven met uitgaan en daar van genieten. Zolang het je leven een bepaalde meerwaarde geeft en jij je er goed bij voelt lijkt me er weinig aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:55
Carn
Carn is offline
compleet gelijk maar dan vind ik het nog verbazingwekkend hoeveel je er voor over hebt, ik denk dat je je ook wel realiseerd dat je daar veel waarde aan hecht (in de algemene mening 'te veel' denkik)

en mensen met 'sierinstrumenten' .
Oud 20-09-2006, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 17:55 :
compleet gelijk maar dan vind ik het nog verbazingwekkend hoeveel je er voor over hebt, ik denk dat je je ook wel realiseerd dat je daar veel waarde aan hecht (in de algemene mening 'te veel' denk ik)

en mensen met 'sierinstrumenten' .
Daar heb je volkomen gelijk in
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 17:52
Jones
Citaat:
Citaat:
Carn schreef op 20-09-2006 @ 17:26 :
eten = noodzakelijk
Dus veel geld uitgeven aan eten mag omdat het noodzakelijk is om te eten? Dan gaat dezelfde redenatie natuurlijk op voor kleding.

en er is volgens mij maar een heel beperkt percentage instrumenten dat echt z'n waarde behoudt. Ik kan ook zeggen dat auto's hun waarde behouden; als ze oud genoeg zijn gaan mensen er vanzelf weer meer geld voor neerleggen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 18:32
coopergirl
coopergirl is offline
Ik denk mijn Dr Martens? +/- 110 euro?

edit ooit laarsjes voor 300 euro gekocht en nog geen tien keer gedragen..
Oud 20-09-2006, 18:52
100%hallal
100%hallal is offline
Geen flauw idee, zal denk ik een spijkerbroek zijn van zo'n gerenommeerd merk zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten